|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
|
Сабақтың атауы |
Бұлшық ет–қимыл-қозғалыс мүшелері Бұлшық етті жаттықтырудың маңызы.Сарамандық жұмыс |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Оқушыларды адамның қозғалыс
жүйесінің негізгі бөлігі – бұлшық етпен таныстыру, олардың қандай
маңызды рөл атқаратынын көрсету; өзіндік бақылау жүргізу; салыстыру
мен талдау әдістерін үйрету; салауатты өмір салты жөнінде түсінік
қалыптастыру; оқушылардың гигиеналық дағдысы қалыптасуына ықпал
ету. |
||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Қызығушылықты ояту -
Балалар, сендер ертегіні жақсы көресіңдер ме? Естеріңе
түсіріңдерші, мына сөздер қай ертегіден алынған? |
|||
|
Мағынаны тану III. Негізгі блок. |
|||
|
Сергіту сәті |
Орманда кірпі
келеді, Ой сергітеді,шашағандары басылады |
||
|
Ой толғаныс |
- Дені сау адам болуға не
көмектеседі? |
||
|
Үйге тапсырма |
Мазмұндау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бұлшық ет–қимыл-қозғалыс мүшелері
Бұлшық ет–қимыл-қозғалыс мүшелері
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
|
Сабақтың атауы |
Бұлшық ет–қимыл-қозғалыс мүшелері Бұлшық етті жаттықтырудың маңызы.Сарамандық жұмыс |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Оқушыларды адамның қозғалыс
жүйесінің негізгі бөлігі – бұлшық етпен таныстыру, олардың қандай
маңызды рөл атқаратынын көрсету; өзіндік бақылау жүргізу; салыстыру
мен талдау әдістерін үйрету; салауатты өмір салты жөнінде түсінік
қалыптастыру; оқушылардың гигиеналық дағдысы қалыптасуына ықпал
ету. |
||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Қызығушылықты ояту -
Балалар, сендер ертегіні жақсы көресіңдер ме? Естеріңе
түсіріңдерші, мына сөздер қай ертегіден алынған? |
|||
|
Мағынаны тану III. Негізгі блок. |
|||
|
Сергіту сәті |
Орманда кірпі
келеді, Ой сергітеді,шашағандары басылады |
||
|
Ой толғаныс |
- Дені сау адам болуға не
көмектеседі? |
||
|
Үйге тапсырма |
Мазмұндау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
шағым қалдыра аласыз














