Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    7-бөлім. Бөліп шығару

    Мектеп: Ақшұқыр мектеп-гимназиясы

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Ақыпова Г.С.

    Сынып: 9

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    §20 Бөліп шығару жүйесінің гигиенасы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.1.5.4 Бүйрек және зәр шығару жүйесі ауруларының алдын алу жолдарын түсіндіру.


    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Зәр шығару жүйесінің ауруларын туралы біледі.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Бүйрек және зәр шығару жүйесі аурулары туралы сипаттайды .

    Кейбір оқушылар:

    Бүйрек және зәр шығару жүйесі ауруларының себептерін мен алдын алу шараларын қарастырды.

    Бағалау критерийі

     1.Бүйрек және зәр шығару ауруларын біледі.

    • 2.Бүйрек және зәр шығару ауруларының туындау себептерін талдайды.

    3. Ауру белгілерін сипаттайды


    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар қолданады: Бүйрек және зәршығару жүйесі ауруларының алдын алу жолдарына қатысты терминдер мен түсініктерді қолдана отырып, бөліп шығару жүйесінің гигиенасын сипаттай алады.

    Пәнге қатысты терминдер мен негізгі сөз тіркестері: пиелонефрит, цистит, гигиена, бүйрек, қуық, несепағар, кальций оксалаты.

    Құндылықтарға баулу



    Зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығы аясында денсаулықты сақтаудағы зәр шығару жүйесінің гигенасын біліп, күнделікті өмірде зәр шығару жүйесінің гигиенасын сақтайды

    Пәнаралық байланыс

    Химия

    Алдыңғы білім


    Ағзалардың тіршілік әрекетіндегі бөліп шығарудың маңызын түсінеді.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы



    8мин








    Білу

    Оқушылармен амандасу, түгендеу.
    Жағымды атмосфералық ахуал туғызу.

    «Сұрақтар баспалдағы» әдісімен үй тапсырмасына- «Бүйректің жұмысына әсер ететін факторлар»шолу жасалады:

    1-ыдырау өнімдерін шығарудың негізгі мүшесі?

    2-Бүйректің жұмысына қандай факторлар кері әсер етеді?

    3-Ыдырау өнімдеріне не жатады?

    4-Ыдырау өнімдері неліктен зиянды?

    5-үнемі суық жағдайда жұмыс істеу қандай зиян келтіреді?

    6-Қандай дәрі-дәрмектер зиянды?

    7-Дұрыс тамақтану деген не?

    8-Бүйрек аурларына әкелетін қандай созылмалы ауруларды білесің?

    ҚБ. «Автобус билеті» әдісі


    Ой қозғау

    Бүйрек және зәр шығару аурулары туралы бейне ролик көріп, өзара ой бөліседі. Бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды.


    Не көрді айтайықшы. Қалай ойлайсыздар бүгін біз не жайында әңгіме өрбітпекпіз? Иә, зәр шығару жүйесі және зәр шығару мүшелерінің ауруларын қарастырамыз.











    Акт,компьютер Кеспе карточкалар




    Түсіну

    Слайдтар арқылы жаңа сабақ тақырыбы ашылады,бүйректе тас байлану,уролитиаз,пиелонефрит, цистит,бүйректің жетімсіздігі,бүйрек кистасы ауруларымен таныстырылады.

    Кеспе қағаздар таратылып «биологиялық диктант» жұптық жұмысы жасалады:

    1-Бүйрекке тас байлану _ _ _ _ _ _ деп аталады.

    2-бүйректің ең қауіпті ауруы _ _ _ _ _ _ _.

    3- _ _ _ _ _ қуықтың қабынуы.

    4-үнемі суық жерде жұмыс істеу _ _ _ _ _ _ ауруына алып келеді.

    5-Бүйректегі тас _ _ _ _ _ _ _ _ _ элементінің дұрыс алмаспауынан пайда болады.

    6- _ _ _ _ _ _ _ қышқылын мөлшерден тыс қолдану зиянды

    7-«өрлеме жұқпа» _ _ _ _ _ _ _ _ зақымдайды

    8-Құрамында _ _ _ _ _ _ _ _ _ көп тағамдар бүйрекке зиян келтіреді.

    ҚБ «Алма » әдісі .


    Дескриптор- Бүйрек және зәр шығару ауруларын біледі. - Бос жерлерге тиісті сөздерді тауып жазды.






















    Сабақтың ортасы


    27 минут






    Қолдану



























    Талдау



    - Зәр шығару жүйесінің жалпы гигиеналық талаптарын қолдау.

    Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы (жеке жұмыс)

    1. Сәйкестендіру кестесі

    Зәр шығару жүйесінің аурулары

    Ауру белгілері

    Пиелонефрит

    Ерімейтін тұздардың бүйректе жиналуынан пайда болады. Зәр шығару қиындайды, ағзада өздігінен улану жүреді.

    Цистит

    Бүйрек ұлпаларына бактериялар енеді, нефрон жасушалары қабынады, тәуліктік зәр шығару қийындайды.

    Бүйрекке тас байлану

    Қуықтың жұқпалы қабынуы, ағзаға суық тию салдарынан пайда болады.


    ҚБ:

    Дескриптор:

    - зәр шығару жүйесінің ауруларын белгілерімен сәйкестендіріп, ерекшеліктерін ажырата алады - Топтың барлығы тапсырманы орындауға қатысады.


    ІІ. Жұптық жұмыс.

    «Суреттер сөйлейді»

    Тақтада түрлі суреттер (бүйрек, қуық, азық түрлері) көрсетіледі.

    1) Мына суреттер бойынша нені байқадыңыздар?

    2) Зәр шығару жүйесінің қандай ауруларын білесіңдер?



    Сау бүйрек Пиелонефрит



    Сау қуық Цистит



    Уролитиаз /тас байлау/


    ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы жұптар бірін-бірі бағалайды


    • Дескрипторлар:

    • Суреттен зәр шығару мүшелерінің ауруларын атады.

    • Қабыну аурулары пиелонефрит, циститтің, бүйрекке тас байланудың туу себептерін талдады.

    • Ауру белгілерін сипаттады









































































    Сабақтың соңы


    5минут


    Жинақтау






















    Б

    Тест сұрақтары:

    1. Бүйрек ауруларын емдейтін дәрігер?

    А/ кардиолог В/уролог С/терапевт Д/пульманолог

    • 2. Зәр шығару жүйесі мүшелерінің дұрыс реттілігін көрсет?

    А/бүйрек- несепағар- зәр шығару өзегі- қуық

    В/қуық- бүйрек- несепағар- зәр шығару өзегі

    С/несепағар- қуық- зәр шығару өзегі- бүйрек

    Д/бүйрек- неспағар- қуық- зәр шығару өзегі

    3. Бүйрек жұмысына кері әсер ететін факторларды ата?

    А/дұрыс тамақтану, тұздардың тұрақты құрамы

    В/спортпен шұғылдану, суға шомылу

    С/зиянды әдеттер, дұрыс тамақтанбау

    Д/тұрақты профилактикалық қараудан өту

    4. Қуықтың жұқпалы қабынуы?

    А/пиелонефрит В/цистит С/нефрит Д/энурез

    ҚБ «Көгершіндер» әдісі

    Дескриптор:

    • - тест тапсырмасының мазмұнын түсініп, дұрыс жауапты белгілейді;

    • - тапсырманы орындауда уақытты ескереді.


    Шығу парағы» (Оқушыларға олардың оқуына қатысты сұрақтар жазылған қағаз беріледі.(интербелсенді тақтадан көрсетіліп тұрады) Ол сұрақтар сабақты қорытындылап, оқушының алған білімін, сабақтың қалай өткендігін бағалайды. Оқушы сұрақтарға жауап жазып, сыныпқа оқып береді)

    1.Сіз бүгін сабақтан не үйрендіңіз?

    2.Сабақтың ұнаған кезеңін атаңыз?

    3.Қай тапсырманы орындағанда қиындықтар болды?


    Үй тапсырмасы: қосымша ақпараттар оқу.












    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Акыпова Гульнар Советбековна
    15 Қараша 2020
    1921
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Бөліп шығару жүйесінің гигиенасы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Бөліп шығару жүйесінің гигиенасы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бүйрек және зәр шығару жүйесі ауруларының алдын алу жолдарын түсіндіру.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    7-бөлім. Бөліп шығару

    Мектеп: Ақшұқыр мектеп-гимназиясы

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Ақыпова Г.С.

    Сынып: 9

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    §20 Бөліп шығару жүйесінің гигиенасы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.1.5.4 Бүйрек және зәр шығару жүйесі ауруларының алдын алу жолдарын түсіндіру.


    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Зәр шығару жүйесінің ауруларын туралы біледі.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Бүйрек және зәр шығару жүйесі аурулары туралы сипаттайды .

    Кейбір оқушылар:

    Бүйрек және зәр шығару жүйесі ауруларының себептерін мен алдын алу шараларын қарастырды.

    Бағалау критерийі

     1.Бүйрек және зәр шығару ауруларын біледі.

    • 2.Бүйрек және зәр шығару ауруларының туындау себептерін талдайды.

    3. Ауру белгілерін сипаттайды


    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар қолданады: Бүйрек және зәршығару жүйесі ауруларының алдын алу жолдарына қатысты терминдер мен түсініктерді қолдана отырып, бөліп шығару жүйесінің гигиенасын сипаттай алады.

    Пәнге қатысты терминдер мен негізгі сөз тіркестері: пиелонефрит, цистит, гигиена, бүйрек, қуық, несепағар, кальций оксалаты.

    Құндылықтарға баулу



    Зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығы аясында денсаулықты сақтаудағы зәр шығару жүйесінің гигенасын біліп, күнделікті өмірде зәр шығару жүйесінің гигиенасын сақтайды

    Пәнаралық байланыс

    Химия

    Алдыңғы білім


    Ағзалардың тіршілік әрекетіндегі бөліп шығарудың маңызын түсінеді.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы



    8мин








    Білу

    Оқушылармен амандасу, түгендеу.
    Жағымды атмосфералық ахуал туғызу.

    «Сұрақтар баспалдағы» әдісімен үй тапсырмасына- «Бүйректің жұмысына әсер ететін факторлар»шолу жасалады:

    1-ыдырау өнімдерін шығарудың негізгі мүшесі?

    2-Бүйректің жұмысына қандай факторлар кері әсер етеді?

    3-Ыдырау өнімдеріне не жатады?

    4-Ыдырау өнімдері неліктен зиянды?

    5-үнемі суық жағдайда жұмыс істеу қандай зиян келтіреді?

    6-Қандай дәрі-дәрмектер зиянды?

    7-Дұрыс тамақтану деген не?

    8-Бүйрек аурларына әкелетін қандай созылмалы ауруларды білесің?

    ҚБ. «Автобус билеті» әдісі


    Ой қозғау

    Бүйрек және зәр шығару аурулары туралы бейне ролик көріп, өзара ой бөліседі. Бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды.


    Не көрді айтайықшы. Қалай ойлайсыздар бүгін біз не жайында әңгіме өрбітпекпіз? Иә, зәр шығару жүйесі және зәр шығару мүшелерінің ауруларын қарастырамыз.











    Акт,компьютер Кеспе карточкалар




    Түсіну

    Слайдтар арқылы жаңа сабақ тақырыбы ашылады,бүйректе тас байлану,уролитиаз,пиелонефрит, цистит,бүйректің жетімсіздігі,бүйрек кистасы ауруларымен таныстырылады.

    Кеспе қағаздар таратылып «биологиялық диктант» жұптық жұмысы жасалады:

    1-Бүйрекке тас байлану _ _ _ _ _ _ деп аталады.

    2-бүйректің ең қауіпті ауруы _ _ _ _ _ _ _.

    3- _ _ _ _ _ қуықтың қабынуы.

    4-үнемі суық жерде жұмыс істеу _ _ _ _ _ _ ауруына алып келеді.

    5-Бүйректегі тас _ _ _ _ _ _ _ _ _ элементінің дұрыс алмаспауынан пайда болады.

    6- _ _ _ _ _ _ _ қышқылын мөлшерден тыс қолдану зиянды

    7-«өрлеме жұқпа» _ _ _ _ _ _ _ _ зақымдайды

    8-Құрамында _ _ _ _ _ _ _ _ _ көп тағамдар бүйрекке зиян келтіреді.

    ҚБ «Алма » әдісі .


    Дескриптор- Бүйрек және зәр шығару ауруларын біледі. - Бос жерлерге тиісті сөздерді тауып жазды.






















    Сабақтың ортасы


    27 минут






    Қолдану



























    Талдау



    - Зәр шығару жүйесінің жалпы гигиеналық талаптарын қолдау.

    Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы (жеке жұмыс)

    1. Сәйкестендіру кестесі

    Зәр шығару жүйесінің аурулары

    Ауру белгілері

    Пиелонефрит

    Ерімейтін тұздардың бүйректе жиналуынан пайда болады. Зәр шығару қиындайды, ағзада өздігінен улану жүреді.

    Цистит

    Бүйрек ұлпаларына бактериялар енеді, нефрон жасушалары қабынады, тәуліктік зәр шығару қийындайды.

    Бүйрекке тас байлану

    Қуықтың жұқпалы қабынуы, ағзаға суық тию салдарынан пайда болады.


    ҚБ:

    Дескриптор:

    - зәр шығару жүйесінің ауруларын белгілерімен сәйкестендіріп, ерекшеліктерін ажырата алады - Топтың барлығы тапсырманы орындауға қатысады.


    ІІ. Жұптық жұмыс.

    «Суреттер сөйлейді»

    Тақтада түрлі суреттер (бүйрек, қуық, азық түрлері) көрсетіледі.

    1) Мына суреттер бойынша нені байқадыңыздар?

    2) Зәр шығару жүйесінің қандай ауруларын білесіңдер?



    Сау бүйрек Пиелонефрит



    Сау қуық Цистит



    Уролитиаз /тас байлау/


    ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы жұптар бірін-бірі бағалайды


    • Дескрипторлар:

    • Суреттен зәр шығару мүшелерінің ауруларын атады.

    • Қабыну аурулары пиелонефрит, циститтің, бүйрекке тас байланудың туу себептерін талдады.

    • Ауру белгілерін сипаттады









































































    Сабақтың соңы


    5минут


    Жинақтау






















    Б

    Тест сұрақтары:

    1. Бүйрек ауруларын емдейтін дәрігер?

    А/ кардиолог В/уролог С/терапевт Д/пульманолог

    • 2. Зәр шығару жүйесі мүшелерінің дұрыс реттілігін көрсет?

    А/бүйрек- несепағар- зәр шығару өзегі- қуық

    В/қуық- бүйрек- несепағар- зәр шығару өзегі

    С/несепағар- қуық- зәр шығару өзегі- бүйрек

    Д/бүйрек- неспағар- қуық- зәр шығару өзегі

    3. Бүйрек жұмысына кері әсер ететін факторларды ата?

    А/дұрыс тамақтану, тұздардың тұрақты құрамы

    В/спортпен шұғылдану, суға шомылу

    С/зиянды әдеттер, дұрыс тамақтанбау

    Д/тұрақты профилактикалық қараудан өту

    4. Қуықтың жұқпалы қабынуы?

    А/пиелонефрит В/цистит С/нефрит Д/энурез

    ҚБ «Көгершіндер» әдісі

    Дескриптор:

    • - тест тапсырмасының мазмұнын түсініп, дұрыс жауапты белгілейді;

    • - тапсырманы орындауда уақытты ескереді.


    Шығу парағы» (Оқушыларға олардың оқуына қатысты сұрақтар жазылған қағаз беріледі.(интербелсенді тақтадан көрсетіліп тұрады) Ол сұрақтар сабақты қорытындылап, оқушының алған білімін, сабақтың қалай өткендігін бағалайды. Оқушы сұрақтарға жауап жазып, сыныпқа оқып береді)

    1.Сіз бүгін сабақтан не үйрендіңіз?

    2.Сабақтың ұнаған кезеңін атаңыз?

    3.Қай тапсырманы орындағанда қиындықтар болды?


    Үй тапсырмасы: қосымша ақпараттар оқу.












    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Сабақ жоспары 9 сынып
    15.11.2020
    1921
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Акыпова Гульнар Советбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации