Бос уақытта саяхаттау пайдалы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бос уақытта саяхаттау пайдалы

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 5-сынып мұғалімдері үшін пайдалы.Әдіс-тәсілдер қолданылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

«Бос уақытта саяхаттау пайдалы»

Мектеп: 47 ЖОББМ

Күні: 05.12.18

Машықкер: Кудайбергенова Б.Е

Сынып: 5

Қатысқандар:25

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:


5.Т/А2. Әлеуметтік тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру.

5.О4. ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру.

ҺКүтілетін нәтижелер

Ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениеті мен сөздік қорын молайтады.

Сабақтың түрі

Жаңа материалды меңгерту сабағы

Пәнаралық байланыс

Әдебиет,өзін-өзі тану

Қажетті құрал-жабдықтар

Интерактивті тақта, слайдтар, «Конверт сұрақ» әдісі, «Жедел тест» әдісі, «Қызықты грамматика », «Броундық қозғалыс» әдісі, түрлі түсті қарындаштар, фломастерлер мен маркерлер, суреттер.

Оқыту әдістері


Дереккөздері

Қазақ тілі 5 – сынып.

Тапсырмалар

Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

Тапсырма

Мұғалімнің қызметі:

Оқушының қызметі:

Ресурстар

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

Сабақтың басы
















І.Қызығушылықты ояту








ІІ. Мағынаны тану





















Сабақтың ортасы

23 минут











































ІІ. Бағалау

Сабақтың соңы

10 минут
















Үйге тапсырма беру.






ІV. Рефлексия






Ұйымдастыру кезеңі.

- Оқушылармен сәлемдесу.

- Психологиялық ахуал туғызу.

- Оқушыларды топқа бөліп отырғызу

Үй тапсырмасын сұрау:

«Сиқырлы таяқшалар» әдісі арқылы оқушылардан үй тапсырмасы сұралады.


Топқа бөлу.

Оқушылар «Қоржын» әдісі арқылы төрт топқа бөлінеді.

1-топ:«Тәулік» тобы

2-топ: «Сағат» тобы

3-топ: «Минут» тобы

4-топ: «Секунд» тобы


Қызығушылығын ояту

«Кинометафора» әдісі арқылы оқушылар бейнеролик көреді.




Сұрақтар беріледі:

-Туынды сөздер дегеніміз не?

-Уақытты бағалай білеміз бе?

-Бос уақытта саяхаттауды мақсат етесің бе?

-Қазақстанның қандай жерлеріңде болдыңдар?

Тілдік бағдар: Күрделі сөздер- екі немесе одан да көп түбірден құралған сөз:

1.Біріккен сөздер:(Тасбақа, жаздыгүні)

2.Қос сөздер:(үлкен-үлкен,аяқ- табақ)

3.Қысқарған сөздер:(АҚШ,БҰҰ)

4.Тіркесті сөздер:(қара көк, бес мың)

«Броундық қозғалыс»

әдісі арқылы оқушылар мәтінмен танысады.

1-топ:«Бос уақытты тиімді пайдалану»

2-топ:«Тіл үйрену жайлы»

3-топ: «Үйірменің үйретері көп»

4-топ:«Хобби»

1-тапсырма.Мәтіннен күрделі сөздерді тауып жазу.







ҚБ: «Ай» әдісі

Толық ай –толық орындадым;

Жарты ай - мен жартылай орындадым;

Жаңа ай – менің орындамағаным басымдау болды

2-тапсырма. «Конверт сұрақ» әдісі арқылы оқушылар сөздерді таңдап,конверттерге салады.Сөздер:Айсұлу, бірқазан,Жетісу,аққұтан, темірқазық,ақсақал,дау- жанжал,тұп-тура,күбір- күбір, тап-таза,ата-ана,БҰҰ,ҚР,АҚШ, пединститут, км, БАҚ, мәдениет үйі,кітап оқу,он бір, жақсы көру.



«Жедел тест»әдісі.

1.Біріккен сөзді табыңыз.

А)Республика

В)Сенбі

С)асқазан

D)халық

2.Қос сөздерді табыңыз.

А)шат-шадыман

В)ҚР

С)табандылық

D)жақсы көру

3.Медпункт қандай сөз?

А)Қос сөздер

В)Біріккен сөздер

С)Тіркесті сөздер

D)Қысқарған сөздер

3.Сөз таптары қандай сөз?

А)Біріккен сөздер

В)Тіркесті сөздер

«Қызықты грамматика» әдісі.

1.Республикамызда көмір алаптарының бірінің атын білдіретін біріккен сөздің 1-сі- сан есім,2-сі-дене мүшесі,3-сі- тағам атауы.Ол не?

2.Қандай пән аттары біріккен сөздерден тұрады?

3.Сыныпта аты-жөндері біріккен сөздерден тұратын оқушылар бар ма?


Үйге тапсырма беру.

Бос уақытта айналысатын жұмысың мен ұстанған мақсатың туралы «Қос жазба күнделігін» толтырыңдар.


«Тазалық» рефлексиясы орындалады.

Оқушылар амандасып орындарына отырады.

Сабаққа назарларын аударады. Кезекшімен сұхбат.


Оқушылар үй тапсырмасы бойынша жауап береді.


Топқа бөлініп, сабаққа кіріседі.

Уақыт бірліктері бойынша 4 топқа бөлінеді.


«Кинометафора» әдісі арқылы оқушылар ғажайып жерлер туралы бейнеролик қарайды.



1.Туынды сөз түбір сөзге сөз тудырушы жұрнақ жалғану арқылы жасалады.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.


Күрделі сөздер-екі немесе одан да көп түбірден құралған сөздер тобы.






Оқушылар мәтінмен танысып,негізгі ақпараттарды анықтайды.

«1 минут тікелей эфирде» әдісі арқылы мәтін мазмұнын баяндайды.

1-тапсырма.

1-топ:кітап оқу,тамақ істеу,қиял-күш;

2-топ:шетел, тіл үйрену;

3-топ:сөзжұмбақ, мақал-мәтел,

төсбелгі;

«Ай» әдісі арқылы бағаланады.









1-топ:Айсұлу, бірқазан,Жетісу, аққұтан,темірқазық, ақсақал;

2-топ:дау-жанжал, тұп-тура, күбір-күбір, тап-таза

3-топ:БҰҰ, АҚШ, ҚР.

4-топ:мәдениет үйі, кітап оқу.


1.Біріккен сөзді табыңыз.

С)асқазан



2.Қос сөздерді табыңыз.

А)шат-шадыман



3.Медпункт сөзі қандай сөз?

D)Қысқарған сөздер



4.В)Тіркесті сөздер


ҚБ: «Отшашу»


1.Екібастұз

2.Дүниетану, өлкетану,т.б.

3.Мейрамбек, Айгүл, т.б.


ҚБ:«Отшашу» әдісі арқылы оқушылар бір-бірін бағалайды.



Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.


«Тазалық» рефлексиясы орындалады.












Таяқша





Қима қағаздар






Бейнеро- лик








Сұрақтар



Оқулық, плакат



Үлестірме қағаздар





Дәптер








Конверт




Оқулық, дәптерлер.




Үлестірме қағаздар








Оқулық, дәптерлер




Күнделік




Конверт, карточка.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.12.2018
1345
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі