Сабақтың
басы
5
минут
|
Оқушылармен
амандасу.
Oқyшылaрдың зeйiнiн
caбaққa аудару.
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
Ынтымақтастық атмосферасын
құру мақсатында «Мен туралы білетін,
білмейтін ақпарат» тренинг-ойынын
ойнатамын.
Миға шабуыл. «4 сурет, 1
сөз» әдісі

Буллингтің себептері
қандай?
Буллингтің салдары
қандай?
Буллингті қалай
болдырмауға болады?
Буллинг құрбаны
болған адам не істеуі керек?
Қоғамда буллингке
қарсы қандай шаралар қабылдануы
керек?
Интернеттегі
буллингтен қалай қорғануға
болады?
|
Мұғаліммен амандасады,
тренинг-ойынға
қатысады.
Суреттер арқылы тақырыпты
ашады.
|
Интерактивті
тақта
Ребус
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
ІІ. Топтық
жұмыс
Жағдаятты
талдау:
7-сынып оқушысы Айнұр сабақта
жақсы оқиды, бірақ ол құрбылары тарапынан көп қысымға
ұшырайды.
-
Айнұрдың сабаққа көп көңіл
бөлетінініне, сабақты жақсы оқып, жетістікке жеткеніне құрбылары
іштей қызғанышпен қарайды.
-
Әлеуметтік желіде оның
фотосуреттеріне қосымша пікірлер
қалдырады.
-
Үзіліс кезінде оны мазақтап,
топ ішінде оны бөледі
Айнұр да бастапқыда
бұл әрекеттерді елемеуге тырысты, бірақ уақыт өте келе жалғыз бола
бастады. Ол мектепке барудан бас тартуды ойлай
бастады.
Бұл жағдайды қалай
қалыпқа келтіруге болады?
Айнұрдың өзін қалай
ұстаған жөн?
осы жағдайда достары не істеу керек?
Айнұрға кеңес : 1-қатар
Сыныптастарына кеңес:2-қатар
Мұғалімдерге кеңес: 3-қатар оқушылары
талдайды
«Жеке қауіпсіздік»
сабағы
ЖЕДЕЛ
ЖӘРДЕМ
НӨМІРЛЕРІ
ЖӘНЕ
СЕНІМ
ТЕЛЕФОНДАРЫ
https://drive.google.com/file/d/1f-XnfFNgrplQsC-G4-xKAt5m89kWbz85/view
https://youtu.be/HBgZoMfOcIE?si=EZJu9AyOvXc6UNRO
Қауіпсіздік сабағы:
Төтенше нөмерлер:
Өрт күзеті
|
101
|
Полиция
|
102
|
Жедел жәрдем
|
103
|
Төтенше газ қызметі
|
104,112
|
Бірыңғай құтқару қызметі
|
112
|
«111 Жедел қызметі» байланыс орталығы балалар мен
ересектер өздеріне көмек қажет екендігі туралы, тұрмыстық
зорлық-зомбылық, балалардың құқықтарының бұзылуы туралы, баланың
көшеде, үйде, көлікте жалғыз қалғаны туралы, өміріне және
денсаулығына қауіп төнгенде
хабарласу.
«111» нөмірі - 24/7 жұмыс
істейді.
|
111
|
ІІІ. Рольдік ойын: "Буллинг пен
Қорғаушы"
Оқушыларды екі топқа
бөліп, бір топ буллинг жасаушы (буллингті көрсететін), ал екінші
топ оның құрбанын қорғаушы рөлінде болсын. Олар бір оқиғаны рөлдер
арқылы көрсетіп, шешімдер іздейді.
|
Оқушылар топпен жағдаятты
талқылап, шешімін
табады
Жеке қауіпсіздік сабағымен
танысады.
"Буллинг пен Қорғаушы" рөлдік ойынында оқушылар әртүрлі
рөлде әрекет етудің арқасында буллингтің теріс әсерлерін түсінеді
және бұл әрекеттердің қоғамда қалай жалғасын табатынын көре алады.
Ойын барысында оқушылар эмоциялық интеллекті мен әлеуметтік
дағдыларын дамытады, осылайша олар қоғамда буллингке қарсы тұру
жолдарын үйренеді.
|
Бейнеролик
|