Материалдар / Бұлақ көрсең, көзін аш
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бұлақ көрсең, көзін аш

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұлақ көрсең, көзін аш
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Тамыз 2019
3191
10 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Әдебиеттік оқу

Орта мерзімді жоспар бөлімі:

Су – тіршілік көзі

Күні:25.04.2019ж

Сынып: 3 «Б»сынып

Мектеп:№4

Мұғалімнің аты-жөні:Қарауылбаева А

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Бұлақ көрсең, көзін аш

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

3.3.2.1 – шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын

өзгерту), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша)

жазу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.

Көптеген оқушылар: шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

Кейбір оқушылар: берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

Бағалау критерийлері

  • мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.

  • шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

  • берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

Құндылықтарды дарыту

Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.

Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық. Мәңгілік Ел,бұл-Инновация негізіндегі тұрақты экономикалық өсім,құрмет

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану, қазақ тілі.

Ойлау дағдысы

Білу,түсіну,қолдану

Тілдік мақсат:

Тақырып бойынша сұрақ-жауап.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік.

Денсаулық және

Техника қауіпсіздігінің сақталуы

Сергіту сәті мен белсенді іс-әрекеттерді орындаудағы қауіпсіздік

Ресурстар

жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, кері байланыс парағы т.б

Бастапқы білім

Бұлақ көрсең, көзін аш

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

.ҚБ: Басбармақ арқылы бір-бірін бағалау.


Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.



Сабақтың ортасы

Ширату тапсырмасы.

1- тапсырма. Неліктен бұлақты бастау деп атайды.

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

Дескриптор:

  • мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.

  • шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

  • берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау




Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


Белсенді оқу тапсырмалары.






Сабақтың соңы

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

« Алма ағашы» кері байланыс.


Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,

толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

Қызыл алмаға сабақтан алған әсерін, білімін жазады. Сары алмаға сұрағын жазады.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!