|
Білім беру ұйымының атауы |
Таңбалытас ОМ |
||||||
|
Пәні: |
Дене шынықтыру |
||||||
|
Бөлім: |
3-бөлім. Гимнастика арқылы денсаулықты нығайту. |
||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сапарбаев А.Т |
||||||
|
Күні: |
05.12.2024ж |
||||||
|
Сынып: |
10 А |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бөренеде орындалатын жаттығулар. |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
10.3.5.1-өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін білу және түсіну сондай-ақ оны шешудің қарапайым балама жолдарын ұсыну. |
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар бөренеде орындалатын жаттығуларды үйренеді |
||||||
|
Құндылықтар |
Талап: Физикалық белсенді болу |
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақ тың басы 5 минут |
Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Техника қауіпсіздігін ескерту. |
Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. |
Оқушылардың қатарда түзу тұрғанда рын мақтап, мадақтап отыру |
суреттер |
|||
|
Жаңасабаққа дайындақ жаттығу 8 минут |
Оқушылардың денесін қыздыру мақсатымен қатармен бір қалыпты спорт залды 4-5 круг айландырып жүгіртемін. Жүгіріп болғасын төрт қатарға тұрғызып, жаттығу жасаймыз.
|
Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау |
Оқушылар жүгіру кезінде және жаттығу жасау кезіндегі дүрыс жасаған оқушылар ды мақтап мадақтап отыру |
Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік. Мұғалімге арналған ысқырғыш, әр түрлі ұзындықтағы арқандар, шарттарын белгілейтін кеглилер. |
|||
|
Сабақтың ортасы 26 минут |
Сынып оқушылары екі топқа бөлінеді. Топтағы оқушылар мұғалімнің көрсеткені бойынша бөренеде орындалатын жаттығуларды жеке-жеке орындайды және дұрыс орындауын қадағалау, талап ету. 1) Алға қарай аунау, артқа қарай аунау, екі қолын жерге тіреп, аяқты көтере тік ұстап аунау. 2) Аунау кезінде дененің салмағын мойынға, басқа салмау. 3) Алақанды жайып, екі қолды жерге тіреп, алға қарай аяқты жинап аунау. 4) Артқа аунау кезінде алақанды жайып, екі қолды жерге тірей аяқты жинап аунау. тапсырмаларды қаншалықты дұрыс орындағанын байқау. |
Оқушылар алға артқа аунау кезінде б бір біріне кедергі келтірместен ойнауы қажет |
Оқушылардың алға артқа аунау жаттығуларын дұрыс жасағандарын мақтап мадақтап қою |
Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік. Мұғалімге арналған ысқырғыш, әр түрлі ұзындықтағы арқандар, шарттарын белгілейтін кеглилер. |
|||
|
Сабақтың соңы Кері байланыс 6 минут |
Сабақты қорытындылау: Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді. Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді. |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бөренеде орындалатын жаттығулар.
Бөренеде орындалатын жаттығулар.
|
Білім беру ұйымының атауы |
Таңбалытас ОМ |
||||||
|
Пәні: |
Дене шынықтыру |
||||||
|
Бөлім: |
3-бөлім. Гимнастика арқылы денсаулықты нығайту. |
||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сапарбаев А.Т |
||||||
|
Күні: |
05.12.2024ж |
||||||
|
Сынып: |
10 А |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бөренеде орындалатын жаттығулар. |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
10.3.5.1-өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін білу және түсіну сондай-ақ оны шешудің қарапайым балама жолдарын ұсыну. |
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар бөренеде орындалатын жаттығуларды үйренеді |
||||||
|
Құндылықтар |
Талап: Физикалық белсенді болу |
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақ тың басы 5 минут |
Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Техника қауіпсіздігін ескерту. |
Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. |
Оқушылардың қатарда түзу тұрғанда рын мақтап, мадақтап отыру |
суреттер |
|||
|
Жаңасабаққа дайындақ жаттығу 8 минут |
Оқушылардың денесін қыздыру мақсатымен қатармен бір қалыпты спорт залды 4-5 круг айландырып жүгіртемін. Жүгіріп болғасын төрт қатарға тұрғызып, жаттығу жасаймыз.
|
Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау |
Оқушылар жүгіру кезінде және жаттығу жасау кезіндегі дүрыс жасаған оқушылар ды мақтап мадақтап отыру |
Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік. Мұғалімге арналған ысқырғыш, әр түрлі ұзындықтағы арқандар, шарттарын белгілейтін кеглилер. |
|||
|
Сабақтың ортасы 26 минут |
Сынып оқушылары екі топқа бөлінеді. Топтағы оқушылар мұғалімнің көрсеткені бойынша бөренеде орындалатын жаттығуларды жеке-жеке орындайды және дұрыс орындауын қадағалау, талап ету. 1) Алға қарай аунау, артқа қарай аунау, екі қолын жерге тіреп, аяқты көтере тік ұстап аунау. 2) Аунау кезінде дененің салмағын мойынға, басқа салмау. 3) Алақанды жайып, екі қолды жерге тіреп, алға қарай аяқты жинап аунау. 4) Артқа аунау кезінде алақанды жайып, екі қолды жерге тірей аяқты жинап аунау. тапсырмаларды қаншалықты дұрыс орындағанын байқау. |
Оқушылар алға артқа аунау кезінде б бір біріне кедергі келтірместен ойнауы қажет |
Оқушылардың алға артқа аунау жаттығуларын дұрыс жасағандарын мақтап мадақтап қою |
Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік. Мұғалімге арналған ысқырғыш, әр түрлі ұзындықтағы арқандар, шарттарын белгілейтін кеглилер. |
|||
|
Сабақтың соңы Кері байланыс 6 минут |
Сабақты қорытындылау: Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді. Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді. |
||||||
шағым қалдыра аласыз













