|
Тақырыбы 4 |
Бүтін көрсеткішті дәрежелерге амалдар қолдану |
Күні: 15.09.2017ж |
|
|
Пән мұғалімі |
Салтанат Жамалова Сарыбайқызы |
|
|
|
Мақсаты |
Есептер шығару арқылы тақырыптарды меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер шығаруда пайдаланады |
||
|
Жалпы мақсат |
Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді. Оқушының сыни ойлауы қалыптасады |
||
|
Күтілетін нәтиже |
Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып есептер шығаруда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру. |
||
|
|
|
||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Миға шабуыл, Көңілді тапқырлар ойыны, бірік- бөліс |
||
|
Қолданылатын ресурстар |
Үлестірмелі парақшалар |
||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы топқа бөлу Алтын ереже құру қажеттігі туралы айту. Әр топқа бағалау парағын таратып беру. Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар таратып беру «Сандарды бейнеле» ойыны арқылы психологиялық ахуалды жақсарту |
Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды. Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады. Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады. Фигуралар арқылы топтар өзара бағалайды. Әртоп өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен,қимылымен бейнелеу. |
|
|
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
Білім Қызығушылық тарын ояту |
Миға шабуыл |
Жалпы сыныпқа өткен тақырып бойынша сұрақтар тарату, Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа |
Сұрақтарға жеке жеке жауап береді |
|
Түсіну |
Көңілді тапқырлар ойыны бойынша Топтар арасында жарыс |
Тапырма беріп, әр топтан ортаға оқушы шығарып ойын ойнату, оқушылардың қызығушылығын арттыру |
Тақырыптың мағанасын түсінгендерін тексеру мақсатында ойын ойнату |
|
Қолдану |
Ойлан,бірік,бөліс тапсырмасы. Суреттен көрсете отырып постер арқылы |
Әр топқа тапсырма беріледі, сол тапсырманы суретер арқылы көрсетеді, нәтижесін постерге салады |
Жеке ойланады,топ болып біріге жұмыс жасайды,басқа топтарға бөліседі. |
|
Сергіту сәті |
«Балапандар биі» атты жаттығу жасау |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау |
Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. |
|
Талдау |
Интервью әдісі арқылы тақырыпты талдау үшін тапсырма беру Қысқаша көбейту формулалары |
Жаңа тақырыпты оқушыларға түсіндіру Соңында интервью әдісін пайдалану арқылы жаңа тақырыпты меңгерту және сабақты талдату |
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту Әдіс бойынша бір- біріне жаңа тақырып көлемінде интервью арқылы сұрақ- жауап жүргізу Ол үшін әр топтан ортаға оқушы шығып интервью сәтін жүргізеді |
|
Жинақтау |
Топпен жұмыс Ыстық орындың әдісі арқылы тапсырма беру |
Топтарға жаңа тақырып бойынша тапсырмалар тартып, түсіктерін ортаға әр топтан шығартып айтқызу |
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру |
|
Бағалау |
Өзін-өзі бағалау (2 мин) Бағдарша, бағалау парақшалары |
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату |
|
|
Рефлексия |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бүтін көрсеткішті дәрежелерге амалдар қолдану
Бүтін көрсеткішті дәрежелерге амалдар қолдану
|
Тақырыбы 4 |
Бүтін көрсеткішті дәрежелерге амалдар қолдану |
Күні: 15.09.2017ж |
|
|
Пән мұғалімі |
Салтанат Жамалова Сарыбайқызы |
|
|
|
Мақсаты |
Есептер шығару арқылы тақырыптарды меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер шығаруда пайдаланады |
||
|
Жалпы мақсат |
Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді. Оқушының сыни ойлауы қалыптасады |
||
|
Күтілетін нәтиже |
Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып есептер шығаруда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру. |
||
|
|
|
||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Миға шабуыл, Көңілді тапқырлар ойыны, бірік- бөліс |
||
|
Қолданылатын ресурстар |
Үлестірмелі парақшалар |
||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы топқа бөлу Алтын ереже құру қажеттігі туралы айту. Әр топқа бағалау парағын таратып беру. Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар таратып беру «Сандарды бейнеле» ойыны арқылы психологиялық ахуалды жақсарту |
Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды. Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады. Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады. Фигуралар арқылы топтар өзара бағалайды. Әртоп өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен,қимылымен бейнелеу. |
|
|
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
Білім Қызығушылық тарын ояту |
Миға шабуыл |
Жалпы сыныпқа өткен тақырып бойынша сұрақтар тарату, Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа |
Сұрақтарға жеке жеке жауап береді |
|
Түсіну |
Көңілді тапқырлар ойыны бойынша Топтар арасында жарыс |
Тапырма беріп, әр топтан ортаға оқушы шығарып ойын ойнату, оқушылардың қызығушылығын арттыру |
Тақырыптың мағанасын түсінгендерін тексеру мақсатында ойын ойнату |
|
Қолдану |
Ойлан,бірік,бөліс тапсырмасы. Суреттен көрсете отырып постер арқылы |
Әр топқа тапсырма беріледі, сол тапсырманы суретер арқылы көрсетеді, нәтижесін постерге салады |
Жеке ойланады,топ болып біріге жұмыс жасайды,басқа топтарға бөліседі. |
|
Сергіту сәті |
«Балапандар биі» атты жаттығу жасау |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау |
Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. |
|
Талдау |
Интервью әдісі арқылы тақырыпты талдау үшін тапсырма беру Қысқаша көбейту формулалары |
Жаңа тақырыпты оқушыларға түсіндіру Соңында интервью әдісін пайдалану арқылы жаңа тақырыпты меңгерту және сабақты талдату |
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту Әдіс бойынша бір- біріне жаңа тақырып көлемінде интервью арқылы сұрақ- жауап жүргізу Ол үшін әр топтан ортаға оқушы шығып интервью сәтін жүргізеді |
|
Жинақтау |
Топпен жұмыс Ыстық орындың әдісі арқылы тапсырма беру |
Топтарға жаңа тақырып бойынша тапсырмалар тартып, түсіктерін ортаға әр топтан шығартып айтқызу |
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру |
|
Бағалау |
Өзін-өзі бағалау (2 мин) Бағдарша, бағалау парақшалары |
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату |
|
|
Рефлексия |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













