Сабақтың тақырыбы | Бұрыштың градустық және радиандық өлшемдері |
Мақсаттары | Оң және теріс бұрыш анықтамаларымен танысу;Бұрыштың радиандық өлшемдерін табу жолдарын үйрету; |
Ресурстар | Оқулық, сызбалар, кестелер |
Оқыту нәтижесі | Оң және теріс бұрыш анықтамаларымен танысады;Бұрыштың радиандық өлшемдерін табу жолдарын табуды үйренеді |
Сабақтың барысы | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Кіріспе2 минут | - Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу;- жұпқа бөлу ( есептер бойынша)4 жарты алма (2)0 мен 2-нің арасындағы бүтін санҮстел үстінде 4 шырақ жанып тұр. Үшеуін сөндіріп тастадық. Қанша шырақ қалды? (3)1 жұмыртқа 3 минут піседі, ал 4 жұмыртқа неше минут піседі? (3)Ең кіші натурал сан? (1)20 саусақ көріну үшін неше баланың қолы керек? (2) | -Сәлемдеседі ;-Көңіл-күйлерін білдіреді;- есептерді шығарып жұпқа бөлінеді. |
Үй тапсырмасынтексеру3 минут | №1 (an)- арифметикалық прогрессияa1=10, d=-4 a9=?a9=a1+8d=10-32=-22№2 (an)- арифметикалық прогрессияa1=2, d=0.1 n=5 an=?a5= a1+4d=2+0.4=2.4№3 геометриялық прогрессия2,-6, … b7=? bn=?b7=b1q6=2*(-3)6=1458№4 bn- геометриялық прогрессияb1=8 , q= S5=?S5=№5 (an)- арифметикалық прогрессияa5=27, a27=60 S15=?a5=a1+4d a1+4d=27 a27=a1+26d a1+26d=60 22d=33 d= 1.5a1=27-4*1.5=27-6=21a15=a1+14d=21+14*1.5=42S15=*15=
| Есептердің жауабын интерактивті тақтадан қарап,бір-бірінің дәптерлерінен тексеріп, бағаларын қояды |
Тұсау кесер3 минут
10 минут |
БІЛУ. Бұрыш ұғымы туралы білетіндерін толтырады.ТҮСІНУ.Жаңа тақырыпты өздері игеруге көмектесу.Сабақтың тақырыбын айтып, бұрын нені білетінімізді және бүгін қандай ұғымдармен танысатынымызды айтып, оқушыларға жұптық тапсырма беру:1-жұп: «Оң және теріс бұрыштар»2-жұп: «Радиандық бұрыш, градустық өлшеммен берілген бұрышты радианға аудару»3-жұп: «Бұрыштың градустық өлшемнен радианға және радиандық өлшемнен градусқа ауыстыру жолдарын мысалдар арқылы түсіндіру» | Кластер құрады
Постер құрып, қорғайды |
Негізгі бөлім10 минут | ТАЛДАУ. «Миға шабуыл»Сұрақтарды оқушылар өздері құрайды | Тақырып бойынша оқушылар ойларын айтып, бір-бірлеріне сұрақтар қояды береді |
10 минут | ҚОЛДАНУ.Тақырыпқа сай есептер шығару.1-жұп: №346 Бұрыштардың қай ширекте орналасатындығын табу керек.2-жұп: №348 Радиан арқылы өрнектеу керек.3-жұп: №349 Градус арқылы өрнектеу керек.
| Оқушылар жұпта талқылап, тақтаға орындап, дәптерлеріне жазып алады. |
Қорытынды5 минут | ЖИНАҚТАУ. «Интервью» әдісі арқылы сабақты қорытындылау«Білгеніңіз,түсінгеніңіз, үйренгеніңіз, түйгеніңіз» | Тақырып бойынша не білгендерін, не түсінгендерін, не үйренгендерін, не түйгендерін айтады. |
Бағалау 2 минут | Бағалау парағы бойынша бағалау |
|
Үйге тапсырма | А тобы |
|