(ұ) Әліппе-альбомдағы иллюстрациялық материалмен
жұмыс. Тәрбиеленушілер
суретте қандай жануар бейнеленгенін айтады, оның пайдасын
түсіндіреді.
Қуаныш қой жүнінің жылу сақтағыштық, ылғалды жақсы
сіңіретін және ыстықты өткізбейтін қасиеттері туралы ақпаратпен
бөліседі. Педагог балаларға қошақан сұлбасын жасау үшін медициналық
мақтаны батыл қолдануға болатынын
ұсынады.
(ұ) саусақтарға
арналған
«қошақандар»
жаттығуы.
(Екі қолдың алақандары төмен түсіріледі. Шынтақтар
жанжаққа қаратылған. Екі қолдың сұқ саусағы мен шынашағы сақина
тәрізді жұмылып, алға созылады да, қошақанның мүйіздерін
бейнелейді.
Қалған саусақтар алақанға
жұмылып тұрады. Осындай күйде бір қолдың сұқ және шынашақ
саусақтарымен екіншісін сүзу керек.)
Таңертең ерте, екі қой
сүзісті,
Мүйіздерін сартылдатып, Осылай ұзақ
сүзісті,
Бір-бірінен жеңілмей, Түске қарай шаршап
қалып,
Содан кейін, жайылымға қарай
тарқасты.
(ұ, Ж) Аппликацияны орындау
технологиясы
Педагог тәрбиеленушілерді жұмысты тез және ұқыпты істеуге,
қиюдың тиімді тәсілін пайдалануға, қағазды орынды жұмсауға, жұмыс
орнын таза ұстауға бағыттайды. Педагог балаларға үлгіқалып бойынша
қошақанның сұлбасын салуды ұсынады. Қиып алып, оны әзірлеме-негізге
(фон) жапсырады. Шеткі сызықтарды көз алдына елестету арқылы
қайшыны қағаздан ажыратпастан қиған балаларды
мадақтайды.
Әрбір бұйра жүнді әзірлемеге
жаққан желімнің үстіне мақта түйірін жапсыру
керек.
Мақта, жіптер, моншақтар,
қауырсын сияқты қосалқы заттарды ПВА немесе кеңсе желімімен
жапсырған жөн.
Педагог тәрбиеленушілерге суреттегі қажетті бөлшектерді
фломастермен бояуды ұсынады.
(ұ) қауіпсіз жұмыс жүргізу
ережесі
Педагог ҰОҚ барысында қайшы мен желімді пайдалану
ережелерін еске түсіреді. Жұмыс барысында
жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіруді
үйретеді.
|