Бүгіннен бастаймын...

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бүгіннен бастаймын...

Материал туралы қысқаша түсінік
ппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппп
Материалдың қысқаша нұсқасы

Математика пәнінен қысқа мерзімді жоспар

Күні

10.03.17.

Тақырыбы

Қайталау

Мақсаты

Көбейту және бөлу амалдарына берілген есептерді шығара білу. Санның квадраты және кубы жайлы білімді қайталау.

Міндеті

Оқушылар жұппен, топпен, жеке есеп шығаруға дағдыланады. Ұйымшылдыққа, ауызбіршілікке, бірін-бірі сыйлай білуге тәрбиеленеді. Логикалық ойы, математикалық тілі дамиды.

Күтілетін нәтиже

Көбейту мен бөлуді бөле біледі. Бірін-бірі тыңдап әрі еркін сөйлеп үйренеді. Шығармашылық қабілеті артады.

Ресурстар

Оқулық, әр түрлі суреттер

Әдіс - тәсілдер

«Миға шабуыл» әдісі, топтық жұмыс, жеке жұмыс

Сабақ жоспары

Сабақтың жүрісі

Уақыт

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Ұйымдас

тыру

2мин

Психологиялық дайындық

Әдепті елдің баласы

Алдымен сәлем береді.

Күндей жарық!

Айдай аппақ!

Жұлдыздай биік!

Судай мөлдір, таза көңілмен,

Бүгінгі сабағымызды бастайық!










Қызығушы

лығын ояту

5мин

Өткенге оралу.

1. Бөлінгіш 18, бөлгіш 6. Бөліндінің мәнін тап. (Қ)

2. 12 пен 4 – тің көбейтіндісін тап. (А)

3. 9 – дың квадраты (Й)

4. 4 – ті 9 есе арттыр. (Т)

5. 66 саны 6 – дан неше есе артық? (А)

6.3 - тің кубы (Л)

7. 9 бен 3 сандарының қосындысын 3 есе кеміт (А)

8. 56 мен 8 – дің бөліндісі. (У)

Сұрақтарға жауап береді

Негізгі бөлім

25мин


1. Топтық тапсырмалар

1 – топ: №1. Есепті шығар:

Спорт ойындары жарысына 64 жоғары сынып оқушылар және одан 4 есе кем төменгі сынып оқушылары қатысты. Төменгі сыныптарға қарағанда жоғары сыныптардан неше оқушы артық қатысты?

2 – топ: №2. Есепті шығар:

Үш мектепке 96 парта берілді. Бірінші мектепке барлық партаның үштен бір бөлігі, екінші мектепке біріншіге қарағанда 2 есе кем, ал қалғаны үшінші мектепке берілді. Үшінші мектеп қанша парта алды?

3 – топ: Шығармашылық тапсырма

Логикалық есептер:
1. Бөлмедегі әр бұрышта бір мысықтан отырса, бөлмеде неше мысық бар?
Жауабы: 4 мысық.
2. Үстел үстінде 3 стакан шие тұр. Марат 1 стакан шиені жеп қойды. Неше стакан қалды?
Жауабы: 3 стакан.
3. Екі бала шахматты 2 сағат ойнады. Олардың әрқайсы неше сағат ойнады?
Жауабы: 2 сағат.
4. Мотоцикл жүргізушісі ауылға келе жатқанда жолдан өзіне қарсы 3 жеңіл машина және 1 камазды кезіктіреді. Ауылға неше машина бара жатыр?
Жауабы: 1 ғана мотоцикл.
5. Суға қай кезде қолды кесіп алуға болады?
Жауабы: мұз болғанда.

Дұрыс па, бұрыс па?

3.

3 ∙ 9 = 28 8 ∙ 5 = 32 7 ∙ 10 = 70

48 : 6 = 9 72 : 9 = 9 32 : 4 = 8

2.Сергіту сәті

3. Танымдық тапсырма: «Ұшқыр ой» ойыны.

4.

Тік төртбұрыштың ауданы 96 см.кв. Оның ұзындығы мен ені неше сантиметр болуы мүмкін? Барлық мүмкін болатын жағдайларды жазып көрсет.

96 = 16 * 6 96 = 32 * 3 96 = 12* 8

96 = 48 * 2 96 = 24 * 4

4. Топ аралық жарыс: «Кім шапшаң?»

5.

92 = 9 ∙ 9 122 = 12 ∙ 12 142= 14 ∙ 14 202 = 20 ∙ 20

83 = 8 ∙ 8 ∙ 8 153 = 15 ∙ 15 ∙ 15 303 = 30 ∙ 30 ∙ 30

5. Топ аралық жарыс: Тақтамен жұмыс.

6. А)

1 – топ: (27 + 13) : 8 = 5 24 ∙ 5 = 120

2 – топ: (40 – 16 ) ∙ 3 = 72 42: 3 = 14

3 – топ: (200 + 20 + 8) : 2 = 114 32 ∙ 6 = 192

Әр топ өз бетімен орындайды

Ә) 1 - т: а ∙ 3 = 60 2 – т: а ∙ 3 = 90 3 – т: х : 3 = 20

60 : с = 20 90 : с = 30 х : 3 = 30

Шығармашылық тапсырма: «Қошақанға көмектес!»


Топтық, жеке, тақтамен жұмыс жүргізеді






Шығарма

шылық тапсырма орындайды















Ойын түрлері арқылы тапсырма

лар орында

лады

Рефлексия

Сабақты бекіту

6мин


«Не үйрендік?», «Не білдік?» сұрақтарға жауап беру

Сұрақтарға жауап береді

Сабақты бағалау

3мин

«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау


Үйге тапсырма

1мин

-84 бет, №7









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
966
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі