Бөлшектер және пайыздар 4-сынып

Тақырып бойынша 17 материал табылды

Бөлшектер және пайыздар 4-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлімі бірдей бөлшектерді қосу және азайтудың алгоритмін есептеулерде қолданылуы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

Ақтүбек ЖББ мектебі

Пәні:

математика

Бөлім:

Бөлшектер және пайыздар

Педагогтің аты-жөні:

Берганаева М.М.

Күні:20.02


Сынып: 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

111 сабақ. Бөлшектерді қосу және азайту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.1.2.15 бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қосу және азайту алгоритмін қолдану

Сабақтың мақсаты

Бөлімі бірдей бөлшектерді қосу және азайтудың алгоритмін есептеулерде қолданады.



Құндылықтар

Ай құндылығы: Жасампаздық және жаңашылдық.

Апталық дәйексөз: «Өнерлі бала өрге жүзер»

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уа

қыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-тыру





Өткен білімді еске түсіру



























Жаңа білім



















































































































Бекіту
























Кері байланыс


Сабаққа дайындық жасау

Психологиялық ахуалды жақсарту

1.Біз қандаймыз?

2.Әдемісің,әдептісің.

3.Біз қандаймыз?

4.Сенімдісің,талаптысың.

5.Біз қандаймыз?

6.Ақылдысың,тәртіптісің.

7.Біз қандаймыз?

8.Көңілдісің, көріктісің.

Үй тапсырмасы

Өткенге шолу.

«Асық ату» ойыны

Сұрақтары:

1.Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосқанда қалай есептейміз?

2.Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтқанда қалай есептейміз?

3.Дөңгеліктің қандай бөлігі боялғн ?Бөлшек түрінде жаз.

4.Бөлімі бірдей екі бөлшекті қалай салыстырамыз?

5.Алымы бірдей екі бөлшекті қалай салыстырамыз?

6.Алымы мен бөлімін бөліп тұратын сызық қалай аталады?

7.Бөлшектің бөлімі нені көрсетеді?

8.Бөлшектің алымы нені білдіреді?


Сабақтың тақырыбы:

Бөлшектерді қосу және азайту

Өткен тақырыпты пысықтау.

1 есеп

5л-50м2

20л-?м2

Ш: 50/5=10(1л жанармай)

20*10=200м2

Ж? Төгілген 20л жанармай 200м2 жерді жаулап алады.


«Бәйге»ойыны.Бәйге туралы мағлұмат беру.

2 есеп

- + = =


-( + )= - =


-( - )= - =


+( - )= + =


( + )- = - =


+( - )= + =


«Теңге ілу» ойыны.Теңге ілу ойыны туралы мағлұмат беру.

3 есеп



Сергіту сәті

Топтық жұмыс.

«Көкпар» ойыны. Қазандыққа серке салу.Ойын туралы мағлұмат беру.

4 есеп.

а)

1Прямая соединительная линия 2 Прямая со стрелкой 1 -Құйылды- б

ЖПрямая соединительная линия 1 ұмсалды-

2-құйылды-

Толтырылды-? Б

Ш:1) - =

2) + =

Ж: Бөшкенің бөлігі суға толтырылған.

ӘПравая фигурная скобка 1 ) Алдымен- б

Содан соң- ? шабақ


Одан кейін-


Ш: + + =

Ж: Суқоймаға барлығы шабақ жіберілді.



5 есеп А)

б-100г

Толы ыдыс-?г

Ш: 100*5=500г

Ж: Ыдыс толы жем500г тартады


ӘПрямая соединительная линия 4 Прямая со стрелкой 2 ) Әкелінді-128б

ШПрямая соединительная линия 3 ұбар балық- б

Көксерке-32

Мөңке-?дана

Ш: 128/8=16

128-(16+32)=128-48=80

Ж: 80дана мөңке әкелінді







8 есеп

Әр бәліш 4 бөлікке бөлінген 24 ыдысқа 1тілімнен салу үшін 24/4=6 бәліш болған


Үй тапсырмасы

9 есеп


-


+ +


+ -


- -


«Тир» әдісі




















Бір-біріне жақсы көңіл күй сыйлайды.







Үй тапсырмасын орындап келеді





Өткен тақырыптарды қайталайды






Есепті шығарады
















Есептеу жүргізеді










Оқушылар жарыса отырып,

бөлшек сандарды есептейді





















Теңдеулерді шешеді














Оқушылар серігіп алады




Есептерді шығарады


















Жауабын табады








Есептерді шығарады



















Есепті

шығарады








Үй тапсырмасын алады









Кері байланыс жасайды








Мақтаулар арқылы бағалау


ҚБ: «Домбыра» әдісі




























Дескриптор:

Төгілген жанармайдың ластау аймағын табады-1Б


















Дескриптор:


Бөлшек сандарды есептей алады-1Б










Дескриптор:

Теңдеулерді шешеді-1Б



















Дескриптор:

Бөшкенің толтырылған бөлігін табады-1Б

Бөлшек сандарды есептей алады-1Б






Дескриптор:

Шабақтар санын табады-1Б

Тапсырманы орындайды-

Дескриптор:


Ыдыс толы жемнің салмағын табады-1Б

Балықтардың санын атайды-1Б





Дескриптор:

Математиканы күнделікті өмірмен байланыстыра алады-1Б

Есепті шығарады-1Б
















ҚБ: «Домбыра» әдісі


Оқушыларды бағалау







«Тир» әдісі































Слайд №1













Слайд №2




Асықтар















Слайд №3

Оқулық









Слайд №4

Бәйге

аттарының суреті








Оқулық














Слайд №5























Слайд №6



Слайд №7




Қазандық-тың суреті












































Есеп сызбасы






Слайд 8














Суреттер









Слайд 9



Сурет

Слайд 10





















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.03.2025
171
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі