Бүтін және бөлік

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бүтін және бөлік

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика сабағынан мектепалды даярлық топта бүтін және бөлік туралы ұғым беру, қалыптастыру сабағы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: № 42

Мектеп: Әулиеағаш орта мектебі

Күні: 9.02.2017 ж

Мұғалімнің аты- жөні: Омарбекова Балауса

Сынып: 0 «Б»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Бүтін және бөлік

Сабақ негізделген оқу мақсаты:

Балаларды бүтін,жарты,ширек ұғымдарымен таныстыру,білімдерін толықтыра түсу. Ұқыптылыққа тәрбиелеу.



Барлық оқушылар бүтін мен жартыны ажырата алады

Оқушылардың басым бөлігі өз бетінше бөліктерге бөле алады;

Кейбір оқушылар бөліктерден аппликация құрастыра алады

Алдыңғы оқу

Ауызша санау, 1-ден 10-ға дейін тура санау, кері санау, геометриялық фигуралар туралы еске түсіріп,қайталау. (шар, цилиндр, конус, текше)

Бала біткен дос бауыр,
Болмасын еш тосқауыл

«Сыбыр телефоны» ойыны

«Ұқсасын тап ойыны»

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Басталуы 1 мин



5 мин

Хормен:

Бала біткен дос бауыр,
Болмасын еш тосқауыл.

- Жарайсыңдар, балалар! Достық туралы біледі екенсіңдер. Балалар, қоршаған ортада көптеген оқиғалар болады. Мысалы: бір нәрсеге таласып бір - бірімен ренжісіп қалатын адамдар да кездеседі. Сондай адамдар туралы ертегі тыңдағыларың келе ме?
- Ендеше, барлығымыз тақтаға назар аударайыұ (слайд көрсете отырып баяндау)
Ертеде бір кемпір мен шал болыпты. Екеуі тату - тәтті өмір сүріп келеді екен. Шал аяқ киім тігіп, ал кемпірі үй шаруасымен айналысып күнделікті күйбің тіршіліктерімен уақыттары өтіп жатыпты. Олардың көптеген тауықтары болыпты.
- Осы тауықтары күнделікті шал мен кемпірге көптеген жұмыртқалар тауып береді екен.
- Балалар, жұмыртқалар көп пе, аз ба?
Көп екен.
- Жарайсыңдар, тамаша! Осылайша олар еш нәрседен кемшілік көрмей өмір сүре береді. Күндердің бір күнінде ғажап құбылыс болып, тауықтарының бірі бір ғана алтын жұмыртқа табады. Жұмыртқа әдемі болып жарқырап жатады.
- Ол қандай жұмыртқа екен?
Алтын жұмыртқа.
- Қанша ғұмыр кешсе де шал мен кемпір мұндай кереметті бұрын соңды көрмепті. Аяқ астынан тап болған байлыққа қуанып екеуі билей жөнеледі. Жұмыртқаны үйге алып келіп, шал кемпіріне бергісі келмейді. Осылайша екеуі жұмыртқаға таласады. Жұмыртқа жерге түсіп жарылып қалады. Олар өздерінің бұл істеріне өкініп қалады.
- Балалар, ертегі ұнады ма?
- Ертегідегі шал мен кемпір неге таласады?
Алтын жұмыртқаға.
- Жұмыртқа не істеді? (Жарылып қалды).
- Егер сендер ертегідегі атай мен әжейдің орнында болсаңдар жұмыртқаны не істеуге болар еді?
- Алдымен жұмыртқаны не істейміз?
Бөлеміз.
- Жарайсыңдар, піспеген жұмыртқа бөлінбейді.
- Ал, енді жұмыртқаны қалай бөлуімізге болады?
Пісіреміз.
Енді осыны білу үшін бүгінгі математика іс- әрекетінде затты тең екі бөлікке бөлуді үйренейікші.
- Нені үйренеміз?
Затты екіге бөлуді. (ұжымдық қайталау)

Ортасы



5 мин













































10 мин













































2 мин

-Балалар, менің қолымда не зат?
Жұмыртқа.
- Түсі қандай?
Ақ.
- Жұмыртқа қандай пішінге ұқсайды?
Сопақша.
- Алдымен кез- келген затты тең екіге бөлу үшін, ол заттың қақ ортасын көзбен көру арқылы тауып алуымыз керек.
- Не істеуіміз керек?
Қақ ортасын тауып алу керек.
- Енді жұмыртқаны немен бөлеміз?
Пышақпен.
- Тең екіге бөлу үшін, пышақпен бөлуге болады. (Қауіпсіздік ережесі)
- Енді жұмыртқаны ұзыннан қақ ортасынан бөліп көрейікші. Енді не байқадыңдар? Жұмыртқа бізде қандай болып еді?
Бүтін.
- Енді оны ортасынан ұзыннан бөлгенде неше бөлік болды?
Екі бөлік.
- Бүтін бе? Жарты ма?
Жарты. (ұжымдық қайталау)
- Екі бөлік немесе екі жарты пайда болды.
Мінеки, балалар, жұмыртқаны тең екіге бөлуді көрдіңдер. Ертегідегі атай мен әжей де жұмыртқаны таласпай не істеуге болатын еді?
Бөлуге болатын еді.

Түсіндіру: бүтін,жарты,ширек ұғымдарымен таныстыру және оларды бір парақ қағаздан көрсету.Балаларға бір парақ қағаздан өздеріне қиғызып,атауларын нақтылау. Мысалы 2 баланың бір нәрсені тең бөліп жеуі, Затты тең екі бөлікке, яғни теңдей етіп қалай бөлу керектігін көрсету. Затты екі ұшын туралап біріктіріп, ортасынан кеседі, содан кейін алынған бөліктерді бір-біріне қаттап қойып, салыстырады. Балалар бөліктерді  санап, олардың тең екеніне көз жеткізеді. Тең екі бөліктің кез келгені жарты деп аталатынын айтып,түсіндіру.

Балалар, айналамызда жұмыртқадан басқа да барлық заттарды бөлуге болады.
Енді мына заттарға назар аударайықшы

- көрейікші. Мен қандай жемісті алдым?
- Алма нешеу? Біреу.
- Гауһар осындай бір алма әкеліп еді, алмаға қызығып жегісі келген Аруна: «Маған да берші»,- деп сұрады. Гауһар бермейін десе, Аруна ренжіп қалады. Достар бір - бірін ренжітуге бола ма?
- Сондықтан, алманы не істеуге болады?
- Оны қалай бөлеміз? (Міне алманы ортасынан бөлдік)
- Алма енді нешеу болды?
- Бүтін бе, жарты ма? Екі жарты болды. (Толықтырамын)
- Меруерт жартысын өзі алып, жартысын кімге береді?
- Осылай бөліп алуға бола ма?
- Ал енді осы жемістерді кім бөліп көрсетеді? (Балаларды біртіндеп шақырып, бөлдіру)

Әліппе-дәптермен жұмыс: №1 тапсырманы орындар алдында  суреттерді қарастырып, көрсетілген түске бояу.

2 мин

Сергіту сәті

2 мин

2 тапсырма – 

1- топ:7 санының құрамын

2- топ: 8 санының құрамын

3- топ: 6 санының құрамын жазып, кестені толтыру.

3 тапсырма – қандай фигура қиып алынғанын анықтап, қиындысын жапсыру.                                

4 тапсырма- 9, 10 цифрларын жазу.

Аяқталуы

5 мин

«Жалаушаны алып қашу» ойыны

«Жартысын тап» ойыны.

Қосымша ақпарат

Сынып ішіндегі заттарды салыстыру

Саралау

Бүтін, жарты, ширек бөліктерден аппликация жасату

Бағалау Пәнаралық байланыс

Өзін – өзі бағалау; Тіл дамыту

Жұлдызшалар арқылы бағалау Жапсыру

Бір кәмпитті екіге бөліп беру


Рефлексия Балалар екі-екіден бірігіп, Бүгінгі сабақтан не үйренгендерін сұрап, жауап беріп, бір-біріне әңгімелейді. Кері байланыс жасайды.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады?

1.

2.


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не екенін білдім?








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.01.2018
3254
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі