Э.К.Джабыкбаева
Тараз қаласы,
№54 орта мектептің
шағын орталық тәрбиешісі.
Бұл қай кезде болады.
Мақсаты: Балалардың жыл бойғы алған білімдерін тиянақтап, жылдың төрт
мезгіліндегі құбылыстарды атап олардың айырмашылықтарын
салыстыра білуін бекіту.
Сөздік жұмыс: Жыл мезгілдері, қыс, көктем, жаз, күз.
Билингвалды сыңары: Времена года, зима, весна, лето, осень.
Қолданылатын көрнекі құралдары: Жыл мезгілдері, билингвалды суретті
слайд, дидактикалық ойындар.
|
Оқу қызметінің кезеңдері. |
Тәрбиешінің оқу қызметі. |
Балалардың оқу қызметі |
|
Мотивациялық қозғаушылық. |
Балаларды шаттық шеңбер бойына шақырамын. Арайлап таң атты, Алтын сәуле таратып. Жарқырайды қаламыз, Жарқырайды бақшамыз. Қайырлы таң қонақтар! Қайырлы таң достарым! |
-Балалар іс қимылмен орындайды. |
|
Ұйымдастырушылық ізденістік кезең. |
Ширату: «Есіңе сақта» ойыны. -Балалар, бүгін жыл мезгілдері туралы өткенді қайталап пысықтамақпыз. -Бір жылда неше мезгіл бар? -Жыл мезгілдерін кім ретімен атайды? -Балалар, мен сендерге әр жыл мезгілдеріне байланысты өлең, жұмбақ айтамын, жауабын шешуге тырысыңдар. Қар – мұз еріп, Су көбейіп, сан-салаға ағады. Ағаш басы Бүршік шашып, Бәйшешектер басады. Айтындаршы, балалар, Бұл қай кезде болады? -Көктем мезгілінің айларын ата? -Балалар, көктем мезгілі бізге мынадай тапсырмалар беріпті. -Көктем гүлдерін ата. -Жыл құстарын ата. Күннің көзі шуақта, Балалар жүр шомылып. Көбелек қуып ойнайтын, Қай мезгіл деп ойлайсың? -Жаз айларын ата. -Жаз мезгілінің де тапсырмалары бар екен. Қандай жәндіктерді білесіңдер? |
4
-Қыс, көктем, жаз, күз. -Көктем -Наурыз, сәуір, мамыр. Бәйшешек, түймедақ, нәркес, қызғалдақ. Қарлығаш, көкек, тырна, аққу. -Жаз Маусым, шілде, тамыз. Құмырсқа, қоңыз, шегіртке, шыбын, маса, көбелек. |
|
|
-Тапсырма: Түсіне қарай орналастыр. -Балаларға түрлі-түсті гүлдер мен көбелектер таратып беріп, тапсырманы түсіндіремін (қауіпсіздік ережесін айту). -Балалардайын гүлдердің түсіне сәйкестендіріп көбелекті жапсырады. Сергіту жаттығуы. Шаршағанда ырғалып, Гүлге ұқсап деп алам. Қанатымды бір қағып, Гүлдей болып жайқалам. Жапырақтар сарғаяды, Күн бұлттанады. Жаңбыр жиі жауады. Құстар жылы жаққа ұшады, Айтыңдаршы балалар, Бұл қай кезде болады? -Күз айларын ата.
-Күз мезгілі де бізге тапсырма беріпті. -Логикалық есептер. Қолымда үш алма, Табақта екі алма. Қосқанда барлығын, Болады неше алма?
Екі тиін болыпты, Қысқа азық жинапты. Біреуі үш жаңғақ, Біреуі бір жаңғақ, Барлығы неше жаңғақ?
Төрт бананның екеуін, Досын сұрап алады. Айтшы сонда нешеуі, Өз қолыңда қалады? |
-Іс қимылмен орындайды. -Күз Қыркүйек, қазан, қараша. 5 4 2 |
|
|
Тапсырма: Қанша заттың суреті болса, сонша дөңгелек боя. Осы заттарды цифрмен сәйкестендір. (Балалар математикалық тапсырмаларды орындайды.) Шана зырғып желетін, Шаңғы, коньки тебетін. Аққала жасап ойнайтын, Қай мезгіл деп ойлайсың? -Қыс айларын ата. -Балалар, қыс мезгілі де бізге тапсырма беріпті. -Қыстап қалатын құстарды ата. |
-Қыс Желтоқсан, қаңтар , ақпан. Қарға, сауысқан, торғай, кептер. |
|
Рефексиялық түзетушуілік кезең. |
-Балалар, бір жылда неше мезгіл бар? -Сендерге жылдың қай мезгілі ұнайды. (Балалар өздеріне ұнаған жыл мезгіліндерін атайды.) Балаларды мадақтап, жұлызшаларды таратып, «Біздің топтың жұлдыздары деп жұлдызшаларын ақ қағазға жабыстыруды ұсынамын». Балалар қолдарындардағы жұлдызшаларын ақ қағазға жапсырады. |
4 |
Күтілетін нәтиже.
Біледі: жыл мезгілдерінің бір-бірінен айырмашылығын ажырата біледі.
Игереді: Жыл мезгілдерінің құбылыстарын, ерекшіліктерін атай біледі.
Меңгереді: Берілген сұрақтарға жауап беріп, тапсырманы орындайды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бұл қай кезде болады.
Бұл қай кезде болады.
Э.К.Джабыкбаева
Тараз қаласы,
№54 орта мектептің
шағын орталық тәрбиешісі.
Бұл қай кезде болады.
Мақсаты: Балалардың жыл бойғы алған білімдерін тиянақтап, жылдың төрт
мезгіліндегі құбылыстарды атап олардың айырмашылықтарын
салыстыра білуін бекіту.
Сөздік жұмыс: Жыл мезгілдері, қыс, көктем, жаз, күз.
Билингвалды сыңары: Времена года, зима, весна, лето, осень.
Қолданылатын көрнекі құралдары: Жыл мезгілдері, билингвалды суретті
слайд, дидактикалық ойындар.
|
Оқу қызметінің кезеңдері. |
Тәрбиешінің оқу қызметі. |
Балалардың оқу қызметі |
|
Мотивациялық қозғаушылық. |
Балаларды шаттық шеңбер бойына шақырамын. Арайлап таң атты, Алтын сәуле таратып. Жарқырайды қаламыз, Жарқырайды бақшамыз. Қайырлы таң қонақтар! Қайырлы таң достарым! |
-Балалар іс қимылмен орындайды. |
|
Ұйымдастырушылық ізденістік кезең. |
Ширату: «Есіңе сақта» ойыны. -Балалар, бүгін жыл мезгілдері туралы өткенді қайталап пысықтамақпыз. -Бір жылда неше мезгіл бар? -Жыл мезгілдерін кім ретімен атайды? -Балалар, мен сендерге әр жыл мезгілдеріне байланысты өлең, жұмбақ айтамын, жауабын шешуге тырысыңдар. Қар – мұз еріп, Су көбейіп, сан-салаға ағады. Ағаш басы Бүршік шашып, Бәйшешектер басады. Айтындаршы, балалар, Бұл қай кезде болады? -Көктем мезгілінің айларын ата? -Балалар, көктем мезгілі бізге мынадай тапсырмалар беріпті. -Көктем гүлдерін ата. -Жыл құстарын ата. Күннің көзі шуақта, Балалар жүр шомылып. Көбелек қуып ойнайтын, Қай мезгіл деп ойлайсың? -Жаз айларын ата. -Жаз мезгілінің де тапсырмалары бар екен. Қандай жәндіктерді білесіңдер? |
4
-Қыс, көктем, жаз, күз. -Көктем -Наурыз, сәуір, мамыр. Бәйшешек, түймедақ, нәркес, қызғалдақ. Қарлығаш, көкек, тырна, аққу. -Жаз Маусым, шілде, тамыз. Құмырсқа, қоңыз, шегіртке, шыбын, маса, көбелек. |
|
|
-Тапсырма: Түсіне қарай орналастыр. -Балаларға түрлі-түсті гүлдер мен көбелектер таратып беріп, тапсырманы түсіндіремін (қауіпсіздік ережесін айту). -Балалардайын гүлдердің түсіне сәйкестендіріп көбелекті жапсырады. Сергіту жаттығуы. Шаршағанда ырғалып, Гүлге ұқсап деп алам. Қанатымды бір қағып, Гүлдей болып жайқалам. Жапырақтар сарғаяды, Күн бұлттанады. Жаңбыр жиі жауады. Құстар жылы жаққа ұшады, Айтыңдаршы балалар, Бұл қай кезде болады? -Күз айларын ата.
-Күз мезгілі де бізге тапсырма беріпті. -Логикалық есептер. Қолымда үш алма, Табақта екі алма. Қосқанда барлығын, Болады неше алма?
Екі тиін болыпты, Қысқа азық жинапты. Біреуі үш жаңғақ, Біреуі бір жаңғақ, Барлығы неше жаңғақ?
Төрт бананның екеуін, Досын сұрап алады. Айтшы сонда нешеуі, Өз қолыңда қалады? |
-Іс қимылмен орындайды. -Күз Қыркүйек, қазан, қараша. 5 4 2 |
|
|
Тапсырма: Қанша заттың суреті болса, сонша дөңгелек боя. Осы заттарды цифрмен сәйкестендір. (Балалар математикалық тапсырмаларды орындайды.) Шана зырғып желетін, Шаңғы, коньки тебетін. Аққала жасап ойнайтын, Қай мезгіл деп ойлайсың? -Қыс айларын ата. -Балалар, қыс мезгілі де бізге тапсырма беріпті. -Қыстап қалатын құстарды ата. |
-Қыс Желтоқсан, қаңтар , ақпан. Қарға, сауысқан, торғай, кептер. |
|
Рефексиялық түзетушуілік кезең. |
-Балалар, бір жылда неше мезгіл бар? -Сендерге жылдың қай мезгілі ұнайды. (Балалар өздеріне ұнаған жыл мезгіліндерін атайды.) Балаларды мадақтап, жұлызшаларды таратып, «Біздің топтың жұлдыздары деп жұлдызшаларын ақ қағазға жабыстыруды ұсынамын». Балалар қолдарындардағы жұлдызшаларын ақ қағазға жапсырады. |
4 |
Күтілетін нәтиже.
Біледі: жыл мезгілдерінің бір-бірінен айырмашылығын ажырата біледі.
Игереді: Жыл мезгілдерінің құбылыстарын, ерекшіліктерін атай біледі.
Меңгереді: Берілген сұрақтарға жауап беріп, тапсырманы орындайды.
шағым қалдыра аласыз













