|
Пән: Әдебиеттік оқу Орта мерзімді жоспар бөлімі: Су – тіршілік көзі Күні:25.04.2019ж Сынып: 3 «Б»сынып |
Мектеп:№4 Мұғалімнің аты-жөні:Қарауылбаева А Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақ тақырыбы |
Бұлақ көрсең, көзін аш |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
3.3.2.1 – шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу. |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады. Көптеген оқушылар: шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды. Кейбір оқушылар: берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады. |
||
|
Бағалау критерийлері |
|
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу. Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық. Мәңгілік Ел,бұл-Инновация негізіндегі тұрақты экономикалық өсім,құрмет |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану, қазақ тілі. |
||
|
Ойлау дағдысы |
Білу,түсіну,қолдану |
||
|
Тілдік мақсат: |
Тақырып бойынша сұрақ-жауап. |
||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. |
||
|
Денсаулық және Техника қауіпсіздігінің сақталуы |
Сергіту сәті мен белсенді іс-әрекеттерді орындаудағы қауіпсіздік |
||
|
Ресурстар |
жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, кері байланыс парағы т.б |
||
|
Бастапқы білім |
Бұлақ көрсең, көзін аш |
||
|
Сабақтың барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) .ҚБ: Басбармақ арқылы бір-бірін бағалау. |
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
|
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы. 1- тапсырма. Неліктен бұлақты бастау деп атайды. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) Дескриптор:
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Белсенді оқу тапсырмалары. |
|
|
Сабақтың соңы |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)
« |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Қызыл алмаға сабақтан алған әсерін, білімін жазады. Сары алмаға сұрағын жазады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бұлақ көрсең, көзін аш
Бұлақ көрсең, көзін аш
|
Пән: Әдебиеттік оқу Орта мерзімді жоспар бөлімі: Су – тіршілік көзі Күні:25.04.2019ж Сынып: 3 «Б»сынып |
Мектеп:№4 Мұғалімнің аты-жөні:Қарауылбаева А Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақ тақырыбы |
Бұлақ көрсең, көзін аш |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
3.3.2.1 – шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу. |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады. Көптеген оқушылар: шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды. Кейбір оқушылар: берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады. |
||
|
Бағалау критерийлері |
|
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу. Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық. Мәңгілік Ел,бұл-Инновация негізіндегі тұрақты экономикалық өсім,құрмет |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану, қазақ тілі. |
||
|
Ойлау дағдысы |
Білу,түсіну,қолдану |
||
|
Тілдік мақсат: |
Тақырып бойынша сұрақ-жауап. |
||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. |
||
|
Денсаулық және Техника қауіпсіздігінің сақталуы |
Сергіту сәті мен белсенді іс-әрекеттерді орындаудағы қауіпсіздік |
||
|
Ресурстар |
жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, кері байланыс парағы т.б |
||
|
Бастапқы білім |
Бұлақ көрсең, көзін аш |
||
|
Сабақтың барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) .ҚБ: Басбармақ арқылы бір-бірін бағалау. |
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
|
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы. 1- тапсырма. Неліктен бұлақты бастау деп атайды. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) Дескриптор:
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Белсенді оқу тапсырмалары. |
|
|
Сабақтың соңы |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)
« |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Қызыл алмаға сабақтан алған әсерін, білімін жазады. Сары алмаға сұрағын жазады. |
|
шағым қалдыра аласыз

Алма ағашы» кері
байланыс.












