Буллингтен қорған № Қауіпсіздік сабағы Төтенше нөмерлер

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Буллингтен қорған № Қауіпсіздік сабағы Төтенше нөмерлер

Материал туралы қысқаша түсінік
Буллингтен қорған № Қауіпсіздік сабағы Төтенше нөмерлер
Материалдың қысқаша нұсқасы



сабақтың тақырыбы)

Бөлім:


Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)



Күні:

10.02.2025

Сынып: 5 сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Тәрбие тақырыбы

Буллингтен қорған

Құндылықты дарыту

Оқушыларға буллингтің зияны мен оның салдары туралы түсінік беру.

Өздерін қорғай білу дағдыларын дамыту.

Мейірімділікке, достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.

Қауіпсіздік сабағы

«ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ»

Мақсаты

оқушыларға төтенше жағдайлар қызметі не үшін арналғанын және олардың жұмыс істеу тәртібімен таныстыру.



Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

  1. Амандасу, оқушылардың назарын сабаққа аудару.

  2. Психологиялық ахуал орнату.

Оқушылар шеңбер құрып, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.

«Біз – мейірімдіміз» ойыны (әр оқушы көршісіне бір жақсы қасиетін айтып өтеді).

ІІ. Кіріспе бөлім (10 минут)

Мұғалімнің сөзі:

Балалар, бүгін біз өте маңызды тақырыпты талқылаймыз. Ол – буллинг, яғни мектептегі қорлау, мазақ ету, күш көрсету әрекеттері. Бұл қазіргі қоғамдағы күрделі мәселе. Алдымен, буллингтің не екенін түсініп алайық.

Сұрақ-жауап:

Буллинг дегеніміз не?

Сендер буллингтің қандай түрлерін білесіңдер?
(Оқушылардың жауаптары тыңдалады.)

Буллинг түрлері:

  1. Физикалық буллинг – ұру, итеру, денеге зиян келтіру.

  2. Вербалды буллинг – қорлау, мазақ ету, балағаттау.

  3. Кибербуллинг – интернет арқылы қорқыту немесе мазақтау.


Оқушылар 3 топқа бөлінеді. Әр топқа тапсырма беріледі:

1-топ: Буллинг жағдайларын сахналау (жағымсыз мысал).

2-топ: Дұрыс әрекет ету жолдарын көрсету (жағымды мысал).

3-топ: Буллингтің алдын алу жолдарын постер арқылы қорғау.




Сабақтың ортасы

1. Әңгімелесу және пікірталас:

Буллингтің құрбаны болу қандай сезім тудырады?

Қалай ойлайсыңдар, буллингтің салдары қандай болуы мүмкін?

Мұғалімнің түсіндірмесі:
Буллингтің салдары өте ауыр болуы мүмкін. Оған психологиялық жарақаттар, өз-өзіне деген сенімнің жоғалуы, оқушының мектепке барғысы келмеуі сияқты мәселелер жатады.

2. Шағын көрініс:
Оқушыларға буллинг жағдайын бейнелейтін қысқа көрініс көрсету. Кейін осы көрініс бойынша талқылау жүргізу.

Бұл жағдайда не істеу керек еді?

Буллингке қалай қарсы тұруға болады?

3. Тренинг: «Өз құқығыңды біл»
Оқушыларға өмірлік жағдайлардан мысалдар беріледі. Олар топқа бөлініп, әр жағдайдан шығудың дұрыс жолын іздейді.

Мысалдар:

  1. Сені сыныптастарың мазақ етсе, не істейсің?

  2. Әлеуметтік желіде біреу саған ауыр сөздер жазса, қалай әрекет етесің?


Сурет салу:
«Достық пен мейірімділік» тақырыбында сурет салу.




Сабақтың соңы

Мұғалімнің сөзі:

Есіңде болсын, әрқайсымыздың құқығымыз бар және бізді ешкім ренжітуге тиіс емес. Буллингке қарсы тұру үшін достарыңмен, ата-анаңмен, мұғалімдермен ашық сөйлесуден қорықпа.

Жаднама:
Буллингтен қорғану үшін:

  1. Өз-өзіңді сыйла және сенімді бол.

  2. Көмек сұраудан қорықпа.

  3. Сенімді дос тап.

  4. Әлеуметтік желілерде өз мәліметтеріңді қорға.

Рефлексия:

«Менің бүгінгі сабақтан алғаным...» (оқушылар ойларын стикерге жазып, тақтаға іледі).


Ситуациялық тапсырмалар:
Әр оқушыға қысқа оқиға беріледі. Олар сол жағдайдан шығу жолын ұсынуы керек.
Мысал:

Досыңды біреу әлеуметтік желіде мазақтап жатыр. Сен не істейсің?

Сыныптастарың бір баланы топтан шеттетіп жүр. Қандай әрекет жасайсың?




Қауіпсіздік сабағы

«ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ»

Сабақтың мақсаты: оқушыларға төтенше жағдайлар қызметі не үшін арналғанын және олардың жұмыс істеу тәртібімен таныстыру.

Сабақтың міндеті:

  1. Оқушыларды жедел қызмет түрлерімен таныстыру, балаларға өрт қауіпсіздігі ережелерін, жол жүру ережелерін сақтаудың маңыздылығын және өз денсаулығын сақтау жайлы түсіндіру.

  2. Зейінін, есте сақтауын, ойлауын дамытуға ықпал ету.

  3. Оқушыларды өмірлік қиын жағдайда үлкендермен қарым-қатынас жасау қажеттілігіне тәрбиелеу; төтенше жағдайларда баланың мінез-құлқының қауіпсіз үлгісін қалыптастыру.

Материалдар: осы тақырып бойынша иллюстрациялар, жедел телефондар туралы еске салғыштары бар үлестірмелі материалдар, рольдік ойындарға арналған телефон аппараттарының түрлерінің макеттері. Сабақ барысы

1. Кіріспе (2 минут) Сәлемдесу:

Педагог оқушылармен амандасып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлайды.

Төтенше жағдайлар қызметінің маңыздылығын талқылаңыз. 2. Негізгі бөлім (6 минут) Ұғымдарды түсіндіру:

Жедел қызмет шақырған кезде диспетчерге не айту керек? Мекенжайды, нысанды, жағдайды көрсету, қажет болған жағдайда фамилияңызды және телефон нөміріңізді көрсету қажет.

Төтенше жағдайлар қызметінің негізгі түрлерінің иллюстрацияларын көрсетіңіз.

Төтенше жағдай туралы хабарлау неліктен маңызды?

Оқушыларға жалған қоңырау ойыншық емес екенін, оның салдары өте ауыр болатынын түсіндіру.

Сақтық шараларының қарапайым мысалдарын келтіріңіз.

Қазақстанда кез келген ұялы байланыс операторының пайдалы жедел қызмет нөмірлері мен қала нөмірлері тегін беріледі:

«Есте сақта!»

Өрт күзеті

101

Полиция

102

Жедел жәрдем

103

Төтенше газ қызметі

104,112

Бірыңғай құтқару қызметі

112

«111 жедел қызметі» байланыс орталығы балалар мен ересектер өздеріне көмек қажет екендігі туралы, тұрмыстық зорлық-зомбылық, балалардың құқықтарының бұзылуы туралы, баланың көшеде, үйде, көлікте жалғыз қалғаны туралы, өміріне және денсаулығына қауіп төнгенде хабарласу үшін ашылған.

  • «111» нөмірі – 24/7 байланыста

  • «111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды

111

- «111» нөмірі – тәулік бойы ІІД және өңірлердің жедел топтарымен байланыста.


3. Қорытынды (2 минут). Ережелерді қайталау

Жедел телефон нөмірлері мен олардың мағыналарын қарастырыңыз.

Жедел жәрдем нөмірлері бар парақшаны таратыңыз. Пайдалы сілтеме:

https://www.youtube.com/watch?v=fyfkEuHSiIc&list=

PLA5eCSY2FeoQLLocS- IEuEG9KjOrJzvPM&index=5







































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.02.2025
129
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі