Сабақ : №
9-10
|
Мектеп: №8
|
Күні:
15.09
|
Мұғалім: Утамуратова
С.К.
|
Сынып:
7
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Бүгіннен
бастаймын...
|
Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаттары:
|
А3. Орфоэпиялық нормаларды
сақтау
7.А3.
Ауызша мәтіндер
құрауда екпін
түрлерін сөз және сөйлем ішінде
орынды қолданып
айту.
|
Сабақ
мақсаты:
|
Оқушылардың
барлығы
Сұхбатта сөз екпінін орынды
қолдана алады.
Берілген мәтінді
оқиды,түсінеді
Оқушылардың
көпшілігі
Сұхбатта сөз және фразалық
екпінді орынды қолдана алады.
Берілген мәтіннің мазмұнын
айта алады
Оқушылардың
кейбірі
Сұхбатта сөз, фразалық, ой
екпінін орынды қолдана алады.
Мәтін құра
алады.
|
Құндылықтарды
игерту:
|
Өзіне және өзгелерге құрмет
мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық
білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда,
тапсырмаларды нұсқалық бойынша толық орындауда, бір-біріне қолдау
көрсетуінде көрініс табады. Патриотизм мен азаматтық жауапкершілік
уақытты пайдамен өткізу қажеттігін түсіну арқылы жүзеге асырылады.
Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен табу, сабақ мақсатын
білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің
практикалық мәнін түсінуде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға
ақпаратты алуында бірдей мүмкіндіктер беруде, сабақ мақсатын бірге
құрастыруда, бағалау мен кері байланыс беруде, бірнеше көзқарастың
бар екенін түсінуде орын алады. Еңбексүйгіштік жұмыс орынын таза
сақтауда, оқушылардың белсенді жұмысында, ал шығармашылық жаңа
идеяларды ұсынуда көрініс табады.
|
Пәнаралық
байланыс:
|
Драматургия
|
АКТ-ны қолдану
дағдылары:
|
PowerPoint
таныстырылымы.
|
Дескриптор
|
Сұхбатта екпінді соңғы буында
түсіре алады.
1-2 тұрақты тіркесті
мағынасына сай қолданады;
Сұхбатта сөйлем мүшелерінің
арасына екпін түсіре алады.
3-4 тұрақты тіркесті
мағынасына сай қолданады;
Сұхбатта ерекше назардағы
сөзге екпін түсіре алады.
5-6 тұрақты тіркесті
мағынасына сай қолданады
|
Тілдік
мақсаттар:
|
Оқушылар:
Екпіннің қолдануын дағдыға
айналдырады.
Пән лексикасы және
терминология:
Диалог және жазылым үшін
қажетті сөз тіркестер:
Келесі көріністе сіздер
………………………….. тамашалайсыздар.
Назарларыңызға ұсынылған
қойылымда ………………… куәгері боласыздар.
|
Осыған дейін меңгерілген
білім
|
«Уақыт алтыннан қымбат»
тақырыбында сөздік қорын дамытып, тыңдалым дағдыларын дамытты.
Одағайларды мағыналарына сай қолданды.
|
Жоспар
|
Жоспарланатын
уақыт
|
Жоспар бойынша орындалуы
тиіс іс-әрекеттер
|
Дереккөздер
|
Сабақ
басы
5
мин
3мин
1 мин
|
Қызығушылықты ояту үшін
миға шабуыл.
Тақырыпқа Мен бүгіннен
бастаймын... деп әр оқушы жалауша арқылы оз жоспарымен
бөліседі
«Миға
шабуыл»
Сұрақ-жауап
Оқу мақсатымен, тілдік
мақсатпен танысады;
Жетістік критерийлерін
болжайды;
Жетістік критерийлерімен
танысады.
|
Үлестірме
қағаз;
Слайд
1-4
|
Сабақ
ортасы
20 мин
Сабақ соңы
5 мин
2мин
|
Тапсырма
№1
Жаңа сөздермен
танысып,берілген 1,2-тапсырманы орындау.
Жұпта, топта, сыныпта
бірін-бірі бағалау;
Мұғалімнің кері
байланысы:
Жауап
кілттері:
Ішінде,басында,сыртында,ортасында,
Тапсырма №
2
3-тапсырма.Мәтінді
тыңда.Оқы
Сахналық көрініс
талаптары:
Берілген мәтінге ұқсатып
сценарий құрап,шағын көрініс қою.
4,5-тапсырманы екі топ өз
беттерімен орындайды.
6-тапсырма.с.түгел берілген
тапсырма бойынша пікірлеседі.
Екі топқа бірдей
7,8-тапсырманы орындату.
Жекелей
жұмыс.9-тапсырма.
Кеспе қағазымен
жұмыс,10-тапсырма
Рефлексия
10-тапсырма
.
|
Слайд
5
Мәтін жазылған үлестірме
қағаз;
Таймер
Слайд
3-4
|
Кері
байланыс
2
мин
|
Алма ағашына берілген стикерге
сабақтан алған әсерлерін жазады
|
|
Үй
жұмысы
1 мин
|
11-тапсырма.
|
|
Бағалау
1 мин
|
Әр топтың топ басшылары
бағалайды.
|
|