|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
14.04.2025 |
|
|
Сынып: 10 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Буллингтен қорған!»
«Интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке шекараларды қорғау» |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға буллингтің не екенін түсіндіру Буллингтің түрлері мен оның әсерлерін талқылау Буллингтен қорғану жолдарын үйрету Оқушыларға интернеттегі жеке шекара ұғымын түсіндіру Әлеуметтік желілерде жеке ақпаратты қорғаудың маңыздылығын үйрету Киберқауіптерден қорғану әдістерін меңгерту |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау: |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді.
|
|
Көңілді әуен
|
|
Сабақтың ортасы |
Қызығушылықты ояту «Буллинг» сөзімен таныстыру (бейнеролик немесе мысалдар арқылы) Оқушыларға «Буллинг дегеніміз не?» деген сұрақ қою Негізгі бөлім 1. Буллинг түрлері: Физикалық (ұрту, итеру, заттарды бүлдіру) Вербалды (қорлау, келемеждеу, жаман сөз айту) Кибербуллинг (әлеуметтік желідегі қорқыту, мазақтау) 2. Буллингтің әсері: Психологиялық (үрей, сенімсіздік, жалғыздық) Академиялық (оқу үлгерімінің төмендеуі) Әлеуметтік (достардан алыстау) 3. Буллингтен қорғану жолдары: Өзіңді сенімді ұстау Көмек сұрау (ата-ана, мұғалім, достар) Агрессиясыз жауап беру Достық атмосфераны қалыптастыру Топтық жұмыс Оқушылар топтарға бөлініп, жағдаяттар беріледі Әр топ буллингке тап болған жағдайда не істеу керектігін талқылап, шешім ұсынады Жұмыстарын сынып алдында таныстырады |
Оқушылар өз жауаптарын ортаға салады.
Топтар өз тақырыптары бойынша постер дайындайды және қорғайды. |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды «Мен буллингтің алдын алу үшін...» атты рефлексия жазу Оқушылар сабақтан алған әсерлерімен бөліседі Үй тапсырмасы «Достық туралы» эссе жазу немесе буллингтің алдын алу туралы постер дайындау |
Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады |
Шығармашылық тапсырма бойынша ауызша пікір айту. |
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
«Сенің жеке шекараң деген не?» сұрағы бойынша қысқаша талқылау Қызығушылықты ояту Оқушыларға екі жағдайды сипаттау: 1. Бір оқушы әлеуметтік желіде бөтен адамға жеке ақпаратын берді 2. Бір оқушы желідегі жеке ақпаратын қорғай алды және қауіптен сақтанды «Қайсысы дұрыс әрекет жасады?» деген сұрақ қойып, пікір алмасу Негізгі бөлім 1. Интернеттегі жеке шекаралар деген не?
Жеке ақпарат (аты-жөні, мекенжайы, телефон нөмірі, мектеп туралы мәліметтер) Жеке фотосуреттер мен видеолар Құпия сөздер мен аккаунт мәліметтері 2. Әлеуметтік желілердегі қауіптер: Кибербуллинг (онлайн қорқыту, мазақтау) Фишинг (алаяқтық сілтемелер мен аккаунт ұрлау) Бөгде адамдардың сенімге кіруі (фейк аккаунттар) Доксинг (жеке мәліметтерді рұқсатсыз тарату) 3. Интернеттегі қауіпсіздік ережелері: Құпия сөздерді қорғау және жиі өзгерту Жеке ақпаратты ашық жарияламау Бейтаныс адамдармен байланысқа түспеу Күмәнді сілтемелер мен файлдарды ашпау Әлеуметтік желіде жеке баптауларды (privacy settings) дұрыс орнату 4. Егер қауіп төнсе, не істеу керек? Ата-аналарға, мұғалімдерге немесе сенімді ересектерге айту Әлеуметтік желілердің модераторларына шағымдану Кибербуллинг немесе алаяқтық жағдайында құқық қорғау органдарына хабарлау Топтық жұмыс Әр топқа қауіпсіздік шаралары жазылған карточкалар беріледі
Топтар дұрыс және бұрыс әрекеттерді ажыратып, талқылайды Қорытынды «Мен интернеттегі жеке шекарамды қалай қорғаймын?» атты шағын жазба жазу Сабақтың негізгі ойларын бекіту Үй тапсырмасы «Интернеттегі қауіпсіздік» тақырыбында постер немесе инфографика жасау Ата-аналармен бірге әлеуметтік желілердегі құпиялылық баптауларын тексерумақсатын түсіндіру |
Оқушылар тақырып бойынша өз пікірлерін айтады. Сұрақтарға жауап береді. Топтық жұмыс орындайды |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды Оқушыларды мадақтайды Топтық жұмыстағы белсенділік. Талқылаудағы ұсыныстардың нақтылығы. Сабақ соңындағы рефлексия сапасы. |
Презентация Суреттер Видеороликтер Жағдайлық тапсырмалар парақтары. Презентация (интернет қауіпсіздігі туралы). Қаржылық қауіпсіздік бойынша жадынамалар |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Буллингтен қорған!» «Интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке шекараларды қорғау»
«Буллингтен қорған!» «Интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке шекараларды қорғау»
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
14.04.2025 |
|
|
Сынып: 10 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Буллингтен қорған!»
«Интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке шекараларды қорғау» |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға буллингтің не екенін түсіндіру Буллингтің түрлері мен оның әсерлерін талқылау Буллингтен қорғану жолдарын үйрету Оқушыларға интернеттегі жеке шекара ұғымын түсіндіру Әлеуметтік желілерде жеке ақпаратты қорғаудың маңыздылығын үйрету Киберқауіптерден қорғану әдістерін меңгерту |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау: |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді.
|
|
Көңілді әуен
|
|
Сабақтың ортасы |
Қызығушылықты ояту «Буллинг» сөзімен таныстыру (бейнеролик немесе мысалдар арқылы) Оқушыларға «Буллинг дегеніміз не?» деген сұрақ қою Негізгі бөлім 1. Буллинг түрлері: Физикалық (ұрту, итеру, заттарды бүлдіру) Вербалды (қорлау, келемеждеу, жаман сөз айту) Кибербуллинг (әлеуметтік желідегі қорқыту, мазақтау) 2. Буллингтің әсері: Психологиялық (үрей, сенімсіздік, жалғыздық) Академиялық (оқу үлгерімінің төмендеуі) Әлеуметтік (достардан алыстау) 3. Буллингтен қорғану жолдары: Өзіңді сенімді ұстау Көмек сұрау (ата-ана, мұғалім, достар) Агрессиясыз жауап беру Достық атмосфераны қалыптастыру Топтық жұмыс Оқушылар топтарға бөлініп, жағдаяттар беріледі Әр топ буллингке тап болған жағдайда не істеу керектігін талқылап, шешім ұсынады Жұмыстарын сынып алдында таныстырады |
Оқушылар өз жауаптарын ортаға салады.
Топтар өз тақырыптары бойынша постер дайындайды және қорғайды. |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды «Мен буллингтің алдын алу үшін...» атты рефлексия жазу Оқушылар сабақтан алған әсерлерімен бөліседі Үй тапсырмасы «Достық туралы» эссе жазу немесе буллингтің алдын алу туралы постер дайындау |
Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады |
Шығармашылық тапсырма бойынша ауызша пікір айту. |
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
«Сенің жеке шекараң деген не?» сұрағы бойынша қысқаша талқылау Қызығушылықты ояту Оқушыларға екі жағдайды сипаттау: 1. Бір оқушы әлеуметтік желіде бөтен адамға жеке ақпаратын берді 2. Бір оқушы желідегі жеке ақпаратын қорғай алды және қауіптен сақтанды «Қайсысы дұрыс әрекет жасады?» деген сұрақ қойып, пікір алмасу Негізгі бөлім 1. Интернеттегі жеке шекаралар деген не?
Жеке ақпарат (аты-жөні, мекенжайы, телефон нөмірі, мектеп туралы мәліметтер) Жеке фотосуреттер мен видеолар Құпия сөздер мен аккаунт мәліметтері 2. Әлеуметтік желілердегі қауіптер: Кибербуллинг (онлайн қорқыту, мазақтау) Фишинг (алаяқтық сілтемелер мен аккаунт ұрлау) Бөгде адамдардың сенімге кіруі (фейк аккаунттар) Доксинг (жеке мәліметтерді рұқсатсыз тарату) 3. Интернеттегі қауіпсіздік ережелері: Құпия сөздерді қорғау және жиі өзгерту Жеке ақпаратты ашық жарияламау Бейтаныс адамдармен байланысқа түспеу Күмәнді сілтемелер мен файлдарды ашпау Әлеуметтік желіде жеке баптауларды (privacy settings) дұрыс орнату 4. Егер қауіп төнсе, не істеу керек? Ата-аналарға, мұғалімдерге немесе сенімді ересектерге айту Әлеуметтік желілердің модераторларына шағымдану Кибербуллинг немесе алаяқтық жағдайында құқық қорғау органдарына хабарлау Топтық жұмыс Әр топқа қауіпсіздік шаралары жазылған карточкалар беріледі
Топтар дұрыс және бұрыс әрекеттерді ажыратып, талқылайды Қорытынды «Мен интернеттегі жеке шекарамды қалай қорғаймын?» атты шағын жазба жазу Сабақтың негізгі ойларын бекіту Үй тапсырмасы «Интернеттегі қауіпсіздік» тақырыбында постер немесе инфографика жасау Ата-аналармен бірге әлеуметтік желілердегі құпиялылық баптауларын тексерумақсатын түсіндіру |
Оқушылар тақырып бойынша өз пікірлерін айтады. Сұрақтарға жауап береді. Топтық жұмыс орындайды |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды Оқушыларды мадақтайды Топтық жұмыстағы белсенділік. Талқылаудағы ұсыныстардың нақтылығы. Сабақ соңындағы рефлексия сапасы. |
Презентация Суреттер Видеороликтер Жағдайлық тапсырмалар парақтары. Презентация (интернет қауіпсіздігі туралы). Қаржылық қауіпсіздік бойынша жадынамалар |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
шағым қалдыра аласыз













