Материалдар / Бұйымды ою-өрнек элементтерімен безендіру

Бұйымды ою-өрнек элементтерімен безендіру

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа оқу бағдарламасымен бөліскім келеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Шілде 2018
1853
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Сәндік қолданбалы өнер. Бөлімі: Қазақтың ұлттық сәндік қолданбалы бұйымдарды безендіру Мектеп:Тұрар Рыскулов атындағы о.м. Шу қаласыПәні: Көркем еңбек
Мерзімі: 26.06.18жМұғалімнің аты-жөні: А.Р.Бурханова
сыныбы: 8 Қатыспағандар саны:Қатысқандар саны:
Сабақтың тақырыбыБұйымды ою-өрнек элементтерімен безендіру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)8.3.3.1 Жасалған өнімнің (шығармашылық жұмыс) сапасын қолданылған әдіс-тәсілдерін бағалау және талдау үшін критерийлерді қолдану
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар істеуге дағдыланған: Қазақтың ұлттық ою-өрнектер түрлері, мотивтері туралы зертеуОқушылардың басым бөлігі : Қазақтың сәндік-қолданбалы өнерінің безендіру тәсілдерін түрлерімен танысу.Кейбір оқушылар істеуге қабілетті:Безендіру түрлерін қолдану мақсатын түсіну және мысал келтіру
Бағалау критерийі

сәндік қолданбалы өнер бұйымдарының безендіру не екенін біледі-қол өнермен дизайн туындыларының ерекшеліктерін ажыратады-өз ойын анық жеткізе аладыОрындалған жұмыстың сапасын анықтап, қолданылған әдіс-тәсілдерін критерийлер арқылы талдап, бағалайды
Тілдік мақсатыОқушылар істей алады: Оқушылар: - әлемдік және қазақтың ұлттық мәденииетіндегі өнер, қолөнері мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін зерттеп, сипаттама береді; - өз зерттеулеріне және өнер туындыларының ерекшелігіне пікірлер бере алады (сөйлеу дағдыларын дамыту мақсатында
Құндылық бағалауЖалпыға бірдей еңбек қоғамыСұрақтар жауап беру барысында оқушылар ойын ашық айту арқылы құндылығын арттыра түселі.-ынтықмақтастықпен жұмыс жасай отырып бір-бірлерінің ойын сыйластықпен тыңдай біледі.Шығармашылыө жасай отырып қазақстандық патриотизм азаматтық жауапкершілік құндылықтары артады
Пәнаралық байланысТарих,география, бейнелеу, сызу

Алдынғы білімБастауыш сыныптан безендіру түрлерін біледі.








Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басыСыныпта психологиялық ахуал орнату: «Сәттілік» Оқушылар қолдары ұстасып, шеңберге тұрады, көздерін жұмып, іштерінен өздерне тілек айтады. Көздерін ашып «СӘТТІЛІК» деп бір дауыстан айтады.Топқа бөлу: тақырыпқа байланысты сүйреттер салынған қима қағаздарын үлестіру, арқылы топқа бөлу.І топ «Қошқар мүйіз» ІІ топ «Жауқазын» .Топ басшыларын сайлау.«Ассосация » әдісін қолдану-безендіру түрлерін қалай түсіненсің?-үй тұрмысында қандай бұйымдар ою-өрнектермен безендірілген?-камзолға қандай ою-өрнек қолданылады?



















Қима қағаздар
Сабақтың ортасы(ТЖ) Ұжымдық жұмыс жасау арқылы оқушылардың тірек білімдерін өзекті ету (сын тұрғысынан ойлау). Ал енді бүгінгі сабақ бойынша екі топқа шығармашылық тапсырма беріледі.1 топқа тапсырма бұйымды ою-өрнекпен безендіру төхнологиялық картасын сызу

2 топқа тапсырма бұйымды моншақпен безендірутехнлогиялық картасын сызу

Дескриптор -технолгиялық картаны дұрыс сызды-нақты мәліметтер келтірді



Ақ қағаздар
Сабақтың соңы

Шығармашылық тапсырма Бұйымды безендіру ерекшеліктерін салыстырыңдар Дескриптор - безендіру түрлерін анықтайды; - безендіру түрлерін салыстырады; - айырмашылықтары мен ерекшеліктерін атады. «Қарар жәшік» әдісімен оқушыларға бір-біріне тиімді сұрақ қойю арқылы кері байланыс жасап, оқуға белсенді қатыстырып, өзін-өзі бағалау арқылы аламын Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді.«БББ» кестесі



Суреттер



























Саралау АКТ қолдану арқылы,мұғалімнің көмегі арқылы,диалог және қолдау көрсету арқылыӨз- ара бағалау кеірі байланыстар алу,мадақтау жүргізуДенсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтауЖұмыс істер алдында жұмыс орнын тексеру,жұмыс орнында адамға кедергі келтіретін артық зат болауы керек,жұмыс орны жақсы жарықтандырылған болуы керек
Сабақ бойынша рефлексия

Бүгінгі сабақта оқу мақсаты сабақ мақсатымен ұштастыма,қолданған әдіс тәсілдер барлық оқушыларға әсер ете алдыма мен болашақт


























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ