Булану және конденсация. Қаныққан және қанықпаған булар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Булану және конденсация. Қаныққан және қанықпаған булар

Материал туралы қысқаша түсінік
Булану және конденсация. Қаныққан және қанықпаған буларБулану және конденсация. Қаныққан және қанықпаған буларБулану және конденсация. Қаныққан және қанықпаған булар
Материалдың қысқаша нұсқасы



Қысқа мерзімді жоспар


Бөлімі:

Агрегаттық күйлер

Педагогтің аты-жөні:

Тажбанова А

Күні:

18.10.2022

Сыныбы: 8Д

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Булану және конденсация. Қаныққан және қанықпаған булар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.3.1.5 – молекула-кинетикалық теория негізінде заттың сұйық күйден газ күйіне және кері айналуын сипаттау;

8.3.2.13 – заттың булану және конденсация үдерісі кезіндегі температураның уақытқа тәуелділік графигін талдау;

8.3.2.14 – су буының мысалы негізінде қанығу күйін сипаттау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар істей алады: заттың булану және конденсация үдерісі кезіндегі температураның уақытқа тәуелділік графигін талдайды, қанығу күйін сипаттайды;

Көптеген оқушылар істей алады: булану, кебу, конденсация құбылыстарын молекулалық құрылымы тұрғысынан түсіндіреді.;

Кейбір оқушылар істей алады: ішкі энергияның берілу заңдылықтарын анықтайды;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин.

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.






Оқушылар оқулығы мен жұмыс дәптерін алады.









Сабақтың ортасы

«Миға шабуыл» әдісі



6 мин


Білім дағдысы: Білу

1-тапсырма (W)

«Миға шабуыл» әдісі бойынша суреттегі бейнелер арқылы сабақтың тақырыбын ашу.



Оқушылардың жауаптарын тыңдап, булану және кебу процесін толықтырып түсіндіру


Оқушылар суретте берілген процестердің бүгінгі тақырыпқа байланысын ойланып айтады.

Дескриптор:

-сұйықтың булану процесін сипаттайды.

Жалпы балл -1


8-сынып оқулығы.


«Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі

15 мин

Білім дағдысы: Қолдану

2-тапсырма (G)

Оқулықтағы берілген ақпаратты оқушыларға бөліп беремін.

1.Будың түзілуі

2. Конденсациялану үдерісі

3.Су буының қысымы қаныққан бу, қанықпаған бу

«Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі арқылы оқушылар тақырып бойынша білімдерін түйіндейтін бір сөйлем айтады.






Әр оқушы өз тапсырмалары бойынша зерттеушілік – әңгіме жүргізіп, талқылайды.


Дескриптор:



-Будың түзілуін сипаттайды.

- қаныққан және қанықпаған буды ажыратады .

Жалпы балл -3


8-сынып оқулығы.


Жұптық жұмыс. «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі

9 мин

Білім дағдысы: Түсіну

3-тапсырма (Р) Жұптық жұмыс. «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы оқушыға талқылауға сұрақ беріледі.

Булану кезінде сұйықтың температурасы қалай өзгереді.

Неліктен сұйықтың булануы кезінде температурасы төмендейді?

Оқушы талқылауға арналған сұрақ бойынша өз ойын айтады

Дескриптор:



-Булану процесін сипаттайды.

Жалпы балл-2


8-сынып оқулығы.


«Аквариум» әдісі

7 мин

Білім дағдысы: Түсіну

Жеке жұмыс «Аквариум» әдісі арқылы (I)

Барлық сынып бір оқушыны ортаға тақырыпқа байланысты сұрақтар, түсініктемелер сұрай алады және т.б.

Графикте мұздың еріп буға айналғандығын көрсету



Оқушылар ортаға шыққан бір оқушыға тақырып бойыншша сұрақ қояды және графиктегі процестерді сипаттайды.

Дескриптор:

-Заттың булану кезіндегі температураның уақытқа тәуелділік графигін көрсетеді.

-Молекула–кинетикалық теориясы бойынша заттың үш күйін ажыратады.

Жалпы балл-4



8-сынып оқулығы.



Сабақтың соңы.





Рефлексия

3 мин



«Білім қоржыны» бойынша сабақты қорытындылау

Үйге тапсырма: Ж.О.Бақынов е.ж Б тобы есептері



Оқушылар өздерінің сабақта алған идеяларын жазып,білім қоржынына салады.













Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Жұптық жұмыс сабақ барысындағы «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісін қолданғанда саралаудың қарқын және қолдау көрсету тәсілі арқылы байқалады.

Жеке жұмыс сабақ барысындағы «Аквариум» әдісі пайдаланғанда , бекіту бөлімінде саралаудың қарқын, қорытынды, бағалау тәсілдерімен сипатталады.



- Заттың булану және конденсация үдерісін толық түсітүсінеді.

-Су буының қанығу күйін анықтайды.

- Заттың булану және конденсация үдерісі кезіндегі температураның уақытқа тәуелділік графигін сипаттайды.

Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.10.2022
374
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі