Бөлшек - Рационал теңдеулер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бөлшек - Рационал теңдеулер

Материал туралы қысқаша түсінік
әріптестерге
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сабақтың тақырыбы: Бөлшек-рационал теңдеулер

Сабақтың мақсаты:

  • Оқушыларға рационал теңдеулер туралы білімдерін кеңейту, бөлшек- рационал теңдеулерді шешуді үйрету.

  • Есептер шығару арқылы оқушылардың ойлау және тез есептеу қабілеттерін дамыту, пәнге қызығушылықтарын арттыру.

  • Ұқыптылыққа, шапшаңдылыққа, өзбетімен жұмыстануға, қатесіз шығаруға баулу.

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру

Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап.

Сабақтың көрнекілігі: слайдтар,плакат.

Сабақтың барысы

I. Ұйымдастыру бөлімі.

II. Ауызша жаттығулар

1. Әріптің қандай мәнінде алгебралық өрнектің мағынасы болмайды. (слайд № 2):

3. Теңдеуді шешу. (слайд №3):

х(х – 5) = 0;

х2 – 4х = 0;

х2 – 4 = 0;

х2 + 4 = 0.

III. Жаңа сабақты түсіндіру:

1. Еске түсіру .Мына теңдеулер қалай шешіледі.(слайд № 4):

Бөлшек-рационал теңдеуді шешу кезінде келесі алгоритм қолданылады:

  1. теңдеуге кіретін бөлшектердің ортақ бөлімін табамыз;

  2. теңдеудің екі жақ бөлігін ортақ бөлімге келтіреміз;

  3. алымдарын теңестіру арқылы бүтін рационал теңдеуді аламыз;

  4. шыққан теңдеуді шешеміз;

  5. шыққан түбірлердің ішінен бөгде түбірлерді алып тастаймыз.

Теңдеу шешуді қарастырайық:
I тәсіл (слайд № 5).

х2 – 3х + х  – 5 – х – 5 = 0

х2 – 3х –10 = 0

Д = 9 + 40 = 49

х1 = 5     х2 = –2

тексеру жүргізу арқылы шыққан мәндер теңдеудің түбірлері –2 және 5 болатынын анықтаймыз. (слайд №7).

х = –2 х(х – 5) = –2(–2 – 5) 0;
х = 5 х(х – 5) = 5(5 – 5) = 0.
Тексеру жүргізсек, х = 5 саны берілген теңдеуді қанағаттандырмайтынын.
теңдеудің түбірі : х = –2

Жауабы: –2.

IV Оқулықпен жұмыс : №173-176 (тақтары), №176(1,2).

V Бекіту (слайд № 11).

178 (1,3).

VI.Үйге тапсырма (слайд № 12).

№173, №178(2,4)

VIІ . Қорытындылау: Алгоритмді қайталау.

Оқушыларды бағалау.

Теңдеу шешуді қарастырайық:
I тәсіл (слайд № 5).


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
08.12.2018
975
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі