Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Буынаяқтылар типі. Хордалылар типі. Сыртқы белгілеріне қарай салыстырмалы сипаттама.
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Буынаяқтылар типі. Хордалылар типі. Сыртқы белгілеріне қарай салыстырмалы сипаттама.
Материал туралы қысқаша түсінік
Буынаяқтылар типі. Хордалылар типі. Сыртқы белгілеріне қарай салыстырмалы сипаттама. Демонстрация «Хордалы жануарлар мен буынаяқтылардың ерекшелік белгілерін анықтау» туралы қысқа мерзімді сабақ жоспары мұғалімдерге арналған
Буынаяқтылар мен хордалыжануарларкластарыныңтипінанықтайалады;Буынаяқтылармен хордалылартипінежататынкластардысипаттайалады;Буынаяқтылар мен хордалыжануарларкластарынерекшебелгілерібойыншаажыратаалады.
Бағалаукритерийі
Буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластарының типін анықтайды;
Буынаяқтылар мен хордалылар типіне жататын кластарды сипаттайды.
Буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластарын ерекше белгілері бойынша ажыратады.
Тілдікмақсаттар
Арнайы пәндік лескика және терминология: Терминдер мен ұғымдарға анықтама беру, академиялық тілді қолдану.
Буынаяқтылар-Членистоногие-Arthropods;
Шаянтәрізділер-Ракообразные-Crustacea;
Өрмекшітәрізділер-Паукообразные-Arachnids;
Бунақденелілер-Насекомые-Insect;
Хордалылар-Хордовые-Chordates;
Балықтар-Рыбы-Fish;
Қосмекенділер-Амфибии-Amphibian;
Жорғалаушылар-Рептилии-Reptiles;
Құстар-Птицы-Birds;
Сүтқоректілер-Млекопитающие-Mammals;
Диалогке және жазылымға қатысты сөз тіркестері:
Буынаяқтылардың сыртқы қаңқасы ...........
Желілі жануарларда ең алғаш ............ пайда болды.
Құндылықтарға баулу
Қазақстан жолы-2050: «Мәңгілік ел» идеясына білім алушыларды баулу мақсатында:Елдің бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етумен қатар білім мен ғылымды ықпалдастырып, ғылыми ойлау қабілетін және шығармашылық қабілеті мен сын тұрғысынан ойлау дағдысын дамыту.
Пәнаралық байланыс
География: Жануарлардың мекен ету ортасы, таралуы. Жануарларды қорғау. Ағылшын, орыс тіліндегі биологиялық терминдер.
Тақырып бойынша алдыңғы білім
Зертханалық жұмыс «Даражарнақты және қосжарнақтылар өсімдіктер кластарының белгілерін зерттеу» туралы біледі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы(1-8 минут)
І. «Түрлі түстер терапиясы»арқылы ынтымақтастықорта құру арқылы білім алушылардың сабаққа ынталылығын арттыру. Интербелсенді тақта арқылы көрсетілген түрлі түстерді әрбір білім алушы таңдап, таңдау себебін түсіндіреді.
ақ (ақжарқын);
көк (өкпелегіш, уайымшыл);
сары (қуаныш);
жасыл (сенімді);
күлгін түс (мазасыздық);
сұр (көңілсіздік);
қызыл (күшті, белсенді);
қоңыр (сенімсіздік).
Пассивті сезімдерді бейнелейтін түстерді таңдаған білім алушыларды жақсы тілектер айту арқылы сабаққа ынталандыру.ІІ. Алдыңғы білімді жүйелеу:
Даражарнақтылар мен қосжарнақтыларға жататын өсімдіктерді атаңыздар?
Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктерді негізгі белгілеріне қарай қалай ажыратасыздар?
Дескриптор:
Даражарнақтылар мен қосжарнақтыларға жататын өсімдіктерді атайды.
Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктерді негізгі белгілеріне қарай ажыратады.
ҚБ «Смайликтер» әдісі. ІІІ. «Идеялар себеті» әдісі. Бейнеролик көрсету.Білім алушыларға буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластары туралы бейнероликтен үзінді көрсету арқылы сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, сабақтың мақсатын айқындау және тақтада жазу. Тақырыпқа қатысты білгендерін айтып, «Идеялар себетіне» салады.ІV. Топқа бөлу «Сиқырлы сандықша» әдісі.Сандықшаға буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластары өкілдерінің суреттері жасырылады.Білім алушылар таңдаған суреттері бойынша «Буынаяқтылар» және «Хордалылар» типі болып ІІ топқа бөлінеді.
Интербелсенді тақта, жануарлардың суреттері
Бейнороликке сілтеме
Сабақтыңортасы(8-13 минут)
(13-20 минут)
(20-22 минут)
(22-30 минут)
(34-37 минут)
№ 1 тапсырма.
(Тж)«Еркін талқылау» әдісі. Мәтінмен жұмыс:
І топ «Буынаяқтылар типі», ІІ топ «Хордалылар типі» туралы оқулықтан бөліп берілген мәтінді оқыңыздар;
Мәтінді оқып болған соң буынаяқтылар мен хордалы жануарлардың кластарын ерекше белгілері бойынша сипаттаңыздар.
Дескриптор.
Буынаяқтылар типі мен хордалылар типі туралы мәтінді оқиды, ерекше белгілерін сипаттайды.
ҚБ«Бас бармақ» әдісі.
№ 2 тапсырма.
(Тж) «Фишбоун» әдісі.
Интербелсенді тақта арқылы көрсетілген балық қаңқасына назар аударыңыздар!
Рефлексия: «Желпуіш» (Веер) әдісі. А-4 форматты түрлі түсті парақтан желпуіш жасайды.
Әрбір бөлігіне кезекпен идеялар жазады;
Тақырыптан не түсінгенін, түйгенін және ұнамды тұстарын жазады;
Тақырыптан не түсініксіз болған жерлерін жазады.
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Білім алушылардың қабылдау деңгейін ескере отырып тапсырмаларды сараладым.
Білім алушыларға тапсырманы қарапайымнан күрделіге қарай қабілетін, дағдыларын ескере отырып шиыршықталған қағидат бойынша саралау арқылы беремін;
АҚТ, электронды окулықтар мен ресурстарды тиімді пайдалану арқылы білім алушының қызығушылығын арттырамын;
Білім алушылардың қажеттілігіне қарай көмек немесе қосымша тапсырмалар беру арқылы саралаймын;
Білім алушыларға нұсқау беріп, танымдық әрекетін күшейтіп, өзінің кәсіби шеберлігін шыңдай түсуіне ықпал етемін;
Сабақта ауызша, жазбаша мадақтау және ұсыныс айту арқылы қолдау көрсетемін;
Білім алушылардың тапсырманы қаншалықты дұрыс орындағанын білу үшін қалыптастырушы бағалау жүргізіп, қаншалықты түсінгендігі туралы мәлімет алып, соған сүйене отырып оқыту үдерісіне өзгеріс енгізіп, түзетіп отырамын;
Тапсырма беру кезінде топтық, жұптық, жеке орындағанда қолдау көрсету, білімді жинақтау, ынтымақтаса жұмыс жасай отырып өз ойларын еркін, дәлді түрде жеткізе білуге
ықпал етемін.
Барынша қолдау көрсету: Тапсырманы шиырш
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз