|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
Мектеп: Антон Макаренко |
||||||||||
|
Күні: 1 |
Мұғалімнің аты-жөні:Алдабергенова П |
||||||||||
|
Сынып: 4б |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ит – адамның досы.Б.Соқпақбаев «Көшер кезде» |
||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
4.1.5.1 Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру 4.3.3.1 Шығармашылық жұмысын сызба, диафильм, таныстырылым түрінде ұсыну |
||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Шығармадағы оқиғаға байланысты өз ойын жеткізе алады. Шығармашылық жұмыстар істей алады. Тақырыпқа қатысты өз сезімдерін жүйелі жеткізе алады. |
||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Шығармадағы оқиғаға байланысты өз ойын жеткізеді. Түрлі жанр бойынша шығармашылық жұмыс істейді. |
||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
|
||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Көпшіл және жылы шырайлы болу |
||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, Дүниетану |
||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Туған жер, атамекен, атақоныс, бабалар елі туралы біледі |
||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||
|
Сабақтың басы |
Қызығушылықты ояту (Ұ) «Тыңда» айдары (аудиодискпен жұмыс) «Итім болса, шіркін!» өлеңіндегі баланың ойын түсіндіреді. - Оның қандай сезімдерін байқадың?
«Пікіріңді айт» айдары - Өзің қай жануарды асырағың келеді? Неге? |
|
|||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану «Есіңе түсір» айдары ТЖ «Қойын дәптер» әдісі бойынша Бердібек Соқпақбаев өмірі мен шығармашылығы жайлы білетін мағлұматтарды айту Автор жайында
мәлімет: «Түсініп оқы» айдары (Ұ) «Аялдамамен оқу» әдісі бойынша «Көшер кезде» мәтініі оқылып, оқу барысында аялдамалар жасау арқылы мәтінді бөлімдерге бөлуге әзірлік жүргізіледі.
1.топ. Басынан бастап, «Байлап қою......» деген абзацқа дейін. 2.топ. «Байлап қою...» деген жерден бастап, «Әбекең-осы ауылдың қойшысы..» деген жерге дейін. 3.топ. «Әбекең-осы ауылдың қойшысы...» дегеннен бастап, сонына дейін оқып, мазмұнын білу. Әр топтың әңгімешілеріне сұрақтар қойылады: 1.топқа. Майлыаяқ иттердің қандай түріне жатады екен? Сендер қандай ит түрлерін, тұқымдарын білесіңдер? 2.топ. Иесінің итті байлап қойғаны дұрыс болды ма? Ит осыдан кейін нені сезді? 3.топ. Бұл оқиғаны әңгімелеп отырған адам, сендердің ойларыңша, қандай адам? Ол бала ма, үлкен адам ба? (Дәлелдеу). Дескриптор
ҚБ 2. Мағынаны тану. Мәтіннен берілген сұрақтарға жауап тауып оқиды. - Майлыаяққа сипаттама. І топ - Иттің сезімталдығын иесі қалай байқады? ІІ топ - Ит қайғыра біле ме?Ол өзінің иесін қимайтынын жазушы қалай суреттеген? ІІІ топ Дескриптор
(Ұ) «Жаңа сөздер сандығы» айдары бойынша оқушылардың мәтін бойынша түсінбеген сөздерінің мағынасын топ ішінде талдап, түсініктеме жасауларына ықпал ету. Середей – сорайған, ұзарған. Басына күн туған – қиыншылыққа тап болған.
«Аударыспақ» әдісі Жұптық тапсырма: сұрақ-жауап арқылы бір-бірінің білімін бағалау. Мұнда сұрақтың мазмұны, жауап мазмұны, дәйектілігі ескертіледі. Екеуіне де тең бөлініп шариктер беріледі. Сұраққа дұрыс жауап берген адам шарик алады, ал жауап дұрыс емес болған жағдайда немесе сұрақ қоя алмаған жағдайда өзі бір шариктен айырылады. (Интербелсенді тақтада төменгі сұрақтарды ұсыну) «Ойлан» айдары
«Ойыңмен бөліс» айдары Иттің иесінің орнында болсаң, Майлыаяқты тастап кетер ме едің? Саралау. Сұраққа қатысты өз ойын толығымен жеткізе алады. Ойды суретпен, өлең жолдарымен жеткізуге болады. Бұны оқушыға ұсыныс ретінде білдіруге болда. «Есіңе түсір» айдары
Бейнетаспадан
үзінді:
Дәптермен
жұмыс:
«Білгенге маржан» айдары Жеті қазына – қазақтың дәстүрлі дүниетанымындағы түсініктердің бірі. Қазақ халқы жеті қазынаны ер жігіттің өмірімен байланыстырады. Жеті қазынаға жүйрік ат, қыран бүркіт, құмай тазы, берен мылтық, қанды ауыз қақпан, майланғыш ау, өткір кездік жатады. |
|
|||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия «Қорытындыла» айдары -Мәтіннің негізгі ойын анықтаңдар. Үй тапсырмасы: Ит туралы қызық оқиға білсең, әңгімелеуге дайындал. мақал-мәтелге қатысты қақпаға ілінетін жарнама сөз дайындап, жаз. Ит қаппайды деме, Ат теппейді деме. |
|
|||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау |
|||||||||
|
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднер бойынша көптік зият теориясы). Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді жазыңыз.
|
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
|
|||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||
|
|
|||||||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||||||||||
Бүгін, біз Б. Соқпақбаевтың «Өлгендер қайтып
келмейді» романынан үзінді «Көшер кезде» мәтінін оқып,
әңгімелейміз.
Аты - жөні: Бердібек
Соқпақбаев
Туған жері: 1924жылы 15 қазанда Алматы обл,
Нарынқол ауылында
туған.
Дарындылығы: «Қазақ әдебиеті» газетінде,
«Балдырған» журналында, Ш. Айманов атындағы «Қазақфильм»
киностудиясында
істеген.
Шығармашылығы: 1950ж. «Бұлақ» атты жыр
жинағын шығарған. Кейін балалар мен жасөспірімдерге арналған 20 -
дан астам әңгіме, повес
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Б.Соқпақбаев "Көшер кезде" 4 сынып
Б.Соқпақбаев "Көшер кезде" 4 сынып
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
Мектеп: Антон Макаренко |
||||||||||
|
Күні: 1 |
Мұғалімнің аты-жөні:Алдабергенова П |
||||||||||
|
Сынып: 4б |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ит – адамның досы.Б.Соқпақбаев «Көшер кезде» |
||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
4.1.5.1 Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру 4.3.3.1 Шығармашылық жұмысын сызба, диафильм, таныстырылым түрінде ұсыну |
||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Шығармадағы оқиғаға байланысты өз ойын жеткізе алады. Шығармашылық жұмыстар істей алады. Тақырыпқа қатысты өз сезімдерін жүйелі жеткізе алады. |
||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Шығармадағы оқиғаға байланысты өз ойын жеткізеді. Түрлі жанр бойынша шығармашылық жұмыс істейді. |
||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
|
||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Көпшіл және жылы шырайлы болу |
||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, Дүниетану |
||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Туған жер, атамекен, атақоныс, бабалар елі туралы біледі |
||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||
|
Сабақтың басы |
Қызығушылықты ояту (Ұ) «Тыңда» айдары (аудиодискпен жұмыс) «Итім болса, шіркін!» өлеңіндегі баланың ойын түсіндіреді. - Оның қандай сезімдерін байқадың?
«Пікіріңді айт» айдары - Өзің қай жануарды асырағың келеді? Неге? |
|
|||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану «Есіңе түсір» айдары ТЖ «Қойын дәптер» әдісі бойынша Бердібек Соқпақбаев өмірі мен шығармашылығы жайлы білетін мағлұматтарды айту Автор жайында
мәлімет: «Түсініп оқы» айдары (Ұ) «Аялдамамен оқу» әдісі бойынша «Көшер кезде» мәтініі оқылып, оқу барысында аялдамалар жасау арқылы мәтінді бөлімдерге бөлуге әзірлік жүргізіледі.
1.топ. Басынан бастап, «Байлап қою......» деген абзацқа дейін. 2.топ. «Байлап қою...» деген жерден бастап, «Әбекең-осы ауылдың қойшысы..» деген жерге дейін. 3.топ. «Әбекең-осы ауылдың қойшысы...» дегеннен бастап, сонына дейін оқып, мазмұнын білу. Әр топтың әңгімешілеріне сұрақтар қойылады: 1.топқа. Майлыаяқ иттердің қандай түріне жатады екен? Сендер қандай ит түрлерін, тұқымдарын білесіңдер? 2.топ. Иесінің итті байлап қойғаны дұрыс болды ма? Ит осыдан кейін нені сезді? 3.топ. Бұл оқиғаны әңгімелеп отырған адам, сендердің ойларыңша, қандай адам? Ол бала ма, үлкен адам ба? (Дәлелдеу). Дескриптор
ҚБ 2. Мағынаны тану. Мәтіннен берілген сұрақтарға жауап тауып оқиды. - Майлыаяққа сипаттама. І топ - Иттің сезімталдығын иесі қалай байқады? ІІ топ - Ит қайғыра біле ме?Ол өзінің иесін қимайтынын жазушы қалай суреттеген? ІІІ топ Дескриптор
(Ұ) «Жаңа сөздер сандығы» айдары бойынша оқушылардың мәтін бойынша түсінбеген сөздерінің мағынасын топ ішінде талдап, түсініктеме жасауларына ықпал ету. Середей – сорайған, ұзарған. Басына күн туған – қиыншылыққа тап болған.
«Аударыспақ» әдісі Жұптық тапсырма: сұрақ-жауап арқылы бір-бірінің білімін бағалау. Мұнда сұрақтың мазмұны, жауап мазмұны, дәйектілігі ескертіледі. Екеуіне де тең бөлініп шариктер беріледі. Сұраққа дұрыс жауап берген адам шарик алады, ал жауап дұрыс емес болған жағдайда немесе сұрақ қоя алмаған жағдайда өзі бір шариктен айырылады. (Интербелсенді тақтада төменгі сұрақтарды ұсыну) «Ойлан» айдары
«Ойыңмен бөліс» айдары Иттің иесінің орнында болсаң, Майлыаяқты тастап кетер ме едің? Саралау. Сұраққа қатысты өз ойын толығымен жеткізе алады. Ойды суретпен, өлең жолдарымен жеткізуге болады. Бұны оқушыға ұсыныс ретінде білдіруге болда. «Есіңе түсір» айдары
Бейнетаспадан
үзінді:
Дәптермен
жұмыс:
«Білгенге маржан» айдары Жеті қазына – қазақтың дәстүрлі дүниетанымындағы түсініктердің бірі. Қазақ халқы жеті қазынаны ер жігіттің өмірімен байланыстырады. Жеті қазынаға жүйрік ат, қыран бүркіт, құмай тазы, берен мылтық, қанды ауыз қақпан, майланғыш ау, өткір кездік жатады. |
|
|||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия «Қорытындыла» айдары -Мәтіннің негізгі ойын анықтаңдар. Үй тапсырмасы: Ит туралы қызық оқиға білсең, әңгімелеуге дайындал. мақал-мәтелге қатысты қақпаға ілінетін жарнама сөз дайындап, жаз. Ит қаппайды деме, Ат теппейді деме. |
|
|||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау |
|||||||||
|
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднер бойынша көптік зият теориясы). Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді жазыңыз.
|
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
|
|||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||
|
|
|||||||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||||||||||
Бүгін, біз Б. Соқпақбаевтың «Өлгендер қайтып
келмейді» романынан үзінді «Көшер кезде» мәтінін оқып,
әңгімелейміз.
Аты - жөні: Бердібек
Соқпақбаев
Туған жері: 1924жылы 15 қазанда Алматы обл,
Нарынқол ауылында
туған.
Дарындылығы: «Қазақ әдебиеті» газетінде,
«Балдырған» журналында, Ш. Айманов атындағы «Қазақфильм»
киностудиясында
істеген.
Шығармашылығы: 1950ж. «Бұлақ» атты жыр
жинағын шығарған. Кейін балалар мен жасөспірімдерге арналған 20 -
дан астам әңгіме, повес
шағым қалдыра аласыз














