Материалдар / Буллингтен қорған тәрбие сағаты Қауіпсіздік сабағы № «Жедел қызмет нөмірлері»

Буллингтен қорған тәрбие сағаты Қауіпсіздік сабағы № «Жедел қызмет нөмірлері»

Материал туралы қысқаша түсінік
Буллингтен қорған тәрбие сағаты Қауіпсіздік сабағы № «Жедел қызмет нөмірлері»
Авторы:
07 Ақпан 2025
381
11 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



сабақтың тақырыбы)

Бөлім:


Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)



Күні:

10.02.2025

Сынып: 6 сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Тәрбие тақырыбы

Буллингтен қорған

Құндылықты дарыту

Оқушыларға буллингтің зияны мен оның салдары туралы түсінік беру.

Өздерін қорғай білу дағдыларын дамыту.

Мейірімділікке, достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.

Қауіпсіздік сабағы

«ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ»

Мақсаты

оқушыларға төтенше жағдайлар қызметі не үшін арналғанын және олардың жұмыс істеу тәртібімен таныстыру.



Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

  1. Амандасу, оқушылардың назарын сабаққа аудару.

  2. Психологиялық ахуал орнату.

Оқушылар шеңбер құрып, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.

«Біз – мейірімдіміз» ойыны (әр оқушы көршісіне бір жақсы қасиетін айтып өтеді).

ІІ. Кіріспе бөлім (10 минут)

Мұғалімнің сөзі:

Балалар, бүгін біз өте маңызды тақырыпты талқылаймыз. Ол – буллинг, яғни мектептегі қорлау, мазақ ету, күш көрсету әрекеттері. Бұл қазіргі қоғамдағы күрделі мәселе. Алдымен, буллингтің не екенін түсініп алайық.

Сұрақ-жауап:

Буллинг дегеніміз не?

Сендер буллингтің қандай түрлерін білесіңдер?
(Оқушылардың жауаптары тыңдалады.)

Буллинг түрлері:

  1. Физикалық буллинг – ұру, итеру, денеге зиян келтіру.

  2. Вербалды буллинг – қорлау, мазақ ету, балағаттау.

  3. Кибербуллинг – интернет арқылы қорқыту немесе мазақтау.


Оқушылар 3 топқа бөлінеді. Әр топқа тапсырма беріледі:

1-топ: Буллинг жағдайларын сахналау (жағымсыз мысал).

2-топ: Дұрыс әрекет ету жолдарын көрсету (жағымды мысал).

3-топ: Буллингтің алдын алу жолдарын постер арқылы қорғау.




Сабақтың ортасы

1. Әңгімелесу және пікірталас:

Буллингтің құрбаны болу қандай сезім тудырады?

Қалай ойлайсыңдар, буллингтің салдары қандай болуы мүмкін?

Мұғалімнің түсіндірмесі:
Буллингтің салдары өте ауыр болуы мүмкін. Оған психологиялық жарақаттар, өз-өзіне деген сенімнің жоғалуы, оқушының мектепке барғысы келмеуі сияқты мәселелер жатады.

2. Шағын көрініс:
Оқушыларға буллинг жағдайын бейнелейтін қысқа көрініс көрсету. Кейін осы көрініс бойынша талқылау жүргізу.

Бұл жағдайда не істеу керек еді?

Буллингке қалай қарсы тұруға болады?

3. Тренинг: «Өз құқығыңды біл»
Оқушыларға өмірлік жағдайлардан мысалдар беріледі. Олар топқа бөлініп, әр жағдайдан шығудың дұрыс жолын іздейді.

Мысалдар:

  1. Сені сыныптастарың мазақ етсе, не істейсің?

  2. Әлеуметтік желіде біреу саған ауыр сөздер жазса, қалай әрекет етесің?


Сурет салу:
«Достық пен мейірімділік» тақырыбында сурет салу.




Сабақтың соңы

Мұғалімнің сөзі:

Есіңде болсын, әрқайсымыздың құқығымыз бар және бізді ешкім ренжітуге тиіс емес. Буллингке қарсы тұру үшін достарыңмен, ата-анаңмен, мұғалімдермен ашық сөйлесуден қорықпа.

Жаднама:
Буллингтен қорғану үшін:

  1. Өз-өзіңді сыйла және сенімді бол.

  2. Көмек сұраудан қорықпа.

  3. Сенімді дос тап.

  4. Әлеуметтік желілерде өз мәліметтеріңді қорға.

Рефлексия:

«Менің бүгінгі сабақтан алғаным...» (оқушылар ойларын стикерге жазып, тақтаға іледі).


Ситуациялық тапсырмалар:
Әр оқушыға қысқа оқиға беріледі. Олар сол жағдайдан шығу жолын ұсынуы керек.
Мысал:

Досыңды біреу әлеуметтік желіде мазақтап жатыр. Сен не істейсің?

Сыныптастарың бір баланы топтан шеттетіп жүр. Қандай әрекет жасайсың?




Қауіпсіздік сабағы

«ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ»

Сабақтың мақсаты: оқушыларды төтенше жағдайлардағы ережелерімен таныстыру.

Негізгі міндеттер:

  1. Оқушылардың мамандандырылған қызметтерге көмек сұрай білуін дамыту.

  2. Қандай жағдайларда шұғыл қызметтерге қоңырау шалу керектігін түсіндіріңіз.

  3. Оқушыларды шұғыл қызмет операторына ақпаратты дұрыс және анық жеткізуге үйрету. Материалдар мен ресурстар:

Сабақтың осы тақырыбы бойынша мысалдарды көрсетуге арналған презентация.

Жедел қызмет нөмірлері туралы жадынамалары бар үлестірме материалдар. Проектор, проекциялық экран, компьютер. Сабақтың барысы

1. Кіріспе (2 минутқа дейін):

Суреттерден құтқару қызметінің түрін анықта, құтқару қызметінің нөмірлерін айт.

Shape2

- Ортақ құтқару қызметінің нөмірін айт.

Кез келген қауіпті жағдайдан құтқаратын ортақ телефон нөмірі – 112. Бұл нөмірге хабарласу арқылы барлық қауіпті жағдай бойынша көмек ала аласыз. Төтенше жағдай кезінде бастысы, сабыр сақтап, диспетчерге, болған жағдайды дұрыстап түсінікті жеткізу қажет.

«Есте сақта!»

Өрт күзеті

101

Полиция

102

Жедел жәрдем

103

Төтенше газ қызметі

104,112

Бірыңғай құтқару қызметі

112

«111 жедел қызметі» байланыс орталығы балалар мен ересектер өздеріне көмек қажет екендігі туралы, тұрмыстық зорлық-зомбылық, балалардың құқықтарының бұзылуы туралы, баланың көшеде, үйде, көлікте жалғыз қалғаны туралы, өміріне және денсаулығына қауіп төнгенде хабарласу үшін ашылған.

  • «111» нөмірі – 24/7 байланыста

  • «111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды

111

- «111» нөмірі – тәулік бойы ІІД және өңірлердің жедел топтарымен байланыста.


2.Негізгі бөлім

- Өмірде жалғыздан-жалғыз қиын жағдайда қалып қоятын кездерде барлығын өзің жеңіп шығуың керек болады. Егер сен құтқару қызметтерінің нөмірлерін білсең, өзіңе де, айналаңдағы басқа адамдарға да көмектесе аласың. Ендеше нөмірлерді жазып ал!

Жағдаяттарды талқылау:

Үйде сен бір өзіңсің. Кенет түтіннің иісін сездің. Келесі бөлмеге барсаң, өрт шығып жатыр. Сенің әрекетің.....

Спорттық алаңда балалар ойнап жүр. Араларында ересек адам жоқ. Ұлдардың біреуі құлап қалды. Ол қатты айқайлап жылап тұр. Баланың ауруы қатты ұлғая бастады. Сіздің әрекетіңіз...

Сен мектептен үйге келдің. Ата-анаң жұмыста, қарындасың балабақшада.

Ал үйден жағымсыз иіс шығып тұр. Газдың иісіне ұқсайды, сен не істейсің …

Үйде жалғыз қалдың, сенің ішің пысып кетті. Сен қалжыңмен өрт қызметіне телефон соғып, көрші үйде өрт болып жатқандығын хабарладың. Терезеге жақындап өрт қызметінің машинасын күтіп тұрсың. Осы оқиғаны аяқта .....

3. Практикалық бөлім. (6 минут) Жағдайларды талдау.

Төтенше жағдайға қоңырау шалған кезде, сізге хабарлау керек:

  1. Алдымен қоңырау шалу керек: мекенжайды айтып, байланыс үзілсе де, құтқарушылар қайда бару керектігін біледі.

  2. Бұл қайда болды: аулада, пәтерде, қоймада және тағы басқа жерлерді нақты айту керек.

  3. Не болғанын нақты хабарлау: теледидар, жиһаз жанып тұр; газдың иісі сезіледі.

Егер диспетчер сұраса сіз үйдің, пәтердің нөмірін, кіре беріске кіру кодын және барлық қажетті мәліметтерді нақтылап айту керек.

Қорытынды. Сабақты қорытындылау, балалар үйге қайталау үшін ала алатын шұғыл қызмет нөмірлері бар жадынама тарату. Пайдалы сілтемелер:

https://orken-instituty.kz/ru/telefony-goryachih-linij https://youtu.be/XN1hCSucuqQ?si=d0QrFl9yslUOu2dn







































Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі