Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
Жаңа сабақты
түсіндіру
|
1)Оқушылармен
амандасу,түгендеу,сабаққа дайындығын
тексеру
2) Өткен тақырыпты еске
түсіру
3) Сабақтың
тақырыбымен,мақсатымен
таныстыру
Оқушыларүштілдеұсынғансөздергеолардыңсөзтіркестерінеқарайсұрыптайды.
.
СхемасыСхемаScheme Сурет РисунокDrawing Текстура ТекстураTexture
Қол жұмыстары мен тігін
машинасымен жұмыс жасаған кезде негізгі ережелерді есте сақтау өте
маңызды. Ал, енді негізгі қауіпсіздік ережелерін қайталап
өтейік.
(И)(Мұғалім ине, түйреуіш,
жіптер, қайшылар, тігін машинасы, үтік бейнеленген суреттері бар
карточкаларды көрсетеді, ал, оқушылар ҚЕ әрбір карточка бойынша
сұрақтарға жауап
береді.
Нұсқау
жүргізеді:
-
Дайынболғантоптамалардыңбір-
біріменқосылутәсілдеріндұрысорындауынқадағалайды;
-
Тәжірибежұмыстарынорындағанкездемүмкінболатынқиыншылықтартуралыескертеді.
-
Жұмыстыңкөлемі мен
сапасынбақылайды.
-
Қауіпсіздікіс-
шараларынсақтаудыбақылайды;
-
Оқушы қиыншықтарған тап болғанда көмек
көрсетеді.
-
Алдыңдаболғанкезеңдегідей,
дәлсолтәсілменсізтаңдағаннұсқауғасәйкесүшбұрыштарнемесебасқапішіндерденбарлықжоспарланған
«ою- өрнек» құрастыру
-
Жинаған «суретті»үтіктеп,
сыртқыбетімүлтіксізболуыкерек.
Тәжірибені (мысалы: күнделікке,
топтамағанемесетіркеужурналына)
жазуғамынадайжазбаларкіреді:
• бейнесуреттер
• жол-
жобалар
• аңдатпалар
• түсініктемелер
• мәселелердіқалайшешті
|
1)Амандасады,
түгенделеді,дайындығынан хабар
береді
2)Өткен тақырып бойынша
берілген сұрақтарға жауап
береді
http://www.rukodelie.ru Тігуді
жақсы көретіндер үшін
|
ҚБ
|
Whatsapp
|