Материалдар / Бөлшектерді бөлу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бөлшектерді бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
7.2.1.20 алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлуді, дәрежеге шығаруды орындау; Оқушылар тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап жүйелейді, алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлу алгоритмін қолдана білуге, қасиеттерді білуге үйренеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2022
374
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар


Білім беру ұйым атауы

Дарынды балаларға арналған үш тілде оқытатын Мұхтар Арын атындағы №24 "экономика және бизнес" арнаулы лицейі

Педагогтің аты-жөні:

Пәні: Алгебра

Күні:

Сынып:7


Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім:

Алгебралық бөлшектер

Сабақтың тақырыбы

Бөлшектерді бөлу

ОБ сәйкес оқыту мақсаттары

7.2.1.20

алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлуді, дәрежеге шығаруды орындау;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Оқушылар тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап жүйелейді, алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлу алгоритмін қолдана білуге, қасиеттерді білуге үйренеді

Оқушылардың басым бөлігі:

Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады

Кейбір оқушылар:

Оқушылар топтық,жұптық жұмыс жасауда дағдыланады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу.

(МК)Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.

Үй тапсырмасының дұрыс орындалғанын анықтап, қате орындалған жұмыстарды оқушылармен бірлесе отырып талқылау.


Жауап береді

Ауызша мұғалімнің комментарийі


Сабақтың ортасы



Есепер шығару.

Оқулықпен жұмыс. Саралау түрі: «Тапсырма». Белсенді оқыту түрі: «Бекіту және қолданысқа енгізу».

6.71-73 бөлулері

Белсенді оқыту тәсілі: «көршіңмен сырлас». Жұптасып есептер шығарады.

Жұптық жұмыс (Бірін-бірі бағалау).

6.74-75


Оқушылар тақтаға шығып есеп шығарады


Оқушылар есептерді өздері шығарып, мұғалімге тексертеді.

Оқушылар тақтаға шығып есеп шығарады








Ауызша мұғалімнің комментарийі

Жауабын топтар өзара тексереді, топтар бір-бірін бағалайды .

«Өзара бағалау»



(Бірін-бірі бағалау).


Оқулық, daryn

https://daryn.online/lesson/4816-bolshekterdi-kobeytu


Сабақтың соңы



«Жетістік баспалдағы»

«Жетістік баспалдағы» әдісі оқушылардың қандай білім баспалдағында тұрғандарын және өткен материалды меңгеруге қай баспалдақта тұрғандығын анықтайды. Баспалдақ тақтаға ілінеді (ватманда, қағаз парағында), балалар өздері орындаған жұмысты магниттермен немесе стикерлермен өздері қалаған баспалдаққа орналастырады. Не үшін ондай баға қойғандарын түсіндіреді.

Үй жұмысын беру.


Постер

Өткен тақырыптарға арналған тапсырмалар төңірегінде

Әр топқа тапсырма тартау арқылы тараудан не біліп не үйренгендерін қағаз бетіне түсіреді, постер арқылы қорғайды

Барлық топ өз ойларын тапсырма бойынша қағазға салып, ойларын постерге салады, не білгендерін постер арқылы көрсетеді

1 топ Көбейту

2 тоа Бөлу

3 топ Дәреже

Қосымша ресур

  • Жай бөлшектерді көбейту үшін олардың алымын алымына көбейтіп, шыққан нәтижені алымына және бөлімін бөліміне көбейтіп, нәтижесін бөліміне жазатыны сендерге белгілі.

Мүмкін жағдайда қысқарту орындалады.

Рационал бөлшектерді көбейту үшін тура осы ереже қолданылады.

1-мысал. және рационал бөлшектерінің көбейтіндісін табайық.

Шешуі. Берілген бөлшектерді көбейту кезінде бірдей өрнектерді қысқартамыз:

Жауабы: .


  • Рационал бөлшектердің көбейтіндісін және бөліндісін әрқашанда алымы мен бөлімі көпмүшелер болатын бөлшек түрінде жазуға болатынын білеміз.

Мысалы, .

- Мұнда алдымен екінші бөлшектің алымындағы қысқаша көбейту формуласын ашамыз, содан кейін алымдарын бір-біріне, бөлімдерін бір-біріне көбейтіп, алымдарының көбейтіндісін алымына, бөлімдерінің көбейтіндісін бөліміне жазып, шыққан бөлшекті қысқартамыз.(мұғалім оқушылардан қысқаша көбейту формуласының жіктелуін сұрайды)

Жауабы: .

2-мысал.

Жауабы: .

  • 2 және , және және т.с.с. сандар өзара кері сандар, яғни екі санның көбейтіндісі 1-ге тең болса, онда олар кері сандар деп аталатыны белгілі.

  • Сонымен қатар жай бөлшектерді бөлу үшін бірінші бөлшекті екінші бөлшектің кері бөлшегіне көбейтетіні белгілі.

Мысалы,

3-мысал.

Жауабы: .

6.71

2)

3)



6.72

1)

2)

4)

6)



6.73

2)

4)

5)

6)

6.74

2)

4)



6.75

2)

3)

4)

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!