Бөлме өсімдіктері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бөлме өсімдіктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 5-сынып мұғалімдері үшін пайдалы.Әдіс-тәсілдер қолданылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

«Бөлме өсімдіктері»

Мектеп: 47 ЖОББМ

Күні: 28.11.18

Машықкердің аты – жөні: Кудайбергенова Б.Е.

Сынып: 5 «З»

Қатысқандар:25

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:


5.Т/А5.Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде берілген сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.

Күтілетін нәтижелер

Ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениеті мен сөздік қорын молайтады.

Сабақтың түрі

Жаңа материалды меңгерту сабағы

Пәнаралық байланыс

Әдебиет,өзін-өзі тану

Қажетті құрал-жабдықтар

Интерактивті тақта, «Өсімдіктер» суреті, А4 парағы, түрлі түсті қарындаштар, фломастерлер мен маркерлер, суреттер.

Оқыту әдістері


Дереккөздері

Қазақ тілі 5 – сынып.

Тапсырмалар

Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

Тапсырма

Мұғалімнің қызметі:

Оқушының қызметі:

Ресурстар

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

Сабақтың басы












І.Қызығушылықты ояту








ІІ. Мағынаны тану
































Сабақтың ортасы

23 минут

























Сабақтың соңы

10 минут

















ІІІ. Үйге тапсырма беру.


ІV. Рефлексия














Ұйымдастыру кезеңі.

- Оқушылармен сәлемдесу.

- Психологиялық ахуал туғызу.



Үй тапсырмасын сұрау:

«Кімнің қаламы» әдісі арқылы.Мұғалім оқушылардың қаламдарын таңдау арқылы үй тапсырмасын сұрайды.



Әр топқа суреттер таратылады,сол бойынша оқушылар өз пікірлерін айтады.

- Бөлме өсімдіктерін не үшін өсіреді?

- Үйлеріңде қандай бөлме өсімдіктері бар?

- Сен ол өсімдіктер дұрыс өсуі үшін қалай күтесің?

- Сынып бөлмесінде қандай өсімдіктер бар?


Топқа бөлу.

«Қоржын» әдісі.

Оқушылар үлестірме қағаздар арқылы үш топқа бөлінеді.




Топтық жұмыс.

1-тапсырма

«Мақсатты оқу» әдісі бойынша оқулықтағы мәтінмен танысып, негізгі ақпаратты анықтап, түсініп оқу. Мәтінде не туралы айтылғанын бір сөйлеммен сипаттап береді.

Дескриптор:

-мәтінді түсініп оқиды;

-негізгі ақпаратты анықтайды;

-ашық, жабық сұрақтар дайындайды;

«Кластер» әдісі арқылы мәтінді баяндап,негізгі ақпараттарды түсінеді.

ҚБ:«Бас бармақ» әдісі.


Грамматикалық тақырып:

«Одағай сөздер»

Көңіл-күйді білдіретін сөздер тобын одағай деп атайды.Одағай үш топқа бөлінеді:

1.Көңіл-күй одағайлары;

2.Жекіру одағайлары;

3.Шақыру одағайлары.





2-тапсырма.

Жеке жұмыс.

Одағай сөздерді қатыстырып сөйлем құрау.

Дескриптор:

- одағай сөздерді қатыстырып сөйлем құрайды.

Қ/Б: «Фигуралар» әдісі

3-тапсырма.

«Екі жақты күнделік» әдісі арқылы мәтін бойынша кестені толтырады.

Мәтіннен үзінді

Өз ойым






ҚБ:«Пайыздық бағалау»




4-тапсырма.

«5 минуттық эссе» әдісі арқылы «Бөлме өсімдіктері» тақырыбында эссе жазу.



Эссені аяқтау.


«Блоб ағашы» әдісі арқылы оқушылар бір –

бірін бағалайды.

Оқушылар амандасып орындарына отырады.

Сабаққа назарларын аударады.


Оқушылар үй тапсырмасы бойынша жауап береді.





Оқушылар суреттер бойынша сұрақтарға жауап береді.

Оқушылар бөлме өсімдіктерін қалай күту керектігін, білетін мәліметтерін, естігендерін, теледидардан көргендерін айтады.





Оқушылар үш топқа бөлінеді.

1-топ: «Дәрілік өсімдіктер» тобы

2-топ: «Бөлме өсімдіктер» тобы

3-топ: «Мәдени өсімдіктер» тобы


Мәтінді оқып, негізгі ақпаратты баяндайды. Топпен ақылдасып мәтінде не туралы айтылғанын айтады.








Нақты ақпараттарды анықтау үшін «Кластер» әдісін дайындайды.



1.Көңіл-күй одағайлары: уһ, аһ, пәлі, ойпырым-ай, әй, әттеген-ай, бәрекелді

2.Жекіру одағайлары: жә, кәні, тәйт, тек, т.б.

3.Шақыру одағайлары: құрау- құрау,әукім-әукім, шөк-шөк,кә-кә,т.б.


2-тапсырма.

Алақай,пах шіркін, құрау-құрау,шөре- шөре, бәрекелді, тәйт,ойбай,кә-кә, кәні, ойпырым-ай.




3-тапсырма.

«Екі жақты күнделік» әдісі.


Мәтіннен үзінді

Өз ойым






ҚБ:«Пайыздық бағалау» бойынша оқушылар бірін-бірі бағалайды.


Оқушылар «Бөлме өсімдіктері » тақырыбында эссе жазу.








Қаламдар









Суреттер












Үлестірме қағаздар, қоржын








Үлестірме қағаздар












А4 қағаз, маркер.






Суреттер.













Дәптер












Кесте, дәптер.





























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.12.2018
959
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі