Сабақтың
тақырыбы
|
Бұрыштарды салыстыру,
Бұрыштардың түрлері. Үшбұрышты
сызғыш
|
Педагогтің
аты-жөні
|
Кененбаева
Нурзия
|
Күні:
|
27.04.2022ж.
|
Сыныбы
|
5 Д,
5Е
|
Сабақтың
мақсаты
|
5.3.3.3 бұрыштың градустық
өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептерді
шығару
|
Жалпы
мақсаты
|
Бұл тақырыпты оқу кезінде
оқушылардың бұрыштар тұралы білімдерін тереңдетіп, кеңейте түсу;
транспортирдің көмегімен бұрыштрды сызуды, өлшеуді және
салыстыруды, бұрыштың қосындысы мен айырымын табу дағдыларын
қалыптастыру; берілгендерді қолданып, есептер шығару дағдысын
менгерту
|
Оқу
нәтижесі
|
-
бұрышты градустық өлшемімен
жаза білу;
-
толықтауыш сәулелер, жазынқы
бұрыш ұғымын түсіну;
-
транспортирді пайдаланып,
бұрышты өлшей, сала білу;
-
бұрышты теңдігін бағалай
білу;
-
бұрыштың қосындысын және
айырмасын жаза білу
|
Сабақ
түрі
|
Жаңа сабақ
түсіндіру
|
Уақыт
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
|
Сәлемдесу, оқушыларды
түгендеу
Үй тапсырмасын
тексеру
|
Оқушылар мұғалім- мен
амандасады.Сабаққа
дайындалады.
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын
дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы
арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Оқушылардың
белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!»
деген сақтау сөздерімен
бағалайды.
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер,
қалам
ДК
экраны
|
Сабақтың тақырыбын
айқындау:
|
Біздің бүгінгі тақырыбымыз:
«Бұрыштарды салыстыру, Бұрыштардың түрлері. Үшбұрышты
сызғыш.
|
Дәптерлеріне бүгінгі күннің
тақырыбын жазады
|
|
|
Жаңа тақырып
түсіндіру
|
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі
сұрақтар және жаттығу түрлері
беріледі.
Сұрақтар:
1. Бұрыш дегеніміз
не?
2.Бұрышты қалай өлшеуге
болады?
3.Бұрыштың градустық
өлшемін қалай анықтайды?
|
1. Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды
дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға
сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
Дескриптор:
1. Әр оқушы өз ойымен
бөліседі.
2. Өзгенің пікірін
толықтырады.
Жалпы- 2
балл
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету»
тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
|
Бекіту
|
1- тапсырманы
орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
1-тапсырма
Сағат 9-дан 10минут
өткенде, оның сағаттық тілі мен минуттық тілі арасындағы бұрыш неше
градус болады?
|
Дескриптор: 1.Сағаттық тілді
салады.
2.Градусын
анықтайды.
3.Жауабын
анықтайды.
Жалпы- 5
балл
|
ДК
экраны
5-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Слайд.
|
Сергіту
сәті
|
|
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=744V_ESD7-Y
|
Есеп
шығару
|
Кітаппен
жұмыс
|
|
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Оқулық: Математика 5сынып,
Т.А. Алдамұратова, Қ. С. Байшоланова, Алматы
2017
"Атамұра"
|
Үйге
тапсырма
|
|
|
|
|
Бағалау, кері
байланыс
|
Сабақты бекіту.
«wordwall» қосымшасы.
Кері байланыс
алады.
|
«wordwall» қосымшасы арқылы cабақты
қорытындылау сұрақтарына жауап
береді.
|
|
https://wordwall.net/ru/resource/31485848/бұрыш
|
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге
дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған
деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз
түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|