Материалдар / Бренд-менеджмент-тауарлар мен қызметтерді танымал ету шарты
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бренд-менеджмент-тауарлар мен қызметтерді танымал ету шарты

Материал туралы қысқаша түсінік
11сыныпқа география пәні бойынша апталық барысында өткізілген ашық сабақ.Ашық сабақ 11 класка арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қырқүйек 2021
2332
16 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: Ұлмағамбетова А.М

Бөлім

Геоэканомика

Педагогтың аты-жөні

Жантуреева Г

Күні

12.02.2021

Сынып 11 А

Қатысушылар саны 15

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Бренд-менеджмент тауарлар мен қызметтерді танымал ету шарты

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

11.4.1.7 Қазақстан өнімдерінің танымалдығын арттыру жөнінде шығармашылық идеяларды ұсыну.

Сабақтың мақсаты


Бренд –менеджмент идеясы туралы түсіндіру;

Қазақстан өнімдерінің танымалдығын арттыру мақсатында бренд-менеджментті қолдану жағдайымен таныстыру;

Болашақта өздерінің өнімдері мен қызметтерінің брендін құрудағы алғышарттарды анықтау ;

Бағалау критерииі

Бренд –менеджмент идеясы туралы түсіндіреді

Қазақстан өнімдерінің танымалдығын арттыру мақсатында бренд-менеджментті қолдану жағдайымен танысады

Болашақта өздерінің өнімдері мен қызметтерінің брендін құрудағы алғышарттарды анықтайды

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу,сыныпты түгендеу. Сабақ басында жағымды орта қалыптастыру.

Оқушылар суреттер таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді.





Тауар фирма орналасуы

М ұғалім «Кубизм» әдісі арқылы өткен сабақты сұрайды:

1.Импортты алмастыру дегеніміз не?

2. 2016ж бастап тауар айналымының мардымсыз болу себебі?

3.Импортты алмастыру механизмдерін ата?

4.кай уакытта «импортқа тыйым салу» жүргізілді?

5.Қз тауар айналымы 2есе төмендеген уақыт?

6. Импортты алмастырудың мақсаты қандай?

1.2019 ж бойынша еліміздегі импорттың үлесі?

2Қазақстанға келетін импорттық тауарлардың арасындағы басымы?

3.2019ж бойынша еліміздегі экспорттың үлесі?

4.18ғ қай мемлекетте тауарлардың кейбір түрін әкелуге тыйм салды?

Мағынаны тану: видеоролик көрсету арқылы

Оқушы таңдаған суреті бойынша өз топтарына бөлініп отырады.






Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды

Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді






Видеоролик қарайды.

Қалыптастыру

шы бағалау

Кері байланыс





Ұялы телефон

Және интернет желілері

Кітап


Ортасы

1 топқа тапсырма. Топтық талдау.

Бренд менеджмент идеясы туралы нақты мәліметтерді келтіру.

  • Бренд менеджменттің шығу тарихы

  • Брендинг дегеніміз не?

  • Брендтің құрамдас элементтерін атап сипаттама береді

  • Әлемдік брендинг үлгілеріне мысалдар келтіру

Дескриптор:


Бренд менеджменттің шығу тарихын сипттайды

Брендинг ұғымына анықтама береді

Брендтің құрамдас бөліктерін сипаттайды

Әлемдік брендинг үлгілеріне мысалдар келтіреді


2 топ тапсырмасы. Топ құрамы өздері бір Қазақстандық бренд және әлемдік бренд өніміне сипаттама жасайды.







  • Б ағалау критерийі: Отандық өнім туралы толық ақпарат бере алады. Дескрипторлары:

  • Тауар брендтің қай түріне жатады

  • Тауардың шығу тарихына сипаттама

  • Тауардың құрамы таныстырылады;

  • Тауарды тұтынушы ретінде бағалайды.

  • Тауардың қолданылу аудиториясының нақты көрсетеді;

  • Осы тауардың халыққа не себепті қажет екенін айта алады;

  • Тауарды толық сипаттайды;

  • Тауардың шет елде сатылуын талдайды.

  • Әр топ өздерінің дайын материалдарын сынып алдында қорғайды.

  • Топтар бағалау критерийлері арқылы бірін-бірі бағалап отырады.

3 топ тапсырмасы: Танымал әрі үздік брендинг болу үшін.....

топ ПОПС әдісін қолдана отырып, түсінік беріп, қорытындылайды. Ғаламторды, сурет видеоларды қолдануға болады

Бағалау критерийі бойынша топтық бағалау мен мұғалімнің кері байланысы.

Оқушылардың аты-жөні

1

2

3

4

5

6

Үй тапсырамасын орындаудағы белсенділігі







Топта әрқайсысына міндеттерді үйлестіріп, өз міндеттерін атқарады.







Идеялар ұсынады







Топ ішіндегі талқылауға белсене қатысады. (ұсынған идеялар, мәліметтерді жетілдіріп, жалпылайды)







Топ қатысушыларына көмектеседі







Мұқият тыңдап, сұрақтар қояды







Талқылау жүргізе біледі (сыпайы түрде қарсылық көрсетіп, дау тудырған сұрақтарға дұрыс шешім беруге тырысты)







Топқа берілген тапсырмаға зейін қойып орындайды







Ортақ ұпай








Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды

Жұп бойынша

Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді











Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі







логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады

Бағалау критерийлерімен

Дескрипторлар арқылы бағалау парақшасын толтырады.











Бағалау парақшасын толтырады.





Ашық сұрап-жауаптар

Сабақтың соңы


Ой толғаныс

«3-2-1»

Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;

Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;

Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет Кері байланыс

- Сабақ уақытында орындаған жұмыстарын бағалау үшін білім алушыларға дескрипторлар арқылы өзін-өзі бағалауды жүргізуді ұсынамын.

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы



























Оқушылардың аты-жөні






Үй тапсырамасын орындаудағы белсенділігі

1 балл






Топта әрқайсысына міндеттерді үйлестіріп, өз міндеттерін атқарады. 1 балл






Идеялар ұсынады 1 балл






Топ ішіндегі талқылауға белсене қатысады. (ұсынған идеялар, мәліметтерді жетілдіріп, жалпылайды) 2балл






Топ қатысушыларына көмектеседі 1балл






Мұқият тыңдап, сұрақтар қояды 1балл






Талқылау жүргізе біледі (сыпайы түрде қарсылық көрсетіп, дау тудырған сұрақтарға дұрыс шешім беруге тырысты)2балл






Топқа берілген тапсырмаға зейін қойып орындайды 1 балл






Ортақ ұпай








Оқушылардың аты-жөні






Үй тапсырамасын орындаудағы белсенділігі

1 балл






Топта әрқайсысына міндеттерді үйлестіріп, өз міндеттерін атқарады. 1 балл

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!