сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
10.02.2025 |
|
|
Сынып: 6 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Буллингтен қорған |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға буллингтің зияны мен оның салдары туралы түсінік беру. Өздерін қорғай білу дағдыларын дамыту. Мейірімділікке, достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ» |
|
|
Мақсаты |
оқушыларға төтенше жағдайлар қызметі не үшін арналғанын және олардың жұмыс істеу тәртібімен таныстыру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Оқушылар шеңбер құрып, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. «Біз – мейірімдіміз» ойыны (әр оқушы көршісіне бір жақсы қасиетін айтып өтеді). ІІ. Кіріспе бөлім (10 минут)Мұғалімнің сөзі: Балалар, бүгін біз өте маңызды тақырыпты талқылаймыз. Ол – буллинг, яғни мектептегі қорлау, мазақ ету, күш көрсету әрекеттері. Бұл қазіргі қоғамдағы күрделі мәселе. Алдымен, буллингтің не екенін түсініп алайық. Сұрақ-жауап: Буллинг дегеніміз не? Сендер буллингтің қандай түрлерін білесіңдер? Буллинг түрлері:
|
Оқушылар 3 топқа бөлінеді. Әр топқа тапсырма беріледі: 1-топ: Буллинг жағдайларын сахналау (жағымсыз мысал). 2-топ: Дұрыс әрекет ету жолдарын көрсету (жағымды мысал). 3-топ: Буллингтің алдын алу жолдарын постер арқылы қорғау. |
|
|
||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
1. Әңгімелесу және пікірталас: Буллингтің құрбаны болу қандай сезім тудырады? Қалай ойлайсыңдар, буллингтің салдары қандай болуы мүмкін? Мұғалімнің
түсіндірмесі: 2. Шағын
көрініс: Бұл жағдайда не істеу керек еді? Буллингке қалай қарсы тұруға болады? 3. Тренинг: «Өз құқығыңды
біл» Мысалдар:
|
Сурет
салу: |
|
|
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Мұғалімнің сөзі: Есіңде болсын, әрқайсымыздың құқығымыз бар және бізді ешкім ренжітуге тиіс емес. Буллингке қарсы тұру үшін достарыңмен, ата-анаңмен, мұғалімдермен ашық сөйлесуден қорықпа. Жаднама:
Рефлексия: «Менің бүгінгі сабақтан алғаным...» (оқушылар ойларын стикерге жазып, тақтаға іледі). |
Ситуациялық
тапсырмалар: Досыңды біреу әлеуметтік желіде мазақтап жатыр. Сен не істейсің? Сыныптастарың бір баланы топтан шеттетіп жүр. Қандай әрекет жасайсың? |
|
|
||||||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ»Сабақтың мақсаты: оқушыларды төтенше жағдайлардағы ережелерімен таныстыру. Негізгі міндеттер:
Сабақтың осы тақырыбы бойынша мысалдарды көрсетуге арналған презентация. Жедел қызмет нөмірлері туралы жадынамалары бар үлестірме материалдар. Проектор, проекциялық экран, компьютер. Сабақтың барысы 1. Кіріспе (2 минутқа дейін): Суреттерден құтқару қызметінің түрін анықта, құтқару қызметінің нөмірлерін айт.
- Ортақ құтқару қызметінің нөмірін айт. Кез келген қауіпті жағдайдан құтқаратын ортақ телефон нөмірі – 112. Бұл нөмірге хабарласу арқылы барлық қауіпті жағдай бойынша көмек ала аласыз. Төтенше жағдай кезінде бастысы, сабыр сақтап, диспетчерге, болған жағдайды дұрыстап түсінікті жеткізу қажет. «Есте сақта!»
2.Негізгі бөлім - Өмірде жалғыздан-жалғыз қиын жағдайда қалып қоятын кездерде барлығын өзің жеңіп шығуың керек болады. Егер сен құтқару қызметтерінің нөмірлерін білсең, өзіңе де, айналаңдағы басқа адамдарға да көмектесе аласың. Ендеше нөмірлерді жазып ал! Жағдаяттарды талқылау: Үйде сен бір өзіңсің. Кенет түтіннің иісін сездің. Келесі бөлмеге барсаң, өрт шығып жатыр. Сенің әрекетің..... Спорттық алаңда балалар ойнап жүр. Араларында ересек адам жоқ. Ұлдардың біреуі құлап қалды. Ол қатты айқайлап жылап тұр. Баланың ауруы қатты ұлғая бастады. Сіздің әрекетіңіз... Сен мектептен үйге келдің. Ата-анаң жұмыста, қарындасың балабақшада. Ал үйден жағымсыз иіс шығып тұр. Газдың иісіне ұқсайды, сен не істейсің … Үйде жалғыз қалдың, сенің ішің пысып кетті. Сен қалжыңмен өрт қызметіне телефон соғып, көрші үйде өрт болып жатқандығын хабарладың. Терезеге жақындап өрт қызметінің машинасын күтіп тұрсың. Осы оқиғаны аяқта ..... 3. Практикалық бөлім. (6 минут) Жағдайларды талдау. Төтенше жағдайға қоңырау шалған кезде, сізге хабарлау керек:
Егер диспетчер сұраса сіз үйдің, пәтердің нөмірін, кіре беріске кіру кодын және барлық қажетті мәліметтерді нақтылап айту керек. Қорытынды. Сабақты қорытындылау, балалар үйге қайталау үшін ала алатын шұғыл қызмет нөмірлері бар жадынама тарату. Пайдалы сілтемелер: https://orken-instituty.kz/ru/telefony-goryachih-linij https://youtu.be/XN1hCSucuqQ?si=d0QrFl9yslUOu2dn
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Буллингтен қорған тәрбие сағаты Қауіпсіздік сабағы № «Жедел қызмет нөмірлері»
Буллингтен қорған тәрбие сағаты Қауіпсіздік сабағы № «Жедел қызмет нөмірлері»
сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
10.02.2025 |
|
|
Сынып: 6 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Буллингтен қорған |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға буллингтің зияны мен оның салдары туралы түсінік беру. Өздерін қорғай білу дағдыларын дамыту. Мейірімділікке, достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ» |
|
|
Мақсаты |
оқушыларға төтенше жағдайлар қызметі не үшін арналғанын және олардың жұмыс істеу тәртібімен таныстыру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Оқушылар шеңбер құрып, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. «Біз – мейірімдіміз» ойыны (әр оқушы көршісіне бір жақсы қасиетін айтып өтеді). ІІ. Кіріспе бөлім (10 минут)Мұғалімнің сөзі: Балалар, бүгін біз өте маңызды тақырыпты талқылаймыз. Ол – буллинг, яғни мектептегі қорлау, мазақ ету, күш көрсету әрекеттері. Бұл қазіргі қоғамдағы күрделі мәселе. Алдымен, буллингтің не екенін түсініп алайық. Сұрақ-жауап: Буллинг дегеніміз не? Сендер буллингтің қандай түрлерін білесіңдер? Буллинг түрлері:
|
Оқушылар 3 топқа бөлінеді. Әр топқа тапсырма беріледі: 1-топ: Буллинг жағдайларын сахналау (жағымсыз мысал). 2-топ: Дұрыс әрекет ету жолдарын көрсету (жағымды мысал). 3-топ: Буллингтің алдын алу жолдарын постер арқылы қорғау. |
|
|
||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
1. Әңгімелесу және пікірталас: Буллингтің құрбаны болу қандай сезім тудырады? Қалай ойлайсыңдар, буллингтің салдары қандай болуы мүмкін? Мұғалімнің
түсіндірмесі: 2. Шағын
көрініс: Бұл жағдайда не істеу керек еді? Буллингке қалай қарсы тұруға болады? 3. Тренинг: «Өз құқығыңды
біл» Мысалдар:
|
Сурет
салу: |
|
|
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Мұғалімнің сөзі: Есіңде болсын, әрқайсымыздың құқығымыз бар және бізді ешкім ренжітуге тиіс емес. Буллингке қарсы тұру үшін достарыңмен, ата-анаңмен, мұғалімдермен ашық сөйлесуден қорықпа. Жаднама:
Рефлексия: «Менің бүгінгі сабақтан алғаным...» (оқушылар ойларын стикерге жазып, тақтаға іледі). |
Ситуациялық
тапсырмалар: Досыңды біреу әлеуметтік желіде мазақтап жатыр. Сен не істейсің? Сыныптастарың бір баланы топтан шеттетіп жүр. Қандай әрекет жасайсың? |
|
|
||||||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ»Сабақтың мақсаты: оқушыларды төтенше жағдайлардағы ережелерімен таныстыру. Негізгі міндеттер:
Сабақтың осы тақырыбы бойынша мысалдарды көрсетуге арналған презентация. Жедел қызмет нөмірлері туралы жадынамалары бар үлестірме материалдар. Проектор, проекциялық экран, компьютер. Сабақтың барысы 1. Кіріспе (2 минутқа дейін): Суреттерден құтқару қызметінің түрін анықта, құтқару қызметінің нөмірлерін айт.
- Ортақ құтқару қызметінің нөмірін айт. Кез келген қауіпті жағдайдан құтқаратын ортақ телефон нөмірі – 112. Бұл нөмірге хабарласу арқылы барлық қауіпті жағдай бойынша көмек ала аласыз. Төтенше жағдай кезінде бастысы, сабыр сақтап, диспетчерге, болған жағдайды дұрыстап түсінікті жеткізу қажет. «Есте сақта!»
2.Негізгі бөлім - Өмірде жалғыздан-жалғыз қиын жағдайда қалып қоятын кездерде барлығын өзің жеңіп шығуың керек болады. Егер сен құтқару қызметтерінің нөмірлерін білсең, өзіңе де, айналаңдағы басқа адамдарға да көмектесе аласың. Ендеше нөмірлерді жазып ал! Жағдаяттарды талқылау: Үйде сен бір өзіңсің. Кенет түтіннің иісін сездің. Келесі бөлмеге барсаң, өрт шығып жатыр. Сенің әрекетің..... Спорттық алаңда балалар ойнап жүр. Араларында ересек адам жоқ. Ұлдардың біреуі құлап қалды. Ол қатты айқайлап жылап тұр. Баланың ауруы қатты ұлғая бастады. Сіздің әрекетіңіз... Сен мектептен үйге келдің. Ата-анаң жұмыста, қарындасың балабақшада. Ал үйден жағымсыз иіс шығып тұр. Газдың иісіне ұқсайды, сен не істейсің … Үйде жалғыз қалдың, сенің ішің пысып кетті. Сен қалжыңмен өрт қызметіне телефон соғып, көрші үйде өрт болып жатқандығын хабарладың. Терезеге жақындап өрт қызметінің машинасын күтіп тұрсың. Осы оқиғаны аяқта ..... 3. Практикалық бөлім. (6 минут) Жағдайларды талдау. Төтенше жағдайға қоңырау шалған кезде, сізге хабарлау керек:
Егер диспетчер сұраса сіз үйдің, пәтердің нөмірін, кіре беріске кіру кодын және барлық қажетті мәліметтерді нақтылап айту керек. Қорытынды. Сабақты қорытындылау, балалар үйге қайталау үшін ала алатын шұғыл қызмет нөмірлері бар жадынама тарату. Пайдалы сілтемелер: https://orken-instituty.kz/ru/telefony-goryachih-linij https://youtu.be/XN1hCSucuqQ?si=d0QrFl9yslUOu2dn
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз














