|
Сабақтың тақырыбы |
Бұрыштарды салыстыру, Бұрыштардың түрлері. Үшбұрышты сызғыш |
|||
|
Педагогтің аты-жөні |
Кененбаева Нурзия |
|||
|
Күні: |
27.04.2022ж. |
|||
|
Сыныбы |
5 Д, 5Е |
|||
|
Сабақтың мақсаты |
5.3.3.3 бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептерді шығару |
|||
|
Жалпы мақсаты |
Бұл тақырыпты оқу кезінде оқушылардың бұрыштар тұралы білімдерін тереңдетіп, кеңейте түсу; транспортирдің көмегімен бұрыштрды сызуды, өлшеуді және салыстыруды, бұрыштың қосындысы мен айырымын табу дағдыларын қалыптастыру; берілгендерді қолданып, есептер шығару дағдысын менгерту |
|||
|
Оқу нәтижесі |
|
|||
|
Сабақ түрі |
Жаңа сабақ түсіндіру |
|||
|
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру |
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу Үй тапсырмасын тексеру |
Оқушылар мұғалім- мен амандасады.Сабаққа дайындалады. Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды. |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам ДК экраны |
|
Сабақтың тақырыбын айқындау: |
Біздің бүгінгі тақырыбымыз: «Бұрыштарды салыстыру, Бұрыштардың түрлері. Үшбұрышты сызғыш. |
Дәптерлеріне бүгінгі күннің тақырыбын жазады |
|
|
|
Жаңа тақырып түсіндіру |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Сұрақтар: 1. Бұрыш дегеніміз не? 2.Бұрышты қалай өлшеуге болады? 3.Бұрыштың градустық өлшемін қалай анықтайды? |
1. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Дескриптор: 1. Әр оқушы өз ойымен бөліседі. 2. Өзгенің пікірін толықтырады. Жалпы- 2 балл Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
|
|
Бекіту |
1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1-тапсырма Сағат 9-дан 10минут өткенде, оның сағаттық тілі мен минуттық тілі арасындағы бұрыш неше градус болады? |
Дескриптор: 1.Сағаттық тілді салады. 2.Градусын анықтайды. 3.Жауабын анықтайды. Жалпы- 5 балл |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|
Сергіту сәті |
|
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=744V_ESD7-Y |
|
Есеп шығару |
Кітаппен жұмыс
|
|
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Оқулық: Математика 5сынып, Т.А. Алдамұратова, Қ. С. Байшоланова, Алматы 2017 "Атамұра" |
|
Үйге тапсырма |
|
|
|
|
|
Бағалау, кері байланыс |
Сабақты бекіту. «wordwall» қосымшасы. Кері байланыс алады. |
«wordwall» қосымшасы арқылы cабақты қорытындылау сұрақтарына жауап береді. |
|
|
|
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
Транспортирдің көмегімен бұрышты өлшеу және салу
Бұрыштың өлшемін табу үшін транспортирді пайдалануға болады. Берілген градусты транспортирдің центрінен екі сәуленің арасын өлшеу арқылы білеміз.
Транспортир арқылы бұрышты өлшеу алгоритмі:
-
транспортирдің центрі берілген бұрыштың төбесімен, ал бұрыштың бір қабырғасы транспортирдің горизонталь сызығымен сәйкес келетіндей орналастыр;
-
нөлден бастап санап, бұрыштың өлшемін анықта.
Транспортир арқылы берілген градустық өлшеммен бұрышты салу алгоритмі:
-
бұрыштың бір қабырғасын сал, яғни сәуле жүргіз;
-
жүргізілген сәулені транспортирдің центрінен сәл шығып тұратындай және санақ басынан өтетіндей орналастыр;
-
транспортирдің шкаласы бойынша берілген градустық өлшемді анықтап, белгі жаса;
-
сызғыш арқылы сәуленің төбесі мен жасаған белгілеуді қос;
-
шыққан бұрышты доғамен белгілеп, градусын жаз.
Бұрыштарды градуспен өлшеу үшін транспортир қолданылады. Транспортир сызғыштан және жарты шеңберден тұрады. Жарты шеңбердің бойында 0º-тан бастап 180º-ты қоса градустық шкала сызылған. Транспортир шкаласындағы әрбір бөлік 1°-қа тең.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бұрыш есептер ҚМЖ
Бұрыш есептер ҚМЖ
|
Сабақтың тақырыбы |
Бұрыштарды салыстыру, Бұрыштардың түрлері. Үшбұрышты сызғыш |
|||
|
Педагогтің аты-жөні |
Кененбаева Нурзия |
|||
|
Күні: |
27.04.2022ж. |
|||
|
Сыныбы |
5 Д, 5Е |
|||
|
Сабақтың мақсаты |
5.3.3.3 бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептерді шығару |
|||
|
Жалпы мақсаты |
Бұл тақырыпты оқу кезінде оқушылардың бұрыштар тұралы білімдерін тереңдетіп, кеңейте түсу; транспортирдің көмегімен бұрыштрды сызуды, өлшеуді және салыстыруды, бұрыштың қосындысы мен айырымын табу дағдыларын қалыптастыру; берілгендерді қолданып, есептер шығару дағдысын менгерту |
|||
|
Оқу нәтижесі |
|
|||
|
Сабақ түрі |
Жаңа сабақ түсіндіру |
|||
|
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру |
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу Үй тапсырмасын тексеру |
Оқушылар мұғалім- мен амандасады.Сабаққа дайындалады. Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды. |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам ДК экраны |
|
Сабақтың тақырыбын айқындау: |
Біздің бүгінгі тақырыбымыз: «Бұрыштарды салыстыру, Бұрыштардың түрлері. Үшбұрышты сызғыш. |
Дәптерлеріне бүгінгі күннің тақырыбын жазады |
|
|
|
Жаңа тақырып түсіндіру |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Сұрақтар: 1. Бұрыш дегеніміз не? 2.Бұрышты қалай өлшеуге болады? 3.Бұрыштың градустық өлшемін қалай анықтайды? |
1. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Дескриптор: 1. Әр оқушы өз ойымен бөліседі. 2. Өзгенің пікірін толықтырады. Жалпы- 2 балл Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
|
|
Бекіту |
1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1-тапсырма Сағат 9-дан 10минут өткенде, оның сағаттық тілі мен минуттық тілі арасындағы бұрыш неше градус болады? |
Дескриптор: 1.Сағаттық тілді салады. 2.Градусын анықтайды. 3.Жауабын анықтайды. Жалпы- 5 балл |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|
Сергіту сәті |
|
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=744V_ESD7-Y |
|
Есеп шығару |
Кітаппен жұмыс
|
|
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Оқулық: Математика 5сынып, Т.А. Алдамұратова, Қ. С. Байшоланова, Алматы 2017 "Атамұра" |
|
Үйге тапсырма |
|
|
|
|
|
Бағалау, кері байланыс |
Сабақты бекіту. «wordwall» қосымшасы. Кері байланыс алады. |
«wordwall» қосымшасы арқылы cабақты қорытындылау сұрақтарына жауап береді. |
|
|
|
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
Транспортирдің көмегімен бұрышты өлшеу және салу
Бұрыштың өлшемін табу үшін транспортирді пайдалануға болады. Берілген градусты транспортирдің центрінен екі сәуленің арасын өлшеу арқылы білеміз.
Транспортир арқылы бұрышты өлшеу алгоритмі:
-
транспортирдің центрі берілген бұрыштың төбесімен, ал бұрыштың бір қабырғасы транспортирдің горизонталь сызығымен сәйкес келетіндей орналастыр;
-
нөлден бастап санап, бұрыштың өлшемін анықта.
Транспортир арқылы берілген градустық өлшеммен бұрышты салу алгоритмі:
-
бұрыштың бір қабырғасын сал, яғни сәуле жүргіз;
-
жүргізілген сәулені транспортирдің центрінен сәл шығып тұратындай және санақ басынан өтетіндей орналастыр;
-
транспортирдің шкаласы бойынша берілген градустық өлшемді анықтап, белгі жаса;
-
сызғыш арқылы сәуленің төбесі мен жасаған белгілеуді қос;
-
шыққан бұрышты доғамен белгілеп, градусын жаз.
Бұрыштарды градуспен өлшеу үшін транспортир қолданылады. Транспортир сызғыштан және жарты шеңберден тұрады. Жарты шеңбердің бойында 0º-тан бастап 180º-ты қоса градустық шкала сызылған. Транспортир шкаласындағы әрбір бөлік 1°-қа тең.
шағым қалдыра аласыз
















