Бөлім:
|
8.3А Бөліп
шығару
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Күні:
|
|
Сыныбы:
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Зәр шығару жүйесі
мүшелерінің құрылысы (бүйрек, несепағар, қуық, несеп жолы) мен
қызметі. Бөліпшығару және сүзу мүшелері. Бүйректің құрылысы
(қыртысты және милы қабат, нефрон, пирамида, астауша, бүйрек
өзекшелері).
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
8.1.5.1 адамның зәр
шығару жүйесі мүшелерінің құрылысы мен қызметін
сипаттау
8.1.5.2 бүйректің
құрылымдық бөліктерін танып
білу
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық оқушылар
үшін:
Бөліп шығару жүйесінің
рөлін біледі. Көпшілік
оқушылар үшін:
Бүйректердің құрылысы мен рөлін сипаттай
алады.
Кейбір оқушылар
үшін:
Нефронның қызметімен
танысады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі
сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Жаттығу жасайды.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және дене жаттығуларын
жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
1. Бүйректе қанша қабат
болады?
2. Бөліп шығарудың орталық мүшесі
не?
3.Бүйрек ағза сүзгісі деп атауының себебі
неде?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
Оқулықтағы жаңа
сабақтың мәтінін оқуға тапсырма
береді
|
Оқулықты оқып танысып
шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады
|
Дескриптор:
Жалпы- 3 балл
1.
Нефронның қрылысын
сипаттап түсіндіреді.
|
Тақырып бойынша
интернет желісін пайдаланып видеоролик
көру
|
|
Қолдану айдарындағы
тапсырманы орындатады
|
1. Нефрон бөліктері мен
оның қызметі арасындағы байланысты
анықтайды.
2. Адамның зәр шығару жүйесі неден тұратынын
сипаттайды.
|
Дескриптор: Жалпы- 3 балл
1.Сурет бойынша талдау
жасайды.
|
ДК экраны
8-сынып оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
|
Талдау айдарындағы
тапсырманы орындатады
|
1.
Зәр түзілу
кезеңдерін талдайды.
2. Нефрон капсуласында және ирек өзекшеде жүретін
үдерістерді сызба түрінде
бейнелейді.
3. Бүйректің ми және
қыртысты қабаты арасындағы айырмашылықтарын
атайды
|
Дескриптор: Жалпы- 3 балл
1.Тапсырманы талқылап,
орындайды.
|
ДК экраны
8-сынып оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын
айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|