Аты-жөні:
Туған жылы:
Білімі:
Оқу орны:
Құжат бойынша мамандығы:
Жұмыс орыны:
Қызметі:
Осы жұмыс орнындағы өтілі:
Өз тәжірбие жинақтау жұмысының бағыты:
«Балалардың шығармашылық қабілетін ойын арқылы дамыту»
Бүгінгі таңда заманымызға сай
зерделі, ой- өрісі жоғары, жан- жақты дамыған ұрпақ қалыптастыру
аса маңызды міндет болып тұр. Соңдықтан балаларды тәрбиелеуде ойын
әдісінің маңызы зор. Ойын дегенміз — жас ерекшелікке қарамайтын,
адамның көңіл-күйін көтеретін, ойландыратын үрдіс.
Ойын-төзімділікті, алғырттықты, тапқырлықты, ұқыптылықты,
сондай-ақ, басқа да толып жатқан сапалылық қасиеттердің
қалыптастыруға үлкен мүмкіндігі бар педагогикалық тиімді
әдістерінің бipi. Бала ойын арқылы бір әрекеттен екінші әрекетке
ауыса отырып, өзіне түрлі ақпараттар алады, дүние сырын ашады. Ойын
ойнағанда бөлме теңіз де, ұшақ та темір жол вагоны да болуы
мүмкін. 
Балалар ойын кезінде тыныш отыра алмайды. Тіпті жалғыз баланың өзінде де сөйлесіп жүреді. Сондықтан, ойын барысында тілдесім үлгісі қалыптасады. Мысалы «Дүкен» ойынын ойнағанда балалар сатушы, сатып алушының әрекеттеріне еліктейді. Бұл ойынды «Менің ойыншықтарым»
атты оқу іс- әрекетінде және
басқада сабақтарымда қолдандым. Осы ойын арқылы балаларды 2-3
сөзден сөйлем құрап және адамдармен сыпайы сөйлесуге үйретуге
тырыстым.
«Дәрігер», «Шаштараз»,
«Отбасы» ойындары арқылы айналадағы өмірді бақылауға, күнделікті өз
өмірлерінен алған білімдерін ойын сюжетіне пайдалануға
төселдендіруге болады. Өтілген ойынға талдау жасап, оның балаларға
тигізген тәрбиелік ықпалын бағалауға, өз тобындағы сюжетті-рөльді
ойындарының одан әрі басшылық ету тәсілдерін
ойластырамын.
Дене шынықтыру ойындары,
сюжеттік ойындар, дидактикалық ойын элементтерін пайдаланудың
маңызы зор. Дидактикалық ойындар баланың ақыл-ойын дамытып, сабаққа
деген қызығушылықтарын арттырады. Қойылымдық ойындарда рөлдер, ойын
әрекеттері қандай шығарманың, ертегінің т.б. сюжеті мен мазмұны
шарттас болады. Ол сюжетті-рөльді ойынға ұқсас. Барлық балалар
ертегіні жақсы көреді, ертегі айтып берсең бар ынтасымен тындайды.
Ертегі қойылымы арқылы балалардың ой- қиялын, сөздік қорын
дамытамын.

Зейінді тұрақтандыруға арналған ойындар.
«Құлақ-мұрын» ойыны. Балалар шеңбермен тұрады. Жүргізуші: құлақ – деп мұрнын ұстайды. Ал балалар айтылған мүшені дұрыс көрсетулері тиіс. Балалардың зейіні мен қабылдауын тексеру мақсатында жүргіздім.
Құрлыс ойыны бір жағынан
сюжетті-рөлді ойнауға ұқсас келеді. Балалар ойын үстінде көпірлер,
стадиондар, темір жолдар, театрлар, цирктер т.б. ірі құрлыстар
салады.



«Матадағы менің орным» ойыны.
Жердегі жатқан мата үстіне
балалар белгі берген уақытта тұрып қалуы тиіс. Матаның өлшемін
мұғалім кішірейте отырып ойынды жалғастырады. Бірақ ойында балалар
мата бетінен шығып кетпеулері керек. Бұл ойын арқылы балаларды
а
лғырлыққа, шапшаңдылыққа
тәрбиеледім.
«Жол қозғалысы» ойыны. Мақсаты: балараға жолда жүру ережесін ойын арқылы ойнатып, жол ережесін сақтауға, жолдан тек қана ақ жолақты жолмен өтуге, абайлап жүруге үйретемін.


«Дәрігер», «Шаштараз»,
«Отбасы» ойындары арқылы айналадағы өмірді бақылауға, күнделікті өз
өмірлерінен алған білімдерін ойын сюжетіне пайдалануға
төселдендіруге болады. Өтілген ойынға талдау жасап, оның балаларға
тигізген тәрбиелік ықпалын бағалауға, өз тобындағы сюжетті-рөльді
ойындарының одан әрі басшылық ету тәсілдерін
ойластырамын.
«Қуыршақ қонаққа
дайындалуда»
Ойынның мақсаты: Киімдердің атын айтқыза отырып, сөйлем құрату
арқылы тілін дамыту, ойлау қабілетін жетілдіру.
Ойынның мазмұны: Қуыршақ қонаққа барады, киімін киюге, шашына
бантик таңдауға көмектесуді ұсыну. Көп бантиктердің арасынан
ұзындығы бірдей екі бантикті табу керек. Әдемі бантиктермен
қуыршақтың шашын әсемдеу.


Бұл ойындар балалардың сабақ үстіндегі жұмысын түрлендіре түседі, олардың пәнге қызығушылығын оятып, ынта-ықылас қоюына баулимын және балалардың зейінің, ойлауын, зерделенуін дамытамын. Өмір тәжірбиесін бір жүйеге келтіріп, жүйке жүйесін демалуға үйретемін. Ойын арқылы баланың білім алуын, оқуға қызықтыра отырып тұлғаның дамуын қалыптастырамын. Балаларға білім мен тәрбие беру үрдісінде ойынды тиімді пайдалану тәсілдерін қарастырамын. Балаларды шығармашылық жұмысқа баулып, олардың белсеңділіктерін, қызығушылығын арттырып, ойын түрінде дамытамын. Тиімді қолданылатын ойынның түрлерін түсіндіріп отырған материалды балалардың зор ынтамен тыңдап, берік меңгеруіне көмектеседі. Қызықты ойын түрінен кейін балалар тез сергиді. Баланың психикалық ерекшеліктері өзгереді, ойланады, қиял елестері дамиды, белсенділігі арттырады. Соңдықтан оқу іс-әрекеті барысында, ашық сабақтарда, балалармен жеке жұмыстар жүргізгенде ойын түрлерін көп пайдаланамын.
«Ойын баланың алдынан өмір
есігін ашып, оның шығармашылық қабілетін дамытады ойынсыз ақыл-
ойдың қалыптасуы мүмкін емес».
В.А. Сухомлинский

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Буклет: Тақырыбы: "Балалардың шығармашылық қабілетін ойын арқылы дамыту".
Буклет: Тақырыбы: "Балалардың шығармашылық қабілетін ойын арқылы дамыту".
Аты-жөні:
Туған жылы:
Білімі:
Оқу орны:
Құжат бойынша мамандығы:
Жұмыс орыны:
Қызметі:
Осы жұмыс орнындағы өтілі:
Өз тәжірбие жинақтау жұмысының бағыты:
«Балалардың шығармашылық қабілетін ойын арқылы дамыту»
Бүгінгі таңда заманымызға сай
зерделі, ой- өрісі жоғары, жан- жақты дамыған ұрпақ қалыптастыру
аса маңызды міндет болып тұр. Соңдықтан балаларды тәрбиелеуде ойын
әдісінің маңызы зор. Ойын дегенміз — жас ерекшелікке қарамайтын,
адамның көңіл-күйін көтеретін, ойландыратын үрдіс.
Ойын-төзімділікті, алғырттықты, тапқырлықты, ұқыптылықты,
сондай-ақ, басқа да толып жатқан сапалылық қасиеттердің
қалыптастыруға үлкен мүмкіндігі бар педагогикалық тиімді
әдістерінің бipi. Бала ойын арқылы бір әрекеттен екінші әрекетке
ауыса отырып, өзіне түрлі ақпараттар алады, дүние сырын ашады. Ойын
ойнағанда бөлме теңіз де, ұшақ та темір жол вагоны да болуы
мүмкін. 
Балалар ойын кезінде тыныш отыра алмайды. Тіпті жалғыз баланың өзінде де сөйлесіп жүреді. Сондықтан, ойын барысында тілдесім үлгісі қалыптасады. Мысалы «Дүкен» ойынын ойнағанда балалар сатушы, сатып алушының әрекеттеріне еліктейді. Бұл ойынды «Менің ойыншықтарым»
атты оқу іс- әрекетінде және
басқада сабақтарымда қолдандым. Осы ойын арқылы балаларды 2-3
сөзден сөйлем құрап және адамдармен сыпайы сөйлесуге үйретуге
тырыстым.
«Дәрігер», «Шаштараз»,
«Отбасы» ойындары арқылы айналадағы өмірді бақылауға, күнделікті өз
өмірлерінен алған білімдерін ойын сюжетіне пайдалануға
төселдендіруге болады. Өтілген ойынға талдау жасап, оның балаларға
тигізген тәрбиелік ықпалын бағалауға, өз тобындағы сюжетті-рөльді
ойындарының одан әрі басшылық ету тәсілдерін
ойластырамын.
Дене шынықтыру ойындары,
сюжеттік ойындар, дидактикалық ойын элементтерін пайдаланудың
маңызы зор. Дидактикалық ойындар баланың ақыл-ойын дамытып, сабаққа
деген қызығушылықтарын арттырады. Қойылымдық ойындарда рөлдер, ойын
әрекеттері қандай шығарманың, ертегінің т.б. сюжеті мен мазмұны
шарттас болады. Ол сюжетті-рөльді ойынға ұқсас. Барлық балалар
ертегіні жақсы көреді, ертегі айтып берсең бар ынтасымен тындайды.
Ертегі қойылымы арқылы балалардың ой- қиялын, сөздік қорын
дамытамын.

Зейінді тұрақтандыруға арналған ойындар.
«Құлақ-мұрын» ойыны. Балалар шеңбермен тұрады. Жүргізуші: құлақ – деп мұрнын ұстайды. Ал балалар айтылған мүшені дұрыс көрсетулері тиіс. Балалардың зейіні мен қабылдауын тексеру мақсатында жүргіздім.
Құрлыс ойыны бір жағынан
сюжетті-рөлді ойнауға ұқсас келеді. Балалар ойын үстінде көпірлер,
стадиондар, темір жолдар, театрлар, цирктер т.б. ірі құрлыстар
салады.



«Матадағы менің орным» ойыны.
Жердегі жатқан мата үстіне
балалар белгі берген уақытта тұрып қалуы тиіс. Матаның өлшемін
мұғалім кішірейте отырып ойынды жалғастырады. Бірақ ойында балалар
мата бетінен шығып кетпеулері керек. Бұл ойын арқылы балаларды
а
лғырлыққа, шапшаңдылыққа
тәрбиеледім.
«Жол қозғалысы» ойыны. Мақсаты: балараға жолда жүру ережесін ойын арқылы ойнатып, жол ережесін сақтауға, жолдан тек қана ақ жолақты жолмен өтуге, абайлап жүруге үйретемін.


«Дәрігер», «Шаштараз»,
«Отбасы» ойындары арқылы айналадағы өмірді бақылауға, күнделікті өз
өмірлерінен алған білімдерін ойын сюжетіне пайдалануға
төселдендіруге болады. Өтілген ойынға талдау жасап, оның балаларға
тигізген тәрбиелік ықпалын бағалауға, өз тобындағы сюжетті-рөльді
ойындарының одан әрі басшылық ету тәсілдерін
ойластырамын.
«Қуыршақ қонаққа
дайындалуда»
Ойынның мақсаты: Киімдердің атын айтқыза отырып, сөйлем құрату
арқылы тілін дамыту, ойлау қабілетін жетілдіру.
Ойынның мазмұны: Қуыршақ қонаққа барады, киімін киюге, шашына
бантик таңдауға көмектесуді ұсыну. Көп бантиктердің арасынан
ұзындығы бірдей екі бантикті табу керек. Әдемі бантиктермен
қуыршақтың шашын әсемдеу.


Бұл ойындар балалардың сабақ үстіндегі жұмысын түрлендіре түседі, олардың пәнге қызығушылығын оятып, ынта-ықылас қоюына баулимын және балалардың зейінің, ойлауын, зерделенуін дамытамын. Өмір тәжірбиесін бір жүйеге келтіріп, жүйке жүйесін демалуға үйретемін. Ойын арқылы баланың білім алуын, оқуға қызықтыра отырып тұлғаның дамуын қалыптастырамын. Балаларға білім мен тәрбие беру үрдісінде ойынды тиімді пайдалану тәсілдерін қарастырамын. Балаларды шығармашылық жұмысқа баулып, олардың белсеңділіктерін, қызығушылығын арттырып, ойын түрінде дамытамын. Тиімді қолданылатын ойынның түрлерін түсіндіріп отырған материалды балалардың зор ынтамен тыңдап, берік меңгеруіне көмектеседі. Қызықты ойын түрінен кейін балалар тез сергиді. Баланың психикалық ерекшеліктері өзгереді, ойланады, қиял елестері дамиды, белсенділігі арттырады. Соңдықтан оқу іс-әрекеті барысында, ашық сабақтарда, балалармен жеке жұмыстар жүргізгенде ойын түрлерін көп пайдаланамын.
«Ойын баланың алдынан өмір
есігін ашып, оның шығармашылық қабілетін дамытады ойынсыз ақыл-
ойдың қалыптасуы мүмкін емес».
В.А. Сухомлинский

шағым қалдыра аласыз













