Буллингтен қорған

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Буллингтен қорған

Материал туралы қысқаша түсінік
Буллингтен қорған қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді:

Желтоқсан – бірлік және ынтымақ айы

Ынтымақ жүрген жерде ырыс бірге жүреді

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)



Күні:

09.12.2024

Сынып: 10 сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Тәрбие тақырыбы

Буллингтен қорған

«Бейтаныс адамдарға жеке фотосуреттерді жіберу қауіп»

Мақсаты

Оқушыларды буллингтің зияны туралы ақпараттандыру,

одан қорғанудың жолдарын түсіндіру, бір-біріне қолдау көрсетуге баулу.

Бейтаныс адамдармен өзін ұстау сақтық шараларын айту, кез-келген тығырықтан шығу жолдарын таба алуға үйрету

Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


10 мин

  1. Сәлемдесу:

    • Мұғалім оқушылармен жылы амандасады.

    • Сабақтың мақсатын және күтілетін нәтижелерді қысқаша таныстырады.

  2. Тренинг:

    • Оқушылар шеңберге жиналып, бір-біріне комплимент немесе жақсы тілек айтады.

Shape1

ІІ. Негізгі бөлім

1. Ақпараттық бөлім
  • Буллинг дегеніміз не?

    • Буллинг – адамды қудалау, қорлау, мазақ ету немесе физикалық, психологиялық қысым көрсету.

  • Буллингтің түрлері:

    • Физикалық буллинг: ұру, түрту, итеру, т.б.

    • Вербалды буллинг: мазақтау, қорлау, ат қою.

    • Әлеуметтік буллинг: топтан оқшаулау, әдейі елемеу.

    • Кибербуллинг: интернетте немесе әлеуметтік желілерде қорлау.

  • Буллингтің салдары:

    • Буллинг адамның психологиялық жағдайына теріс әсер етеді. Бұл өзін-өзі бағалаудың төмендеуіне, стресске, депрессияға, тіпті суицидке дейін алып келуі мүмкін.


Оқушыларды топтарға бөліп, буллинг туралы талқылау ұйымдастырыңыз. Әр топқа сұрақ беріңіз:

  • Буллинг деген не, оның қандай түрлері бар?

  • Буллингтің құрбаны болған адамға қандай сезімдер тән болуы мүмкін?

  • Неліктен адамдар буллингке қатысады (құрбан, агрессор немесе бақылаушы ретінде)?

  • Буллингтің алдын алу үшін не істеу керек?



презентация

Сабақтың ортасы

15 мин

Дискуссия және кейс талдау (10 минут)
  • Оқушыларға қысқа оқиға оқылады:
    "Мектепте бір оқушыны мазақтап, оған ат қойып, оқушылар оның суретін интернетке жүктеп, келеке етті. Ол оқушы өзін жалғыз сезініп, мектепке барғысы келмей қалды."

  • Сұрақтар:

    • Бұл оқиғаны қалай бағалайсыңдар?

    • Буллингтің қай түрі бар?

    • Бұл жағдайда кім кінәлі?

    • Бұл жағдайды қалай шешуге болады?

3. Рөлдік ойын (5 минут)
  • Топтар екіге бөлініп, буллингтің алдын алу үшін диалог құрастырады.

    • 1-топ: Буллингке ұшыраған оқушыға қалай көмектесуге болатынын көрсетеді.

    • 2-топ: Буллингке куәгер болған жағдайда не істеу керектігін көрсетеді.


Әр топқа ситуациялық тапсырма беріп, оны шешу жолдарын ұсынуды сұраңыз:

  • Бір оқушы әлеуметтік желіде басқа оқушыны мазақтап, суреттерін бөлісіп жатыр. Не істеу керек?

  • Бір сыныпта бірнеше оқушы жаңа келген оқушыны шеттетіп жүр. Қандай қадамдар жасау қажет?



Интербелсенді тақта/ компьютер

Қауіпсіздік сабағы

10 мин

«Бейтаныс адамдарға жеке фотосуреттерді жіберу қауіп»

Сұрақтар:

Бейтаныс адам дегеніміз қандай адам?

Бейтаныс адаммен қандай қарым-қатынас жасауымыз керек?


"Бейтаныс адамдармен қарым-қатынаста өзін қалай ұстау керек?" жадынамасы.

Бейтаныс адаммен қарым-қатынас жасағанда:

    • Көшеде бейтаныс адаммен ешқашан сөйлесуге болмайды

    • Бейтаныс адаммен ешқайда баруға келіспеңіз, ол сізді қалай көндірсе де, не ұсынса да көлікке отырмаңыз.

    • Егер бейтаныс адам сізге бірдеңе сатып алуға немесе беруге уәде берсе, оған ешқашан сенбеңіз. Саған ештеңе керек емес деп жауап бер.

    • Егер бейтаныс адам табанды болса, қолыңызды ұстаса немесе сізді алып кетуге тырысса, шығыңыз және қашыңыз, қатты айқайлаңыз, көмекке шақырыңыз, тепкілеңіз, тістеңіз.

    • Ата-анаңызға, тәрбиешіңізге және таныстарыңызға сізбен болған кез келген осындай оқиға туралы айтуды ұмытпаңыз.


Бейтаныс адам есік қоңырауын соғады:

    • Ешбір жағдайда есікті ашпа

    • "Сен үйде жалғызсың ба?" - әрқашан "Жоқ, жалғыз емес: әжем демалып жатыр (анам ваннада, әкем теледидар қарап отыр)" деп жауап беріңіз.

    • Бейтаныс адаммен сөйлесуге болмайды. Есіңізде болсын, пошташы, слесарь, жұмысшы кейпінде қаскүнемдер пәтерге кіруге тырысады.

    • Егер бейтаныс адам есікті ашқысы келсе, шұғыл түрде полицияға хабарласыңыз, қоңыраудың себебін және нақты мекен-жайын айтыңыз, содан кейін балконнан немесе терезеден көмекке шақырыңыз.

 

Жағдаяттар:

1.Егер бейтаныс адам сізге қоңырау шалып жеке мәліметтерді сұраса не істеу керек?

2.Бейтаныс адам сізге тәтті ұсынса не істеу керек?

3.Бейтаныс адам интернет желісінде сіздің фотоңызды сұраса жібересіз бе?

4.Бейтаныс адамның сіздің артыныздан еріп келе жатқанын байқасаңыз не істеу керек?


Сұрақтарға жауап береді.



























Жағдаяттарға жауап беріп,өз ойларын білдіреді.

Мадақтау

Интерактивті тақта,презентация

Видео

https://youtu.be/d_233wEdBeoA?si=mQEc9TJ2ivUtVspG https://orken-instituty.kz/kz/telefony-goryachih- linijhttps://egov.kz/cms/kk/articles/emergency_situations/emergency_number_112

Сабақтың соңы

10 мин

Қорытынды бөлім

1. Рефлексия
  • Сұрақтар:

    • Буллинг туралы жаңа не білдіңдер?

    • Бұл сабақта сендерге ең маңыздысы не болды?

    • Өз мектебіңде буллингтің алдын алу үшін қандай ұсыныстарың бар?

2. Қорытынды тілек
  • Мұғалім буллингтің жолын кесу әр адамның жауапкершілігі екенін айтып, сабақтың соңында оқушыларға мейірімділік пен қолдау көрсетуге шақырады.


Топтарға буллингтің алдын алу және қолдау көрсету тақырыптарында постер дайындауды тапсырыңыз. Постерде:

  • Буллингке қарсы ұран (сөз тіркесі)

  • Буллингтің алдын алуға көмектесетін 3 қадам

  • Құрбан болған адамға қолдау көрсету тәсілдері болуы тиіс.



презентация






































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.12.2024
252
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі