5
минут
25
минут
|
І-тапсырма. АКТ-ны
қолдану
Дереккөздерден кейп пен туника
туралы ақпарат тауып, айырмашылығын
табады.
І-топқа Кейп туралы
ақпарат,
ІІ-топқа Туника туралы
ақпарат. Кейп – жанында қолға арналған қиықтары бар, еркін үлгідегі
жамылғыш пальто. Кейп көзге бірден түсетіндіктен, артық нәрселер
мен аксессуарлардың қажеті болмайды.Басқа киімдер мен
аксессуарлардың түсі кейптен ерекшеленіп тұрмауы
керек.
Туника – барлық жағдайға
ыңғайлы киім.Туниканы көйлек ретінде де киуге болады.Туника ұзын
моншақтар, жалпақ білезіктер, ірі сырғалар сияқты әшекейлермен өте
жақсы көрінеді.
Нәтижесінде
оқушылар «Шапалақ ұру»
әдісі арқылы
бағаланды.
ІІ-тапсырма. Кітаппен
жұмыс. Жұмыстың орындалу
реттілігі.



ІІІ тапсырма. Сарамандық
жұмыс.
-
Кейп үлгілерін қиып алып,
артқы бойдың орта бойымен тігіс жүргізеді.
-
Бақылау нүктелерін біріктіріп,
артқы бой жағынан иық пен бүйір қиықтарын, бұйым етегін
көктейді.
-
Бұйымды алғашқы өлшеп көруді
өткізеді.
-
Бүйір және иық қиықтарын
торлап немесе жиектеп шығады.
-
Бүйір және иық қиықтарын
машина тігісін жүргізеді.
-
Өңірастын өңі жағымен алдыңғы
бойға салып, қиықтарын теңестіріп, ойынды, өңір, етек сызықтарының
бойымен қосып көктеп, машина тігісін
жүргіземіз.
-
Мойын ойындысында тіліктерді
тігіп шығады.
-
Өңірастын қатырмалау, яғни
дублирин жабыстыру.
-
Өңірастын алдыңғы боймен
біріктіріп, тігіп шығады.
-
Етек қиығын торлап, бұйым
етегін теріс жағына бүгіп көктеп, жасырын тігіспен жапсырып
тігеді.
-
Бұйымды соңғы ЫЖӨ жұмысын
жүргізеді.
Оқушылар нұсқау карта бойынша
дайын бөліктерді біріктіреді.
Дайын бұйым бөлшектерінің
біріктіру үлгісін қарастыру.Бөлшектерді қандай тәсілмен
біріктірілгенін, дайындау барысында қандай тігістер қолданылғанын
талқылау.
Жұмыстың әр кезеңінен кейін
ылғалды-жылумен өңделуіне назар аудару.
Оқушыларға бөлшектерді ылғалды
жылумен өңдеу, тігін машинасымен тігу, құралдармен жұмыс кезінде
қауіпсіздік техникасын сақтау бойынша нұсқау беріп
отыру.
Дескрипторлар:
-
Қажетті материалдарды дұрыс
таңдай алады;
-
Қауіпсіздік ережелерін
сақтай отырып, бұйым дайындаудың реттілігін
анықтайды;
-
Өз идеяларын түсіндіріп айтып
бере алады.
ҚБ: «Ауызша бағалау»
әдісі
|
«Дереккөздер»
әдісі
«Шапалақ ұру»
әдісі
Технологиялық
карта
|