Пәні:физика
|
Сабақтың аты |
§15. Бүкіл әлемдік тартылыс заңы. |
|
Сілтеме |
Жоспар |
|
Жалпы мақсаты |
|
|
Күтілетін нәтиже |
|
|
Негізгі идеялар |
G-гравитациялық тұрақты. G=6,673ּ10-11Нּм2/кг2 Б G-гравитациялық тұрақты. G=6,673ּ10-11Нּм2/кг2 |
|
Тапсырмалар |
Топтық жұмыс «Жигсо» |
|
Тапсырмалар |
Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» |
|
Тапсырмалар |
Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
-
Сәлемдесу
-
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
-
Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандарына байланысты 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (4 минут)
-
Ньютонның ІІІ заңы қалай тұжырымдалған?
-
Салыстырмалы принцип дегенді қалай түсінесіңдер?
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (3 минут)
-
Бүкіләлемдік тартылыс заңын тұжырымдаңдар.
-
Бүкіләлемдік тартылыс заңын ашу барысында Ньютон қандай болжам ұсынды?
-
Неліктен Айдың Жерді айналу үдеуі жерге жақын аралықтағы дененің еркін түсу үдеуінен аз болады?
ІҮ. Топтық жұмыс «Жигсо» (15 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
|
№ |
Бағалау өлшемдері |
Көш басшы |
Хатшы |
Баяндамашы |
Уақыт сақшысы |
|
1 |
Тақырыптың ашылуына үлес қосу |
|
|
|
|
|
2 |
Міндетін атқару |
|
|
|
|
|
3 |
Топтық жұмысқа атсалысуы |
|
|
|
|
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
Ү. Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут)
(Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы) берілген формуланы түсіндіру

Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру
VІ. Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (13 минут)
|
1 |
Білу |
Бүкіл әлемдік тартылыс заңы дегеніміз не? |
|
|
2 |
Түсіну |
Бүкіл әлемдік тартылыс заңының формуласын жаз? |
|
|
3 |
Қолдану |
Массалары 2 т денелердің бір-біріне тартылыс күшін есепте? Олардың арақашықтығы 1 км. |
|
|
4 |
Талдау |
Жер бетіндегі мен жерден бірнене километр биіктіктегі еркін түсу үдеуін салыстыр? |
|
|
5 |
Жинақтау |
Суретті түсіндір
|
|
|
6 |
Бағалау |
Планеталардың қозғалысында бүкіләлемдік тартылыс заңының маңызы қаншама? |
|
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
|
Кейінгі тапсырмалар |
Шағын эссе |
|
Кейінгі оқу |
§15. Бүкіл әлемдік тартылыс заңы. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бүкіләлемдік тартылыс заңы
Бүкіләлемдік тартылыс заңы
Пәні:физика
|
Сабақтың аты |
§15. Бүкіл әлемдік тартылыс заңы. |
|
Сілтеме |
Жоспар |
|
Жалпы мақсаты |
|
|
Күтілетін нәтиже |
|
|
Негізгі идеялар |
G-гравитациялық тұрақты. G=6,673ּ10-11Нּм2/кг2 Б G-гравитациялық тұрақты. G=6,673ּ10-11Нּм2/кг2 |
|
Тапсырмалар |
Топтық жұмыс «Жигсо» |
|
Тапсырмалар |
Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» |
|
Тапсырмалар |
Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
-
Сәлемдесу
-
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
-
Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандарына байланысты 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (4 минут)
-
Ньютонның ІІІ заңы қалай тұжырымдалған?
-
Салыстырмалы принцип дегенді қалай түсінесіңдер?
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (3 минут)
-
Бүкіләлемдік тартылыс заңын тұжырымдаңдар.
-
Бүкіләлемдік тартылыс заңын ашу барысында Ньютон қандай болжам ұсынды?
-
Неліктен Айдың Жерді айналу үдеуі жерге жақын аралықтағы дененің еркін түсу үдеуінен аз болады?
ІҮ. Топтық жұмыс «Жигсо» (15 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
|
№ |
Бағалау өлшемдері |
Көш басшы |
Хатшы |
Баяндамашы |
Уақыт сақшысы |
|
1 |
Тақырыптың ашылуына үлес қосу |
|
|
|
|
|
2 |
Міндетін атқару |
|
|
|
|
|
3 |
Топтық жұмысқа атсалысуы |
|
|
|
|
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
Ү. Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут)
(Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы) берілген формуланы түсіндіру

Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру
VІ. Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (13 минут)
|
1 |
Білу |
Бүкіл әлемдік тартылыс заңы дегеніміз не? |
|
|
2 |
Түсіну |
Бүкіл әлемдік тартылыс заңының формуласын жаз? |
|
|
3 |
Қолдану |
Массалары 2 т денелердің бір-біріне тартылыс күшін есепте? Олардың арақашықтығы 1 км. |
|
|
4 |
Талдау |
Жер бетіндегі мен жерден бірнене километр биіктіктегі еркін түсу үдеуін салыстыр? |
|
|
5 |
Жинақтау |
Суретті түсіндір
|
|
|
6 |
Бағалау |
Планеталардың қозғалысында бүкіләлемдік тартылыс заңының маңызы қаншама? |
|
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
|
Кейінгі тапсырмалар |
Шағын эссе |
|
Кейінгі оқу |
§15. Бүкіл әлемдік тартылыс заңы. |
шағым қалдыра аласыз



үкіл әлемдік
тартылыс заңы












