Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бөлшек бөліміндегі иррационалдықтан арылу 8 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: Математика
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.1А бөлім: Квадрат түбірлер және иррационал өрнектер |
Мектеп: |
|||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||
Сынып: 8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||
Мұғалімнің кәсіби даму мақсаты |
|
|||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан құтылу |
|||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.2.4 бөлшек бөліміндегі иррационалдықтан арыла біледі;
|
|||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Оқушылар оқу мақсатына жетеді, егер
|
|||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Оқушылар:
|
|||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: - сандардың иррационалдығын дәлелдей біледі; - квадрат түбірдің қасиеттерінің тұжырымын пайдаланып өз шешімін түсіндіреді; - иррационал сандар қасиеттері түсінігіне негізделген сандар туралы талқылау жүргізеді; Пәндік лексика мен терминология - нақты сандар жиыны; - рационал және иррационал сандар; - шектеусіз периодты (периодсыз) ондық бөдшек; - арифметикалық квадрат түбір; - қосындының түбірі және түбірлердің қосындысы; - көбейтіндінің түбірі және түбірлердің көбейтіндісі; - бөліндінің түбірі және түбірлердің бөліндісі; - санның квадрат дәрежесінің түбірі; - санның жұп дәрежесінің квадрат түбірі; - иррационал өрнек; - түбір астындағы өрнек; Диалогқа қажетті тіркестер: - рационал сан ... түрінде жазылуы/ұсынылуы мүмкін; -иррационал санды ... түрінде жазуға/ұсынуға болмайды; - егер ... болса, оң саннан алынған квадрат түбірді иррационал сан деп айтуға болады; - иррационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану нәтижесінде...; - иррационал сандардың қосындысы ... болады; |
|||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
|
|||||||||||||||
Бастапқы білім |
функциясы, арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері, құрамында квадрат түбірі бар өрнектердің мүмкін мәндер жиынын анықтай алады. |
|||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||
Сабақтың басы 0-2 минут |
Сабақ басында: Алдыңғы сабақта өтілген материалдарға шолу жасау. Үй тапсырмасын тексеру, талдау. Тақырып ашу. Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен танысу. Жетістік критерийін жасап, талқылау. |
Слайд 1-3 |
||||||||||||||
Сабақтың ортасы 3-7 минут 8-13 мин 14-25 мин |
Жаңа тақырыпты түсіндіру және бекіту: Миға шабуыл. Айнымалының қандай мәндерінде өрнектің мағынасы бар? “Жұлдызша” белгісінің орнына көбейкіш қойыңыз: Жауаптары: Жаңа сабақты меңгерту Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату дегеніміз – берілген бөлшекті түрлендіру арқылы бөлімі рационал сан болатын бөлшекке келтіру.
Мысалы: Егер бөлшектің бөлімінде квадрат түбірлері бар өрнектердің қосындысы немесе айырымы болса, онда бөлшектің алымы мен бөлімін бөлімінің түйіндес өрнегіне көбейтеміз. Мысалы:
a + b және a – b түріндегі өрнектер түйіндес өрнектер деп аталады Өтілген тақырыпты бекіту мақсатында деңгейлері әр түрлі практикалық тапсырмалар арқылы өзіндік жұмыспен қамтамасыз ету
Бөлшек бөліміндегі иррационалдықтан арылыңыз. 1. 2. 2-тапсырма Бөлшек бөліміндегі иррационалдықтан арылыңыз. |
4-6 Оқулық NIS_Математика_8_КББ_Бөлім_1_тарау_1 Қосымша 1 Шешімдері: 8-13 слайд |
||||||||||||||
26-37 мин |
Жаңа бекіту Жаңа сабақты бекіту мақсатында оқулықпен жұмыс жасалады. Жаңа тақырыпты меңгеру және бекіту барысында оқушылардың жұмысы келесі дескрипторлар арқылы бағаланады: Жеке жұмыс барысында өзін-өзі бағалау жүзеге асырылады. Дескриптор бойынша оқушыларды бағалау. Мұғалім оқушылардың жиі жіберетін қателері бойынша түсінік береді. Дифференциация күрделендіру принципі бойынша құрылған: деңгейден деңгейге біртіндеп ауысу. |
|
||||||||||||||
Сабақтың соңы 38-40 минут |
Рефлексия. Сабақты қорытындылау. Үй тапысрмасы: оқулықтан 1.129, 1.130 тапсырмалар |
18 слайд |
||||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||||
|
|
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. |
||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: 770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |