Бояулар әлеміне саяхат

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бояулар әлеміне саяхат

Материал туралы қысқаша түсінік
мектепке дейінгі ұйым педагогтарына
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұйымдастырылған оқу іс әрекетінің технологиялық картасы
Б
өлімі :Қатынас, шығармашылық, таным.    
Іс-әрекет түрі: Пәнаралық
Та
қырыбы: «Бояулар әлеміне саяхат»
Ма
қсаты: Бес түрлі түсті айыру біліктілігін бекіту.
Затты
ң түсі, сыны болатынын және оның белгілеріне пайдаланатын түсініктерін қалыптастыру.
Балалар
ға жүйелі жолдармен табиғаттан бояуларды алуға үйрету, және  матаны қызылша шырынымен күрең түске бояу.
Балаларды зерттеулік ж
ұмыстарының элементтеріне қатыстыру.
Қылқаламмен жұмыс істеу дағдыларын бекіту.
Ұсақ маториканы дамыту.                                                                                                                                      
К
өрнекі  құралдар: қуыршақ, қылқалам,мата, сурет және әр түрлі заттардың жиынтығы.
Геометриялы
қ пішіндер, төртбұрыш, үшбұрыш, дөңгелек (қызыл, сары, жасыл,ақ, көк). Үгітілген қызылша, қызылша шырыны, бояу, қылқалам, сумен стақан, дайындалған қима қағаздар.
Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, тәжірибе.


Бояулар әлеміне (сиқырлы кілеммен ұшып барамыз)
Балалар б
із бояулар әлеміне келдік.
Шатты
қ шеңбері
Қайырлы күн! Біз сүйкімді баламыз.
Қайырлы күн!Біз ақылды баламыз.
Қайырлы күн! Біз тәртіпті, әдемі баламыз.
Қайырлы күн! Қонақтар.
Қайырлы күн! Достарым.    

Балалар қолдарымен қимыл жасап көрсетеді.

Бір-бірімен қонақтармен амандасады.
Ұйымдастырушы іздену
Т
әрбиеші: Балалар сендер ертегі тыңдағанды жақсы көресіңдер ме?
Олай болса мен сендерге Си
қырлы қылқаламмен Айша деген кішкентай қыз туралы ертегі айтып берейін.
Ертеде Айша деген бір кішкентай
қыз болыпты.
Ол су
рет салғанды өте жақсы көріпті.
Айшаны
ң туған күніне әкесі мен шешесі сыйлыққа альбом, қылқалам және бояулар сыйлапты.
(шиырманы
ң артында көрсетіп тұрады)
Балалар Айша
ға әкесі мен шешесі қанша альбом сыйлады?
Қанша қылқалам сыйлады?
Қанша бояу сыйлады?
Б
ұл қылқалам жай қылқалам емес сиқырлы қылқалам екен.
Қылқалам: Мен жай қылқалам емес сиқырлы қылқаламмын.
Айша мен са
ған сурет салуды үйретемін.
Біра
қ саған қояр шартым бар.
Егер сен мені
ң айтқанымды тыңдасаң, ойлансаң, жалқау болмай тырыссаң.
Айша:
Қайдағы сиқырлымын дейді ғой.
Мен ол
үшін ойлануым керек пе, тырысуым керек пе, жалқау болмауым керек пе?
Жо
қ! Егер сен сиқырлы болсаң бәрінде дұрыс жасай аласың.
Мен сенсізде б
әрін біліп, сурет жасай аламын.
Қылқалам: Солай ма? Айша ендеше саған көмектеспеймін.
М
ен саған ренжідім, өзің білгендей сурет сала бер. Айша суретін салғанша бір ойын ойнайық.
Ойын: «Затты
ң ұқсас түсін тап»
Ойынны
ң шарты: Тәрбиеші әр балаға түрлі-түсті пішін береді.(дөңгелек, үшбұрыш, төртбұрыш)
Пішінні
ң түсін сұрап, топта сол түске ұқсас затты тауып көрсетуін сұраймын.
Балалар Айшаны
ң суреті дайын болыпты.
К
өрейік қалай салды екен.
Айша суретті д
ұрыс салды ма?

Айшаның қатесін түзетуге көмектесеміз бе?
Дидактикалы
қ ойын: «Айшаның қатесін түзе»
Қане олай болса жаңадан сурет құрастырайық.
Бала
лар мұқият қараңдаршы барлығын дұрыс салды ма?
Қай жерде қате жіберді?
Аспан жасыл т
үсті болады ма?
К
үн көк түсті ме?
Б
ұлттар сары түсті ме?
Ш
өп қызыл түсті ме?
Г
үлдер қандай түсті?
Міне балалар Айша
қанша қате жіберген.
Енді сендер есте са
қтадыңдар суретті қандай түспен салу керек екенін. Сендер дұрыс орындадыңдар өйткені көп білесіңдер.
Балалар Айша
ға қателерін түзеуге көмектестік.
Айша есі
ңе сақта әрбір істі істегенде ойлануың керек, түстерді ажырата білуің керек.
Сен си
қырлы қылқаламды тыңдағанда осындай көп қателік жібермес едің.
Енді
қылқаламнан кешірім сұра.
Айша: Кешір мені
қылқалам, мен бәрін түсіндім, енді суретті дұрыс саламын.
Қылқалам: Жақсы Айша мен саған ренжімеймін, сені кешірдім.
Мен са
ған көмектесемін.
Т
әрбиеші: Балалар мен сендерге бояулар туралы әңгіме айтып берейін. Барлық заманда адамдар сурет салғанды жақсы көрген. Бірақ ол кезде қазіргідей бояулар болмаған.
Қазір біз бояуларды дүкеннен сатып аламыз.
Ерте кезде
әжелеріміз дүниеде болмағанда, адамдар бояуларды табиғаттан алған.
Балшы
қтан жасаған, жеміс-жидектердің, көкеністердің шырынынан, шөптен жасаған.
Бояуды
қалай жасағанын білгілерің келе ме?
Онда мен сендерді шеберхана
ға шақырамын.
Эксперименттік ж
ұмыс: 
Шеберхана деген ол б
өлме, онда адамдар қол шеберлігімен айналысады, өз қолдарымен нәрселер жасайды.
Бізде
өз қолымызбен қалай бояу жасауға болатынын үйренеміз.
Қараңдар мынау қызылша.
Осы
қызылшадан бояу жасаймыз.
Қызылшаны алып тазалаймыз.
Оны
үгкіштен үгеміз, марылға салып, қысып шырынын шығарамын.
Оны ыдыс
қа құямын.


 Шырынның түсі қандай болды?
Қараңдар балалар бәріміз бірге ақ матаны қызылшаның шырынынан алған табиғатты бояумен бояйық.
Өздерің көріп тұрғандай қызылша шырынымен матаны қызыл күрең түске бояуға болады.
Боя
ған матаны кептіріп қояйық.
Кешке ата-аналары
ңа қалай бояғандарыңды айтып бересіңдер.
Балалар бізде
қандай түс пайда болды?
Сергіту с
әті: Қызылшаны алып тазалаймыз,
Үгкіштен үгеміз.
Қант сеуіп демдейміз,
Қаймақ құйып сәндейміз.
Алдымыз
ға дайын ас,
Д
әруменге бай тағам.
Бейнелеу ж
ұмысы: Осымен бояулар ғажайыбы біткен жоқ.
Балалар си
қырлы қылқалам мына шарларға сурет салып беріпті.
Біра
қ көзімізге көрінбейді, сурет тығылып тұр, көргілерің келе ме?
Онда
қолдарыңа қылқалам алыңдар.
Оны алдары
ңдағы ыдыстағы бояумен бояңдар.
Қандай сиқырлы құбылыс екенін көресіңдер.
Балалар
дың жұмысы: Арманның шаршысында не пайда болды?
Рамазанны
ң шаршысында не пайда болды? т.б    
И
ә
Бір альбом сыйлады.
Бір
қылқалам сыйлады.
К
өп бояу сыйлады.
Балалар м
ұқият тыңдайды.
Балалар топта
ғы  түсіне ұқсас заттарды көрсетеді.
Айша көп қателер жіберіпті.
К
өмектесеміз.

Айша суретті дұрыс салмады.

Аспан көк түсті болады.
К
үн сары түсті.
Б
ұлттар ақ түсті.
Ш
өп жасыл түсті.
Г
үлдер қызыл түсті.
Балалар м
ұқият тыңдайды.
Әрине, білгіміз келеді.
Балалар шеберхана
ға барады.
Қызылшаны алып тазалайды.
Оны
үгкіштен үгеді, марылға салып, қысып шырынын шығарады.
Оны ыдыс
қа құяды.
Шырынны
ң түсі қызыл күрең.
Балалар матаны
қызылшаның шырынына бояйды.
Қызыл күрең түс пайда болды.
Балалар
қолдарына қылқаламды алып,шаршыны толығымен бояйды.
Үшбұрыш пайда болды.
Д
өңгелек 
Р
ефлексті – түзету
Қорытынды: Бүгін сендер бояулар әлемінде ойын ойнадыңдар, Айшаға көмектестіңдер, шеберханада жұмыс істеп,жаңа түспен таныстыңдар.
Қандай жаңа түспен таныстыңдар?

Қызыл күрең түсті неден алдық?
Сендер
қандай түсті білесіңдер?    

Қызылшадан алдық.
Қызыл, сары, көк, жасыл, ақ және күрең қызыл.

Қүтілетін нәтіже; 
Білуі керек: Бес т
үрлі түсті ажырата біледі, жаңа түспен танысады, табиғи заттан бояу пайда болатынын біледі.
Айта
қолдана алады: Тәжірибелік жұмыс жасай алады, сұраққа толық жауап береді.














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.00.2018
580
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі