Материалдар / Бұйра қошақан
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бұйра қошақан

Материал туралы қысқаша түсінік
Жапсыру сабағы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Мамыр 2019
590
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

25-ұОқ. БұЙРА қОШАқАн (мақтаны пайдалана отырып, заттық аппликация)


Мектеп №9 ОМ

Күні:

Педагогтің аты-жөні: ХОДЖАБАЕВА ТЫНЫШГУЛ ТОЛГАНБАЕВНА

сынып: 0 «Ә»

қатысқандардың саны:

қатыспағандардың саны:

ұОқ-нің оқыту мақсаттары

0.1.1.2. Үлгіқалып/есте сақталған үлгі/затқа қарап жапсыруларды құрастыру, сәйкес түсті, пішінді, заттардың фактурасы мен пропорцияларын таңдау, бөлшектерді жапсыру бірізділігін дұрыс пайдалану.

0.2.1.2. Симметриялы емес заттарды бейнелеу үшін салынған немесе қиялдағы контур бойынша сұлбаларды қию.

0.2.2.4. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру.

Күтілетін нәтижелер

Барлық тәрбиеленушілер:

-медициналық мақтаны бейне жасауда қолдана алады;

-бөлшектерді жапсыру реттілігін дұрыс пайдалана алады.

Көптеген тәрбиеленушілер:

-түпкі ойын сақтап, өз жұмысын жоспарлай алады және жұмысты соңына дейін жеткізе алады.

Кейбір тәрбиеленушілер:

-өз бетімен таныс техникаларды үйлесімдей алады;

-өз ой-қиялын көрсете алады.

тілдік мақсаттар

дағдыларды дамыту:

-сабақтың оқу міндетін түсіну және оны орындауға тырысу;

-шығармашылық барысында мүмкіндіктер аясын талқылау;

-ұлттық дәстүрлермен және қолөнермен, жасалған халық шығармашылығы бұйымдарымен танысу кезінде сөздік қорды байыту;

-қазақ, ағылшын тілдерінде таныс сөздерді есту арқылы тану;

-түпкі ойды түсіндіру;

-қорытынды сұрақтарға жауап беру және сабақтағы өз жетістіктерін бағалау.

Көптілділік: қой – овца – sheep.

негізгі терминдер мен сөз тіркестері:

заттық жапсыру, мақтаны пайдалану, қойдың жүні.

талқылауға арналған сұрақтар:

Қойдың жүні несімен пайдалы?

Мақтаның көмегімен қошақанның жүнін қалай бейнелеуге болады? Қойдың сұлбасын қандай тәсілмен қиюға болады?

Алдыңғы білім

Қайшыны пайдалану білігі: жолақты тікбұрышты төртбұрыш етіп қию, шаршыны үшбұрыш етіп қию, шаршының немесе төртбұрыштың бұрыштарын қиып тастап, домалақ және сопақ пішіндерді қию. Симметриялы емес заттарды бейнелеу үшін сызылған немесе ойдағы контур бойынша сұлба қиып алу бойынша қарапайым дағдылар. Қой және қошқар сияқты үй жануарлары туралы түсінік.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

і. Оң көңіл күй орнату.

0–1 минут

(ұ) ұОқ-де оң көңіл күй орнату.

Төбелерден секіріп, Жүріп шарбақ бойымен, Күн таңертең жарқырап: Жеміс бағына қарай өтті, Өзен үстінен жанай өтті,

Жаңа, балғын жапырақты, Жылы қолымен сипай өтті. Күнмен бірге көзін ашты, Құстар, шөптер, гүлдер, Бәрі Күнге күлімдеді,

Біз де Күнге күлімдейік!

Музыкалық сүйемелдеу.

II. өмірлік тәжірибені

(ұ) Педагог тәрбиеленушілерді жұмбақпен қызықтырады:

Тақырып бойынша

өзектендіру.

Кім ыстықта да, суықта да өз тонын шешпейді? (Қой.)

бейнематериал.

мақсат қою

Қойдың тоны қандай? Не себепті ол туралы: «Иірмейді, тоқымайды,


2–5 минут

бірақ адамдарды киіндіреді», – деп айтады?



Балалардан үй жануары – қой туралы не білетінін сұрайды.



Бүгін «Қошақан» жапсырмасын жасаймыз.



(ұ) Әліппе-альбомдағы иллюстрациялық материалмен жұмыс. Тәрбиеленушілер суретте қандай жануар бейнеленгенін айтады, оның пайдасын түсіндіреді.

Қуаныш қой жүнінің жылу сақтағыштық, ылғалды жақсы сіңіретін және ыстықты өткізбейтін қасиеттері туралы ақпаратпен бөліседі. Педагог балаларға қошақан сұлбасын жасау үшін медициналық мақтаны батыл қолдануға болатынын ұсынады.

(ұ) саусақтарға арналған

«қошақандар» жаттығуы.

(Екі қолдың алақандары төмен түсіріледі. Шынтақтар жан­жаққа қаратылған. Екі қолдың сұқ саусағы мен шынашағы сақина тәрізді жұмылып, алға созылады да, қошақанның мүйіздерін бейнелейді.

Қалған саусақтар алақанға жұмылып тұрады. Осындай күйде бір қолдың сұқ және шынашақ саусақтарымен екіншісін сүзу керек.) Таңертең ерте, екі қой сүзісті,

Мүйіздерін сартылдатып, Осылай ұзақ сүзісті,

Бір-бірінен жеңілмей, Түске қарай шаршап қалып,

Содан кейін, жайылымға қарай тарқасты.

(ұ, Ж) Аппликацияны орындау технологиясы

Педагог тәрбиеленушілерді жұмысты тез және ұқыпты істеуге, қиюдың тиімді тәсілін пайдалануға, қағазды орынды жұмсауға, жұмыс орнын таза ұстауға бағыттайды. Педагог балаларға үлгіқалып бойынша қошақанның сұлбасын салуды ұсынады. Қиып алып, оны әзірлеме-негізге (фон) жапсырады. Шеткі сызықтарды көз алдына елестету арқылы қайшыны қағаздан ажыратпастан қиған балаларды мадақтайды.

Әрбір бұйра жүнді әзірлемеге жаққан желімнің үстіне мақта түйірін жапсыру керек.

Мақта, жіптер, моншақтар, қауырсын сияқты қосалқы заттарды ПВА немесе кеңсе желімімен жапсырған жөн.

Педагог тәрбиеленушілерге суреттегі қажетті бөлшектерді фломастермен бояуды ұсынады.

(ұ) қауіпсіз жұмыс жүргізу ережесі

Педагог ҰОҚ барысында қайшы мен желімді пайдалану ережелерін еске түсіреді. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіруді үйретеді.

Әліппе-альбом.

III. ұОқ-нің


тақырыбы бойынша


жұмыс


6–25 минут








Музыкалық сүйемелдеу.




Түрлі түсті қағаз, жай


қарындаш, қайшы, ПВА


желімі (немесе желім-


қарындаш), желім жаққыш,


сулық,


клеенка, мақта, фломастер.



Жадынама.


(ө, ұ) Рефлексиялық бағалау:

Танымдық белгілер.

IV. ұОқ

Жұмыстар талданып, нәтиже қорытындыланады:


қорытындылау.

  • аудиалдар: ауызша, жаппай: саған бүгінгі сабақта не ұнады, сенің


Рефлексия.

ойыңнан шықты ма?


26–30 минут

  • кинестетиктер: «бет» карточкасын тарату, балалар оған ауыздың



суретін салып, өз көңіл күйлерін смайлик түрінде көрсетеді.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!