Сабақтың
тақырыбы
|
Бұрыштың градустық және
радиандық өлшемдері
|
Мақсаттары
|
|
Ресурстар
|
Оқулық, сызбалар,
кестелер
|
Оқыту
нәтижесі
|
|
Сабақтың
барысы
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Кіріспе
2
минут
|
- Оқушылармен
сәлемдесу, түгендеу;
- жұпқа бөлу (
есептер бойынша)
4 жарты алма
(2)
0 мен 2-нің
арасындағы бүтін сан
Үстел үстінде 4
шырақ жанып тұр. Үшеуін сөндіріп тастадық. Қанша шырақ қалды?
(3)
1 жұмыртқа 3 минут
піседі, ал 4 жұмыртқа неше минут піседі?
(3)
Ең кіші натурал сан?
(1)
20 саусақ көріну үшін неше
баланың қолы керек? (2)
|
-Сәлемдеседі
;
-Көңіл-күйлерін
білдіреді;
- есептерді шығарып жұпқа
бөлінеді.
|
Үй
тапсырмасын
т
ексеру
3
минут
|
№1
(an)- арифметикалық
прогрессия
a1=10, d=-4
a9=?
a9=a1+8d=10-32=-22
№2
(an)- арифметикалық
прогрессия
a1=2,
d=0.1 n=5
an=?
a5=
a1+4d=2+0.4=2.4
№3 геометриялық
прогрессия
2,-6, …
b7=?
bn=?
b7=b1q6=2*(-3)6=1458
№4
bn- геометриялық
прогрессия
b1=8
, q= S5=?
S5=
№5 (an)- арифметикалық
прогрессия
a5=27,
a27=60
S15=?
a 5=a1+4d
a1+4d=27
a27=a1+26d
a1+26d=60
22d=33
d=
1.5
a1=27-4*1.5=27-6=21
a15=a1+14d=21+14*1.5=42
S15= *15=
|
Есептердің жауабын
интерактивті тақтадан қарап,бір-бірінің дәптерлерінен тексеріп,
бағаларын қояды
|
Тұсау
кесер
3
минут
10
минут
|
БІЛУ. Бұрыш ұғымы
туралы білетіндерін
толтырады.
ТҮСІНУ.Жаңа
тақырыпты өздері игеруге
көмектесу.
Сабақтың тақырыбын
айтып, бұрын нені білетінімізді және бүгін қандай ұғымдармен
танысатынымызды айтып, оқушыларға жұптық тапсырма
беру:
1-жұп: «Оң және
теріс бұрыштар»
2-жұп: «Радиандық
бұрыш, градустық өлшеммен берілген бұрышты радианға
аудару»
3-жұп: «Бұрыштың градустық
өлшемнен радианға және радиандық өлшемнен градусқа ауыстыру
жолдарын мысалдар арқылы
түсіндіру»
|
Кластер
құрады
Постер құрып,
қорғайды
|
Негізгі
бөлім
10
минут
|
ТАЛДАУ. «Миға
шабуыл»
Сұрақтарды оқушылар өздері
құрайды
|
Тақырып бойынша оқушылар
ойларын айтып, бір-бірлеріне сұрақтар қояды
береді
|
10
минут
|
ҚОЛДАНУ.Тақырыпқа
сай есептер шығару.
1-жұп: №346
Бұрыштардың қай ширекте орналасатындығын табу
керек.
2-жұп: №348 Радиан
арқылы өрнектеу керек.
3-жұп: №349 Градус
арқылы өрнектеу керек.
|
Оқушылар жұпта талқылап,
тақтаға орындап, дәптерлеріне жазып
алады.
|
Қорытынды
5
минут
|
ЖИНАҚТАУ. «Интервью»
әдісі арқылы сабақты
қорытындылау
«Білгеніңіз,түсінгеніңіз,
үйренгеніңіз, түйгеніңіз»
|
Тақырып бойынша не
білгендерін, не түсінгендерін, не үйренгендерін, не түйгендерін
айтады.
|
Бағалау
2
минут
|
Бағалау парағы бойынша
бағалау
|
|
Үйге
тапсырма
|
А
тобы
|
|