Буын сауат ашу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Буын сауат ашу

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қысқа мерзімді жоспар


Сабақ: 11

Мектеп: Т. Рысқұлов орта мектебі

Күні: 13.09.2016ж

Мұғалімнің аты: Алимкулова Гульмира

Сынып:1 «В»

Ортақ тақырыбы: Өзім туралы

Бөлім: Маған не ұнайды?

Сабақтың тақырыбы: Мен жақсы көретін жан-жануарлар.Буын

Пәні: Сауат ашу

Оқу

мақсаттары:

1.1.3.1 Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау.

1.1.9.3 Сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау.

1.2.5.1 Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе қойылған сұраққа жауап беру (мұғалімнің көмегімен).

1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.

Сабақтың

мақсаттары:

Барлық оқушы орындай алады:

-Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтап баяндайды.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

-Сөздің буыннан тұратынын түсінеді.

- Сөздегі буын санын анықтай алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Сөздердің басқы әріптерінен сөйлем құрауды үйренеді.

- Мәтін туралы біледі.

- Мәтіннің мазмұнын жай сөйлеммен айта алады.

Бағалау критерийлері

- Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндайды.

-Сөздің буыннан тұратынын түсінеді ,сөздегі буын санын анықтайды.

-Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя біледі, қойылған сұраққа жауап береді.

-Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады.

Тілдік мақсат

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Төлдер- приплоды-offspning Құстар-птицы-zool

Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: тыңдалым, айтылым.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтап баяндайды.

Сөздің буыннан тұратынын түсінеді.

Буын санын анықтай алады.

Не себепті......деп ойлайсыз?

  • Біз неліктен бұларды үй жануарлары деп атаймыз?

  • Үй жануарлары және құстардың қандай ерекшеліктері,айырмашылықтары бар?

Алдынғы оқу:

1.1.5.1 Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау.

Жоспар

Жоспарланған

уақыт

есебі

Жоспарланған

жаттығу

түрлері

Дескриптор


Бағалау



ресурстар


Басы



Ұйымдастыру кезеңі:

«Ой қозғау» әдісін пайдаланып жұмбақ жасыру арқылы үй жануарлары атын сұрау.

*Қамыс құлақ

Тостаған тұяқ

Мінсең қанат

Сүті дәрі

Еті тамақ. (жылқы)


*Кішкене ғана бойы бар,

Айналдырып киген тоны бар.(қой)


*Екі айнасы бар

Екі найзасы бар.(сиыр)


*Үстінде екі тауы бар

Кезікті бір жануар.(түйе)


Оқушыларға түрлі түсті

геометриялық фигураларды

таңдата отырып топқа бөлу.

















Оқушылар геометриялық фигураларды таңдап

4 топқа бөлінеді.

1-топ «Сиыр»

2-топ «Түйе»

3-топ «Қой»

4-топ «Жылқы»



Оқулықпен жұмыс Жеке жұмыс


1.Төмендегі төлдерді ата.Оларды буынға бөліп айтып көр.



2.Буын сызбасына сәйкес құстардың атын тап.







1-тапсырма

«Сәйкестендір» әдісімен (жұптық жұмыс)

- Үй жануарларын төлдерімен сәйкестендіріп, төлдердің атауын айт.



2-тапсырма

«Жұптас,ойлан,талқыла» (жұптық жұмыс)

Үй жануарларын буынға бөл, боя.




















































-топ

мүшелері

1-тап

сырма

2-тап

сырма

3-тап

сырма

4-тап

сырма



































































*Төлдерді атайды,таниды.

*Оларды буынға бөліп айтады.







*Сызбаға сәйкес құстардың аттарын табады.

-Құстар аттарын буынға бөліп айтады.







*Үй жануарларын төлдерімен сәйкестендіре алады.

*Үй жануарларын төлдерін ажыратады.





*Буынға бөледі.

*Буын түрлерін үйренеді.

Дауысты дыбыстарды қызыл, дауыссыз дыбыстарды көк түспен бояйды.

*ашық буын









-Дауыссыз дыбыстан басталып, дауысты дыбысқа аяқталатынын біледі.

*тұйық буын









Дауысты дыбыстан басталып, дауыссыз дыбысқа аяқталатынын біледі.

*бітеу буын














Дауыссыз дыбыстан басталып, дауыссыз дыбысқа аяқталатынын біледі.









































Сағат тілімен





бірін-бірі дөңгелек фишкалармен бағалайды.



















Жұлдызшалармен

жұптық бағалау






«өте жақсы»





«





жақсы»



«орташа»








1 -топ 3-топты

тақ сандар


2 -топ 4-топты

жұп сандар


бағалайды





Геометриялық фигуралар





































Жануарлар суреттері







Құстар

суреттері
















суретті

парақшалар













Төлдер суреттері

Буынға арналған торкөздер














Ортасы






3-тапсырма Топтық жұмыс

Суреттерді ретімен орналастырып тақтаға ілу.



«Сергіту сәті» «Төлдерді қалай шақырады?» ойыны













*Үй жануарлары мен төлдерін иллюстрациясы бойынша

ретімен орналастыра алады.









Суретке қарап үй жануарларының қалай дыбыстайтынын дауыс шығару барысында орындай алады.




Бағдаршам

көздерімен бағалау

қызыл-

«өте жақсы»

сары-«жақсы»

жасыл-«орташа»



Рисунок 1










Үй

жануарлары суретері


Соңы




4-тапсырма Топтық жұмыс «Домино» ойыны

































Жарайсыңдар!

















*Ойын арқылы

үй жануарлары төлдерін ажырата алады.
















Күлегештермен бағалау


«ойланып көр»

«ойлан»

«керемет»


«Домино» ойыны құралдары

Кері байланыс парағын толтырады. «Желкенді боя»

Рисунок 2

Сәтті орындадым



Қиындықты кездестірдім



Мұғалімнің көмегі қажет




Қорыта айтқанда, Джером Брунердің «Білім беру үдерісі» еңбегін негізге ала отырып, оқушыларды соңғы оқу мақсаттарына қол жеткізулеріне өз үлесімді қосамын.


Пәнаралық байланыс –

Дүниетану

Жаратыстану

Бейнелеу өнері

АКТ-ны қолданады.

Оқу құралдарын таза ұстауға,

уақытты үнемдей білуге үйренеді.




Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз.

Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)

1.


2.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.


2.

Осы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы қандай ақпарат білдім?

1.


2.













































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.02.2019
514
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі