Материалдар / Бұйымдарды орындау. Сандық жасау.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бұйымдарды орындау. Сандық жасау.

Материал туралы қысқаша түсінік
жас маман мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Шілде 2018
350
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп: №1 мектеп-гимназия
Сабақ тақырыбы: Бұйымдарды орындау. Сандық жасау.



КүніМұғалімнің есімі: Орманова Ақбаян

Сынып 8Қатысқандар саныҚатыспағандар саны

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

8.2.3.1-Қол, механикалық құрал-жабдықтарын қолдана отырып, бұйымдардың функционалдық және эстетикалық сапасын арттыру үшін материалдарды өңдеу мен безендіру әдістерін анықтау, пайдалану

Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар: барлық оқушылар қауіпсіздік ережесін сақтай аладыОқушылардың басым бөлігі: шығармашылық жобаларды тиімді пайдаланады, нобайлар жасайдыКейбір оқушылар: жұмыс барысында түрлі материалдарды қолданып, материалдардан көркем бұйымдар жасайды

Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)

-Бұйымның нобайын жасайды-Көп функциялы заманауи бұйым жасайды-Түрлі материалдармен үйлестіріп, безендіреді
Тілдік мақсаттарТілдік дағдылар: Дизайн, эскиз


Терминология: сандық, қорапша,үнемдеу,


Сөз тіркестері: Егерде осылай болса ше?...Өнімді осы нұсқада жасасам ше?...Қанша метериал кетеді?...
Құндылықтарды дарытуЕңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу құрмет, ынтымақтастық, ашықтық,жалпыға бірдей еңбек қоғамы, инновацияға негізделген экономикалық өсу

Пәнаралық байланыстарГеометрия, физика, тарих, география, бейнелеу
АКТ қолдану дағдыларыЖаңа сабақ түсіндіру мақсатында, призентациялар көрсетілу үшін қолданылады
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білімБұйымдарға нобайлар дайындау
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығуларРесурстар
БасталуыЖоспарланған жаттығулар . Оқушылармен сәлемдесу,Адасқан әріптер* бастапқы оқушы Сын есімнен тұратын бір сөз айтады, келесі оқушы соңғы әріпінен басталатын жақсы тілек айтады Табиғат туралы әңгіме .Табиғаттың бір бөлшегі -Ағаштардың қасиеттері туралы, түрлері туралы қызықты мәліметтер айтылады..Техникада қолданылатын бұйымдармен қауіпсіздік шараларын сақтау туралы нұсқаулық береді.Сұрақ-жауап айдары.Қазақтың қолданбалы сәндік өнері туралы, тұрмыста пайдалынатын ұлттық бұйымдарға нелер жатады? Кебеже, сандық, тұскиіз, тб

ОртасыКіруге адам батпайды,Затыңды аман сақтайды. СандықБір итім бар қабаған, Аузына темір жамаған КебежеБүгінгі сабақта сандық жасауСандық –киіз үйдің ағаш жиhаздарының бірі.Оған киім-кешек асыл бұйымдар салынады, Шеберлер Сандықты қайың қаратал ағаштарының сүрегінен жасаған.Сыртынан көркем етіп, темір, мыс жапсырмамен , қатырма ою-өрнектермен безендіргенТапсырма: қауіпсіздік ережесімен танысып, сандықтың нобайын жасаңыз, қажетті материалдардан алып, құрал-жабдықтың көмегімен орындаңыз және безендіріңіз.

Аяқталуы

Жасалған бұйымдарды салыстырып бағалаңыз.Екі жұлдыз, бір тілекПікірлер базары

Қосымша ақпарат

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?



Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз?

Сабақ бойынша рефлексияСабақтың оқу мақсаты шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.2.Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?1.2.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!