Сабақтың басы
(5-7
мин)
|
Ұйымдастыру. Сәлемдесу.
«Тілек»әдісі арқылы сабаққа
жұмылдыру;
Балалар бір-біріне жақсы тілек
айтады.
Үй тапсырмасын қайталау мақсатындағы
тапсырмалар интерактивті тақтада көрсетіледі:
-
Орындалу саны
белгісіз цикл түрі?
-
Белгілі бір қойылған
шарттың көмегімен ағымдағы цикл итерациясын тоқтатып, келесі
итерациясына ауыстыратын цикл ңұсқаулығы?
-
Орындалу саны белгілі
цикл түрі?
-
i=0
for I in range(5,0,-1):
print(i)
Дескриптор:
-
1-2 сұраққа дұрыс
жауап берсе (1 балл)
-
3-4 сұраққа дұрыс
жауап берсе (2 балл)
|
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
|
Мақтау, мадақтау арқылы
бағалау.
Жарайсың!
Керемет!
Жақсы!
Талпын!
Мұқият бол!
Дескриптор:
1)
1-2 сұраққа дұрыс жауап берсе (1
балл)
2)
3-4 сұраққа дұрыс жауап берсе
(2
балл)
|
Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері,
интерактивті тақта, https://quizizz.com/join?gc=725258

|
Сабақтың ортасы
(35
минут)
|
«Миға шабуыл» әдісімен оқушы білгендерін
тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен
таныстыру.
Жаңа тақырыпты «Көрсетілім» әдісі арқылы
жаңа тақырыпты түсіндіру.
Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне
жазады.
Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін
толықтырады.
Break (үзілу)белгілі бір қойылған шарттың
көмегімен ағымдағы цикл итерациясын тоқтатып, программа жұмысын
циклден шығарып, әрі қарай жалғастыратын цикл
нұсқаулығы.
Break (үзілу) нұсқаулығын циклдің 2 түріне
for параметрлі циклі мен while шарт циклінде қолдануға
болады.Жазылу түрі:
For i in
range(k,n,x):
<1-оператор >
<2-оператор>
If<шарт>:
break
…
<n-оператор>
|
While
<шарт>:
<1-оператор >
<2-оператор>
If<шарт>:
break
…
<n-оператор>
|
Break (үзілу) нұсқаулығын
тиімді қолдану программада цикл құрылымын оңайлатып құруға
көмектеседі.
Мысал қарастырады:
Ұзыңдығы N болатың сандар
тізбегі берілген. Тізбектегі сандардың арасыңда тек біреуі 0 ге тең
боған жағдайда, кодты тоқтатып қай орында көрсетіп шығаратың
программа жаз.
n
=int(input(“N=“))
i=p=0
while i< n:
i=i+1
x=int(input())
if x==0:
p=i;
break
print (“Нөл ”,p,”орында
ораналасқан”)
Практикалық
жұмыс:Оқушыларға
практикалық тапсырманы орындауға беремін. Python программасында
есептерді шешу.
1-есеп. While циклін қолданып 1-ден 10-ға
дейінгі сандарды шығар. Циклдің мәні 7 ге дейін жетсе бағдарламаны
тоқтат.
num = 1
while num <= 10:
print(num)
if num == 7:
print("Циклдің мәні 7 ге
жетті.")
break
num += 1
2 есеп. For циклін қолданып 1-ден 10-ға
дейінгі сандарды шығар. Циклдің мәні 5 ке дейін жетсе бағдарламаны
тоқтат.
for i in range(1, 10):
print(i)
if i == 5:
print("Циклдің мәні 5 ке
жетті.")
break
3 есеп. Пайдаланушыдан циклге сандарды қосатын
бағдарлаиа жазыңыз. Теріс сан енгізілген жағдайда
бағдарлама“continue ” пайдаланып, циклдің итерациясын өткізіп жберу
керек, ал 0 енгізілсе онда “break” пайдаланып бағдарламаны тоқтату
керек. Соңында бағдарлама барлық оң сандардың, қосыңдысын
шығарады.
s= 0
while True:
a = int(input())
if a== 0:
break
if a< 0:
print("Теріс сан")
continue
s+= a
print("Оң сандардың
қосыңдысы:",s)
4 есеп. Қатемен
жұмыс
Бағдарламаның барлық қатесің
табады
S=k
while True:
a = imt(input())
if a== 0
break
if a< 0:
print(“теріс сан”)
continue()
s+= a
prin(f"Сумма положительных
чисел:",s)
Дескриптор:
-
Барлық
тапсырманы жасайд (4 балл)
-
break
функциясың қолданады (2 балл)
-
continue
функциясың қолданады(2 балл)
|
Мұғалімді тыңдайды
Оқушылар берілген тақырыпты
оқиды.
1-тапсырманы
орындайды
2-тапсырманы
орындайды
3-тапсырманы
орындайды
4-тапсырманы
орындайды
|
1-тапсырманы
орындайды
(1 балл)
2-тапсырманы
орындайды
(1 балл)
3-тапсырманы
орындайды
(1 балл)
4-тапсырманы
орындайды
(1 балл)
break функциясың қолданады (2
балл)
continue функциясың қолданады(2
балл)
|
Оқулық,
үлестірме
қағаздар,
интерактивті тақта,
Презентация



Оқулықтағы 91-93 бет
|