Ұйымдас-тыру
Өткен білімді еске
түсіру
Жаңа
білім
Бекіту
Кері байланыс
|
Сабаққа дайындық
жасау
Психологиялық ахуалды
жақсарту
1.Біз
қандаймыз?
2.Әдемісің,әдептісің.
3.Біз
қандаймыз?
4.Сенімдісің,талаптысың.
5.Біз
қандаймыз?
6.Ақылдысың,тәртіптісің.
7.Біз
қандаймыз?
8.Көңілдісің,
көріктісің.
Үй
тапсырмасы
Өткенге
шолу.
«Асық ату»
ойыны
Сұрақтары:
1.Бөлімдері бірдей бөлшектерді
қосқанда қалай есептейміз?
2.Бөлімдері бірдей бөлшектерді
азайтқанда қалай есептейміз?
3.Дөңгеліктің қандай бөлігі
боялғн ?Бөлшек түрінде жаз.
4.Бөлімі бірдей екі бөлшекті
қалай салыстырамыз?
5.Алымы бірдей екі бөлшекті
қалай салыстырамыз?
6.Алымы мен бөлімін бөліп
тұратын сызық қалай аталады?
7.Бөлшектің бөлімі нені
көрсетеді?
8.Бөлшектің алымы нені
білдіреді?
Сабақтың
тақырыбы:
Бөлшектерді қосу және
азайту
Өткен тақырыпты
пысықтау.
№1
есеп
5л-50м2
20л-?м2
Ш: 50/5=10(1л
жанармай)
20*10=200м2
Ж? Төгілген 20л жанармай
200м2
жерді жаулап
алады.
«Бәйге»ойыны.Бәйге туралы мағлұмат
беру.
№2
есеп
- +
= =
-( + )= - =
-( - )= - =
+( - )= + =
( + )- = - =
+( - )= + =
«Теңге ілу»
ойыны.Теңге ілу ойыны туралы
мағлұмат беру.
№3
есеп

Сергіту
сәті
Топтық
жұмыс.
«Көкпар»
ойыны. Қазандыққа серке салу.Ойын
туралы мағлұмат беру.
№4
есеп.
а)
1
-Құйылды- б
Ж
ұмсалды- -і
2-құйылды-
Толтырылды-?
Б
Ш:1)
- =
2)
+ =
Ж:
Бөшкенің бөлігі суға
толтырылған.
Ә )
Алдымен- б
Содан
соң- ?
шабақ
Одан
кейін- 
Ш:
+ + =
Ж: Суқоймаға
барлығы шабақ
жіберілді.
№5 есеп
А)
б-100г
Толы
ыдыс-?г
Ш:
100*5=500г
Ж: Ыдыс толы жем500г
тартады
Ә )
Әкелінді-128б
Ш ұбар
балық- б
Көксерке-32
Мөңке-?дана
Ш:
128/8=16
128-(16+32)=128-48=80
Ж: 80дана мөңке
әкелінді
№8
есеп
Әр бәліш 4 бөлікке бөлінген 24
ыдысқа 1тілімнен салу үшін 24/4=6 бәліш
болған
Үй
тапсырмасы
№9
есеп
-
+ +
+ -
- -
«Тир»
әдісі
|
Бір-біріне жақсы көңіл күй
сыйлайды.
Үй тапсырмасын орындап
келеді
Өткен тақырыптарды
қайталайды
Есепті
шығарады
Есептеу
жүргізеді
Оқушылар жарыса
отырып,
бөлшек сандарды
есептейді
Теңдеулерді
шешеді
Оқушылар серігіп
алады
Есептерді
шығарады
Жауабын
табады
Есептерді
шығарады
Есепті
шығарады
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
жасайды
|
Мақтаулар арқылы
бағалау
ҚБ: «Домбыра»
әдісі
Дескриптор:
Төгілген жанармайдың ластау
аймағын табады-1Б
Дескриптор:
Бөлшек сандарды есептей
алады-1Б
Дескриптор:
Теңдеулерді
шешеді-1Б
Дескриптор:
Бөшкенің толтырылған бөлігін
табады-1Б
Бөлшек сандарды есептей
алады-1Б
Дескриптор:
Шабақтар санын
табады-1Б
Тапсырманы
орындайды-
Дескриптор:
Ыдыс толы жемнің салмағын
табады-1Б
Балықтардың санын
атайды-1Б
Дескриптор:
Математиканы күнделікті
өмірмен байланыстыра
алады-1Б
Есепті
шығарады-1Б
ҚБ: «Домбыра»
әдісі
Оқушыларды
бағалау
«Тир»
әдісі
|
Слайд
№1
Слайд
№2
Асықтар
Слайд
№3
Оқулық
Слайд
№4
Бәйге
аттарының
суреті
Оқулық
Слайд
№5
Слайд
№6
Слайд
№7
Қазандық-тың
суреті
Есеп
сызбасы
Слайд
№8
Суреттер
Слайд
№9
Сурет
Слайд
№10
|