Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Бөлшектер әлемі
Материал туралы қысқаша түсінік
әріптестерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
08 Желтоқсан 2018
473
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сайыс сабақ: Бөлшектер әлемі Біз санбыз Сызықпенен бөлінген Математиканы ұқпас адамға Құбыжық болып көрінген Дұрыс,бұрыс,аралас Ондық болып керілген.Сабақ түрі: Қайталау және пысықтау.Жарыс сабақ. Сабақ мақсаты: Білімдік: Бөлшектер туралы теориялық білімдерді пайдалана отырып,өтілген сабақтарды оқушы санасына бекіту ,тиянақтау.Дамытушылық: Оқушыларды белсенді шығармашылық жұмысқа,іскерлікке дайындау ,өз бетімен еңбектену сезімдерін және оқушылардың білім дағдыларын,ойлау қабілеттерін дамыту.Тәрбиелік: Оқушылардың зейіндерін шоғырландыру, ұқыптылыққа,дәлдікке,ұжымда бірлесе отырып жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Оқыту әдісі: Қайта жаңғырту.Оқыту формасы: Жеке және ұжымдық.Пәнаралық байланыс: Информатика.Жабдықтау: Интерактивті тақта,слайттық презентация. Сабақ жоспары:1.Ұйымдастыру кезеңі.2.Топтарды таныстыру.3.Қасқағым сәт.4.Ойлану,қайталау,пысықтау.5.Сабақты қорытындылау.6.Үйге тапсырма.
Сабақтың өту барысы кезеңдері:I кезең: Сыныпты отырғызу.II кезең: Топтарға бөлу.III кезең: Топтарды таныстыру.а) Бұрыс бөлшекә) Дұрыс бөлшекб) Аралас санв) Ондық бөлшекIV кезең: Қасқағым сәт.Топ: Бұрыс бөлшек1.Ең кіші жай сан.2.Тең қабырғалы төртбұрыш.3. Бір жұмыртқа 5 минутта піседі,ал 5жұмыртқа қанша уақытта піседі?4.Менде 15 тиын болды,орманда аю мені алдап,оның 2 /3-ін алып қойды,менде қанша тиын қалды?5.Бір таңбалы санның жанына тура сондай таңба жазды,сан қанша есе артты?6.1234;567;890 қайсысы үшке бөлінеді.7.Азайтудың мәні.8.Миллиард санының жазылуында неше нөл бар?9.567/100 санының бүтін бөлігі.10.Жеті ағайын,әр аптада бірін-бірі айналып жүреді.Соңы қоштасса-алдыңғысы шығады.
Топ: Дұрыс бөлшек1.Қолда 10 саусақ,10 қолда қанша саусақ?2.Төлеу апай жұмысқа 1,5 сағатта жетеді,жұмыстан үйге асығып сол жолмен 90 минутта жетеді.Мұндай айырмашылықты қалай түсінуге болады?3.Екі нүктемен шектелген түзудің бөлігі?4.Ең үлкен екі таңбалы сан.5.Қосылғыштардың мәні.6.6,125 санын аралас санға айналдыр.7.Қандай геометриялық фигура күнмен дос?8.Бір ғасырда неше жыл бар?9. Дөңгелек бойымен екі апалы-сіңілі жүгіріп жүр;қысқасы-бір рет,ұзыны әр сағат сайын.10.Апалы-сіңілі келеді Бір-біріне ереді.
Топ: Аралас сан1.Желді күні тауық бола ма?2.Мемлекетіміздің атауында қайталанатын әріптер,әртүрлі әріптердің қандай бөлігін құрайды?3.Миллион санының жазылуында неше нөл бар?4.Үш ат 10 километр шауып өтті,әр ат неше километр шапты?5.Ең үлкен натурал сан.6. 3.5/1000 санын ондық бөлшекке айналдыр.7. Ағайынды бес бала, Үйінде жалаң жүреді.8. Әкей 3-ші тамыздан 10-шы тамызға дейін іс-сапарда болды.Әкей іс-сапарда қанша күн болды?9.Бір сағатта неше минут бар?10.Қандай екі санның қосындысы,олардың көбейтіндісіне тең? Топ: Ондық бөлшек.1.Шарбақ астынан аттардың 6 аяқтары көрінеді,аулада неше ат?2.Ең кіші жай сан.3.Баспалдақ 7 басқыштан тұрады.Дәл ортасында тұру үшін қай басқышты басу керек?4.Бұрышты өлшейтін құрал.5.Қояандар ағашты 10 рет аралады.Неше бөлік болады?6.Төрт аяақты болғанмен жүре алмайды.7.Егер С -дан бастасаң санмын С –ны алып тастасаң жанмын.8. Егер Т -дан бастасаң санмын. Т –ны алып тастасаң жаумын.9. Бөлшек сызығы қандай амалды білдіреді?10.Бір ғасырда неше жыл бар? V кезең: Ойлану,қайталау,пысықтау. / СЛАЙД/ №1
№2Сұрақ: Қандай бөлшек артық?72 18 46 17 38 4269 30 13 5 19 40Сұрақ: Дұрыс бөлшек деп қандай бөлшекті айтамыз?Сұрақ: Дұрыс бөлшек 1-ден артық болуы мүмкін бе?
№3Сұрақ: Артық бөлшекті ата .3 1 31 13 56 1114 2 100 18 43 205Сұрақ: Бұрыс бөлшек деп қандай бөлшекті айтамыз? Сұрақ: Бұрыс бөлшек әрқашанда 1-ден артық болуы мүмкін бе?№4.Бөлшектерді салыстыр.3 және 2 5 және 6 7 және 9 8 және 3 3 және 344 6 6 7 7 12 12 14 6 Мына бөлшектердің қайсысы үлкен? 3 4 немесе 5 4 5 6№5
Тапсырма:Кесте толтыруда қандай заңдылық бар?
VI кезең: Флипчартпен жұмыс 1.Діңгектердің астындағы жасырын санды тап. Олар қандай заңдылықпен орналастырылған? 0,8 1,5 2,3 1,7 ? 2,22.Әртүрлі түсті шаршылар берілген.Бір түсті шаршылар барлық шаршылардың қандай бөлігі? Жеке-жеке жазып шық.3.Спортшылар таудан шаңғымен сырғанауда.Барлық жол 15 км.Шаңғышы жолдың 1/5 бөлігін жүріп өтті.Ол қанша километр жүріп өтті? 4.Әртүрлі доптан 24 доп.Футбол добы барлық доптың 1/6 бөлігі,ал баскетбол добы барлық доптың ½ бөлігі.Қанша футбол,қанша баскетбол добы бар?5.Айнұр торт сатып алды.Ол тортты 10 бөлікке бөліп,оның 3 бөлігін жеді.Қанша бөлік қалды?Жай бөлшек түрінде жазып көрсет.6.Столда әртүрлі 25 жеміс-жидек бар.Апельсин 6, банан 10. Апельсин мен банан барлық жемістің қандай бөлігі?7. A: 1/2:2 E: 3/4-8/15 Б: 7,3/5-2,4/15 Л: 4,7/11:17 М: 6+4,9/11 К: 20,1/2+12,2/5 І: 5/9-13/27 Т: 10,5/9*3/5 Ы: 4,3/5:23 Н: 8/21*3/8 Г: 29/54-4/9 Д: 15,9-4,75 Ж: 0,07+13,23 Р: 16:1,3/5 Білікті бірді жығар, Білімді мыңды жығар.VII кезең: Сабақты қорытындылау.VIII кезең: Үйге тапсырма № 1015 № 1016 № 1054 (Әбілқасымова А.Алматы « Мектеп »2009)
Оқыту әдісі: Қайта жаңғырту.Оқыту формасы: Жеке және ұжымдық.Пәнаралық байланыс: Информатика.Жабдықтау: Интерактивті тақта,слайттық презентация. Сабақ жоспары:1.Ұйымдастыру кезеңі.2.Топтарды таныстыру.3.Қасқағым сәт.4.Ойлану,қайталау,пысықтау.5.Сабақты қорытындылау.6.Үйге тапсырма.
Сабақтың өту барысы кезеңдері:I кезең: Сыныпты отырғызу.II кезең: Топтарға бөлу.III кезең: Топтарды таныстыру.а) Бұрыс бөлшекә) Дұрыс бөлшекб) Аралас санв) Ондық бөлшекIV кезең: Қасқағым сәт.Топ: Бұрыс бөлшек1.Ең кіші жай сан.2.Тең қабырғалы төртбұрыш.3. Бір жұмыртқа 5 минутта піседі,ал 5жұмыртқа қанша уақытта піседі?4.Менде 15 тиын болды,орманда аю мені алдап,оның 2 /3-ін алып қойды,менде қанша тиын қалды?5.Бір таңбалы санның жанына тура сондай таңба жазды,сан қанша есе артты?6.1234;567;890 қайсысы үшке бөлінеді.7.Азайтудың мәні.8.Миллиард санының жазылуында неше нөл бар?9.567/100 санының бүтін бөлігі.10.Жеті ағайын,әр аптада бірін-бірі айналып жүреді.Соңы қоштасса-алдыңғысы шығады.
Топ: Дұрыс бөлшек1.Қолда 10 саусақ,10 қолда қанша саусақ?2.Төлеу апай жұмысқа 1,5 сағатта жетеді,жұмыстан үйге асығып сол жолмен 90 минутта жетеді.Мұндай айырмашылықты қалай түсінуге болады?3.Екі нүктемен шектелген түзудің бөлігі?4.Ең үлкен екі таңбалы сан.5.Қосылғыштардың мәні.6.6,125 санын аралас санға айналдыр.7.Қандай геометриялық фигура күнмен дос?8.Бір ғасырда неше жыл бар?9. Дөңгелек бойымен екі апалы-сіңілі жүгіріп жүр;қысқасы-бір рет,ұзыны әр сағат сайын.10.Апалы-сіңілі келеді Бір-біріне ереді.
Топ: Аралас сан1.Желді күні тауық бола ма?2.Мемлекетіміздің атауында қайталанатын әріптер,әртүрлі әріптердің қандай бөлігін құрайды?3.Миллион санының жазылуында неше нөл бар?4.Үш ат 10 километр шауып өтті,әр ат неше километр шапты?5.Ең үлкен натурал сан.6. 3.5/1000 санын ондық бөлшекке айналдыр.7. Ағайынды бес бала, Үйінде жалаң жүреді.8. Әкей 3-ші тамыздан 10-шы тамызға дейін іс-сапарда болды.Әкей іс-сапарда қанша күн болды?9.Бір сағатта неше минут бар?10.Қандай екі санның қосындысы,олардың көбейтіндісіне тең? Топ: Ондық бөлшек.1.Шарбақ астынан аттардың 6 аяқтары көрінеді,аулада неше ат?2.Ең кіші жай сан.3.Баспалдақ 7 басқыштан тұрады.Дәл ортасында тұру үшін қай басқышты басу керек?4.Бұрышты өлшейтін құрал.5.Қояандар ағашты 10 рет аралады.Неше бөлік болады?6.Төрт аяақты болғанмен жүре алмайды.7.Егер С -дан бастасаң санмын С –ны алып тастасаң жанмын.8. Егер Т -дан бастасаң санмын. Т –ны алып тастасаң жаумын.9. Бөлшек сызығы қандай амалды білдіреді?10.Бір ғасырда неше жыл бар? V кезең: Ойлану,қайталау,пысықтау. / СЛАЙД/ №1
- 2 6 1 2 1 3 7 13 42
№2Сұрақ: Қандай бөлшек артық?72 18 46 17 38 4269 30 13 5 19 40Сұрақ: Дұрыс бөлшек деп қандай бөлшекті айтамыз?Сұрақ: Дұрыс бөлшек 1-ден артық болуы мүмкін бе?
№3Сұрақ: Артық бөлшекті ата .3 1 31 13 56 1114 2 100 18 43 205Сұрақ: Бұрыс бөлшек деп қандай бөлшекті айтамыз? Сұрақ: Бұрыс бөлшек әрқашанда 1-ден артық болуы мүмкін бе?№4.Бөлшектерді салыстыр.3 және 2 5 және 6 7 және 9 8 және 3 3 және 344 6 6 7 7 12 12 14 6 Мына бөлшектердің қайсысы үлкен? 3 4 немесе 5 4 5 6№5
Тапсырма:Кесте толтыруда қандай заңдылық бар?
10.1/2 | 13 | 9.1/2 |
10 | 11 | 12 |
12.1/2 | 9 | 11.1/2 |
VI кезең: Флипчартпен жұмыс 1.Діңгектердің астындағы жасырын санды тап. Олар қандай заңдылықпен орналастырылған? 0,8 1,5 2,3 1,7 ? 2,22.Әртүрлі түсті шаршылар берілген.Бір түсті шаршылар барлық шаршылардың қандай бөлігі? Жеке-жеке жазып шық.3.Спортшылар таудан шаңғымен сырғанауда.Барлық жол 15 км.Шаңғышы жолдың 1/5 бөлігін жүріп өтті.Ол қанша километр жүріп өтті? 4.Әртүрлі доптан 24 доп.Футбол добы барлық доптың 1/6 бөлігі,ал баскетбол добы барлық доптың ½ бөлігі.Қанша футбол,қанша баскетбол добы бар?5.Айнұр торт сатып алды.Ол тортты 10 бөлікке бөліп,оның 3 бөлігін жеді.Қанша бөлік қалды?Жай бөлшек түрінде жазып көрсет.6.Столда әртүрлі 25 жеміс-жидек бар.Апельсин 6, банан 10. Апельсин мен банан барлық жемістің қандай бөлігі?7. A: 1/2:2 E: 3/4-8/15 Б: 7,3/5-2,4/15 Л: 4,7/11:17 М: 6+4,9/11 К: 20,1/2+12,2/5 І: 5/9-13/27 Т: 10,5/9*3/5 Ы: 4,3/5:23 Н: 8/21*3/8 Г: 29/54-4/9 Д: 15,9-4,75 Ж: 0,07+13,23 Р: 16:1,3/5 Білікті бірді жығар, Білімді мыңды жығар.VII кезең: Сабақты қорытындылау.VIII кезең: Үйге тапсырма № 1015 № 1016 № 1054 (Әбілқасымова А.Алматы « Мектеп »2009)
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)