Сабақтың
басы
5
минут
|
Оқушылармен
амандасу.
Oқyшылaрдың зeйiнiн caбaққa
аудару.
І.
Ұйымдастыру кезеңі:
«Құпия қоржын»
тренингі арқылы жағымды көңіл-күй
қалыптастыру.
Қоржын ішінде берілген әртүрлі
заттардың ерекшелігін оқушы өз мінез-құлқымен немесе іс-әрекетімен
сәйкестендіреді.
«Пазл»
әдісі арқылы суреттерді құрастырып
тақырыпты ашады.


Суреттер бойынша
сұрақтар:
-
Суреттен не
байқадық?
-
Әлімжеттік көрсету,
буллинг жасау жақсылыққа апара
ма?
-
Айналаңызда
зорлық-зомбылық жасап жүрген таныстарыңыз бар
ма?
|
Мұғаліммен амандасады, қоржын
арқылы тренинг орындайды
Балалар пазл құрастырып,
тақырыпты ашады, сұрақтарға жауап беріп, тақырып туралы ойларын
ортаға салады.
|
Қоржын, әртүрлі
заттар
Пазл
суреттер
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
ІІ. Жұптық
жұмыс
«Өрмекші торы»
әдісі арқылы оқушыларға
өрмекшінің сұлбасы беріледі, басына тақырыпты, денесіне өзекті
ойларды, аяқтарына тірек сөздер арқылы шешу жолдарын жазып, өз
ойларын тиянақтап
пысықтайды.
«Жеке қауіпсіздік»
сабағы
ЖЕЛІДЕГІ
ҚАУІПТІ
ХОББИ
(ТРЕШ-СТРИМ)
https://youtu.be/CzNjRdhY65E?si=d3gFGIZMzS2jjbUq
ІІІ.
Кеңестер
Желіде болған кезде сыпайы
және мейірімді болыңыз. Өз құрдастарыңа жағымды хабарламалар,
күлімсіреу немесе бестік жіберу арқылы қолдау
көрсетіңіз
Параметрлеріңізді және
парольдеріңізді тексеріңіз: сіздің пароліңіз 12345 пе? Сіз мұны
досыңызбен бөлістіңіз бе? Желіде не орналастырғаныңызды кім көре
алады? Құпиялылық параметрлерін соңғы рет қашан
қарадыңыз?
Бұл туралы
сөйлесіңіз. Егер сіз өзіңізді қорлап жатқанды сезінсеңіз, сіз
кибербуллингтің құрбаны екеніңізді сезсеңіз, сенімді адамыңызға
хабарласыңыз
Қолдау
көрсету.
Егер біреудің қорлық көргенін көрдім деп ойласаңыз, ол туралы
үндемей қалмаңыз. Сол адамға хабарласып, қолдауыңызды
көрсетіңіз. Сіздің сөздеріңіз өзгерте
алады
Егер сіздің біреуге деген мінез-құлқыңыз
бұзақылық санатына жатады деп ойласаңыз, өзгертулер енгізе
аласыз. Бұзақылықты
тоқтатыңыз. Тоқтатып, біреуден қолдау сұраңыз. Мейірімді
бол, бүгінгі күннің кейіпкері бол
Достардың өтінішін қабылдамас бұрын, олардың
профилін қарап, олардың кім екенін анықтауға тырысу керек. Есіңізде
болсын, кейде адамдар өздерін жоқ адам етіп көрсетеді және олардың
шындықты айтып жатқанын білу қиын.
|
Оқушылар жұппен тақырыпты
талқылап, кластер, постер қорғайды
Жеке қауіпсіздік сабағымен
танысады.
Кеңестерді тыңдайды,
талқылайды.
|
Үлестірмелі
парақтар
Интерактивті тақта,
бейнеролик
|