«Буллингтен қорған!» сынып сағатының жоспары
Мақсаты:
-
Оқушыларға буллингтің қандай түрлері бар екенін түсіндіру.
-
Буллингтің адам психологиясына тигізетін әсерлерін көрсету.
-
Оқушыларды буллингпен күресуге үйрету және жауапкершілік сезімін қалыптастыру.
-
Тәртіпсіздік пен буллингке қарсы тұруды ынталандыру.
Керекті құралдар:
-
Видеоматериал
-
Плакаттар, флипчарт
-
Психологиялық жаттығуларға арналған материалдар
![]()
1. Ұйымдастыру бөлімі (5-10 минут)
-
Оқушыларды амандасу.
-
Оқушылардың көңіл-күйін сұрау (Күй алаңы немесе «Менің бүгінгі көңіл-күйім» әдісі).
-
Сыныпты екі топқа бөлу.
-
Сабақтың мақсатын және жоспарын таныстыру.
![]()
2. Ой қозғау (10 минут)
Тақырыпты ашу үшін сұрақтар:
-
«Буллинг деген не?»
-
«Буллингтің қандай түрлері бар?»
-
«Буллингті көрген немесе тәжірибе жасаған кезіңіз болды ма?»
-
«Буллингтің қандай зиянды әсерлері бар деп ойлайсыз?»
Жауаптарды жинап, тақырыпты аша отырып, буллингтің түрлерін түсіндіру:
-
Физикалық буллинг (соққы, физикалық күш көрсету).
-
Эмоционалды немесе психологиялық буллинг (қорқыту, кемсіту).
-
Әлеуметтік буллинг (сөзбен жәбірлеу, адамдарды бөлу).
-
Интернет-буллинг (қорлау, қудалау).
![]()
3. Буллингтің психологиялық әсері (10-15 минут)
Видеоматериал көрсету: Буллингтің құрбаны болған оқушының өмірі туралы қысқаша ролик.
Қарым-қатынас талқылауы:
-
Буллингтің құрбаны болу психологиялық тұрғыдан қалай әсер етеді?
-
Буллингпен айналысқан адам қандай зардаптарға ұшырауы мүмкін?
-
Осы жағдайлардан шығу үшін қандай қадамдар жасау керек?
![]()
4. Жаттығу (15 минут)
«Мен кім?» рөлдік ойыны:
-
Оқушыларға екі рөл беріледі: буллингке ұшыраған оқушы және бұл жағдайға бейжай қарамайтын адам.
-
Оқушылар осы рөлдерді ойнап, өз ойларын ортаға салады.
-
Рөлдер ауысып, әр оқушы екі тараптың көзқарасын түсінуге тырысады.
Жаттығу мақсаты: Оқушыларға буллингтің әсерін және одан қорғану жолдарын көрсету.
![]()
5. Буллингке қарсы тұру жолдары (10 минут)
-
«Мен не істей аламын?» әдісі: Оқушыларға буллингке қалай қарсы тұру керек екенін айту. Оған бірнеше стратегия ұсынылады:
-
Өз пікірін ашық айту.
-
Қажет болған жағдайда мұғалім немесе сенімді үлкендерге хабарласу.
-
Көмек сұрау және әрқашан бірге болу.
-
-
Плакат жасау: Оқушылар өздерінің буллингке қарсы ойларын плакатқа жазады немесе сурет арқылы бейнелейді.
![]()
6. Қорытындылау (5 минут)
-
Қорытынды сұрақтар:
-
«Буллингке қарсы қандай қадамдар жасау керек деп ойлайсыз?»
-
«Сіз буллингті көргенде қалай әрекет етесіз?»
-
-
Сыныпта жақсы қарым-қатынасты қалай орнатуға болатыны туралы қысқаша әңгіме.
-
Сабақты қорытындылау, оқушылардың пікірлерін тыңдау.
![]()
Үй тапсырмасы:
-
Оқушыларға «Буллингті қалай тоқтатуға болады?» тақырыбында эссе жазу тапсырылады.
![]()
Бұл сынып сағаты оқушылардың буллинг туралы түсініктерін кеңейтуге және оларға бір-біріне көмек көрсету мен қолдау көрсету дағдыларын дамытуға көмектеседі.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Буллингтен қорған!» сынып сағатының жоспары
«Буллингтен қорған!» сынып сағатының жоспары
«Буллингтен қорған!» сынып сағатының жоспары
Мақсаты:
-
Оқушыларға буллингтің қандай түрлері бар екенін түсіндіру.
-
Буллингтің адам психологиясына тигізетін әсерлерін көрсету.
-
Оқушыларды буллингпен күресуге үйрету және жауапкершілік сезімін қалыптастыру.
-
Тәртіпсіздік пен буллингке қарсы тұруды ынталандыру.
Керекті құралдар:
-
Видеоматериал
-
Плакаттар, флипчарт
-
Психологиялық жаттығуларға арналған материалдар
![]()
1. Ұйымдастыру бөлімі (5-10 минут)
-
Оқушыларды амандасу.
-
Оқушылардың көңіл-күйін сұрау (Күй алаңы немесе «Менің бүгінгі көңіл-күйім» әдісі).
-
Сыныпты екі топқа бөлу.
-
Сабақтың мақсатын және жоспарын таныстыру.
![]()
2. Ой қозғау (10 минут)
Тақырыпты ашу үшін сұрақтар:
-
«Буллинг деген не?»
-
«Буллингтің қандай түрлері бар?»
-
«Буллингті көрген немесе тәжірибе жасаған кезіңіз болды ма?»
-
«Буллингтің қандай зиянды әсерлері бар деп ойлайсыз?»
Жауаптарды жинап, тақырыпты аша отырып, буллингтің түрлерін түсіндіру:
-
Физикалық буллинг (соққы, физикалық күш көрсету).
-
Эмоционалды немесе психологиялық буллинг (қорқыту, кемсіту).
-
Әлеуметтік буллинг (сөзбен жәбірлеу, адамдарды бөлу).
-
Интернет-буллинг (қорлау, қудалау).
![]()
3. Буллингтің психологиялық әсері (10-15 минут)
Видеоматериал көрсету: Буллингтің құрбаны болған оқушының өмірі туралы қысқаша ролик.
Қарым-қатынас талқылауы:
-
Буллингтің құрбаны болу психологиялық тұрғыдан қалай әсер етеді?
-
Буллингпен айналысқан адам қандай зардаптарға ұшырауы мүмкін?
-
Осы жағдайлардан шығу үшін қандай қадамдар жасау керек?
![]()
4. Жаттығу (15 минут)
«Мен кім?» рөлдік ойыны:
-
Оқушыларға екі рөл беріледі: буллингке ұшыраған оқушы және бұл жағдайға бейжай қарамайтын адам.
-
Оқушылар осы рөлдерді ойнап, өз ойларын ортаға салады.
-
Рөлдер ауысып, әр оқушы екі тараптың көзқарасын түсінуге тырысады.
Жаттығу мақсаты: Оқушыларға буллингтің әсерін және одан қорғану жолдарын көрсету.
![]()
5. Буллингке қарсы тұру жолдары (10 минут)
-
«Мен не істей аламын?» әдісі: Оқушыларға буллингке қалай қарсы тұру керек екенін айту. Оған бірнеше стратегия ұсынылады:
-
Өз пікірін ашық айту.
-
Қажет болған жағдайда мұғалім немесе сенімді үлкендерге хабарласу.
-
Көмек сұрау және әрқашан бірге болу.
-
-
Плакат жасау: Оқушылар өздерінің буллингке қарсы ойларын плакатқа жазады немесе сурет арқылы бейнелейді.
![]()
6. Қорытындылау (5 минут)
-
Қорытынды сұрақтар:
-
«Буллингке қарсы қандай қадамдар жасау керек деп ойлайсыз?»
-
«Сіз буллингті көргенде қалай әрекет етесіз?»
-
-
Сыныпта жақсы қарым-қатынасты қалай орнатуға болатыны туралы қысқаша әңгіме.
-
Сабақты қорытындылау, оқушылардың пікірлерін тыңдау.
![]()
Үй тапсырмасы:
-
Оқушыларға «Буллингті қалай тоқтатуға болады?» тақырыбында эссе жазу тапсырылады.
![]()
Бұл сынып сағаты оқушылардың буллинг туралы түсініктерін кеңейтуге және оларға бір-біріне көмек көрсету мен қолдау көрсету дағдыларын дамытуға көмектеседі.
шағым қалдыра аласыз













