|
Сабақ: № 42 |
Мектеп: Әулиеағаш орта мектебі |
|
|
Күні: 9.02.2017 ж |
Мұғалімнің аты- жөні: Омарбекова Балауса |
|
|
Сынып: 0 «Б» |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бүтін және бөлік |
|
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты: |
Балаларды бүтін,жарты,ширек ұғымдарымен таныстыру,білімдерін толықтыра түсу. Ұқыптылыққа тәрбиелеу. |
|
|
|
Барлық оқушылар бүтін мен жартыны ажырата алады |
|
|
Оқушылардың басым бөлігі өз бетінше бөліктерге бөле алады; |
||
|
Кейбір оқушылар бөліктерден аппликация құрастыра алады |
||
|
Алдыңғы оқу |
Ауызша санау, 1-ден 10-ға дейін тура санау, кері санау, геометриялық фигуралар туралы еске түсіріп,қайталау. (шар, цилиндр, конус, текше) Бала біткен дос бауыр, «Сыбыр телефоны» ойыны «Ұқсасын тап ойыны» |
|
|
Жоспар |
||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
|
|
Басталуы 1 мин
5 мин |
Хормен: Бала біткен дос бауыр, - Жарайсыңдар, балалар! Достық
туралы біледі екенсіңдер. Балалар, қоршаған ортада көптеген
оқиғалар болады. Мысалы: бір нәрсеге таласып бір - бірімен ренжісіп
қалатын адамдар да кездеседі. Сондай адамдар туралы ертегі
тыңдағыларың келе ме? |
|
|
Ортасы
5 мин
10 мин
2 мин |
-Балалар, менің қолымда не
зат? Түсіндіру: бүтін,жарты,ширек ұғымдарымен таныстыру және оларды бір парақ қағаздан көрсету.Балаларға бір парақ қағаздан өздеріне қиғызып,атауларын нақтылау. Мысалы 2 баланың бір нәрсені тең бөліп жеуі, Затты тең екі бөлікке, яғни теңдей етіп қалай бөлу керектігін көрсету. Затты екі ұшын туралап біріктіріп, ортасынан кеседі, содан кейін алынған бөліктерді бір-біріне қаттап қойып, салыстырады. Балалар бөліктерді санап, олардың тең екеніне көз жеткізеді. Тең екі бөліктің кез келгені жарты деп аталатынын айтып,түсіндіру. Балалар, айналамызда
жұмыртқадан басқа да барлық заттарды бөлуге болады. - көрейікші. Мен қандай
жемісті алдым? Әліппе-дәптермен жұмыс: №1 тапсырманы орындар алдында суреттерді қарастырып, көрсетілген түске бояу. |
|
|
2 мин |
Сергіту сәті |
|
|
2 мин |
№2 тапсырма – 1- топ:7 санының құрамын 2- топ: 8 санының құрамын 3- топ: 6 санының құрамын жазып, кестені толтыру. №3 тапсырма – қандай фигура қиып алынғанын анықтап, қиындысын жапсыру. №4 тапсырма- 9, 10 цифрларын жазу. |
|
|
Аяқталуы 5 мин |
«Жалаушаны алып қашу» ойыны «Жартысын тап» ойыны. |
|
|
Қосымша ақпарат |
Сынып ішіндегі заттарды салыстыру |
|
|
Саралау Бүтін, жарты, ширек бөліктерден аппликация жасату |
Бағалау Пәнаралық байланыс Өзін – өзі бағалау; Тіл дамыту Жұлдызшалар арқылы бағалау Жапсыру Бір кәмпитті екіге бөліп беру |
|
|
Рефлексия Балалар екі-екіден бірігіп, Бүгінгі сабақтан не үйренгендерін сұрап, жауап беріп, бір-біріне әңгімелейді. Кері байланыс жасайды. |
||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады? 1. 2. |
||
|
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не екенін білдім?
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бүтін және бөлік
Бүтін және бөлік
|
Сабақ: № 42 |
Мектеп: Әулиеағаш орта мектебі |
|
|
Күні: 9.02.2017 ж |
Мұғалімнің аты- жөні: Омарбекова Балауса |
|
|
Сынып: 0 «Б» |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бүтін және бөлік |
|
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты: |
Балаларды бүтін,жарты,ширек ұғымдарымен таныстыру,білімдерін толықтыра түсу. Ұқыптылыққа тәрбиелеу. |
|
|
|
Барлық оқушылар бүтін мен жартыны ажырата алады |
|
|
Оқушылардың басым бөлігі өз бетінше бөліктерге бөле алады; |
||
|
Кейбір оқушылар бөліктерден аппликация құрастыра алады |
||
|
Алдыңғы оқу |
Ауызша санау, 1-ден 10-ға дейін тура санау, кері санау, геометриялық фигуралар туралы еске түсіріп,қайталау. (шар, цилиндр, конус, текше) Бала біткен дос бауыр, «Сыбыр телефоны» ойыны «Ұқсасын тап ойыны» |
|
|
Жоспар |
||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
|
|
Басталуы 1 мин
5 мин |
Хормен: Бала біткен дос бауыр, - Жарайсыңдар, балалар! Достық
туралы біледі екенсіңдер. Балалар, қоршаған ортада көптеген
оқиғалар болады. Мысалы: бір нәрсеге таласып бір - бірімен ренжісіп
қалатын адамдар да кездеседі. Сондай адамдар туралы ертегі
тыңдағыларың келе ме? |
|
|
Ортасы
5 мин
10 мин
2 мин |
-Балалар, менің қолымда не
зат? Түсіндіру: бүтін,жарты,ширек ұғымдарымен таныстыру және оларды бір парақ қағаздан көрсету.Балаларға бір парақ қағаздан өздеріне қиғызып,атауларын нақтылау. Мысалы 2 баланың бір нәрсені тең бөліп жеуі, Затты тең екі бөлікке, яғни теңдей етіп қалай бөлу керектігін көрсету. Затты екі ұшын туралап біріктіріп, ортасынан кеседі, содан кейін алынған бөліктерді бір-біріне қаттап қойып, салыстырады. Балалар бөліктерді санап, олардың тең екеніне көз жеткізеді. Тең екі бөліктің кез келгені жарты деп аталатынын айтып,түсіндіру. Балалар, айналамызда
жұмыртқадан басқа да барлық заттарды бөлуге болады. - көрейікші. Мен қандай
жемісті алдым? Әліппе-дәптермен жұмыс: №1 тапсырманы орындар алдында суреттерді қарастырып, көрсетілген түске бояу. |
|
|
2 мин |
Сергіту сәті |
|
|
2 мин |
№2 тапсырма – 1- топ:7 санының құрамын 2- топ: 8 санының құрамын 3- топ: 6 санының құрамын жазып, кестені толтыру. №3 тапсырма – қандай фигура қиып алынғанын анықтап, қиындысын жапсыру. №4 тапсырма- 9, 10 цифрларын жазу. |
|
|
Аяқталуы 5 мин |
«Жалаушаны алып қашу» ойыны «Жартысын тап» ойыны. |
|
|
Қосымша ақпарат |
Сынып ішіндегі заттарды салыстыру |
|
|
Саралау Бүтін, жарты, ширек бөліктерден аппликация жасату |
Бағалау Пәнаралық байланыс Өзін – өзі бағалау; Тіл дамыту Жұлдызшалар арқылы бағалау Жапсыру Бір кәмпитті екіге бөліп беру |
|
|
Рефлексия Балалар екі-екіден бірігіп, Бүгінгі сабақтан не үйренгендерін сұрап, жауап беріп, бір-біріне әңгімелейді. Кері байланыс жасайды. |
||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады? 1. 2. |
||
|
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не екенін білдім?
|
||
шағым қалдыра аласыз













