|
Сабақтың тақырыбы: «Бөлме өсімдіктері» |
Мектеп: №47 ЖОББМ |
|||||||||||||||
|
Күні: 28.11.18 |
Машықкердің аты – жөні: Кудайбергенова Б.Е. |
|||||||||||||||
|
Сынып: 5 «З» |
Қатысқандар:25 |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
5.Т/А5.Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде берілген сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру. |
|||||||||||||||
|
Күтілетін нәтижелер |
Ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениеті мен сөздік қорын молайтады. |
|||||||||||||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа материалды меңгерту сабағы |
|||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет,өзін-өзі тану |
|||||||||||||||
|
Қажетті құрал-жабдықтар |
Интерактивті тақта, «Өсімдіктер» суреті, А4 парағы, түрлі түсті қарындаштар, фломастерлер мен маркерлер, суреттер. |
|||||||||||||||
|
Оқыту әдістері |
|
|||||||||||||||
|
Дереккөздері |
Қазақ тілі 5 – сынып. |
|||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
||||||||||||||||
|
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
||||||||||||||||
|
Тапсырма |
Мұғалімнің қызметі: |
Оқушының қызметі: |
Ресурстар |
|||||||||||||
|
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу Сабақтың басы
І.Қызығушылықты ояту ІІ. Мағынаны тану Сабақтың ортасы 23 минут Сабақтың соңы 10 минут ІІІ. Үйге тапсырма беру. ІV. Рефлексия |
Ұйымдастыру кезеңі. - Оқушылармен сәлемдесу. - Психологиялық ахуал туғызу. Үй тапсырмасын сұрау: «Кімнің қаламы» әдісі арқылы.Мұғалім оқушылардың қаламдарын таңдау арқылы үй тапсырмасын сұрайды. Әр топқа суреттер таратылады,сол бойынша оқушылар өз пікірлерін айтады. - Бөлме өсімдіктерін не үшін өсіреді? - Үйлеріңде қандай бөлме өсімдіктері бар? - Сен ол өсімдіктер дұрыс өсуі үшін қалай күтесің? - Сынып бөлмесінде қандай өсімдіктер бар?
Топқа бөлу. «Қоржын» әдісі. Оқушылар үлестірме қағаздар арқылы үш топқа бөлінеді. Топтық жұмыс. 1-тапсырма «Мақсатты оқу» әдісі бойынша оқулықтағы мәтінмен танысып, негізгі ақпаратты анықтап, түсініп оқу. Мәтінде не туралы айтылғанын бір сөйлеммен сипаттап береді. Дескриптор: -мәтінді түсініп оқиды; -негізгі ақпаратты анықтайды; -ашық, жабық сұрақтар дайындайды; «Кластер» әдісі арқылы мәтінді баяндап,негізгі ақпараттарды түсінеді. ҚБ:«Бас бармақ» әдісі. Грамматикалық тақырып: «Одағай сөздер» Көңіл-күйді білдіретін сөздер тобын одағай деп атайды.Одағай үш топқа бөлінеді: 1.Көңіл-күй одағайлары; 2.Жекіру одағайлары; 3.Шақыру одағайлары. 2-тапсырма. Жеке жұмыс. Одағай сөздерді қатыстырып сөйлем құрау. Дескриптор: - одағай сөздерді қатыстырып сөйлем құрайды. Қ/Б: «Фигуралар» әдісі 3-тапсырма. «Екі жақты күнделік» әдісі арқылы мәтін бойынша кестені толтырады.
ҚБ:«Пайыздық бағалау»
4-тапсырма. «5 минуттық эссе» әдісі арқылы «Бөлме өсімдіктері» тақырыбында эссе жазу.
Эссені аяқтау.
«Блоб ағашы» әдісі арқылы оқушылар бір – бірін бағалайды. |
Оқушылар амандасып орындарына отырады. Сабаққа назарларын аударады.
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша жауап береді.
Оқушылар суреттер бойынша сұрақтарға жауап береді. Оқушылар бөлме өсімдіктерін қалай күту керектігін, білетін мәліметтерін, естігендерін, теледидардан көргендерін айтады.
Оқушылар үш топқа бөлінеді. 1-топ: «Дәрілік өсімдіктер» тобы 2-топ: «Бөлме өсімдіктер» тобы 3-топ: «Мәдени өсімдіктер» тобы
Мәтінді оқып, негізгі ақпаратты баяндайды. Топпен ақылдасып мәтінде не туралы айтылғанын айтады.
Нақты ақпараттарды анықтау үшін «Кластер» әдісін дайындайды.
1.Көңіл-күй одағайлары: уһ, аһ, пәлі, ойпырым-ай, әй, әттеген-ай, бәрекелді 2.Жекіру одағайлары: жә, кәні, тәйт, тек, т.б. 3.Шақыру одағайлары: құрау- құрау,әукім-әукім, шөк-шөк,кә-кә,т.б.
2-тапсырма. Алақай,пах шіркін, құрау-құрау,шөре- шөре, бәрекелді, тәйт,ойбай,кә-кә, кәні, ойпырым-ай.
3-тапсырма. «Екі жақты күнделік» әдісі.
ҚБ:«Пайыздық бағалау» бойынша оқушылар бірін-бірі бағалайды.
Оқушылар «Бөлме өсімдіктері » тақырыбында эссе жазу. |
Қаламдар
Суреттер
Үлестірме қағаздар, қоржын
Үлестірме қағаздар
А4 қағаз, маркер.
Суреттер.
Дәптер
Кесте, дәптер.
|
|||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бөлме өсімдіктері
Бөлме өсімдіктері
|
Сабақтың тақырыбы: «Бөлме өсімдіктері» |
Мектеп: №47 ЖОББМ |
|||||||||||||||
|
Күні: 28.11.18 |
Машықкердің аты – жөні: Кудайбергенова Б.Е. |
|||||||||||||||
|
Сынып: 5 «З» |
Қатысқандар:25 |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
5.Т/А5.Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде берілген сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру. |
|||||||||||||||
|
Күтілетін нәтижелер |
Ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениеті мен сөздік қорын молайтады. |
|||||||||||||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа материалды меңгерту сабағы |
|||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет,өзін-өзі тану |
|||||||||||||||
|
Қажетті құрал-жабдықтар |
Интерактивті тақта, «Өсімдіктер» суреті, А4 парағы, түрлі түсті қарындаштар, фломастерлер мен маркерлер, суреттер. |
|||||||||||||||
|
Оқыту әдістері |
|
|||||||||||||||
|
Дереккөздері |
Қазақ тілі 5 – сынып. |
|||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
||||||||||||||||
|
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
||||||||||||||||
|
Тапсырма |
Мұғалімнің қызметі: |
Оқушының қызметі: |
Ресурстар |
|||||||||||||
|
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу Сабақтың басы
І.Қызығушылықты ояту ІІ. Мағынаны тану Сабақтың ортасы 23 минут Сабақтың соңы 10 минут ІІІ. Үйге тапсырма беру. ІV. Рефлексия |
Ұйымдастыру кезеңі. - Оқушылармен сәлемдесу. - Психологиялық ахуал туғызу. Үй тапсырмасын сұрау: «Кімнің қаламы» әдісі арқылы.Мұғалім оқушылардың қаламдарын таңдау арқылы үй тапсырмасын сұрайды. Әр топқа суреттер таратылады,сол бойынша оқушылар өз пікірлерін айтады. - Бөлме өсімдіктерін не үшін өсіреді? - Үйлеріңде қандай бөлме өсімдіктері бар? - Сен ол өсімдіктер дұрыс өсуі үшін қалай күтесің? - Сынып бөлмесінде қандай өсімдіктер бар?
Топқа бөлу. «Қоржын» әдісі. Оқушылар үлестірме қағаздар арқылы үш топқа бөлінеді. Топтық жұмыс. 1-тапсырма «Мақсатты оқу» әдісі бойынша оқулықтағы мәтінмен танысып, негізгі ақпаратты анықтап, түсініп оқу. Мәтінде не туралы айтылғанын бір сөйлеммен сипаттап береді. Дескриптор: -мәтінді түсініп оқиды; -негізгі ақпаратты анықтайды; -ашық, жабық сұрақтар дайындайды; «Кластер» әдісі арқылы мәтінді баяндап,негізгі ақпараттарды түсінеді. ҚБ:«Бас бармақ» әдісі. Грамматикалық тақырып: «Одағай сөздер» Көңіл-күйді білдіретін сөздер тобын одағай деп атайды.Одағай үш топқа бөлінеді: 1.Көңіл-күй одағайлары; 2.Жекіру одағайлары; 3.Шақыру одағайлары. 2-тапсырма. Жеке жұмыс. Одағай сөздерді қатыстырып сөйлем құрау. Дескриптор: - одағай сөздерді қатыстырып сөйлем құрайды. Қ/Б: «Фигуралар» әдісі 3-тапсырма. «Екі жақты күнделік» әдісі арқылы мәтін бойынша кестені толтырады.
ҚБ:«Пайыздық бағалау»
4-тапсырма. «5 минуттық эссе» әдісі арқылы «Бөлме өсімдіктері» тақырыбында эссе жазу.
Эссені аяқтау.
«Блоб ағашы» әдісі арқылы оқушылар бір – бірін бағалайды. |
Оқушылар амандасып орындарына отырады. Сабаққа назарларын аударады.
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша жауап береді.
Оқушылар суреттер бойынша сұрақтарға жауап береді. Оқушылар бөлме өсімдіктерін қалай күту керектігін, білетін мәліметтерін, естігендерін, теледидардан көргендерін айтады.
Оқушылар үш топқа бөлінеді. 1-топ: «Дәрілік өсімдіктер» тобы 2-топ: «Бөлме өсімдіктер» тобы 3-топ: «Мәдени өсімдіктер» тобы
Мәтінді оқып, негізгі ақпаратты баяндайды. Топпен ақылдасып мәтінде не туралы айтылғанын айтады.
Нақты ақпараттарды анықтау үшін «Кластер» әдісін дайындайды.
1.Көңіл-күй одағайлары: уһ, аһ, пәлі, ойпырым-ай, әй, әттеген-ай, бәрекелді 2.Жекіру одағайлары: жә, кәні, тәйт, тек, т.б. 3.Шақыру одағайлары: құрау- құрау,әукім-әукім, шөк-шөк,кә-кә,т.б.
2-тапсырма. Алақай,пах шіркін, құрау-құрау,шөре- шөре, бәрекелді, тәйт,ойбай,кә-кә, кәні, ойпырым-ай.
3-тапсырма. «Екі жақты күнделік» әдісі.
ҚБ:«Пайыздық бағалау» бойынша оқушылар бірін-бірі бағалайды.
Оқушылар «Бөлме өсімдіктері » тақырыбында эссе жазу. |
Қаламдар
Суреттер
Үлестірме қағаздар, қоржын
Үлестірме қағаздар
А4 қағаз, маркер.
Суреттер.
Дәптер
Кесте, дәптер.
|
|||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













