Буллингтен қорған. Қоршаған орта және өміршеңдікті дамыту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Буллингтен қорған. Қоршаған орта және өміршеңдікті дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Буллингтен қорған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЙЫ

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)


Күні: 18.11.2024

Қараша

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сынып сағатының тақырыбы

«Буллингтен қорған» Қоршаған орта және өміршеңдікті дамыту

Қауіпсіздік сабағы: «Жедел жәрдем нөмірлері және сенім телефондары»

Құндылықтарды дарыту

Достық, мейірімділік, жауапкершілік

Сынып сағатының мақсаты

1. Буллингтің жеке адамдарға және қоғамға әсері туралы түсінік беру.

2. Буллингтің алдын алу жолдары және зардап шеккендерге қолдау көрсету жолдарын талқылау.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Кіріспе

Сәлемдесу және ой қозғау:

Достық туралы қысқаша әңгімеден бастаңыз. Оқушылардан олар үшін достықтың нені білдіретінін айтуды сұраңыз.

Тақырыпқа кіріспе:

1. Буллингге анықтама беріп оның формаларын талқылаңыз: физикалық, ауызша, әлеуметтік және кибербуллинг.

2. Оқушылардан қорқыту туралы естіген-еспегенін және оның адамдарға қалай әсер ететінін сұраңыз.

Оқушылар салемдеседі.





Мұғалімнің сұрағына жауап береді.


Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау:

Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен достық, мейірімділік құндылығын көріп отырмын т.б.


Тақта және маркерлер


https://youtu.be/RCA_wFW-mSo









Негізгі бөлім
























Кейс жаттығу:

Буллингтің әсері:

1. Буллингтің жәбірленушілерге, қасындағы адамдарға және қоғамға эмоционалды және психологиялық әсерін талқылаңыз.

2. Әсерді көрсету үшін өмірден алынған мысалдарды немесе әңгімелерді пайдаланыңыз.


Буллингтің алдын алу стратегиялары туралы оқушылармен пікір алмасу:

1. Қорқытудың алдын алу стратегиялары

2. Мейірімді және қолдаушы болу.

3. Қорқытуға қарсы сөйлеу, қарсы тұру.

4. Оқушыларды жағымды ортаға ықпал ету жолдарын ойластыруға шақыру.



Топтық жаттығу:

1. Оқушыларды шағын топтарға бөліп, әр топқа буллингтің жағдайын бейнелейтін сценарий картасын беріңіз.

2. Әр топтан сценарийді талқылап, мейірімділік пен жауапкершілікті көрсететін жауап беруді сұраңыз.

3. Әр топ өз сценарийі мен шешімін сыныпқа ұсынады.


Оқушылар мұғалімді тыңдайды, қажетті ақпартты жазып алады.








Оқушылар топта берілген тапсырманы топта талқылайды, ортаға шығып қорғайды.











Әр топ өздері таңдаған тұжырымдамасын және оның неліктен маңызды екенін түсіндіре отырып, сыныпқа постерін ұсынады.

Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау:

Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен әділдік, мейірімділік, достық құндылығын көріп отырмын т.б.

















Тақта және маркерлер







Көркем құралдар (түрлі-түсті қарындаштар, маркерлер, қағаз)




















Қорытынды





Сыныптағы талқылау:

Топтық презентациялар бойынша ой жүгірту. Қандай стратегиялар ең тиімді және неліктен екенін талқылаңыз.


Рефлексия парағы :

Оқушыларға қорқыту туралы білген бір нәрсені және оның алдын алуға көмектесетін бір әрекетті жазу үшін рефлексия парақтарын таратыңыз.


Оқушыларды өз ойларымен отбасымен бөлісуге және олардың күнделікті өміріндегі мейірімділік пен достықтың маңыздылығын талқылауға шақырыңыз.


Топтық талқылаулар мен презентацияларға қатысу.

Тақырыпты түсінгенін көрсететін рефлексия парағын толтыру.





Қауіпсіздік сабағы

1. Кіріспе (2 минутқа дейін) Бейне ролик қарау: https://youtu.be/qfY3NzKvrnw?si=Ie_ekiYUXRV_qDPC

Естеріңізге сала кетейік, оператор оқиға туралы хабарды қабылдағанда, бұл ақпаратты тиісті шұғыл қызметтерге жеткізу керек. Қызметтердің жұмыс уақыты: ТӘУЛІК БОЙЫ. Телефон шотында ақша болмаса да, барлық ұялы байланыс операторларына қоңыраушалу ТЕГІН. «Есте сақта!» Өрт күзеті 101

Полиция 102

Жедел жәрдем 103

Төтенше газ қызметі 104,112 Бірыңғай құтқару қызметі 112 «111 жедел қызметі» байланыс орталығы балалар мен ересектер өздеріне көмек қажет екендігі туралы, тұрмыстық зорлық-зомбылық, балалардың құқықтарының бұзылуы туралы, баланың көшеде, үйде, көлікте жалғыз қалғаны туралы, өміріне және денсаулығына қауіп төнгенде хабарласу үшін ашылған. - «111» нөмірі – 24/7 байланыста - «111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды - «111» нөмірі – тәулік бойы ІІД және өңірлердің жедел топтарымен байланыста. 111 2. Негізгі бөлім(6 минутқа дейін) Маңызды! Шұғыл қоңыраулар ұшу және қуат үнемдеу режимдерінде жұмыс істемейді.

1. Телефондағы «Баптаулар» қолданбасын ашыңыз.

2. «Қауіпсіздік және төтенше жағдайлар» түймесін басыңыз.

3. Экранның төменгі оң жақ бұрышында «Орнатуды бастау» тармағын таңдаңыз.

4. Жергілікті жедел жәрдем нөмірін өзгерту қажет болса, «Нөмірді өзгерту» түймесін басыңыз. Нөмірді енгізіп, «Келесіні» таңдаңыз. 187

5. Төтенше жағдай контактілеріне геодеректер мен жаңартуларды жіберу үшін «Контакты қосу» түймесін басып, төтенше жағдайда ақпаратты кіммен бөлісетініңізді таңдаңыз. Шұғыл қоңырау шалу мүмкіндігі төтенше жағдай контактісіне қандай мәліметтерді жіберетінін көрсетіңіз. «Келесі» түймесін басыңыз. Кез келген ұялы байланыс операторынан және қалалық нөмірлерден шұғыл қызметтерді шақыру Қазақстанда тегін жүргізіледі. Рольдік ойын: - Оқушыларды жұпқа бөліңіз. Бір оқушы қоңырау шалушы, екіншісі оператор ролін атқарады; - Әртүрлі жағдайлары бар карталарды таратыңыз (өрт, террористік қауіп және т.б.); Оқушыларды топтарға бөліп, қарапайым және тиімді бірлестіктер құру үшін Жедел жәрдемнің нөмірін таратыңыз. Нұсқаулық - Қажетті нөмірді теріңіз. - Анық және байсалды сөйлеңіз. - Өз атыңды қай жерде, не болғанын айтыңыз. 3. Қорытынды (2 минутқа дейін) - Сабақты қорытындылау. - Қорытындылау, жедел жәрдем телефондары бар карточкаларды тарату. Пайдалы сілтеме: https://drive.google.com/file/d/1idryjxl07j4TqE8wwixxInqe_1WxqHsI/view https://drive.google.com/file/d/1xdSM-qHslvaEDkx6mFG-xVdi75O63EbU/view










Пікір алмасады.








Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.11.2024
270
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі