Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын түсіндіру
«Төтенше жағдай дегеніміз не?»
сұрағын қою
«Қандай кезде жедел жәрдем
шақыру қажет?» деген сұраққа оқушылардың жауаптарын
тыңдау
ІІ. Негізгі
бөлім
1. «Жедел жәрдем қызметі»
таныстырылымы
103 – Жедел жәрдем
қызметі
Қандай жағдайларда жедел
жәрдем шақыру керек:
Қатты ауыру немесе жарақат
алу
Есінен тану, тыныс алудың
қиындауы
Жүрек ұстамасы немесе инсульт
белгілері
Улану, күйік, аллергиялық
реакцияла
Дұрыс қоңырау шалу
алгоритмі:
Кім қоңырау шалып тұр?
(Аты-жөні)
Не болды? (Жағдайды нақты
баяндау)
Қайда болды? (Мекенжайды нақты
айту)
2. «Сенім телефондары – көмек
алу жолы»
Сенім телефоны дегеніміз
не
Қандай жағдайларда сенім
телефонына хабарласу керек?
Қиын өмірлік
жағдайлар
Отбасындағы немесе мектептегі
зорлық-зомбылық
Депрессия, жалғыздық сезімі,
психологиялық көмек қажет болғанд
Балаларға арналған сенім
телефонының нөмірлері
150 – Балалар мен
жасөспірімдерге арналған сенім телефоны
111 – Ұлттық сенім
телефоны
109 – Бірыңғай байланыс
орталығы
Сенім телефонына хабарласқанда
жасырындық сақталатынын түсіндіру
3. Сергіту сәті: «Көмек шақыра
біл» ойыны
Мұғалім түрлі төтенше
жағдайларды атайды, ал оқушылар қай нөмірге қоңырау шалу керектігін
айтады.
Мысалы
Біреу есінен танып қалды →
10
Өрт шықты →
101
Қауіп төніп тұр, көмек керек →
102 немесе 112
Көмекке мұқтаж болсаң,
сөйлескің келсе → 150 немесе 111
ІІІ. Қорытынды
бөлім
1. «Маған не пайдалы болды?»
рефлексиясы
Оқушылар бүгінгі сабақтан
алған ең маңызды ақпаратты айтып береді.
Қанша адам зардап
шекті?
«Қандай нөмірлерді есте
сақтадым?» деген сұраққа жауап беру.
2. Қорытынды
сөз:
Мұғалім жедел жәрдем мен сенім
телефондары кез келген адамның қауіпсіздігі үшін маңызды екенін
атап өтеді.
«Кез келген жағдайда көмек
сұраудан қорықпаңдар!» деген оймен сабақты
аяқтау
Қорытынды:
"Қауіпсіздік – өз қолыңда!
Көмек керек болса, жедел жәрдем мен сенім телефондарына
хабарлас!"
|