Материалдар / Бұранданы кескіндеу және белгілеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бұранданы кескіндеу және белгілеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Сызу пәні мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2018
882
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады













Тақырыбы: «Бұранданы кескіндеу және белгілеу»







Сыныбы: 9 «А»

Өткізген: сызу пәні мұғалімі








2017-2018 оқу жылы

Пәні:

Сызу

Мұғалім:


Мерзімі:



Сыныбы:

9 «А»

Тақырыбы:

Бұранданы кескіндеу және белгілеу

Мақсаты:

Бұранда туралы мәлімет беріп,бұрандалы біріктірулері жөнінде білімдерін қалыптастыру, кеңістік ойыларын  дамыту, өздігінен білім алуға тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже:

Бұранда туралы жалпы мәлімет алады.

Сабақтың әдісі:

Ауызша, көрнекілік, машықтық.

Пәнаралық байланыс:

Математика, бейнелеу өнері

Қажетті құрал-жабдықтар:

Сызғыш, қарындаш, циркуль, А4 форматы, транспортир, лекало,өшіргіш т.б

Сабақтың барысы

Мұғалімнің қызметі

Оқушының қызметі

I.Ұйымдастыру

Оқушылармен амандасу.Сабаққа дайындықтарын тексеру.

Мұғаліммен сәлемдеседі. Оқу құралдарын дайындайды.

II. Үй тапсырмасын тексеру

Өткен сабақтағы материал сұрақтар қою арқылы пысықталады.

180-сурет

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

III. Топқа бөлу






IV. Тапсырма








V. Жаңа сабақты түсіндіру
































VI.Практикалық жұмыс



VII. Мерген көз





VIII. Көрініс





IX.Ұяшық таңдау




X. Сызба



XI. Сергіту сәті



XII. Рефлекция



XIII. Бағалау





XIV. Үйге тапсырма




  1. Үшбұрышты бұранда

  2. Тік бұрышты бұранда

  3. Дөңгелек бұранда

  4. Трапеция бұранда



1. Практикалық жұмыс

2. «Мерген көз»

3. «Көрініс»

4. «Ұяшық таңдау»

5. «Сызба»




Тетіктің өзегіндегі немесе тесігіндегі винттік кертік бұранда деп аталады. Бұранданың екі түрі бар, олар бекіту бұрандасы және жүріс бұрандасы.Бекіту бұрандасы тетіктерді біріктіру қызметін атқарады, ал жүріс бұрандасы қозғалыс беріліс қызметін атқарады.

Метрлік бұранда бекіту бұрандасына жатады, оның төбесіндегі бұрышы 60 болатын үшбұрышты профилі бар.Бұранданың осьтік қимасының контуры бұранданың контуры деп аталады. Профилінің пішініне қарай бұрандалар үшбұрышты, тікбұрышты, трапециялы, тіреуіш, дөңгелек бұрандалар болып бөлінеді.Сыбайлас екі өркеш арасындағы, бұранданың осьі бойымен өлшенетін арақашықтық бұранда қадамы (Р) деп аталады.

Бұранданың сыртқы диаметрі ()-бұранда профилінің өзектегі шығыңқы немесе тесіктегі ойыстар бойынша өлшенетін диаметр.

Бұранданың ішкі диаметрі ()- бұранда профилінің өзектегі ойыстар бойынша немесе тесіктегі шығыңқы ұштары бойынша өлшенетін диаметр.



181-сурет: Бұранда профильдері


Әр топтың команда басшылары шығып, карточкалар бойынша сұрақтарға жауап беру.



Топ болып, берілген көрінісі бойынша нәрсенің үш көрінісін тауып, тақтаға сызып көрсету.



Оқушылар ұяшықты таңдау арқылы сұрақтарға жауап беру.



Көрнекі кескіні бойынша тетіктің сызбасын орындау.









фигуралары арқылы бағалау



186-сурет

Оқушылар топқа бөлінеді.















































Тапсырманы орындайды.



Тақтаға шығып карточка таңдап, сұрақтарға жауап беру.



Тақтаға шығып үш көрінісін орындау.








Болт суретін сызу.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!