|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Абай И.М. |
|||
|
Күні |
14.10.2024ж. |
|||
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сынып сағаты тақырыбы: |
«Буллингтен қорған!» |
|||
|
Құндылық: |
Тәуелсіздік және отаншылдық айы |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
«Буллинг» сөзінің мағынасын ашу, таныту; Жасөспірімдер арасындағы қорлау, мазақтау, намысқа тию жағдайларын алдын алу; Сынып ұжымын сыйластыққа, бір-біріне қолдау көрсете білуге тәрбиелеу. |
|||
|
Сабақтың міндеттері: |
«Буллинг» сөзінің мағынасын түсінеді; Дөрекілік, өктемдік танытатын адамдармен өзін қалай ұстау керектігін үйренеді; Біреуді мазақтауға, қорлауға, намысына тиюге жол бермейді. Сынып арасында бір-бірін қолдай білуге, сыйластық танытуға үйренеді. |
|||
|
Сабақтың жабдықтары |
Интерактивті тақта, компьютер, үлестірмелі парақтар, маркер, фломастер, «Өрмекші торы» әдісі, қоржын, пазл суреттер, бейнеролик, т.б. көрнекіліктер |
|||
|
Сабақтың дәйек сөздері |
Отан үшін отқа түс, күймейсің. Арың үшін алыссаң өлмейсің. Бауыржан Момышұлы |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 минут |
Оқушылармен амандасу. Oқyшылaрдың зeйiнiн caбaққa аудару.
І. Ұйымдастыру кезеңі: «Құпия қоржын» тренингі арқылы жағымды көңіл-күй қалыптастыру. Қоржын ішінде берілген әртүрлі заттардың ерекшелігін оқушы өз мінез-құлқымен немесе іс-әрекетімен сәйкестендіреді. «Пазл» әдісі арқылы суреттерді құрастырып тақырыпты ашады.
Суреттер бойынша сұрақтар:
|
Мұғаліммен амандасады, қоржын арқылы тренинг орындайды Балалар пазл құрастырып, тақырыпты ашады, сұрақтарға жауап беріп, тақырып туралы ойларын ортаға салады. |
Қоржын, әртүрлі заттар Пазл суреттер |
|
Сабақтың ортасы 30 минут |
«Өрмекші торы» әдісі арқылы оқушыларға өрмекшінің сұлбасы беріледі, басына тақырыпты, денесіне өзекті ойларды, аяқтарына тірек сөздер арқылы шешу жолдарын жазып, өз ойларын тиянақтап пысықтайды. «Жеке қауіпсіздік» сабағы ЖЕЛІДЕГІ ҚАУІПТІ ХОББИ (ТРЕШ-СТРИМ) https://youtu.be/CzNjRdhY65E?si=d3gFGIZMzS2jjbUq ІІІ. Кеңестер Желіде болған кезде сыпайы және мейірімді болыңыз. Өз құрдастарыңа жағымды хабарламалар, күлімсіреу немесе бестік жіберу арқылы қолдау көрсетіңіз Параметрлеріңізді және парольдеріңізді тексеріңіз: сіздің пароліңіз 12345 пе? Сіз мұны досыңызбен бөлістіңіз бе? Желіде не орналастырғаныңызды кім көре алады? Құпиялылық параметрлерін соңғы рет қашан қарадыңыз? Бұл туралы сөйлесіңіз. Егер сіз өзіңізді қорлап жатқанды сезінсеңіз, сіз кибербуллингтің құрбаны екеніңізді сезсеңіз, сенімді адамыңызға хабарласыңыз Қолдау көрсету. Егер біреудің қорлық көргенін көрдім деп ойласаңыз, ол туралы үндемей қалмаңыз. Сол адамға хабарласып, қолдауыңызды көрсетіңіз. Сіздің сөздеріңіз өзгерте алады Егер сіздің біреуге деген мінез-құлқыңыз бұзақылық санатына жатады деп ойласаңыз, өзгертулер енгізе аласыз. Бұзақылықты тоқтатыңыз. Тоқтатып, біреуден қолдау сұраңыз. Мейірімді бол, бүгінгі күннің кейіпкері бол Достардың өтінішін қабылдамас бұрын, олардың профилін қарап, олардың кім екенін анықтауға тырысу керек. Есіңізде болсын, кейде адамдар өздерін жоқ адам етіп көрсетеді және олардың шындықты айтып жатқанын білу қиын. |
Оқушылар жұппен тақырыпты талқылап, кластер, постер қорғайды Жеке қауіпсіздік сабағымен танысады. Кеңестерді тыңдайды, талқылайды. |
Үлестірмелі парақтар Интерактивті тақта, бейнеролик |
|
Сабақтың соңы 10 минут |
Кері байланыс. «Білім шамы» әдісі
Рефлексия. «Жетістік баспалдағы»
|
Оқушылар бүгінгі сынып сағатына байланысты кері байланысын қағаз бетіне өз ойларын жазады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Буллингтен қорған!" Сынып сағаты
"Буллингтен қорған!" Сынып сағаты
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Абай И.М. |
|||
|
Күні |
14.10.2024ж. |
|||
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сынып сағаты тақырыбы: |
«Буллингтен қорған!» |
|||
|
Құндылық: |
Тәуелсіздік және отаншылдық айы |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
«Буллинг» сөзінің мағынасын ашу, таныту; Жасөспірімдер арасындағы қорлау, мазақтау, намысқа тию жағдайларын алдын алу; Сынып ұжымын сыйластыққа, бір-біріне қолдау көрсете білуге тәрбиелеу. |
|||
|
Сабақтың міндеттері: |
«Буллинг» сөзінің мағынасын түсінеді; Дөрекілік, өктемдік танытатын адамдармен өзін қалай ұстау керектігін үйренеді; Біреуді мазақтауға, қорлауға, намысына тиюге жол бермейді. Сынып арасында бір-бірін қолдай білуге, сыйластық танытуға үйренеді. |
|||
|
Сабақтың жабдықтары |
Интерактивті тақта, компьютер, үлестірмелі парақтар, маркер, фломастер, «Өрмекші торы» әдісі, қоржын, пазл суреттер, бейнеролик, т.б. көрнекіліктер |
|||
|
Сабақтың дәйек сөздері |
Отан үшін отқа түс, күймейсің. Арың үшін алыссаң өлмейсің. Бауыржан Момышұлы |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 минут |
Оқушылармен амандасу. Oқyшылaрдың зeйiнiн caбaққa аудару.
І. Ұйымдастыру кезеңі: «Құпия қоржын» тренингі арқылы жағымды көңіл-күй қалыптастыру. Қоржын ішінде берілген әртүрлі заттардың ерекшелігін оқушы өз мінез-құлқымен немесе іс-әрекетімен сәйкестендіреді. «Пазл» әдісі арқылы суреттерді құрастырып тақырыпты ашады.
Суреттер бойынша сұрақтар:
|
Мұғаліммен амандасады, қоржын арқылы тренинг орындайды Балалар пазл құрастырып, тақырыпты ашады, сұрақтарға жауап беріп, тақырып туралы ойларын ортаға салады. |
Қоржын, әртүрлі заттар Пазл суреттер |
|
Сабақтың ортасы 30 минут |
«Өрмекші торы» әдісі арқылы оқушыларға өрмекшінің сұлбасы беріледі, басына тақырыпты, денесіне өзекті ойларды, аяқтарына тірек сөздер арқылы шешу жолдарын жазып, өз ойларын тиянақтап пысықтайды. «Жеке қауіпсіздік» сабағы ЖЕЛІДЕГІ ҚАУІПТІ ХОББИ (ТРЕШ-СТРИМ) https://youtu.be/CzNjRdhY65E?si=d3gFGIZMzS2jjbUq ІІІ. Кеңестер Желіде болған кезде сыпайы және мейірімді болыңыз. Өз құрдастарыңа жағымды хабарламалар, күлімсіреу немесе бестік жіберу арқылы қолдау көрсетіңіз Параметрлеріңізді және парольдеріңізді тексеріңіз: сіздің пароліңіз 12345 пе? Сіз мұны досыңызбен бөлістіңіз бе? Желіде не орналастырғаныңызды кім көре алады? Құпиялылық параметрлерін соңғы рет қашан қарадыңыз? Бұл туралы сөйлесіңіз. Егер сіз өзіңізді қорлап жатқанды сезінсеңіз, сіз кибербуллингтің құрбаны екеніңізді сезсеңіз, сенімді адамыңызға хабарласыңыз Қолдау көрсету. Егер біреудің қорлық көргенін көрдім деп ойласаңыз, ол туралы үндемей қалмаңыз. Сол адамға хабарласып, қолдауыңызды көрсетіңіз. Сіздің сөздеріңіз өзгерте алады Егер сіздің біреуге деген мінез-құлқыңыз бұзақылық санатына жатады деп ойласаңыз, өзгертулер енгізе аласыз. Бұзақылықты тоқтатыңыз. Тоқтатып, біреуден қолдау сұраңыз. Мейірімді бол, бүгінгі күннің кейіпкері бол Достардың өтінішін қабылдамас бұрын, олардың профилін қарап, олардың кім екенін анықтауға тырысу керек. Есіңізде болсын, кейде адамдар өздерін жоқ адам етіп көрсетеді және олардың шындықты айтып жатқанын білу қиын. |
Оқушылар жұппен тақырыпты талқылап, кластер, постер қорғайды Жеке қауіпсіздік сабағымен танысады. Кеңестерді тыңдайды, талқылайды. |
Үлестірмелі парақтар Интерактивті тақта, бейнеролик |
|
Сабақтың соңы 10 минут |
Кері байланыс. «Білім шамы» әдісі
Рефлексия. «Жетістік баспалдағы»
|
Оқушылар бүгінгі сынып сағатына байланысты кері байланысын қағаз бетіне өз ойларын жазады. |
|
шағым қалдыра аласыз

















