Материалдар / Бүгіннен бастаймын...

Бүгіннен бастаймын...

Материал туралы қысқаша түсінік
ппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппп
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
867
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика пәнінен қысқа мерзімді жоспар
Күні10.03.17.
ТақырыбыҚайталау
МақсатыКөбейту және бөлу амалдарына берілген есептерді шығара білу. Санның квадраты және кубы жайлы білімді қайталау.
МіндетіОқушылар жұппен, топпен, жеке есеп шығаруға дағдыланады. Ұйымшылдыққа, ауызбіршілікке, бірін-бірі сыйлай білуге тәрбиеленеді. Логикалық ойы, математикалық тілі дамиды.
Күтілетін нәтижеКөбейту мен бөлуді бөле біледі. Бірін-бірі тыңдап әрі еркін сөйлеп үйренеді. Шығармашылық қабілеті артады.
РесурстарОқулық, әр түрлі суреттер
Әдіс - тәсілдер«Миға шабуыл» әдісі, топтық жұмыс, жеке жұмыс
Сабақ жоспары
Сабақтың жүрісіУақытМұғалімнің әрекетіОқушының әрекеті
Ұйымдастыру2минПсихологиялық дайындықӘдепті елдің баласыАлдымен сәлем береді.Күндей жарық!Айдай аппақ!Жұлдыздай биік!Судай мөлдір, таза көңілмен,Бүгінгі сабағымызды бастайық!























Қызығушылығын ояту5минӨткенге оралу.1. Бөлінгіш 18, бөлгіш 6. Бөліндінің мәнін тап. (Қ)2. 12 пен 4 – тің көбейтіндісін тап. (А)3. 9 – дың квадраты (Й)4. 4 – ті 9 есе арттыр. (Т)5. 66 саны 6 – дан неше есе артық? (А)6.3 - тің кубы (Л)7. 9 бен 3 сандарының қосындысын 3 есе кеміт (А)8. 56 мен 8 – дің бөліндісі. (У)Сұрақтарға жауап береді
Негізгі бөлім25мин

1. Топтық тапсырмалар1 – топ: №1. Есепті шығар: Спорт ойындары жарысына 64 жоғары сынып оқушылар және одан 4 есе кем төменгі сынып оқушылары қатысты. Төменгі сыныптарға қарағанда жоғары сыныптардан неше оқушы артық қатысты?2 – топ: №2. Есепті шығар: Үш мектепке 96 парта берілді. Бірінші мектепке барлық партаның үштен бір бөлігі, екінші мектепке біріншіге қарағанда 2 есе кем, ал қалғаны үшінші мектепке берілді. Үшінші мектеп қанша парта алды?3 – топ: Шығармашылық тапсырмаЛогикалық есептер:1. Бөлмедегі әр бұрышта бір мысықтан отырса, бөлмеде неше мысық бар?Жауабы: 4 мысық.2. Үстел үстінде 3 стакан шие тұр. Марат 1 стакан шиені жеп қойды. Неше стакан қалды?Жауабы: 3 стакан.3. Екі бала шахматты 2 сағат ойнады. Олардың әрқайсы неше сағат ойнады?Жауабы: 2 сағат.4. Мотоцикл жүргізушісі ауылға келе жатқанда жолдан өзіне қарсы 3 жеңіл машина және 1 камазды кезіктіреді. Ауылға неше машина бара жатыр?Жауабы: 1 ғана мотоцикл.5. Суға қай кезде қолды кесіп алуға болады?Жауабы: мұз болғанда. Дұрыс па, бұрыс па?№3. 3 ∙ 9 = 28 8 ∙ 5 = 32 7 ∙ 10 = 7048 : 6 = 9 72 : 9 = 9 32 : 4 = 82.Сергіту сәті3. Танымдық тапсырма: «Ұшқыр ой» ойыны. №4.Тік төртбұрыштың ауданы 96 см.кв. Оның ұзындығы мен ені неше сантиметр болуы мүмкін? Барлық мүмкін болатын жағдайларды жазып көрсет.96 = 16 * 6 96 = 32 * 3 96 = 12* 896 = 48 * 2 96 = 24 * 44. Топ аралық жарыс: «Кім шапшаң?»№5.92 = 9 ∙ 9 122 = 12 ∙ 12 142= 14 ∙ 14 202 = 20 ∙ 2083 = 8 ∙ 8 ∙ 8 153 = 15 ∙ 15 ∙ 15 303 = 30 ∙ 30 ∙ 30 5. Топ аралық жарыс: Тақтамен жұмыс.№6. А)1 – топ: (27 + 13) : 8 = 5 24 ∙ 5 = 1202 – топ: (40 – 16 ) ∙ 3 = 72 42: 3 = 143 – топ: (200 + 20 + 8) : 2 = 114 32 ∙ 6 = 192 Әр топ өз бетімен орындайдыӘ) 1 - т: а ∙ 3 = 60 2 – т: а ∙ 3 = 90 3 – т: х : 3 = 20 60 : с = 20 90 : с = 30 х : 3 = 30Шығармашылық тапсырма: «Қошақанға көмектес!»

Топтық, жеке, тақтамен жұмыс жүргізеді









Шығармашылық тапсырма орындайды



























Ойын түрлері арқылы тапсырмалар орындалады
Рефлексия Сабақты бекіту6мин

«Не үйрендік?», «Не білдік?» сұрақтарға жауап беруСұрақтарға жауап береді
Сабақты бағалау3мин«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау

Үйге тапсырма1мин -84 бет, №7








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ