сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
10.02.2025 |
|
|
Сынып: 5 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Буллингтен қорған |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға буллингтің зияны мен оның салдары туралы түсінік беру. Өздерін қорғай білу дағдыларын дамыту. Мейірімділікке, достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ» |
|
|
Мақсаты |
оқушыларға төтенше жағдайлар қызметі не үшін арналғанын және олардың жұмыс істеу тәртібімен таныстыру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Оқушылар шеңбер құрып, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. «Біз – мейірімдіміз» ойыны (әр оқушы көршісіне бір жақсы қасиетін айтып өтеді). ІІ. Кіріспе бөлім (10 минут)Мұғалімнің сөзі: Балалар, бүгін біз өте маңызды тақырыпты талқылаймыз. Ол – буллинг, яғни мектептегі қорлау, мазақ ету, күш көрсету әрекеттері. Бұл қазіргі қоғамдағы күрделі мәселе. Алдымен, буллингтің не екенін түсініп алайық. Сұрақ-жауап: Буллинг дегеніміз не? Сендер буллингтің қандай түрлерін білесіңдер? Буллинг түрлері:
|
Оқушылар 3 топқа бөлінеді. Әр топқа тапсырма беріледі: 1-топ: Буллинг жағдайларын сахналау (жағымсыз мысал). 2-топ: Дұрыс әрекет ету жолдарын көрсету (жағымды мысал). 3-топ: Буллингтің алдын алу жолдарын постер арқылы қорғау. |
|
|
||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
1. Әңгімелесу және пікірталас: Буллингтің құрбаны болу қандай сезім тудырады? Қалай ойлайсыңдар, буллингтің салдары қандай болуы мүмкін? Мұғалімнің
түсіндірмесі: 2. Шағын көрініс: Бұл жағдайда не істеу керек еді? Буллингке қалай қарсы тұруға болады? 3. Тренинг: «Өз құқығыңды
біл» Мысалдар:
|
Сурет салу: |
|
|
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Мұғалімнің сөзі: Есіңде болсын, әрқайсымыздың құқығымыз бар және бізді ешкім ренжітуге тиіс емес. Буллингке қарсы тұру үшін достарыңмен, ата-анаңмен, мұғалімдермен ашық сөйлесуден қорықпа. Жаднама:
Рефлексия: «Менің бүгінгі сабақтан алғаным...» (оқушылар ойларын стикерге жазып, тақтаға іледі). |
Ситуациялық
тапсырмалар: Досыңды біреу әлеуметтік желіде мазақтап жатыр. Сен не істейсің? Сыныптастарың бір баланы топтан шеттетіп жүр. Қандай әрекет жасайсың? |
|
|
||||||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ»Сабақтың мақсаты: оқушыларға төтенше жағдайлар қызметі не үшін арналғанын және олардың жұмыс істеу тәртібімен таныстыру. Сабақтың міндеті:
Материалдар: осы тақырып бойынша иллюстрациялар, жедел телефондар туралы еске салғыштары бар үлестірмелі материалдар, рольдік ойындарға арналған телефон аппараттарының түрлерінің макеттері. Сабақ барысы 1. Кіріспе (2 минут) Сәлемдесу: Педагог оқушылармен амандасып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлайды. Төтенше жағдайлар қызметінің маңыздылығын талқылаңыз. 2. Негізгі бөлім (6 минут) Ұғымдарды түсіндіру: Жедел қызмет шақырған кезде диспетчерге не айту керек? Мекенжайды, нысанды, жағдайды көрсету, қажет болған жағдайда фамилияңызды және телефон нөміріңізді көрсету қажет. Төтенше жағдайлар қызметінің негізгі түрлерінің иллюстрацияларын көрсетіңіз. Төтенше жағдай туралы хабарлау неліктен маңызды? Оқушыларға жалған қоңырау ойыншық емес екенін, оның салдары өте ауыр болатынын түсіндіру. Сақтық шараларының қарапайым мысалдарын келтіріңіз. Қазақстанда кез келген ұялы байланыс операторының пайдалы жедел қызмет нөмірлері мен қала нөмірлері тегін беріледі: «Есте сақта!»
3. Қорытынды (2 минут). Ережелерді қайталау Жедел телефон нөмірлері мен олардың мағыналарын қарастырыңыз. Жедел жәрдем нөмірлері бар парақшаны таратыңыз. Пайдалы сілтеме: https://www.youtube.com/watch?v=fyfkEuHSiIc&list= PLA5eCSY2FeoQLLocS- IEuEG9KjOrJzvPM&index=5
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Буллингтен қорған № Қауіпсіздік сабағы Төтенше нөмерлер
Буллингтен қорған № Қауіпсіздік сабағы Төтенше нөмерлер
сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
10.02.2025 |
|
|
Сынып: 5 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Буллингтен қорған |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға буллингтің зияны мен оның салдары туралы түсінік беру. Өздерін қорғай білу дағдыларын дамыту. Мейірімділікке, достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ» |
|
|
Мақсаты |
оқушыларға төтенше жағдайлар қызметі не үшін арналғанын және олардың жұмыс істеу тәртібімен таныстыру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Оқушылар шеңбер құрып, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. «Біз – мейірімдіміз» ойыны (әр оқушы көршісіне бір жақсы қасиетін айтып өтеді). ІІ. Кіріспе бөлім (10 минут)Мұғалімнің сөзі: Балалар, бүгін біз өте маңызды тақырыпты талқылаймыз. Ол – буллинг, яғни мектептегі қорлау, мазақ ету, күш көрсету әрекеттері. Бұл қазіргі қоғамдағы күрделі мәселе. Алдымен, буллингтің не екенін түсініп алайық. Сұрақ-жауап: Буллинг дегеніміз не? Сендер буллингтің қандай түрлерін білесіңдер? Буллинг түрлері:
|
Оқушылар 3 топқа бөлінеді. Әр топқа тапсырма беріледі: 1-топ: Буллинг жағдайларын сахналау (жағымсыз мысал). 2-топ: Дұрыс әрекет ету жолдарын көрсету (жағымды мысал). 3-топ: Буллингтің алдын алу жолдарын постер арқылы қорғау. |
|
|
||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
1. Әңгімелесу және пікірталас: Буллингтің құрбаны болу қандай сезім тудырады? Қалай ойлайсыңдар, буллингтің салдары қандай болуы мүмкін? Мұғалімнің
түсіндірмесі: 2. Шағын көрініс: Бұл жағдайда не істеу керек еді? Буллингке қалай қарсы тұруға болады? 3. Тренинг: «Өз құқығыңды
біл» Мысалдар:
|
Сурет салу: |
|
|
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Мұғалімнің сөзі: Есіңде болсын, әрқайсымыздың құқығымыз бар және бізді ешкім ренжітуге тиіс емес. Буллингке қарсы тұру үшін достарыңмен, ата-анаңмен, мұғалімдермен ашық сөйлесуден қорықпа. Жаднама:
Рефлексия: «Менің бүгінгі сабақтан алғаным...» (оқушылар ойларын стикерге жазып, тақтаға іледі). |
Ситуациялық
тапсырмалар: Досыңды біреу әлеуметтік желіде мазақтап жатыр. Сен не істейсің? Сыныптастарың бір баланы топтан шеттетіп жүр. Қандай әрекет жасайсың? |
|
|
||||||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ»Сабақтың мақсаты: оқушыларға төтенше жағдайлар қызметі не үшін арналғанын және олардың жұмыс істеу тәртібімен таныстыру. Сабақтың міндеті:
Материалдар: осы тақырып бойынша иллюстрациялар, жедел телефондар туралы еске салғыштары бар үлестірмелі материалдар, рольдік ойындарға арналған телефон аппараттарының түрлерінің макеттері. Сабақ барысы 1. Кіріспе (2 минут) Сәлемдесу: Педагог оқушылармен амандасып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлайды. Төтенше жағдайлар қызметінің маңыздылығын талқылаңыз. 2. Негізгі бөлім (6 минут) Ұғымдарды түсіндіру: Жедел қызмет шақырған кезде диспетчерге не айту керек? Мекенжайды, нысанды, жағдайды көрсету, қажет болған жағдайда фамилияңызды және телефон нөміріңізді көрсету қажет. Төтенше жағдайлар қызметінің негізгі түрлерінің иллюстрацияларын көрсетіңіз. Төтенше жағдай туралы хабарлау неліктен маңызды? Оқушыларға жалған қоңырау ойыншық емес екенін, оның салдары өте ауыр болатынын түсіндіру. Сақтық шараларының қарапайым мысалдарын келтіріңіз. Қазақстанда кез келген ұялы байланыс операторының пайдалы жедел қызмет нөмірлері мен қала нөмірлері тегін беріледі: «Есте сақта!»
3. Қорытынды (2 минут). Ережелерді қайталау Жедел телефон нөмірлері мен олардың мағыналарын қарастырыңыз. Жедел жәрдем нөмірлері бар парақшаны таратыңыз. Пайдалы сілтеме: https://www.youtube.com/watch?v=fyfkEuHSiIc&list= PLA5eCSY2FeoQLLocS- IEuEG9KjOrJzvPM&index=5
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













