Бұйым өру. 5 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Бұйым өру. 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұйым өру. (МК) Бұйым үлгілерін, өру түрлерін,өру техникасында қолданылатын әртүрлі материалдарды (тоқыма, табиғи және жасанды) көрсету. Оқушыларды қазақтың сәндік-қолданбалы өнер туындыларымен (шымши, қамшы өру және т.б.) таныстыру. Алдыңғы сабақта оқушылар өру техникасында орындалатын бұйымның нобайы мен сұлбасын орындаған. Оқушылар осы сабақта қолданылатын материалдар мен қажетті құрал-жабдықтарды, өру техникасын, түстердің үйлесімділігін өз бетінше таңдайды. Тапсырманы бастамас бұрын техника қауіпсіздігі мен санитарлық-гигиеналық нормаларды сақтауы үшін нұсқамалық жұмыстарын жүргізу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Көркем еңбек пәнінің қысқа мерзімді жоспары


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Бөлім 2А.

Сәндік-қолданбалы шығармашылық


Мектеп:


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып:

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Бұйым өру.


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.2.3.2

Түрлі материалдардан (тоқыма, табиғи және жасанды) қарапайым бұйым орындау.

5.2.3.4

Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану.

5.2.6.1

Материалдар мен құралдарды қауіпсіздік техникасын сақтап, қолданудың маңыздылығын сезіне отырып демонстрациялау.


Сабақ мақсаттары

  • Бірнеше өру әдісін пайдаланып бұйым орындау;

  • Ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану;

  • Шығармашылық жұмыс барысында техника қауіпсіздігін сақтау;

Жетістік критерийлері

  • өру өнері туралы білімін көрсетеді;

  • өрудің бірнеше тәсілдерін меңгерген;

  • материалдар мен құрал-жабдықтарды ұқыпты қолдана алады;

  • шығармашылық жұмысты ұқыпты орындайды;


Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология:

Өру – плетенеие – Embroidery

Макраме – Macrame

Түйін түрлері – Виды узелков - Types of knots


Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

  • Өру өнеріне .... жатқызуға болады.

  • Мен өрудің мына тәсілін таңдаған себебім, ...

  • Өрудің ... түрі қазақ қолөнеріне тән деп ойлаймын.


Құндылықтарды дарыту



  • Еңбек және шығармашылық

  • Патриотизм


Пәнаралық байланыстар

  • Математика /өруде түйін сандарын санау үшін қолданылады/,

  • орыс тілі, қазақ тілі /өз ойларын жеткізу, тілдік дағдыларын дамыту үшін/

АКТ қолдану дағдылары

Интернет ресурстарынан қажетті мәліметтерді іздену арқылы АКТ дағдыларын дамыту.

Бастапқы білім


Оқушылар СҚӨ бұйымдары туралы білімдері бар. Практикалық тапсырмалар орындау арқылы алдыңғы тоқсанда алған білімдері мен дағдыларын белсендіру.



Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

0-5 мин

Оқушылармен сәлемдесу. Құндылықтарды еске түсіру.

Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу.

«Үлгі бойынша орында» атты оқушылардың назарын аударуға арналған.

Арнайы дайындалған тор көзді бланк қағазында күрделі өрнектің суретін аяқтау.






СҚӨ бұйымдары






https://youtu.be/8TugKl9N6VE

Қамшыны өру

https://youtu.be/ckG6BV1UoyM









Ши өру. Қазақ қолданбалы-өнерінде ши тоқу ежелден қалған қол өнері.

http://www.youtube.com/watch?v=gyRDJv...  газет түтікшелерін жасау және бояу

https://youtu.be/y9bLd9_QTA0 Шөптен өру. 3 - бөлім


Сабақтың ортасы

5-10 мин




















10-75 мин






Бұйым өру.

(МК) Бұйым үлгілерін, өру түрлерін,өру техникасында қолданылатын әртүрлі материалдарды (тоқыма, табиғи және жасанды) көрсету. Оқушыларды қазақтың сәндік-қолданбалы өнер туындыларымен (шымши, қамшы өру және т.б.) таныстыру.


Алдыңғы сабақта оқушылар өру техникасында орындалатын бұйымның нобайы мен сұлбасын орындаған. Оқушылар осы сабақта қолданылатын материалдар мен қажетті құрал-жабдықтарды, өру техникасын, түстердің үйлесімділігін өз бетінше таңдайды.


Тапсырманы бастамас бұрын техника қауіпсіздігі мен санитарлық-гигиеналық нормаларды сақтауы үшін нұсқамалық жұмыстарын жүргізу.


(Қ,Ө) Практикалық тапсырма № 1.

Өру техникасында бұйым жасау.

Өру техникасына қажетті материал ретінде газеттен жасалған түтікшелер, қалық жіптер, медициналық инфузиондық түтікшелер /система/ т.б. қолдануға болады. Ұлттық қолөнер түрі – шымши тоқу қолдануды ұсыну.


Жұмыс барысында оқушыларды қолдап, көмектесіп, қажеттілігіне қарай өру тәсілдерін көрсету.


Дифференциация: бұйымдағы қарапайым, орташа және күрделі өрнекті өру орындау ұсынылады.


Сабақтың соңы

76-80 мин

Орындалған жұмыстар мен оқушылардың іс-әрекеті бойынша кері байланыс пен ұсыныстар беру.


Жұмыс орнын тазалау.

ауызша

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу.

Сұрақ-жауап алу, практикалық тапсырмаларды орындау нәтижесі арқылы.

Техника қауіпсіздігі ережесі бойынша құрал-жабдықтармен мұқият жұмыс істеуін және түзу отыруын қадағалау.

Терезені ашып, ауаны тазартып отыру.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға


Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.02.2025
81
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі