Материалдар / Бұрыштың радиандық және градустық өлшемі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бұрыштың радиандық және градустық өлшемі

Материал туралы қысқаша түсінік
9-сыныпқа бұрыштың радиандық және градустық өлшемі тақырыбына арналған ашық сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
934
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы

Бұрыштың градустық және радиандық өлшемдері

Мақсаттары

  • Оң және теріс бұрыш анықтамаларымен танысу;

  • Бұрыштың радиандық өлшемдерін табу жолдарын үйрету;

Ресурстар

Оқулық, сызбалар, кестелер

Оқыту нәтижесі

  • Оң және теріс бұрыш анықтамаларымен танысады;

  • Бұрыштың радиандық өлшемдерін табу жолдарын табуды үйренеді

Сабақтың барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Кіріспе

2 минут

- Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу;

- жұпқа бөлу ( есептер бойынша)

4 жарты алма (2)

0 мен 2-нің арасындағы бүтін сан

Үстел үстінде 4 шырақ жанып тұр. Үшеуін сөндіріп тастадық. Қанша шырақ қалды? (3)

1 жұмыртқа 3 минут піседі, ал 4 жұмыртқа неше минут піседі? (3)

Ең кіші натурал сан? (1)

20 саусақ көріну үшін неше баланың қолы керек? (2)

-Сәлемдеседі ;

-Көңіл-күйлерін білдіреді;

- есептерді шығарып жұпқа бөлінеді.

Үй тапсырмасын

тShape1 ексеру

3 минут

1 (an)- арифметикалық прогрессия

a1=10, d=-4 a9=?

a9=a1+8d=10-32=-22

2 (an)- арифметикалық прогрессия

a1=2, d=0.1 n=5 an=?

a5= a1+4d=2+0.4=2.4

3 геометриялық прогрессия

2,-6, … b7=? bn=?

b7=b1q6=2*(-3)6=1458

4 bn- геометриялық прогрессия

b1=8 , q= S5=?

S5=

5 (an)- арифметикалық прогрессия

a5=27, a27=60 S15=?

aShape2 5=a1+4d a1+4d=27

a27=a1+26d a1+26d=60

22d=33

d= 1.5

a1=27-4*1.5=27-6=21

a15=a1+14d=21+14*1.5=42

S15= *15=


Есептердің жауабын интерактивті тақтадан қарап,бір-бірінің дәптерлерінен тексеріп, бағаларын қояды

Тұсау кесер

3 минут











10 минут


БІЛУ. Бұрыш ұғымы туралы білетіндерін толтырады.

ТҮСІНУ.Жаңа тақырыпты өздері игеруге көмектесу.

Сабақтың тақырыбын айтып, бұрын нені білетінімізді және бүгін қандай ұғымдармен танысатынымызды айтып, оқушыларға жұптық тапсырма беру:

1-жұп: «Оң және теріс бұрыштар»

2-жұп: «Радиандық бұрыш, градустық өлшеммен берілген бұрышты радианға аудару»

3-жұп: «Бұрыштың градустық өлшемнен радианға және радиандық өлшемнен градусқа ауыстыру жолдарын мысалдар арқылы түсіндіру»

Кластер құрады










Постер құрып, қорғайды

Негізгі бөлім

10 минут

ТАЛДАУ. «Миға шабуыл»

Сұрақтарды оқушылар өздері құрайды

Тақырып бойынша оқушылар ойларын айтып, бір-бірлеріне сұрақтар қояды береді

10 минут

ҚОЛДАНУ.Тақырыпқа сай есептер шығару.

1-жұп: №346 Бұрыштардың қай ширекте орналасатындығын табу керек.

2-жұп: №348 Радиан арқылы өрнектеу керек.

3-жұп: №349 Градус арқылы өрнектеу керек.


Оқушылар жұпта талқылап, тақтаға орындап, дәптерлеріне жазып алады.

Қорытынды

5 минут

ЖИНАҚТАУ. «Интервью» әдісі арқылы сабақты қорытындылау

«Білгеніңіз,түсінгеніңіз, үйренгеніңіз, түйгеніңіз»

Тақырып бойынша не білгендерін, не түсінгендерін, не үйренгендерін, не түйгендерін айтады.

Бағалау

2 минут

Бағалау парағы бойынша бағалау


Үйге тапсырма

А тобы




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!