|
Мектеп: Шәкәрім атындағы №56 мл |
Мұғалімнің есімі: |
Тәрбие сағаты |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Буллингтен қорған |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларға буллингтің (қудалау, қорлау) не екенін түсіндіру. Буллингтің оқушының психологиясына, денсаулығына және қоғамға тигізетін зиянын түсіндіру. Оқушыларды бір-біріне құрметпен, әділ болуға тәрбиелеу. Буллингке қарсы тұру дағдыларын қалыптастыру. |
|||||
|
Міндеттері: |
|
|||||
|
Қауіпсіздік сабағы №17 |
«Тамақпен эксперимент жасаудың қауіптілігі » |
|||||
|
Күні: |
Сынып: 4 |
Оқушы саны: |
||||
|
Құндылықты дарыту |
Құндылық: ҚАҢТАР – ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП АЙЫ
|
|||||
|
Апта дәйексөзі |
Заң мен тәртіп – тұрақтылығымыздың негізі. Қасым-Жомарт Тоқаев |
|||||
|
Көрнекіліктер |
Слайд, нақыл сөздер, мақалдар, өлеңдер, бейнематериал |
|||||
|
Сабақ кезеңдері |
Сабақ барысы |
|||||
|
Басталуы 2мин |
«Мейірім шеңбері» әдісі Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер мен жылы сөздер айтады. Бұл әдіс балалардың өзара қарым-қатынасын нығайтып, психологиялық ахуалды көтереді. Қолданылуы: Әр оқушы басқа оқушыға жақсы тілектер айтып, бірге мейірім шеңберін жасайды. Сәлемдесу және оқушылардың назарын аудару. Оқушыларға бүгінгі тәрбие сағатының тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. Оқушыларға «Буллинг» сөзімен таныстыру және оның мағынасын талдау. Сұрақ: «Сендер буллинг деген сөзді естідіңдер ме? Оның не екенін білесіңдер ме?» Түсіндіру: Буллинг — бір немесе бірнеше адамның басқа адамға психологиялық, физикалық немесе әлеуметтік қысым көрсетуі. |
|||||
|
Тәрбиенің басым бағыты бойынша сабақ мазмұны Ортасы 20 мин |
Буллингтің түрлері: Физикалық буллинг: ұрып-соғу, итеру, заттарын сындыру. Психологиялық буллинг: қорлау, мазақтау, кемсіту, үрейлендіру. Әлеуметтік буллинг: топтан шығару, жалғыз қалдыру, сырт айналу. Кибербуллинг: интернет арқылы қорқыту, қоқан-лоққы көрсету. Буллингтің себептері:
Буллингтің зияны: Физикалық зиян: денсаулығына нұқсан келтіру. Психологиялық зиян: адамның өзін-өзі бағалауына, эмоциялық жағдайына әсер ету. Буллинг құрбыларының кейбірі күйзеліске ұшырайды, сабаққа деген қызығушылығы төмендейді. Әлеуметтік зиян: қоғамнан алшақтау, достарының болмауы, қорқыныш пен сенімсіздік. Оқушыларға сұрақтар:
Оқушылардың пікірін тыңдау: Әр оқушыға сөз беріп, өз ойларын ашық айтуға мүмкіндік беру. |
|||||
|
Сабақтың соңы |
Бейнеролик көрсету (қажет болса) немесе қысқа әңгіме (мысалы, буллингтен аман қалған бір адамның оқиғасы туралы). Мақал-мәтелдер арқылы буллингтің алдын алу. Мысалы: «Бірлік бар жерде тірлік бар», «Жақсылықпен жер көгерер, батамен ел көгерер». Оқушыларға буллингтің зияны туралы ақпаратты жинақтап, әрқашан бір-біріне қолдау көрсету керектігін түсіндіру. Әрқашан достық пен сыйластық қарым-қатынасты ұстану маңызды. Оқушылардан бүгінгі сабақтан қандай ой түйгендерін сұрау. Сабақ соңында әрбір оқушыға бір-біріне жылы сөздер айтқызып, достыққа шақыру |
|||||
|
Қауіпсіздік сабағы (10 минут) |
«Тамақпен эксперимент жасаудың қауіптілігі » Сабақтың
мақсаты: оқушылардың бойында салауатты
өмір салты Сабақ
барысы
- Балалар, біздің бүгінгі
сабағымызда не туралы айтылады?
- Иә, бұл тамақтандыру
фирмаларының логотиптері. Сіздер олар туралы |
кесте |
||||
|
6. Қорытын-ды. Рефлексия: |
Мен білемін … |
бейнежазба |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Буллингтен қорған
Буллингтен қорған
|
Мектеп: Шәкәрім атындағы №56 мл |
Мұғалімнің есімі: |
Тәрбие сағаты |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Буллингтен қорған |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларға буллингтің (қудалау, қорлау) не екенін түсіндіру. Буллингтің оқушының психологиясына, денсаулығына және қоғамға тигізетін зиянын түсіндіру. Оқушыларды бір-біріне құрметпен, әділ болуға тәрбиелеу. Буллингке қарсы тұру дағдыларын қалыптастыру. |
|||||
|
Міндеттері: |
|
|||||
|
Қауіпсіздік сабағы №17 |
«Тамақпен эксперимент жасаудың қауіптілігі » |
|||||
|
Күні: |
Сынып: 4 |
Оқушы саны: |
||||
|
Құндылықты дарыту |
Құндылық: ҚАҢТАР – ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП АЙЫ
|
|||||
|
Апта дәйексөзі |
Заң мен тәртіп – тұрақтылығымыздың негізі. Қасым-Жомарт Тоқаев |
|||||
|
Көрнекіліктер |
Слайд, нақыл сөздер, мақалдар, өлеңдер, бейнематериал |
|||||
|
Сабақ кезеңдері |
Сабақ барысы |
|||||
|
Басталуы 2мин |
«Мейірім шеңбері» әдісі Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер мен жылы сөздер айтады. Бұл әдіс балалардың өзара қарым-қатынасын нығайтып, психологиялық ахуалды көтереді. Қолданылуы: Әр оқушы басқа оқушыға жақсы тілектер айтып, бірге мейірім шеңберін жасайды. Сәлемдесу және оқушылардың назарын аудару. Оқушыларға бүгінгі тәрбие сағатының тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. Оқушыларға «Буллинг» сөзімен таныстыру және оның мағынасын талдау. Сұрақ: «Сендер буллинг деген сөзді естідіңдер ме? Оның не екенін білесіңдер ме?» Түсіндіру: Буллинг — бір немесе бірнеше адамның басқа адамға психологиялық, физикалық немесе әлеуметтік қысым көрсетуі. |
|||||
|
Тәрбиенің басым бағыты бойынша сабақ мазмұны Ортасы 20 мин |
Буллингтің түрлері: Физикалық буллинг: ұрып-соғу, итеру, заттарын сындыру. Психологиялық буллинг: қорлау, мазақтау, кемсіту, үрейлендіру. Әлеуметтік буллинг: топтан шығару, жалғыз қалдыру, сырт айналу. Кибербуллинг: интернет арқылы қорқыту, қоқан-лоққы көрсету. Буллингтің себептері:
Буллингтің зияны: Физикалық зиян: денсаулығына нұқсан келтіру. Психологиялық зиян: адамның өзін-өзі бағалауына, эмоциялық жағдайына әсер ету. Буллинг құрбыларының кейбірі күйзеліске ұшырайды, сабаққа деген қызығушылығы төмендейді. Әлеуметтік зиян: қоғамнан алшақтау, достарының болмауы, қорқыныш пен сенімсіздік. Оқушыларға сұрақтар:
Оқушылардың пікірін тыңдау: Әр оқушыға сөз беріп, өз ойларын ашық айтуға мүмкіндік беру. |
|||||
|
Сабақтың соңы |
Бейнеролик көрсету (қажет болса) немесе қысқа әңгіме (мысалы, буллингтен аман қалған бір адамның оқиғасы туралы). Мақал-мәтелдер арқылы буллингтің алдын алу. Мысалы: «Бірлік бар жерде тірлік бар», «Жақсылықпен жер көгерер, батамен ел көгерер». Оқушыларға буллингтің зияны туралы ақпаратты жинақтап, әрқашан бір-біріне қолдау көрсету керектігін түсіндіру. Әрқашан достық пен сыйластық қарым-қатынасты ұстану маңызды. Оқушылардан бүгінгі сабақтан қандай ой түйгендерін сұрау. Сабақ соңында әрбір оқушыға бір-біріне жылы сөздер айтқызып, достыққа шақыру |
|||||
|
Қауіпсіздік сабағы (10 минут) |
«Тамақпен эксперимент жасаудың қауіптілігі » Сабақтың
мақсаты: оқушылардың бойында салауатты
өмір салты Сабақ
барысы
- Балалар, біздің бүгінгі
сабағымызда не туралы айтылады?
- Иә, бұл тамақтандыру
фирмаларының логотиптері. Сіздер олар туралы |
кесте |
||||
|
6. Қорытын-ды. Рефлексия: |
Мен білемін … |
бейнежазба |
||||
шағым қалдыра аласыз














