Басы
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен амандасу,сыныпты түгендеу. Сабақ
басында жағымды орта қалыптастыру.
Оқушылар суреттер таңдау
арқылы 3 топқа бөлінеді.
Тауар фирма
орналасуы
М ұғалім
«Кубизм» әдісі арқылы өткен сабақты
сұрайды:
1.Импортты алмастыру дегеніміз
не?
2. 2016ж бастап тауар
айналымының мардымсыз болу себебі?
3.Импортты алмастыру
механизмдерін ата?
4.кай уакытта «импортқа тыйым
салу» жүргізілді?
5.Қз тауар айналымы 2есе
төмендеген уақыт?
6. Импортты алмастырудың
мақсаты қандай?
1.2019 ж бойынша еліміздегі
импорттың үлесі?
2Қазақстанға келетін импорттық
тауарлардың арасындағы басымы?
3.2019ж бойынша еліміздегі
экспорттың үлесі?
4.18ғ қай мемлекетте
тауарлардың кейбір түрін әкелуге тыйм
салды?
Мағынаны тану: видеоролик
көрсету арқылы
|
Оқушы таңдаған суреті бойынша
өз топтарына бөлініп отырады.
Слайдта берілген сұрақ жауапты
орындайды
Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап
береді
Видеоролик
қарайды.
|
Қалыптастыру
шы
бағалау
Кері
байланыс
|
Ұялы
телефон
Және интернет
желілері
Кітап
|
Ортасы
|
1 топқа тапсырма. Топтық
талдау.
Бренд менеджмент идеясы туралы
нақты мәліметтерді келтіру.
-
Бренд менеджменттің шығу
тарихы
-
Брендинг дегеніміз
не?
-
Брендтің құрамдас
элементтерін атап сипаттама береді
-
Әлемдік брендинг
үлгілеріне мысалдар келтіру
Дескриптор:
Бренд менеджменттің шығу
тарихын сипттайды
|
Брендинг ұғымына анықтама
береді
|
Брендтің құрамдас бөліктерін
сипаттайды
|
Әлемдік брендинг үлгілеріне
мысалдар келтіреді
|
2 топ
тапсырмасы. Топ құрамы өздері бір
Қазақстандық бренд және әлемдік бренд өніміне сипаттама
жасайды.
-
Тауар брендтің қай түріне
жатады
-
Тауардың шығу тарихына
сипаттама
-
Тауардың құрамы
таныстырылады;
-
Тауарды тұтынушы ретінде
бағалайды.
-
Тауардың қолданылу
аудиториясының нақты көрсетеді;
-
Осы тауардың халыққа не
себепті қажет екенін айта алады;
-
Тауарды толық
сипаттайды;
-
Тауардың шет елде сатылуын
талдайды.
3 топ тапсырмасы: Танымал
әрі үздік брендинг болу үшін.....
топ
ПОПС әдісін қолдана отырып,
түсінік беріп, қорытындылайды. Ғаламторды, сурет видеоларды
қолдануға болады
Бағалау критерийі бойынша
топтық бағалау мен мұғалімнің кері
байланысы.
Оқушылардың
аты-жөні
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
Үй тапсырамасын орындаудағы
белсенділігі
|
|
|
|
|
|
|
Топта әрқайсысына міндеттерді
үйлестіріп, өз міндеттерін
атқарады.
|
|
|
|
|
|
|
Идеялар
ұсынады
|
|
|
|
|
|
|
Топ ішіндегі талқылауға белсене
қатысады. (ұсынған идеялар, мәліметтерді жетілдіріп,
жалпылайды)
|
|
|
|
|
|
|
Топ қатысушыларына
көмектеседі
|
|
|
|
|
|
|
Мұқият тыңдап, сұрақтар
қояды
|
|
|
|
|
|
|
Талқылау жүргізе біледі (сыпайы
түрде қарсылық көрсетіп, дау тудырған сұрақтарға дұрыс шешім беруге
тырысты)
|
|
|
|
|
|
|
Топқа берілген тапсырмаға зейін
қойып орындайды
|
|
|
|
|
|
|
Ортақ
ұпай
|
|
|
|
|
|
|
|
Арнайы ресурстар арқылы жаңа
тақырыпты талдайды
Жұп
бойынша
Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол
көтеру арқылы білдіреді
Видеороликтан тақырыпқа сай
берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды
орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы
бәсекелеседі
логикалық ойлай білуі мен сыни
көзқарасы таныта білу дағдылары
қалыптасады
|
Бағалау
критерийлерімен
Дескрипторлар арқылы бағалау
парақшасын толтырады.
Бағалау парақшасын
толтырады.
|
Ашық сұрап-жауаптар
|
Сабақтың соңы
|
Ой толғаныс
«3-2-1»
Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды
ақпарат;
Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2
аспекті;
Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет
Кері байланыс
-
Сабақ уақытында орындаған жұмыстарын бағалау үшін білім алушыларға
дескрипторлар арқылы өзін-өзі бағалауды жүргізуді
ұсынамын.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
|
Рефлексия парағы
|