Материалдар / «Буллингтен қорған!»

«Буллингтен қорған!»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Буллингтен қорған!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 21-САБАҚ 10–сыныптар: «Жедел қызмет телефон нөмірлері»
Авторы:
09 Ақпан 2025
57
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Сынып жетекші:



Күні:

10.02.2025

Сынып: 10



Сабақтың тақырыбы:

«Буллингтен қорған»


«Жедел жәрдем нөмірлері және сенім телефондары»


Мақсаты

Оқушыларға буллинг (қорлау, мазақтау, қысым көрсету) туралы түсінік беру.

Буллингтің түрлерін, оның салдарын және қорғану жолдарын үйрету.

Өзара сыйластық пен мейірімділік құндылықтарын насихаттау.


Оқушыларға жедел жәрдем қызметінің нөмірлерін таныстыру.

Төтенше жағдайларда көмек шақыру тәртібін үйрету.

Сенім телефондарының маңызын түсіндіру және оларға қашан хабарласу керектігін айту.




Сабақтың барысы:


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу:

Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын!

Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет!

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау:

Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді.










Көңілді әуен




Сабақтың ортасы


«Буллинг дегеніміз не?»

сұрағын қою.


Оқушылардың бұл тақырып бойынша ойларын тыңдау.


«Мен қандай жағдайды әділетсіздік деп санаймын?» сұрағына жауап беру.


ІІ. Негізгі бөлім

1. «Буллингтің түрлері» таныстырылымы


Мұғалім буллингтің негізгі түрлерін түсіндіреді:

Физикалық буллинг – ұру, итеру, заттарын жою.


Вербалды буллинг – мазақтау, кемсіту, балағаттау.


Кибербуллинг – интернет арқылы қорлау, қорқыту.


Әлеуметтік буллинг – топтан шеттету, елемеу, дос болмау.


Буллингтің психологиялық және әлеуметтік салдары туралы айту.

2. «Буллингтен қалай қорғануға болады?» жаттығуы


Оқушыларға түрлі жағдаяттар ұсынылады (мысалы, сыныптасты мазақтау, әлеуметтік желіде жаман пікір жазу, біреуді топтан шеттету).


Әр топ берілген жағдайға дұрыс әрекет ету жолдарын ұсынады.


«STOP» әдісі: оқушылар буллингке ұшырағанда не істеу керек екенін айтады:


S – сабыр сақтау.


T – тоқтау, жауап бермеу.


O – ойлану, сенімді адамға айту.


P – көмек сұрау, буллингке қарсы тұру.


3. Сергіту сәті: «Жақсы сөз – жанға қуат»

Әр оқушы өзінің жанындағы сыныптасына жақсы сөз айтады.


Оқушылардың бір-біріне құрмет көрсетуін арттыру















Оқушылар өз жауаптарын ортаға салады.









Оқушылар ойынға қатысты























Топтар өз тақырыптары бойынша постер дайындайды және қорғайды.









Әр жағдаят бойынша оқушылар өз шешімдерін айтады.


























Оқушылар бірін -бірі бағалайды




Ақ қағаз, фломастерлер



Сабақтың соңы

ІІІ. Қорытынды бөлім


1. «Мен қорғай аламын!» рефлексиясы

Әр оқушы «Буллингке қарсы мен не істей аламын?» деген сұраққа жауап жазып, ортаға іледі.

Мұғалім әрбір оқушының пікірін тыңдап, олардың ойын қолдайды.

2. Қорытынды сөз:

Буллингтің алдын алу үшін мейірімділік, сыйластық және бір-біріне қолдау көрсету маңызды екенін атап өту.


«Бір-бірімізді құрметтеп, достық қарым-қатынасты нығайтайық!» деген оймен сабақты аяқтау.







Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады


Шығармашылық тапсырма бойынша ауызша пікір айту.


Ақ қағаз

Қауіпсіздік сабағы

10 мин

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру

«Төтенше жағдай дегеніміз не?» сұрағын қою

«Қандай кезде жедел жәрдем шақыру қажет?» деген сұраққа оқушылардың жауаптарын тыңдау

ІІ. Негізгі бөлім

1. «Жедел жәрдем қызметі» таныстырылымы

103 – Жедел жәрдем қызметі

Қандай жағдайларда жедел жәрдем шақыру керек:

Қатты ауыру немесе жарақат алу

Есінен тану, тыныс алудың қиындауы

Жүрек ұстамасы немесе инсульт белгілері

Улану, күйік, аллергиялық реакцияла

Дұрыс қоңырау шалу алгоритмі:

Кім қоңырау шалып тұр? (Аты-жөні)

Не болды? (Жағдайды нақты баяндау)

Қайда болды? (Мекенжайды нақты айту)

2. «Сенім телефондары – көмек алу жолы»

Сенім телефоны дегеніміз не

Қандай жағдайларда сенім телефонына хабарласу керек?

Қиын өмірлік жағдайлар

Отбасындағы немесе мектептегі зорлық-зомбылық

Депрессия, жалғыздық сезімі, психологиялық көмек қажет болғанд

Балаларға арналған сенім телефонының нөмірлері

150 – Балалар мен жасөспірімдерге арналған сенім телефоны

111 – Ұлттық сенім телефоны

109 – Бірыңғай байланыс орталығы

Сенім телефонына хабарласқанда жасырындық сақталатынын түсіндіру

3. Сергіту сәті: «Көмек шақыра біл» ойыны

Мұғалім түрлі төтенше жағдайларды атайды, ал оқушылар қай нөмірге қоңырау шалу керектігін айтады.

Мысалы

Біреу есінен танып қалды → 10

Өрт шықты → 101

Қауіп төніп тұр, көмек керек → 102 немесе 112

Көмекке мұқтаж болсаң, сөйлескің келсе → 150 немесе 111

ІІІ. Қорытынды бөлім

1. «Маған не пайдалы болды?» рефлексиясы

Оқушылар бүгінгі сабақтан алған ең маңызды ақпаратты айтып береді.

Қанша адам зардап шекті?

«Қандай нөмірлерді есте сақтадым?» деген сұраққа жауап беру.

2. Қорытынды сөз:

Мұғалім жедел жәрдем мен сенім телефондары кез келген адамның қауіпсіздігі үшін маңызды екенін атап өтеді.

«Кез келген жағдайда көмек сұраудан қорықпаңдар!» деген оймен сабақты аяқтау

Қорытынды:

"Қауіпсіздік – өз қолыңда! Көмек керек болса, жедел жәрдем мен сенім телефондарына хабарлас!"





Оқушылар тақырып бойынша өз пікірлерін айтады.






















Сұрақтарға жауап береді.


































Топтық жұмыс орындайды




































Оқушылар бірін -бірі бағалайды










Оқушыларды мадақтайды



























Топтық жұмыстағы белсенділік.


Талқылаудағы ұсыныстардың нақтылығы.










Сабақ соңындағы рефлексия сапасы.











Презентация



































Суреттер









Видеороликтер







Жағдайлық тапсырмалар парақтары.


Презентация (интернет қауіпсіздігі туралы).



Сабақтың соңы

Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін .

Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі.

Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау.



















Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі