|
Сабақтың тақырыбы: |
Буын үндестігі |
||||
|
Күні:13.09.2018 |
Мұғалім: А.Турысова |
||||
|
Сынып:4в |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: |
|||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: буын үндестігі туралы түсінеді |
||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: буын үндестігі туралы түсінеді, жаттығуларды өз беттерімен орындайды |
|||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: буын үндестігі туралы түсінеді, жаттығуларды өз беттерімен орындайды. Өмірмен мысалы келтіре алады. |
|||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Буын туралы |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
|||
|
0-3 минут 4-6 минут |
Психологиялық ахуал
Қазақ тілім - өз – тілім – ана
тілім, -Сөйлеу адамға не үшін қажет . Үй тапсырмасын сұрау Туған өлкем – тұғырым тарауы бойынша өткен сабақты қайталаймыз. Өткен мәтінге суйеніп, мақалдар мен қанатты сөздердің жалғасын табамыз. 1.Ат – ердің … 2. Бергеннің қолынан,… 3. Ел аралаған … 4. Отан – оттан да … 5. Өз елім – өлең … 6. Әркімнің өз жері - … 7. Туған жер - … 8. Кісі елінде … Туған ел - … Өз еліңде … 9. Төртеу түгел болса, … 10.Ынтымақ |
||||
|
7 – 10 минут 10- 20 минут |
Берілген жаттығуларды топтарға бөліп орындау. Қосымша шығармашылық тапсырмалар.
Үлестірмелермен
жұмыс. |
|
|||
|
20-35 минут |
(Сөздік диктант).Тау, тас,қырт, орман, көл, өзен, бұлақ, өсімдік, бұлақ, өсімдік, гүл, жер. |
|
|||
|
Соңы 35-40 минут |
Жұмыс (соңғы буыны қалай
үндесіп тұр?) |
|
|||
|
Үйге тапсырма: . 15жаттығу |
|||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
|||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз? |
||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
|
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Буын үндестігі
Буын үндестігі
|
Сабақтың тақырыбы: |
Буын үндестігі |
||||
|
Күні:13.09.2018 |
Мұғалім: А.Турысова |
||||
|
Сынып:4в |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: |
|||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: буын үндестігі туралы түсінеді |
||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: буын үндестігі туралы түсінеді, жаттығуларды өз беттерімен орындайды |
|||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: буын үндестігі туралы түсінеді, жаттығуларды өз беттерімен орындайды. Өмірмен мысалы келтіре алады. |
|||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Буын туралы |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
|||
|
0-3 минут 4-6 минут |
Психологиялық ахуал
Қазақ тілім - өз – тілім – ана
тілім, -Сөйлеу адамға не үшін қажет . Үй тапсырмасын сұрау Туған өлкем – тұғырым тарауы бойынша өткен сабақты қайталаймыз. Өткен мәтінге суйеніп, мақалдар мен қанатты сөздердің жалғасын табамыз. 1.Ат – ердің … 2. Бергеннің қолынан,… 3. Ел аралаған … 4. Отан – оттан да … 5. Өз елім – өлең … 6. Әркімнің өз жері - … 7. Туған жер - … 8. Кісі елінде … Туған ел - … Өз еліңде … 9. Төртеу түгел болса, … 10.Ынтымақ |
||||
|
7 – 10 минут 10- 20 минут |
Берілген жаттығуларды топтарға бөліп орындау. Қосымша шығармашылық тапсырмалар.
Үлестірмелермен
жұмыс. |
|
|||
|
20-35 минут |
(Сөздік диктант).Тау, тас,қырт, орман, көл, өзен, бұлақ, өсімдік, бұлақ, өсімдік, гүл, жер. |
|
|||
|
Соңы 35-40 минут |
Жұмыс (соңғы буыны қалай
үндесіп тұр?) |
|
|||
|
Үйге тапсырма: . 15жаттығу |
|||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
|||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз? |
||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
|
||||
шағым қалдыра аласыз













