Материалдар / Бурабай ұлттық саябағы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бурабай ұлттық саябағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлім: «Туған жерім-аялы алтын бесігі» Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 6 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы Әл-Фарабидің "Қашықтасың туған жер" Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қазан 2021
690
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы

Тараз қаласының білім бөлімінің Әлихан Бөкейханов атындағы №1 гимназиясы» КММ

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді жоспар

Бурабай ұлттық саябағы

Бөлім:

Қазақстандағы көрікті жерлер. Лексикография

Педагогтің аты-жөні

Мұсабекова М.Д.

Күні:

.

Сынып: 6 «А», «Ә», «Б», «Ғ»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бурабай ұлттық саябағы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.1.1.1 - мәтіннің атауын талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселені болжау;

6.3.3.1 - ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру



Сабақтың мақсаты

Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды: Мәтіннін алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілген мәселені болжайды.

Сабақтың мақсаттары

Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды: Мәтіннін алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілген мәселені болжайды.


Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды: Ұсынылған тақырып бойынша деректер жинап графиктік мәтін құрастырады.


Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды:Детальды ақпарат бойынша графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба ) түрде құрастырады.

Бағалау критерийлері

  • Мәтіннің тақырыбын, келесі бөлігіндегі мәселені болжайды.

  • Тақырыпқа қатысты деректерді графиктік

мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде

ұсынады.



Сабақтың барысы

Оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергенін тексеру

Мұғалімдер оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергендерін міндетті түрде тексеруі керек. Сабақтың өн бойында қалыптастырушы бағалау элементтері көрініс табуы тиіс. Мұғалімнің оқушыларды бағалауы (мадақтау сөздерін қолдануы), оқушылардың өздерін және бір -бірін бағалаулары болуы керек. Сабақ барысында оқушы үшін, жұмысын жандандыру мақсатында кері байланыс жүргізудің маңызы зор.

Бағалау критерийлері

  • тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсініп, нақты ақпаратты анықтайды;

  • тірек сөздерді дұрыс қолданып, иллюстрацияларды сипаттайды.

Пәнаралық байланыстар

Әдебиет, өзін-өзі тану

Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары қол жетімді болды ма?

Иә қол жетімді болды

Бүгін оқушылар нені үйренді?






Оқыту ортасы қандай болды?

Көңілден шықты

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

Уақытты ұтымды пайдалана алдым.

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

-

Қорытынды бағалау. Ең жақсы өткен екі дүние не? -

Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? -

Осы сабақтың барысында менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін мәліметтер немесе сыныптағы жекелеген оқушылар туралы қандай ақпаратты алдым?








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!