Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
5
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін
қадағалау.
2.Топтық ережені еске
түсіреді.
3.Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыруда шаттық
шеңбері жүзеге
асырылады.
|
Шеңбер бойынмен тұрған
оқушыларға тапсырма:
Бір-бірімізді тыңдаймыз
десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет.
Белсенділік танытамыз десек 3 рет
шапалақтаймыз!
3.Оқушыларды топтарға
біріктіру.
Конфеттер арқылы 2
топқа бірігеді. Оқушыларға 2 түрлі
конфет таратылады. Өздерінің қалаған конфетін алып
топтасады.
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|

|
Жаңа сабаққа кіріспе
5 мин
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі
сұрақтар беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір
алмасады.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Білу және түсіну сұрақтарына жауап
береді:
1. Цистит, пиелонефрит, өрлеме жұпа, несептас ауруы
дегеніміз не?
2. Неліктен «С
дәруменін» бақылаусыз ұзақ уақытқа пайдалануға
болмайды?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
10
мин.
|
Оқулықпен жұмыс.
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді,
бақылайды.
|
«ДЖИГСО» әдісі: Топтық
жұмыс. Мәтінді оқып, топта талқылайды. Топтар арасында ақпарат
алмасады.
|
Оқушыларды ынталандыру
мақсатында «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды. Қолдауды қажет
ететін оқушыларға жетелеуші, бағыттаушы, түрткі сұрақтар қойып,
қолдау көрсетеді.
|
Презентация
|
Жеке жұмыс
10
мин
|
Қолдану айдарындағы
тапсырманы орындатады. Нұсқау, бағыт-бағдар, қолдау
көрсетеді.
|
1. Цистит пен пиелонефрит ауруларының пайда болу себептері
мен олардың алдын шараларын
анықтайды.
2. Несеп жолына тас
байлану ауруларының алдын қалай алуға болады? Сипаттама
береді.
|
Дескриптор:
1. Бөліп шығару мүшелерінің қызметін сақтау туралы эссе
жазады.
2. Мынандай жағдайдың
моделін жасайды: « адамда мынандай белгілердің бірі пайда болды-бел
аймағының ауруы, зәр шығудың қиындауы немесе ауруы; ауыздың кеуіп
кетуі; шөлдеу; әсіресе ұйқыдан кейін ісініп кету. Бұл адамға қандай
кеңес берер едіңдер?
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері, құрал-саймандары,
АКТ

|
Жұптық жұмыс
10мин
|
Талдау айдарындағы
тапсырманы орындатады. Нұсқау, бағыт-бағдар, қолдау
көрсетеді.
|
1. Баспа және тіс жегісі; өрлеме жұқпа, цистит пен
пиелонефрит ауруларының арасындағы байланысты сызба түрінде
бейнелейді.
2. Бұл аурулардың
арасындағы айырмашылықтарды көрсетеді. Аталған аурулардың пайда
болу себептеріне байланысты алдын алу шараларын
анықтайды.
|
Дескриптор:
-Сызба
сызады
Оқушыларды ынталандыру мақсатында «Мадақтау сөз» әдісі
арқылы бағалайды. Қолдауды қажет ететін оқушыларға жетелеуші,
бағыттаушы, түрткі сұрақтар қойып, қолдау
көрсетеді.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері, құрал-саймандары, АКТ
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
4
мин.
|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл
кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп
береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді
айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым,
ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын.
т.б.
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып
бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру
үшін
«Қошеметтеу» әдісі арқылы
бағалайды.
|

|
1
мин
|
§20 бет
87-90
|
|
|
|