Материалдар / «Буллингтен қорған!» сынып сағатының жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Буллингтен қорған!» сынып сағатының жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
«Буллингтен қорған!» сынып сағатының жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2024
219
3 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Буллингтен қорған!» сынып сағатының жоспары

Мақсаты:

  • Оқушыларға буллингтің қандай түрлері бар екенін түсіндіру.

  • Буллингтің адам психологиясына тигізетін әсерлерін көрсету.

  • Оқушыларды буллингпен күресуге үйрету және жауапкершілік сезімін қалыптастыру.

  • Тәртіпсіздік пен буллингке қарсы тұруды ынталандыру.

Керекті құралдар:

  • Презентация (слайдтар)

  • Видеоматериал

  • Плакаттар, флипчарт

  • Психологиялық жаттығуларға арналған материалдар

Shape1

1. Ұйымдастыру бөлімі (5-10 минут)

  • Оқушыларды амандасу.

  • Оқушылардың көңіл-күйін сұрау (Күй алаңы немесе «Менің бүгінгі көңіл-күйім» әдісі).

  • Сыныпты екі топқа бөлу.

  • Сабақтың мақсатын және жоспарын таныстыру.

Shape2

2. Ой қозғау (10 минут)

Тақырыпты ашу үшін сұрақтар:

  • «Буллинг деген не?»

  • «Буллингтің қандай түрлері бар?»

  • «Буллингті көрген немесе тәжірибе жасаған кезіңіз болды ма?»

  • «Буллингтің қандай зиянды әсерлері бар деп ойлайсыз?»

Жауаптарды жинап, тақырыпты аша отырып, буллингтің түрлерін түсіндіру:

  • Физикалық буллинг (соққы, физикалық күш көрсету).

  • Эмоционалды немесе психологиялық буллинг (қорқыту, кемсіту).

  • Әлеуметтік буллинг (сөзбен жәбірлеу, адамдарды бөлу).

  • Интернет-буллинг (қорлау, қудалау).

Shape3

3. Буллингтің психологиялық әсері (10-15 минут)

Видеоматериал көрсету: Буллингтің құрбаны болған оқушының өмірі туралы қысқаша ролик.

Қарым-қатынас талқылауы:

  • Буллингтің құрбаны болу психологиялық тұрғыдан қалай әсер етеді?

  • Буллингпен айналысқан адам қандай зардаптарға ұшырауы мүмкін?

  • Осы жағдайлардан шығу үшін қандай қадамдар жасау керек?

Shape4

4. Жаттығу (15 минут)

«Мен кім?» рөлдік ойыны:

  • Оқушыларға екі рөл беріледі: буллингке ұшыраған оқушы және бұл жағдайға бейжай қарамайтын адам.

  • Оқушылар осы рөлдерді ойнап, өз ойларын ортаға салады.

  • Рөлдер ауысып, әр оқушы екі тараптың көзқарасын түсінуге тырысады.

Жаттығу мақсаты: Оқушыларға буллингтің әсерін және одан қорғану жолдарын көрсету.

Shape5

5. Буллингке қарсы тұру жолдары (10 минут)

  • «Мен не істей аламын?» әдісі: Оқушыларға буллингке қалай қарсы тұру керек екенін айту. Оған бірнеше стратегия ұсынылады:

    • Өз пікірін ашық айту.

    • Қажет болған жағдайда мұғалім немесе сенімді үлкендерге хабарласу.

    • Көмек сұрау және әрқашан бірге болу.

  • Плакат жасау: Оқушылар өздерінің буллингке қарсы ойларын плакатқа жазады немесе сурет арқылы бейнелейді.

Shape6

6. Қорытындылау (5 минут)

  • Қорытынды сұрақтар:

    • «Буллингке қарсы қандай қадамдар жасау керек деп ойлайсыз?»

    • «Сіз буллингті көргенде қалай әрекет етесіз?»

  • Сыныпта жақсы қарым-қатынасты қалай орнатуға болатыны туралы қысқаша әңгіме.

  • Сабақты қорытындылау, оқушылардың пікірлерін тыңдау.

Shape7

Үй тапсырмасы:

  • Оқушыларға «Буллингті қалай тоқтатуға болады?» тақырыбында эссе жазу тапсырылады.

Shape8

Бұл сынып сағаты оқушылардың буллинг туралы түсініктерін кеңейтуге және оларға бір-біріне көмек көрсету мен қолдау көрсету дағдыларын дамытуға көмектеседі.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!