Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін: Ұлмағамбетова А.М

    Бөлім

    Геоэканомика

    Педагогтың аты-жөні

    Жантуреева Г

    Күні

    12.02.2021

    Сынып 11 А

    Қатысушылар саны 15

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы


    Бренд-менеджмент тауарлар мен қызметтерді танымал ету шарты

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    11.4.1.7 – Қазақстан өнімдерінің танымалдығын арттыру жөнінде шығармашылық идеяларды ұсыну.

    Сабақтың мақсаты


    Бренд –менеджмент идеясы туралы түсіндіру;

    Қазақстан өнімдерінің танымалдығын арттыру мақсатында бренд-менеджментті қолдану жағдайымен таныстыру;

    Болашақта өздерінің өнімдері мен қызметтерінің брендін құрудағы алғышарттарды анықтау ;

    Бағалау критерииі

    Бренд –менеджмент идеясы туралы түсіндіреді

    Қазақстан өнімдерінің танымалдығын арттыру мақсатында бренд-менеджментті қолдану жағдайымен танысады

    Болашақта өздерінің өнімдері мен қызметтерінің брендін құрудағы алғышарттарды анықтайды

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу,сыныпты түгендеу. Сабақ басында жағымды орта қалыптастыру.

    Оқушылар суреттер таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді.





    Тауар фирма орналасуы

    М ұғалім «Кубизм» әдісі арқылы өткен сабақты сұрайды:

    1.Импортты алмастыру дегеніміз не?

    2. 2016ж бастап тауар айналымының мардымсыз болу себебі?

    3.Импортты алмастыру механизмдерін ата?

    4.кай уакытта «импортқа тыйым салу» жүргізілді?

    5.Қз тауар айналымы 2есе төмендеген уақыт?

    6. Импортты алмастырудың мақсаты қандай?

    1.2019 ж бойынша еліміздегі импорттың үлесі?

    2Қазақстанға келетін импорттық тауарлардың арасындағы басымы?

    3.2019ж бойынша еліміздегі экспорттың үлесі?

    4.18ғ қай мемлекетте тауарлардың кейбір түрін әкелуге тыйм салды?

    Мағынаны тану: видеоролик көрсету арқылы

    Оқушы таңдаған суреті бойынша өз топтарына бөлініп отырады.






    Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды

    Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді






    Видеоролик қарайды.

    Қалыптастыру

    шы бағалау

    Кері байланыс





    Ұялы телефон

    Және интернет желілері

    Кітап


    Ортасы

    1 топқа тапсырма. Топтық талдау.

    Бренд менеджмент идеясы туралы нақты мәліметтерді келтіру.

    • Бренд менеджменттің шығу тарихы

    • Брендинг дегеніміз не?

    • Брендтің құрамдас элементтерін атап сипаттама береді

    • Әлемдік брендинг үлгілеріне мысалдар келтіру

    Дескриптор:


    Бренд менеджменттің шығу тарихын сипттайды

    Брендинг ұғымына анықтама береді

    Брендтің құрамдас бөліктерін сипаттайды

    Әлемдік брендинг үлгілеріне мысалдар келтіреді


    2 топ тапсырмасы. Топ құрамы өздері бір Қазақстандық бренд және әлемдік бренд өніміне сипаттама жасайды.







    • Б ағалау критерийі: Отандық өнім туралы толық ақпарат бере алады. Дескрипторлары:

    • Тауар брендтің қай түріне жатады

    • Тауардың шығу тарихына сипаттама

    • Тауардың құрамы таныстырылады;

    • Тауарды тұтынушы ретінде бағалайды.

    • Тауардың қолданылу аудиториясының нақты көрсетеді;

    • Осы тауардың халыққа не себепті қажет екенін айта алады;

    • Тауарды толық сипаттайды;

    • Тауардың шет елде сатылуын талдайды.

    • Әр топ өздерінің дайын материалдарын сынып алдында қорғайды.

    • Топтар бағалау критерийлері арқылы бірін-бірі бағалап отырады.

    3 топ тапсырмасы: Танымал әрі үздік брендинг болу үшін.....

    топ ПОПС әдісін қолдана отырып, түсінік беріп, қорытындылайды. Ғаламторды, сурет видеоларды қолдануға болады

    Бағалау критерийі бойынша топтық бағалау мен мұғалімнің кері байланысы.

    Оқушылардың аты-жөні

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    Үй тапсырамасын орындаудағы белсенділігі







    Топта әрқайсысына міндеттерді үйлестіріп, өз міндеттерін атқарады.







    Идеялар ұсынады







    Топ ішіндегі талқылауға белсене қатысады. (ұсынған идеялар, мәліметтерді жетілдіріп, жалпылайды)







    Топ қатысушыларына көмектеседі







    Мұқият тыңдап, сұрақтар қояды







    Талқылау жүргізе біледі (сыпайы түрде қарсылық көрсетіп, дау тудырған сұрақтарға дұрыс шешім беруге тырысты)







    Топқа берілген тапсырмаға зейін қойып орындайды







    Ортақ ұпай








    Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды

    Жұп бойынша

    Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді











    Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі







    логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады

    Бағалау критерийлерімен

    Дескрипторлар арқылы бағалау парақшасын толтырады.











    Бағалау парақшасын толтырады.





    Ашық сұрап-жауаптар

    Сабақтың соңы


    Ой толғаныс

    «3-2-1»

    Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;

    Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;

    Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет Кері байланыс

    - Сабақ уақытында орындаған жұмыстарын бағалау үшін білім алушыларға дескрипторлар арқылы өзін-өзі бағалауды жүргізуді ұсынамын.

    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


    Рефлексия парағы



























    Оқушылардың аты-жөні






    Үй тапсырамасын орындаудағы белсенділігі

    1 балл






    Топта әрқайсысына міндеттерді үйлестіріп, өз міндеттерін атқарады. 1 балл






    Идеялар ұсынады 1 балл






    Топ ішіндегі талқылауға белсене қатысады. (ұсынған идеялар, мәліметтерді жетілдіріп, жалпылайды) 2балл






    Топ қатысушыларына көмектеседі 1балл






    Мұқият тыңдап, сұрақтар қояды 1балл






    Талқылау жүргізе біледі (сыпайы түрде қарсылық көрсетіп, дау тудырған сұрақтарға дұрыс шешім беруге тырысты)2балл






    Топқа берілген тапсырмаға зейін қойып орындайды 1 балл






    Ортақ ұпай








    Оқушылардың аты-жөні






    Үй тапсырамасын орындаудағы белсенділігі

    1 балл






    Топта әрқайсысына міндеттерді үйлестіріп, өз міндеттерін атқарады. 1 балл

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Гульнур Жантуреева
    08 Қырқүйек 2021
    2681
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Бренд-менеджмент-тауарлар мен қызметтерді танымал ету шарты

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Бренд-менеджмент-тауарлар мен қызметтерді танымал ету шарты

    Материал туралы қысқаша түсінік
    11сыныпқа география пәні бойынша апталық барысында өткізілген ашық сабақ.Ашық сабақ 11 класка арналған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін: Ұлмағамбетова А.М

    Бөлім

    Геоэканомика

    Педагогтың аты-жөні

    Жантуреева Г

    Күні

    12.02.2021

    Сынып 11 А

    Қатысушылар саны 15

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы


    Бренд-менеджмент тауарлар мен қызметтерді танымал ету шарты

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    11.4.1.7 – Қазақстан өнімдерінің танымалдығын арттыру жөнінде шығармашылық идеяларды ұсыну.

    Сабақтың мақсаты


    Бренд –менеджмент идеясы туралы түсіндіру;

    Қазақстан өнімдерінің танымалдығын арттыру мақсатында бренд-менеджментті қолдану жағдайымен таныстыру;

    Болашақта өздерінің өнімдері мен қызметтерінің брендін құрудағы алғышарттарды анықтау ;

    Бағалау критерииі

    Бренд –менеджмент идеясы туралы түсіндіреді

    Қазақстан өнімдерінің танымалдығын арттыру мақсатында бренд-менеджментті қолдану жағдайымен танысады

    Болашақта өздерінің өнімдері мен қызметтерінің брендін құрудағы алғышарттарды анықтайды

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу,сыныпты түгендеу. Сабақ басында жағымды орта қалыптастыру.

    Оқушылар суреттер таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді.





    Тауар фирма орналасуы

    М ұғалім «Кубизм» әдісі арқылы өткен сабақты сұрайды:

    1.Импортты алмастыру дегеніміз не?

    2. 2016ж бастап тауар айналымының мардымсыз болу себебі?

    3.Импортты алмастыру механизмдерін ата?

    4.кай уакытта «импортқа тыйым салу» жүргізілді?

    5.Қз тауар айналымы 2есе төмендеген уақыт?

    6. Импортты алмастырудың мақсаты қандай?

    1.2019 ж бойынша еліміздегі импорттың үлесі?

    2Қазақстанға келетін импорттық тауарлардың арасындағы басымы?

    3.2019ж бойынша еліміздегі экспорттың үлесі?

    4.18ғ қай мемлекетте тауарлардың кейбір түрін әкелуге тыйм салды?

    Мағынаны тану: видеоролик көрсету арқылы

    Оқушы таңдаған суреті бойынша өз топтарына бөлініп отырады.






    Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды

    Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді






    Видеоролик қарайды.

    Қалыптастыру

    шы бағалау

    Кері байланыс





    Ұялы телефон

    Және интернет желілері

    Кітап


    Ортасы

    1 топқа тапсырма. Топтық талдау.

    Бренд менеджмент идеясы туралы нақты мәліметтерді келтіру.

    • Бренд менеджменттің шығу тарихы

    • Брендинг дегеніміз не?

    • Брендтің құрамдас элементтерін атап сипаттама береді

    • Әлемдік брендинг үлгілеріне мысалдар келтіру

    Дескриптор:


    Бренд менеджменттің шығу тарихын сипттайды

    Брендинг ұғымына анықтама береді

    Брендтің құрамдас бөліктерін сипаттайды

    Әлемдік брендинг үлгілеріне мысалдар келтіреді


    2 топ тапсырмасы. Топ құрамы өздері бір Қазақстандық бренд және әлемдік бренд өніміне сипаттама жасайды.







    • Б ағалау критерийі: Отандық өнім туралы толық ақпарат бере алады. Дескрипторлары:

    • Тауар брендтің қай түріне жатады

    • Тауардың шығу тарихына сипаттама

    • Тауардың құрамы таныстырылады;

    • Тауарды тұтынушы ретінде бағалайды.

    • Тауардың қолданылу аудиториясының нақты көрсетеді;

    • Осы тауардың халыққа не себепті қажет екенін айта алады;

    • Тауарды толық сипаттайды;

    • Тауардың шет елде сатылуын талдайды.

    • Әр топ өздерінің дайын материалдарын сынып алдында қорғайды.

    • Топтар бағалау критерийлері арқылы бірін-бірі бағалап отырады.

    3 топ тапсырмасы: Танымал әрі үздік брендинг болу үшін.....

    топ ПОПС әдісін қолдана отырып, түсінік беріп, қорытындылайды. Ғаламторды, сурет видеоларды қолдануға болады

    Бағалау критерийі бойынша топтық бағалау мен мұғалімнің кері байланысы.

    Оқушылардың аты-жөні

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    Үй тапсырамасын орындаудағы белсенділігі







    Топта әрқайсысына міндеттерді үйлестіріп, өз міндеттерін атқарады.







    Идеялар ұсынады







    Топ ішіндегі талқылауға белсене қатысады. (ұсынған идеялар, мәліметтерді жетілдіріп, жалпылайды)







    Топ қатысушыларына көмектеседі







    Мұқият тыңдап, сұрақтар қояды







    Талқылау жүргізе біледі (сыпайы түрде қарсылық көрсетіп, дау тудырған сұрақтарға дұрыс шешім беруге тырысты)







    Топқа берілген тапсырмаға зейін қойып орындайды







    Ортақ ұпай








    Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды

    Жұп бойынша

    Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді











    Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі







    логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады

    Бағалау критерийлерімен

    Дескрипторлар арқылы бағалау парақшасын толтырады.











    Бағалау парақшасын толтырады.





    Ашық сұрап-жауаптар

    Сабақтың соңы


    Ой толғаныс

    «3-2-1»

    Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;

    Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;

    Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет Кері байланыс

    - Сабақ уақытында орындаған жұмыстарын бағалау үшін білім алушыларға дескрипторлар арқылы өзін-өзі бағалауды жүргізуді ұсынамын.

    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


    Рефлексия парағы



























    Оқушылардың аты-жөні






    Үй тапсырамасын орындаудағы белсенділігі

    1 балл






    Топта әрқайсысына міндеттерді үйлестіріп, өз міндеттерін атқарады. 1 балл






    Идеялар ұсынады 1 балл






    Топ ішіндегі талқылауға белсене қатысады. (ұсынған идеялар, мәліметтерді жетілдіріп, жалпылайды) 2балл






    Топ қатысушыларына көмектеседі 1балл






    Мұқият тыңдап, сұрақтар қояды 1балл






    Талқылау жүргізе біледі (сыпайы түрде қарсылық көрсетіп, дау тудырған сұрақтарға дұрыс шешім беруге тырысты)2балл






    Топқа берілген тапсырмаға зейін қойып орындайды 1 балл






    Ортақ ұпай








    Оқушылардың аты-жөні






    Үй тапсырамасын орындаудағы белсенділігі

    1 балл






    Топта әрқайсысына міндеттерді үйлестіріп, өз міндеттерін атқарады. 1 балл

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Ашық сабақ 11 сынып
    08.00.2021
    2681
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Гульнур Жантуреева
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации