Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні: Математика

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.1А бөлім: Квадрат түбірлер және иррационал өрнектер

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 8

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Мұғалімнің кәсіби даму мақсаты


    Сабақ тақырыбы

    Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан құтылу

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.1.2.4

    бөлшек бөліміндегі иррационалдықтан арыла біледі;


    Сабақ мақсаттары

    Оқушылар оқу мақсатына жетеді, егер

    • айнымалының берілген аралықтары үшін квадрат түбірдің үлкен не кіші мәнін анықтай алады

    • бөлшек бөліміндегі иррационалдықтан арыла біледі

    Бағалау критерийлері

    Оқушылар:

    • Бөлшек бөліміндегі иррационал өрнектің түйіндесін анықтай алады;

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    - сандардың иррационалдығын дәлелдей біледі;

    - квадрат түбірдің қасиеттерінің тұжырымын пайдаланып өз шешімін түсіндіреді;

    - иррационал сандар қасиеттері түсінігіне негізделген сандар туралы талқылау жүргізеді;

    Пәндік лексика мен терминология

    - нақты сандар жиыны;

    - рационал және иррационал сандар;

    - шектеусіз периодты (периодсыз) ондық бөдшек;

    - арифметикалық квадрат түбір;

    - қосындының түбірі және түбірлердің қосындысы;

    - көбейтіндінің түбірі және түбірлердің көбейтіндісі;

    - бөліндінің түбірі және түбірлердің бөліндісі;

    - санның квадрат дәрежесінің түбірі;

    - санның жұп дәрежесінің квадрат түбірі;

    - иррационал өрнек;

    - түбір астындағы өрнек;

    Диалогқа қажетті тіркестер:

    - рационал сан ... түрінде жазылуы/ұсынылуы мүмкін;

    -иррационал санды ... түрінде жазуға/ұсынуға болмайды;

    - егер ... болса, оң саннан алынған квадрат түбірді иррационал сан деп айтуға болады;

    - иррационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану нәтижесінде...;

    - иррационал сандардың қосындысы ... болады;

    Құндылықтарды дарыту



    • оқушыларды өзін-өзі және бағалату арқылы азаматтық жауапкершілігін қалыптастыру;

    • өз бетімен жеке жұмыс жасату арқылы өмір бойы білім алуға дағдыландыру.

    Бастапқы білім

    функциясы, арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері, құрамында квадрат түбірі бар өрнектердің мүмкін мәндер жиынын анықтай алады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-2 минут

    Сабақ басында:

    Алдыңғы сабақта өтілген материалдарға шолу жасау.

    Үй тапсырмасын тексеру, талдау.

    Тақырып ашу.

    Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен танысу.

    Жетістік критерийін жасап, талқылау.


    Слайд 1-3


    Сабақтың ортасы

    3-7 минут


























    8-13 мин
























    14-25 мин

    Жаңа тақырыпты түсіндіру және бекіту:

    Миға шабуыл.

    Айнымалының қандай мәндерінде өрнектің мағынасы бар?

    “Жұлдызша” белгісінің орнына көбейкіш қойыңыз:


    Жауаптары:


    Жаңа сабақты меңгерту

    Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату дегеніміз – берілген бөлшекті түрлендіру арқылы бөлімі рационал сан болатын бөлшекке келтіру.

    Shape1

    Мысалы:






    Егер бөлшектің бөлімінде квадрат түбірлері бар өрнектердің қосындысы немесе айырымы болса, онда бөлшектің алымы мен бөлімін бөлімінің түйіндес өрнегіне көбейтеміз.

    Мысалы:


    Shape2










    a + b және a – b түріндегі өрнектер түйіндес өрнектер деп аталады





    Өтілген тақырыпты бекіту мақсатында деңгейлері әр түрлі практикалық тапсырмалар арқылы өзіндік жұмыспен

    қамтамасыз ету


    Бағалау критерийлері:


    +/-

    1

    Бөлшек бөліміндегі иррационал өрнектің түйіндесін таба алады


    2

    Бөлшек бөлімінің түйіндесін бөлшектің алымы мен бөліміне көбейтеді


    1-тапсырма

    Бөлшек бөліміндегі иррационалдықтан арылыңыз.

    1.






    2.




    2-тапсырма

    Бөлшек бөліміндегі иррационалдықтан арылыңыз.
















    4-6

    Оқулық NIS_Математика_8_КББ_Бөлім_1_тарау_1
















    Қосымша 1















    Шешімдері:

    8-13 слайд

    26-37 мин

    Жаңа бекіту

    Жаңа сабақты бекіту мақсатында оқулықпен жұмыс жасалады.





































    Жаңа тақырыпты меңгеру және бекіту барысында оқушылардың жұмысы келесі дескрипторлар арқылы бағаланады:

    Жеке жұмыс барысында өзін-өзі бағалау жүзеге асырылады. Дескриптор бойынша оқушыларды бағалау.

    Мұғалім оқушылардың жиі жіберетін қателері бойынша түсінік береді.

    Дифференциация күрделендіру принципі бойынша құрылған: деңгейден деңгейге біртіндеп ауысу.


    Сабақтың соңы

    38-40 минут

    Рефлексия.

    Сабақты қорытындылау.


    Үй тапысрмасы: оқулықтан 1.129, 1.130 тапсырмалар






    18 слайд

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы




    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.


    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:

    2:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Джургабаев Серик, Асет Насихат, Төлеген Мәулет
    23 Қырқүйек 2022
    1143
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Бөлшек бөліміндегі иррационалдықтан арылу 8 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Бөлшек бөліміндегі иррационалдықтан арылу 8 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бөлшек бөліміндегі иррационалдықтан арылу 8 сынып алгебра түбірлерге байланысты ықшамдаулар, қысқаша көбейту формулалары негізінде
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні: Математика

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.1А бөлім: Квадрат түбірлер және иррационал өрнектер

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 8

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Мұғалімнің кәсіби даму мақсаты


    Сабақ тақырыбы

    Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан құтылу

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.1.2.4

    бөлшек бөліміндегі иррационалдықтан арыла біледі;


    Сабақ мақсаттары

    Оқушылар оқу мақсатына жетеді, егер

    • айнымалының берілген аралықтары үшін квадрат түбірдің үлкен не кіші мәнін анықтай алады

    • бөлшек бөліміндегі иррационалдықтан арыла біледі

    Бағалау критерийлері

    Оқушылар:

    • Бөлшек бөліміндегі иррационал өрнектің түйіндесін анықтай алады;

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    - сандардың иррационалдығын дәлелдей біледі;

    - квадрат түбірдің қасиеттерінің тұжырымын пайдаланып өз шешімін түсіндіреді;

    - иррационал сандар қасиеттері түсінігіне негізделген сандар туралы талқылау жүргізеді;

    Пәндік лексика мен терминология

    - нақты сандар жиыны;

    - рационал және иррационал сандар;

    - шектеусіз периодты (периодсыз) ондық бөдшек;

    - арифметикалық квадрат түбір;

    - қосындының түбірі және түбірлердің қосындысы;

    - көбейтіндінің түбірі және түбірлердің көбейтіндісі;

    - бөліндінің түбірі және түбірлердің бөліндісі;

    - санның квадрат дәрежесінің түбірі;

    - санның жұп дәрежесінің квадрат түбірі;

    - иррационал өрнек;

    - түбір астындағы өрнек;

    Диалогқа қажетті тіркестер:

    - рационал сан ... түрінде жазылуы/ұсынылуы мүмкін;

    -иррационал санды ... түрінде жазуға/ұсынуға болмайды;

    - егер ... болса, оң саннан алынған квадрат түбірді иррационал сан деп айтуға болады;

    - иррационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану нәтижесінде...;

    - иррационал сандардың қосындысы ... болады;

    Құндылықтарды дарыту



    • оқушыларды өзін-өзі және бағалату арқылы азаматтық жауапкершілігін қалыптастыру;

    • өз бетімен жеке жұмыс жасату арқылы өмір бойы білім алуға дағдыландыру.

    Бастапқы білім

    функциясы, арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері, құрамында квадрат түбірі бар өрнектердің мүмкін мәндер жиынын анықтай алады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-2 минут

    Сабақ басында:

    Алдыңғы сабақта өтілген материалдарға шолу жасау.

    Үй тапсырмасын тексеру, талдау.

    Тақырып ашу.

    Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен танысу.

    Жетістік критерийін жасап, талқылау.


    Слайд 1-3


    Сабақтың ортасы

    3-7 минут


























    8-13 мин
























    14-25 мин

    Жаңа тақырыпты түсіндіру және бекіту:

    Миға шабуыл.

    Айнымалының қандай мәндерінде өрнектің мағынасы бар?

    “Жұлдызша” белгісінің орнына көбейкіш қойыңыз:


    Жауаптары:


    Жаңа сабақты меңгерту

    Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату дегеніміз – берілген бөлшекті түрлендіру арқылы бөлімі рационал сан болатын бөлшекке келтіру.

    Shape1

    Мысалы:






    Егер бөлшектің бөлімінде квадрат түбірлері бар өрнектердің қосындысы немесе айырымы болса, онда бөлшектің алымы мен бөлімін бөлімінің түйіндес өрнегіне көбейтеміз.

    Мысалы:


    Shape2










    a + b және a – b түріндегі өрнектер түйіндес өрнектер деп аталады





    Өтілген тақырыпты бекіту мақсатында деңгейлері әр түрлі практикалық тапсырмалар арқылы өзіндік жұмыспен

    қамтамасыз ету


    Бағалау критерийлері:


    +/-

    1

    Бөлшек бөліміндегі иррационал өрнектің түйіндесін таба алады


    2

    Бөлшек бөлімінің түйіндесін бөлшектің алымы мен бөліміне көбейтеді


    1-тапсырма

    Бөлшек бөліміндегі иррационалдықтан арылыңыз.

    1.






    2.




    2-тапсырма

    Бөлшек бөліміндегі иррационалдықтан арылыңыз.
















    4-6

    Оқулық NIS_Математика_8_КББ_Бөлім_1_тарау_1
















    Қосымша 1















    Шешімдері:

    8-13 слайд

    26-37 мин

    Жаңа бекіту

    Жаңа сабақты бекіту мақсатында оқулықпен жұмыс жасалады.





































    Жаңа тақырыпты меңгеру және бекіту барысында оқушылардың жұмысы келесі дескрипторлар арқылы бағаланады:

    Жеке жұмыс барысында өзін-өзі бағалау жүзеге асырылады. Дескриптор бойынша оқушыларды бағалау.

    Мұғалім оқушылардың жиі жіберетін қателері бойынша түсінік береді.

    Дифференциация күрделендіру принципі бойынша құрылған: деңгейден деңгейге біртіндеп ауысу.


    Сабақтың соңы

    38-40 минут

    Рефлексия.

    Сабақты қорытындылау.


    Үй тапысрмасы: оқулықтан 1.129, 1.130 тапсырмалар






    18 слайд

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы




    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.


    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:

    2:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Сабақ жоспары 8 сынып
    23.00.2022
    1143
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Джургабаев Серик, Асет Насихат, Төлеген Мәулет
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации