Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.4В Мектеп: А.ҮсеновКүні: 18.04.2018ж Мұғалімнің аты-жөні: А.АбдрамановаСынып: 5 «А» Қатысқандар: 23 Қатыспағандар: - |
Сабақтың тақырыбы | Бұрыш. Бұрыштың градустық өлшемі. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.3.1.4 бұрыш және оның градустық өлшемі ұғымдарын меңгеру, бұрыштарды белгілеу және салыстыру5.3.1.5 бұрыштардың түрлерін ажырату 5.3.3.3 бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептерді шығару |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: бұрыштың анықтамасын біледі.Басым бөлігі: бұрыштардың түрлерін ажырата алады.Кейбір оқушылар: бұрыштардың белгісіз өлшемдерін таба алады. |
Бағалау критерийлері | Бұрыш және оның градустық өлшемі ұғымдарын меңгереді және белгілейді.Бұрыштардың түрлерін ажырата алады.Бұрыштың градустық өлшемін табады және бұрыштарды салыстыруға есептер шығара алады. |
Тілдік мақсаттар | Пәнге қатысты лексика мен терминология:Бұрыш-угол-cornerГрадус-градус-degreeБиссектриса- bisector(bis-екіге, seco-қиюшы .латын)Диалогқа қажетті тіркестер:Бұрыш дегеніміз-бір нүктеден басталатын екі сәуледен құралған фигура.Бұрыштың градустық өлшемі дегеніміз-берілген бұрышта неше градустық бірлік бар екенін көрсететін сан.Биссектриса- бұрышты тең екіге бөлетін сәуле. |
Құндылықтарға баулу | Оқушылардың бойына ұлттық құндылықтарды сіңіру, өз елінің тарихын математикамен баланыстыра отырып санасын рухани жаңғырту.(Сейітов Әмірбек ағайдың өмірінен үзінді) |
Пәнаралық байланыстар | Бейнелеу, орыс тілі, ағылшын тілі, с ызу |
Алдыңғы білім | Нүкте, сәуле ,түзу,бұрыштың анықтамасы. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер | Ресурстар |
Сабақтың басы(2 минут)
Білу 6 минут
| Ұйымдастыру:Мұғалім оқушымен амандасу және зейіндерін шоғырландыру мақсатында «үш тілде » амандасу (қазақ, орыс, ағылшын) ойынын ұйымдастырады. Оқушыларды «Бұрыш» сөзін орыстілінде «угол» сөзінің әріптерін айтқызу арқылы 4 топқа бөлемін. «Доғал бұрыш» тобы, «Сүйір бұрыш» тобы , «Тік бұрыш» тобы, «Жазыңқы бұрыш» тобы.Үй тапсырмасын тексеру. № 1188 . Дескриптор: Бұрыштарды сызады; Бұрышты белгілеумен жазады. Алдыңғы білімдерін тексеру мақсатында «Серпілген сауал» әдісі арқылы, оқушылардың білімдерін пысықтаймын. Оқушыларға сұрақтар оқылады. Әр дұрыс жауапқа бір конфет біздің тақырып банкасына салып отырады. Сұрақтар:1. Бұрыш дегеніміз не?2. Бұрыш қалай белгіленеді?3. Бұрыштың қабырғалары деп?4. Бұрыштың төбесі деп нені айтады ?5.Бұрыштың өлшем бірлігі қалай аталады?6.Биссектриса дегеніміз не?7.Қандай бұрыш жазыңқы бұрыш деп аталады? 8.Бұрыштың градустық өлшемі дегеніміз не?Жауаптары: 1. Бұрыш -бір нүктеден, екі сәуледен құралған фигура2. Бұрыш - төбесіндегі әріп ортасына жазылып ,үш бас әріппен(Төбесіндегі бір бас әріппен) белгілейді.3. Бұрыштың қабырғалары деп –бұрышты құрайтын сәулелерді атайды.4. Бұрыштың төбесі деп - сәулелер басталатын нүктені атйады. 5.Бұрыштың өлшем бірлігі градус деп аталады6.Биссектриса дегеніміз – төбесінен бастап бұрышты тең екі бұрышқа бөлетін сәуле.7.Жазыңқы бұрыш 1800 -қа тең 8. Бұрыштың градустық өлшемі дегеніміз - берілген бұрышта неше градустық бірлік бар екенін көрсететін сан.
|
Кеспе қағаздар
Топты бағалау
конфеттер
|
Сабақортасы Түсіну (8 минут)
Қолдану(15 минут)
(4 минут)
| «Білгенге маржан» -әдісі арқылы есептер шығарып, білімдерін көрсете білу. Оқулықпен жұмыс. Барлық топтарға.
1193. 7.10-суреттегi ЕОР = 1100 және NOF = 1300 . NOP бұрышының градустық өлшемi неше градус?
Дескриптор: Бұрыштың түрлерін ажыратып, өрнек құрастрады; [1]Бұрыштың гадустық өлшемін табады. [1]
1195. 7.12-суретте кескінделген EOD = 80°, ал AOE = DOB. AOE бұрышының градустық өлшемін табыңдар.
Дескриптор: Бұрыштың түрлерін ажыратып, өрнек құрастрады; [1]Бұрыштың гадустық өлшемін табады. [1]
«Ойлан,топтас, пікірлес» әдісі арқылы топпен бірлесіп тапсырма есептерін шығару
1-топ «Сүйір бұрыш» Тапсырмасы:
Суреттегі барлық бұрыштарды жазыңыз. Осы бұрыштардың ішінен ең кіші бұрыштарды көрсетіңізДескриптор:- суреттегі барлық бұрыштарды жазады;- ең кіші бұрышты белгілейді.
2- топ «Доғал бұрыш» тапсырмасы:Суретте бейнеленген барлық бұрыштардың градустық шамаларын жазыңыз.Дескриптор:барлық бұрыштарды жазады;бұрыштардың градустық шамаларын жазады.
3- топ «Тік бұрыш»тапсырмасы: Кестені толтыр
Бұрыш Бұрыштың түрлері
Дескриптор:- сүйір бұрышты анықтайды;доғал бұрышты анықтайды;тік бұрышты анықтайды;жазыңқы бұрышты анықтайды;толық бұрышты анықтайды.
4-топ «Жазыңқы бұрыш» тапсырмасы:Суреттен табыңыз:
- сүйір бұрыштарды;- тік бұрыштарды; - доғал бұрышты; - жазыңқы бұрышты.
Дескриптор:- сүйір бұрыштарды жазады;- доғал бұрышты жазады;- тік бұрыштарды жазады;- жазыңқы бұрышты жазады
«Өзіңді - өзің тексер» әдісі |
Оқулық
слайдтар
суреттер
Оқулық
|
Сабақсоңы(5 минут)
| Кері байланыс: «Тақырыптық түйінді сөздер» - әдісімен сабақты бекіту: Әр топқа сөздер банкасы беріледі сол банкадан бүгінгі тақырыпқа сәйкестерін теріп біздің тақырып банкасына жинақтайды. Қай топтың жинақтаған сөздері көп сол бойынша жеңімпаз топты анықтауға болады. Бүгінгі өтетін тақырыбымызға байланысты бұрыш, бұрыштың түрлері, бұрыштың биссектрисасы ұғымдарды ауызша қайталаймыз. 1.Бұрыш дегеніміз не?2.Күнделікті өмірде бұрышты көре аламыз ба?3.Бұрыш бізге не үшін қажет?4.Қандай геометриялық фигуралардан бұрышты анықтауға болады?Үйге тапсырма: Бұрыш . №1198. 7.14-суретте АОВ = 110° және ОС, ОD сәулелері кескінделген. АОD = 80°, СОВ = 50°. СОD бұрышының градустық өлшемін табыңдар.
Дескриптор: Бұрыштың түрлерін салыстырып ажыратады; [1]Бұрыштың гадустық өлшемін табады. [1]. Пайызы бойынша бұрыштың шамасын таба алады;Бұрыштың градустық өлшемін табады | Стикерлер
банка |