Қысқа мерзімді жоспар
|
Білім беру ұйым атауы |
Дарынды балаларға арналған үш тілде оқытатын Мұхтар Арын атындағы №24 "экономика және бизнес" арнаулы лицейі |
||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Пәні: Алгебра |
||||||
|
Күні: |
Сынып:7 |
|
|||||
|
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||
|
Бөлім: |
Алгебралық бөлшектер |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Бөлшектерді бөлу |
||||||
|
ОБ сәйкес оқыту мақсаттары |
7.2.1.20 алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлуді, дәрежеге шығаруды орындау; |
||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Оқушылар тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап жүйелейді, алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлу алгоритмін қолдана білуге, қасиеттерді білуге үйренеді |
||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады |
|||||||
|
Кейбір оқушылар: Оқушылар топтық,жұптық жұмыс жасауда дағдыланады. |
|||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. (МК)Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру. Үй тапсырмасының дұрыс орындалғанын анықтап, қате орындалған жұмыстарды оқушылармен бірлесе отырып талқылау. |
Жауап береді |
Ауызша мұғалімнің комментарийі |
|
|||
|
Сабақтың ортасы |
Есепер шығару. Оқулықпен жұмыс. Саралау түрі: «Тапсырма». Белсенді оқыту түрі: «Бекіту және қолданысқа енгізу». Белсенді оқыту тәсілі: «көршіңмен сырлас». Жұптасып есептер шығарады. Жұптық жұмыс (Бірін-бірі бағалау). 6.74-75 Оқушылар тақтаға шығып есеп шығарады
|
Оқушылар есептерді өздері шығарып, мұғалімге тексертеді. Оқушылар тақтаға шығып есеп шығарады
|
Ауызша мұғалімнің комментарийі Жауабын топтар өзара тексереді, топтар бір-бірін бағалайды . «Өзара бағалау» (Бірін-бірі бағалау). |
Оқулық, daryn https://daryn.online/lesson/4816-bolshekterdi-kobeytu |
|||
|
Сабақтың соңы |
«Жетістік баспалдағы» «Жетістік баспалдағы» әдісі оқушылардың қандай білім баспалдағында тұрғандарын және өткен материалды меңгеруге қай баспалдақта тұрғандығын анықтайды. Баспалдақ тақтаға ілінеді (ватманда, қағаз парағында), балалар өздері орындаған жұмысты магниттермен немесе стикерлермен өздері қалаған баспалдаққа орналастырады. Не үшін ондай баға қойғандарын түсіндіреді.
Үй жұмысын беру. |
||||||
Постер
Өткен тақырыптарға арналған тапсырмалар төңірегінде
Әр топқа тапсырма тартау арқылы тараудан не біліп не үйренгендерін қағаз бетіне түсіреді, постер арқылы қорғайды
Барлық топ өз ойларын тапсырма бойынша қағазға салып, ойларын постерге салады, не білгендерін постер арқылы көрсетеді
1 топ Көбейту
2 тоа Бөлу
3 топ Дәреже
Қосымша ресур
-
Жай бөлшектерді көбейту үшін олардың алымын алымына көбейтіп, шыққан нәтижені алымына және бөлімін бөліміне көбейтіп, нәтижесін бөліміне жазатыны сендерге белгілі.
Мүмкін жағдайда қысқарту орындалады.
Рационал бөлшектерді көбейту үшін тура осы ереже қолданылады.
1-мысал.
және
рационал бөлшектерінің
көбейтіндісін табайық.
Шешуі. Берілген бөлшектерді көбейту кезінде бірдей өрнектерді қысқартамыз:
Жауабы:
.
-
Рационал бөлшектердің көбейтіндісін және бөліндісін әрқашанда алымы мен бөлімі көпмүшелер болатын бөлшек түрінде жазуға болатынын білеміз.
Мысалы,
.
- Мұнда алдымен екінші бөлшектің алымындағы қысқаша көбейту формуласын ашамыз, содан кейін алымдарын бір-біріне, бөлімдерін бір-біріне көбейтіп, алымдарының көбейтіндісін алымына, бөлімдерінің көбейтіндісін бөліміне жазып, шыққан бөлшекті қысқартамыз.(мұғалім оқушылардан қысқаша көбейту формуласының жіктелуін сұрайды)

Жауабы:
.
2-мысал.
Жауабы:
.
-
2 және
,
және
және т.с.с. сандар өзара кері
сандар, яғни екі санның көбейтіндісі 1-ге тең болса, онда
олар кері
сандар деп аталатыны
белгілі. -
Сонымен қатар жай бөлшектерді бөлу үшін бірінші бөлшекті екінші бөлшектің кері бөлшегіне көбейтетіні белгілі.
Мысалы,

3-мысал.

Жауабы:
.
№6.71
2)

3)

№6.72
1)
2)

4)

6)

№6.73
2)

4)

5)

6)

№6.74
2)

4)

№6.75
2)

3)

4)
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бөлшектерді бөлу
Бөлшектерді бөлу
Қысқа мерзімді жоспар
|
Білім беру ұйым атауы |
Дарынды балаларға арналған үш тілде оқытатын Мұхтар Арын атындағы №24 "экономика және бизнес" арнаулы лицейі |
||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Пәні: Алгебра |
||||||
|
Күні: |
Сынып:7 |
|
|||||
|
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||
|
Бөлім: |
Алгебралық бөлшектер |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Бөлшектерді бөлу |
||||||
|
ОБ сәйкес оқыту мақсаттары |
7.2.1.20 алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлуді, дәрежеге шығаруды орындау; |
||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Оқушылар тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап жүйелейді, алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлу алгоритмін қолдана білуге, қасиеттерді білуге үйренеді |
||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады |
|||||||
|
Кейбір оқушылар: Оқушылар топтық,жұптық жұмыс жасауда дағдыланады. |
|||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. (МК)Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру. Үй тапсырмасының дұрыс орындалғанын анықтап, қате орындалған жұмыстарды оқушылармен бірлесе отырып талқылау. |
Жауап береді |
Ауызша мұғалімнің комментарийі |
|
|||
|
Сабақтың ортасы |
Есепер шығару. Оқулықпен жұмыс. Саралау түрі: «Тапсырма». Белсенді оқыту түрі: «Бекіту және қолданысқа енгізу». Белсенді оқыту тәсілі: «көршіңмен сырлас». Жұптасып есептер шығарады. Жұптық жұмыс (Бірін-бірі бағалау). 6.74-75 Оқушылар тақтаға шығып есеп шығарады
|
Оқушылар есептерді өздері шығарып, мұғалімге тексертеді. Оқушылар тақтаға шығып есеп шығарады
|
Ауызша мұғалімнің комментарийі Жауабын топтар өзара тексереді, топтар бір-бірін бағалайды . «Өзара бағалау» (Бірін-бірі бағалау). |
Оқулық, daryn https://daryn.online/lesson/4816-bolshekterdi-kobeytu |
|||
|
Сабақтың соңы |
«Жетістік баспалдағы» «Жетістік баспалдағы» әдісі оқушылардың қандай білім баспалдағында тұрғандарын және өткен материалды меңгеруге қай баспалдақта тұрғандығын анықтайды. Баспалдақ тақтаға ілінеді (ватманда, қағаз парағында), балалар өздері орындаған жұмысты магниттермен немесе стикерлермен өздері қалаған баспалдаққа орналастырады. Не үшін ондай баға қойғандарын түсіндіреді.
Үй жұмысын беру. |
||||||
Постер
Өткен тақырыптарға арналған тапсырмалар төңірегінде
Әр топқа тапсырма тартау арқылы тараудан не біліп не үйренгендерін қағаз бетіне түсіреді, постер арқылы қорғайды
Барлық топ өз ойларын тапсырма бойынша қағазға салып, ойларын постерге салады, не білгендерін постер арқылы көрсетеді
1 топ Көбейту
2 тоа Бөлу
3 топ Дәреже
Қосымша ресур
-
Жай бөлшектерді көбейту үшін олардың алымын алымына көбейтіп, шыққан нәтижені алымына және бөлімін бөліміне көбейтіп, нәтижесін бөліміне жазатыны сендерге белгілі.
Мүмкін жағдайда қысқарту орындалады.
Рационал бөлшектерді көбейту үшін тура осы ереже қолданылады.
1-мысал.
және
рационал бөлшектерінің
көбейтіндісін табайық.
Шешуі. Берілген бөлшектерді көбейту кезінде бірдей өрнектерді қысқартамыз:
Жауабы:
.
-
Рационал бөлшектердің көбейтіндісін және бөліндісін әрқашанда алымы мен бөлімі көпмүшелер болатын бөлшек түрінде жазуға болатынын білеміз.
Мысалы,
.
- Мұнда алдымен екінші бөлшектің алымындағы қысқаша көбейту формуласын ашамыз, содан кейін алымдарын бір-біріне, бөлімдерін бір-біріне көбейтіп, алымдарының көбейтіндісін алымына, бөлімдерінің көбейтіндісін бөліміне жазып, шыққан бөлшекті қысқартамыз.(мұғалім оқушылардан қысқаша көбейту формуласының жіктелуін сұрайды)

Жауабы:
.
2-мысал.
Жауабы:
.
-
2 және
,
және
және т.с.с. сандар өзара кері
сандар, яғни екі санның көбейтіндісі 1-ге тең болса, онда
олар кері
сандар деп аталатыны
белгілі. -
Сонымен қатар жай бөлшектерді бөлу үшін бірінші бөлшекті екінші бөлшектің кері бөлшегіне көбейтетіні белгілі.
Мысалы,

3-мысал.

Жауабы:
.
№6.71
2)

3)

№6.72
1)
2)

4)

6)

№6.73
2)

4)

5)

6)

№6.74
2)

4)

№6.75
2)

3)

4)
шағым қалдыра аласыз














