Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл»
әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
1.Буллинг деген
не?
2.Буллинг қандай жағдайларға
әкеліп тіреуі мүмкін?
3.Біреу сені қорқытып, қорлап
жүрген жағдайда не істеу керек?
4.Егер сен өзің біреуді қорлап
жүрген болсаң ше?
5.Неліктен адамдар бір-бірін
қорлап, қиянат жасайды?
Сұрақтары бойынша
оқушылар білімін тексеру
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын хабарлау
|
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді және өзара ұжымдық талқылау
жасайды .
|
Қалыптас тырушы
бағалау: «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталанды ру.
|
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
1)
Жағдаяттық сұрақтарға дәл жауап беріп
көрейік.
1.Сен осы
сыныпқа жаңадан келген оқушысың. Келе сала саған қыздар тиісе
бастады. Қандай әрекетке барасың?
2. Сенің
тұрмыс жағдайың онша емес, соған сай киімің де әдемі емес, ескілеу.
Осыны пайдаланып оқушылар сені үнемі кемсітеді. Бұл жағдайдан қалай
шығасың?
3. Үлкен
сынып ер балалары сендерден үнемі ақша сұрайды. Ақша болмаса,
оңашады ұрып та алады. Енді не істеуге
болады?
2)
Топтық жұмыс
«Буллингтен қорған!»
Шарты: Әр топ буллингке қатысты шағын көрініс дайындауы
керек.Көріністе буллингтен шығу жолы да қарастырылуы
керек.
3) «Көлік құралдарының
аялдау жолы»
ЖЖЕ№3
Көлік құралына жолдың оң жағындағы жол жиегіне,
ал ол жоқ болғанда — жолдың жүру бөлігінің шетіне аялдауға және
тоқтап тұруға жол беріледі.Елді мекендерде әр бағыт үшін бір жүру
жолағы бар, ортасында трамвай жолы жоқ жолдарда және біржақты жүру
жолдарында жолдың сол жағына аялдауға және тоқтап тұруға жол
беріледі. Жүру бөлігімен
шектесетін, оған толықтай және ішінара кіретін тротуардың шетінде,
егер бұл жаяу жүргіншілер жүрісіне кедергі келтірмейтін болса,
жеңіл автомобильдердің, мотоциклдердің, мопедтердің және
велосипедтердің тоқтап тұруына рұқсат
етіледі.
Жаяу
жүргіншілер өткелдерінде және олардың алдындағы бес метрден жақын
жерде; жолдардың жүру бөліктерінің қиылысында және
жолдың қиылысатын жүру бөлігінің шетіне отыз метрден жақын жерде;
аялдама алаңдарында және оларға он бес метрден жақын жерде, ал олар
болмаған кезде маршруттық көлік құралдары немесе такси аялдамасының
нұсқағышынан он бес метрден жақын жерде;көлік құралы басқа
жүргізушілерден бағдаршам сигналдарын, жол белгілерін көлегейлейтін
немесе басқа көлік құралдарының жүруіне (кіруіне немесе шығуына)
мүмкіндік бермейтін немесе басқа көлік құралдары мен жаяу
жүргіншілердің жүруіне кедергі (кептеліс) келтіретін
жерлерде;гүлзарларда, көгалдарда, балалар және спорт алаңдарында
тоқтауға тыйым салынады. Тоқтауға тыйым салынған жерде мәжбүрлі
тоқтаған кезде жүргізуші көлік құралын ол жерден әкету үшін барлық
қажетті шараларды қолдануға міндетті.Бұл жол жүрісіне басқа
қатысушыларға кедергі немесе қауіп келтірмейтініне көз
жеткізбейінше, көлік құралының есіктерін ашуға, оларды ашық
қалдыруға немесе жолдың жүру бөлігіне шығуға тыйым
салынады.
4) «Жедел қызмет
нөмірлері»
Жедел
қызметтердің нөмірлері — әр
түрлі елдерде жедел көмек алу үшін қолданылатын телефон
нөмірлері. Мұндай нөмірлер елдегі құтқару, жедел жәрдем,
полиция және сол сияқты құрылымдарды біріктіре алады (әр
жедел қызмет номеріне өмірден мысалдар келтіре отырып түсіндіремін
) Төтенше жағдай
орын алса - 112 номеріне
хабарласыңыз. Өрт сөндірушілер –
101 Полиция –
102 Жедел жәрдем –
103 Газ апатынан құтақпру қызметі –
104 Құтқару қызметі –
109 Есіңізде сақтаңыз! Қауіпсіздік ережелерін
сақтау – өміріңізді сақтап қалудың бірден - бір
жолы!
|
ҚБ:мадақтау
пікір
білдіру
ҚБ: «Екі жұлдыз, бір
тілек»
|
Тақырып тық кесте,
суреттер,
|
Сабақтың соңы Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Еркін микрафон»
әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын
айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
ҚБ: сабаққа белсенді
қатысқан оқушыны мадақтау
арқылы
|
|