Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бренд-менеджмент-тауарлар мен қызметтерді танымал ету шарты
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін: Ұлмағамбетова А.М
Бөлім |
Геоэканомика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтың аты-жөні |
Жантуреева Г |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні |
12.02.2021 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып 11 А |
Қатысушылар саны 15 |
Қатыспағандар саны |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Бренд-менеджмент тауарлар мен қызметтерді танымал ету шарты |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
11.4.1.7 – Қазақстан өнімдерінің танымалдығын арттыру жөнінде шығармашылық идеяларды ұсыну. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Бренд –менеджмент идеясы туралы түсіндіру; Қазақстан өнімдерінің танымалдығын арттыру мақсатында бренд-менеджментті қолдану жағдайымен таныстыру; Болашақта өздерінің өнімдері мен қызметтерінің брендін құрудағы алғышарттарды анықтау ; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерииі |
Бренд –менеджмент идеясы туралы түсіндіреді Қазақстан өнімдерінің танымалдығын арттыру мақсатында бренд-менеджментті қолдану жағдайымен танысады Болашақта өздерінің өнімдері мен қызметтерінің брендін құрудағы алғышарттарды анықтайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу,сыныпты түгендеу. Сабақ басында жағымды орта қалыптастыру. Оқушылар суреттер таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді.
Тауар фирма орналасуы М ұғалім «Кубизм» әдісі арқылы өткен сабақты сұрайды: 1.Импортты алмастыру дегеніміз не? 2. 2016ж бастап тауар айналымының мардымсыз болу себебі? 3.Импортты алмастыру механизмдерін ата? 4.кай уакытта «импортқа тыйым салу» жүргізілді? 5.Қз тауар айналымы 2есе төмендеген уақыт? 6. Импортты алмастырудың мақсаты қандай? 1.2019 ж бойынша еліміздегі импорттың үлесі? 2Қазақстанға келетін импорттық тауарлардың арасындағы басымы? 3.2019ж бойынша еліміздегі экспорттың үлесі? 4.18ғ қай мемлекетте тауарлардың кейбір түрін әкелуге тыйм салды? Мағынаны тану: видеоролик көрсету арқылы |
Оқушы таңдаған суреті бойынша өз топтарына бөлініп отырады. Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді Видеоролик қарайды. |
Қалыптастыру шы бағалау Кері байланыс |
Ұялы телефон Және интернет желілері Кітап |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы |
1 топқа тапсырма. Топтық талдау. Бренд менеджмент идеясы туралы нақты мәліметтерді келтіру.
Дескриптор:
2 топ тапсырмасы. Топ құрамы өздері бір Қазақстандық бренд және әлемдік бренд өніміне сипаттама жасайды.
3 топ тапсырмасы: Танымал әрі үздік брендинг болу үшін..... топ ПОПС әдісін қолдана отырып, түсінік беріп, қорытындылайды. Ғаламторды, сурет видеоларды қолдануға болады Бағалау критерийі бойынша топтық бағалау мен мұғалімнің кері байланысы.
|
Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды Жұп бойынша Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді
Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі
логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады |
Бағалау критерийлерімен Дескрипторлар арқылы бағалау парақшасын толтырады.
Бағалау парақшасын толтырады.
|
Ашық сұрап-жауаптар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
Ой толғаныс «3-2-1» Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат; Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті; Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет Кері байланыс - Сабақ уақытында орындаған жұмыстарын бағалау үшін білім алушыларға дескрипторлар арқылы өзін-өзі бағалауды жүргізуді ұсынамын. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
Оқушылардың аты-жөні |
|
|
|
|
|
Үй тапсырамасын орындаудағы белсенділігі 1 балл |
|
|
|
|
|
Топта әрқайсысына міндеттерді үйлестіріп, өз міндеттерін атқарады. 1 балл |
|
|
|
|
|
Идеялар ұсынады 1 балл |
|
|
|
|
|
Топ ішіндегі талқылауға белсене қатысады. (ұсынған идеялар, мәліметтерді жетілдіріп, жалпылайды) 2балл |
|
|
|
|
|
Топ қатысушыларына көмектеседі 1балл |
|
|
|
|
|
Мұқият тыңдап, сұрақтар қояды 1балл |
|
|
|
|
|
Талқылау жүргізе біледі (сыпайы түрде қарсылық көрсетіп, дау тудырған сұрақтарға дұрыс шешім беруге тырысты)2балл |
|
|
|
|
|
Топқа берілген тапсырмаға зейін қойып орындайды 1 балл |
|
|
|
|
|
Ортақ ұпай |
|
|
|
|
|
Оқушылардың аты-жөні |
|
|
|
|
|
Үй тапсырамасын орындаудағы белсенділігі 1 балл |
|
|
|
|
|
Топта әрқайсысына міндеттерді үйлестіріп, өз міндеттерін атқарады. 1 балл |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |